Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      19

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      17

    • Αναρτήσεις

      6399


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      11715


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/10/19 σε όλα

  1. Κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 80 κρέμασα τα γάντια μου από τα live. Αφορμή το καθημερινό ξενύχτι, το ποτό κι η κούραση. Εξ άλλου είχα αρχίσει να γέρνω αριστερά από τα κιλά της Les Paul και εκτός αυτού ποτέ δεν παίζονταν τα κομμάτια μας όπως τα φανταζόμουν ενώ τα απογεύματα είχα αρχίσει να πειραματίζομαι με ένα μικρό Casio αρμόνιο που μου έκανε δώρο η Κική. Αυτό ήταν! Κόλλησα γερά και ξαναβγήκα απο το καβούκι μου μια δεκαετία αργότερα, έχοντας σπαταλήσει άπειρες νύχτες και Σαββατοκύριακα προγραμματίζοντας synthesizer και ντραμοκούτια, παίζοντας μπάσα, κιθάρες και ότι όργανο βρισκόταν πρόχειρο, προσπαθώντας να ενορχηστρώσω το τέλειο background για τις μουσικές μου διαστροφές. Κι ας μην τις άκουγε κανείς. Εγώ διασκέδαζα! Μόνος αλλά πάντα στην ώρα μου για την “πρόβα” και χωρίς αντιρρήσεις από τον “μπασίστα”. Μεγάλο χάσιμο χρόνου για πολλούς αλλά δεν θ’ άλλαζα με τίποτα την απόλαυση που ένοιωθα όταν πετύχαινε το ζητούμενο. I did it my way! Και συνεχίζω... τριάντα χρόνια αργότερα όπου πολλά έχουν αλλάξει προς το αρτιότερο, το ευκολότερο και το φτηνότερο. Μακάρι να είχα τα εργαλεία του σήμερα, τότε. Αλλά ποιός τα είχε; Και κυρίως πόσα θα ήξερα, αφού θέλοντας και μη συνυπήρξα στην επανάσταση του Home recording και παρακολούθησα το κάθε βήμα των εξελίξεων καθημερινά και όχι από βιβλίο; Λίγη Ιστορία Πριν τον πολυκάναλο τρόπο ηχογράφησης, η εγγραφή της μουσικής ήταν μια αποτύπωση ενός performance σε ταινία. Οι μουσικοί μαζεύονταν σε ένα στούντιο ηχογράφησης, έτρεχε η ταινία και έγραφε την συγκεκριμένη εκτέλεση μαζί με κάθε απρόοπτο. Παρά το γεγονός ότι πολλοί θα πουν πως είναι η πιό ειλικρινής και πιστή διαδικασία εκτέλεσης, πρόκειται για μια μέθοδο ηχογράφησης με περιορισμούς. Εαν κάποιος μουσικός του συνόλου κάνει ένα μικρό λάθος, αυτό αποτυπώνεται στην ηχογράφηση. Προβλήματα και αδυναμίες στη διαδικασία επίσης, όπως η άνιση στάθμη μεταξύ οργάνων και φωνών καταγράφονται μόνιμα. Με την εμφάνιση της πολυκάναλης ηχογράφησης οι παραγωγοί απέκτησαν άμεσο έλεγχο σε συγκεκριμένα μέρη της εκτέλεσης. Αν μια φωνή φαλτσάρει ή ένα όργανο κάνει λάθος, το συγκεκριμένο κανάλι που ηχογραφήθηκε αυτό το όργανο, μπορεί να ξαναγραφτεί χωρίς να επηρεάσει τα υπόλοιπα όργανα. Με αυτό τον τρόπο ηχογραφείται το μεγαλύτερο μέρος της δισκογραφίας σήμερα. Την δεκαετία του 50, ο κιθαρίστας και εφευρέτης Les Paul πρωτοεφάρμοσε την πολυκάναλη διαδικασία, χρησιμοποιώντας μαγνητική ταινία 1 ίντσας σε ένα οκτακάναλο μαγνητόφωνο Ampex για να γράψει σε παράλληλα κανάλια ή επίπεδα τη μουσική του. Ηταν μια επαναστατική εξέλιξη στην βιομηχανία της φωνογράφησης (όπως λεγόταν τότε), αυτή που θα καθόριζε την καλλιτεχνική απελευθέρωση των μουσικών την επόμενη δεκαετία. Στα 60’ς οι Beatles με τις επαναστατικές ηχογραφήσεις τους προώθησαν τις εξελίξεις στην τεχνολογία της πολυκάναλης ηχογράφησης. Υπο την καθοδήγηση του παραγωγού τους George Martin, η χρήση των πολυκάναλων εγγραφέων από το δικάναλη ηχογράφηση του "Please, Please Me" μέχρι την οχτακάναλη του "Abbey Road" επέβαλε τον τρόπο που θα γραφόταν μελλοντικά η μουσική. Φυσικά όλοι πλέον ξέρουμε την εποχή των δεινοσαύρων που ακολούθησε στην δεκαετία του 70, με τα μεγάλα ροκ συγκροτήματα να κάνουν χρήση της τεχνολογίας αυτής, που στο απόγειο της αναλογικής ηχογράφησης έφτασε στα 24-κάναλα μαγνητόφωνα σε μέγεθος ψυγείου. Οι δεινόσαυροι “έκλειναν” τα πανάκριβα στούντιο με τους μήνες για να γράψουν ένα άλμπουμ. Ολο αυτό είχε ένα κόστος σοβαρό που το πλήρωναν μόνο όσοι είχαν υπογράψει συμβόλαιο με πολυεθνική δισκογραφική εταιρεία. Ο τρόπος αυτός έπαιξε μεγάλο ρόλο στην μουσική της εποχής αφού τα σημαντικότερα συγκροτήματα δούλευαν περισσότερο με την τεχνική των στούντιο παρά σαν live performers. Η ηχογραφημένη μουσική έγινε ένα είδος τέχνης όπου ο ηχητικός πειραματισμός αποχαλινώθηκε, πολλές φορές δημιουργώντας αποτελέσματα που ήταν αδύνατο να επαναληφθούν επι σκηνής. Κλασσικό παράδειγμα το “A night at the Opera” των Queen. Αν για τα μεγάλα συγκροτήματα αυτό σήμαινε δημιουργική ελευθερία, για τους σόλο μουσικούς ήταν αποκάλυψη. Ο Stevie Wonder για παράδειγμα που έπαιζε πολλά όργανα, μπόρεσε να συνθέσει και να ηχογραφήσει δίσκους όπου τραγουδούσε και έπαιζε αν όχι όλα, τα περισσότερα όργανα μόνος του. Προς το τέλος της δεκαετίας εμφανίστηκαν τα πρώτα 4-κάναλα μπομπινόφωνα στενής ταινίας και αμέσως μετά τα κασετόφωνα από τις Tascam και Fostex με ενσωματωμένους μείκτες, που επέτρεψαν στους κοινούς θνητούς να γράφουν στο σπίτι τους, αφού το κόστος ήταν πλέον προσιτό. Για τον “ηλεκτρονικό” μουσικό το έτος Μηδέν ήταν το 1982 όταν παρουσιάστηκε το MIDI (Musical Instrument Digital Interface) ένα ανοιχτό πρωτόκολλο σύνδεσης μηχανημάτων και synthesizer. Λόγω των περιορισμών χρόνου στις στενές ταινίες που έπαιζαν στις διπλάσιες ταχύτητες για ν’ ανταπεξέλθουν στα προβλήματα ποιότητας του format και των λίγων σχετικά καναλιών, η ενορχήστρωση με τον συνδυασμό synthesizer που έπαιζαν ταυτόχρονα και σύγχρονα λόγω MIDI, είχε μεγάλο αντίκτυπο στην μουσική του 80, κυρίως στην “φτωχότερη” Ευρώπη όπου το home recording άρχισε να αναπτύσσεται. Ο άμεσα αναγνωρίσιμος ήχος των 80’ς οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε αυτές τις προδιαγραφές ενορχήστρωσης, καθώς όλοι πειραματίζονταν με ότι “μαραφέτι” κυκλοφορούσε τότε χωρίς κανόνες και περιορισμούς. Σε γεννήτριες ήχου ή και εφέ. Απο την Αμερική γεννήθηκε ο ήχος του hip-hop και rap από άτομα που είχαν στη διάθεση τους τέτοια προσιτά εργαλεία που ναι μεν επέτρεπαν τη σύνθεση, ταυτόχρονα όμως οδηγούσαν σε επαναλαμβανόμενους ρυθμούς, κυρίως από το γεγονός ότι ήταν αυτοδίδακτοι μουσικοί περιορισμένων δυνατοτήτων στην ανάπτυξη αρμονίας. Ετσι δημιουργήθηκε ένα ολόκληρο μουσικό ιδίωμα με βάση ρυθμούς από drum machines, που πάνω του στήθηκε η σημερινή σκηνή του R&B και του House. Στα μέσα του 90 εμφανίστηκαν τα digital hard disk recorder (μηχανήματα εγγραφής σε σκληρό δίσκο) και παράλληλα η ψηφιακή πολυκάναλη ηχογράφηση αναπόφευκτα πέρασε στον υπολογιστή με δυνατότητες που ήταν στη σφαίρα της φαντασίας για όσους είχαν ξεκινήσει την πολυκάναλη εγγραφή και το home recording. Και ήρθαμε στο σήμερα όπου στην άκρη της κρεβατοκάμαρας πάνω στο γραφείο υπάρχει ένας υπολογιστής με οθόνη και ηχεία. Το ιδανικό περιβάλλον για τις πιό εμπνευσμένες στιγμές του καθενός.
    6 βαθμοί
  2. The Trooper - trooper κιθαρα μια ταπεινη jackson js30 με set jb/59 και μπλοκαρισμενο floyd περασμενη απο το zoom g3x ,ΒG Crunch amp + t screamer, σε μια m-audio 2x2m και γραμμενο με το nuendo 4 εφε κλπ ο μαεστρος!!!!!
    5 βαθμοί
  3. Το too drunk to fuck ηχογραφήθηκε με fender strat classic player, κάρτα Focusrite Scarlett 2i4 1st gen ,Reaper DAW με plugin τη free έκδοση του Guitar Rig 5 από το οποίο χρησιμοποιήθηκε ο μοναδικός ενισχυτής που περιλαμβάνεται σε αυτή την έκδοση.
    5 βαθμοί
  4. Εγώ έγραψα το Immigrant Song στο 01:09 με μια prs special 1987 και μια pod hd 500 custom tone ξερα. Χρησιμοποίησα απο το Cubase 5 και τα waves, eq, reverb και delay. Όπως και σε όλα τα tracks που μου στείλανε οι συμμετέχοντες εκτος του dimsonic που μου έστειλε έτοιμο κλιπ και δεν μπορούσα να κάνω και πολλα. Το μπάσο που έγραψα σε όλα τα κομμάτια ήταν ένα harley benton jb75mn κι αυτο πάνω στην hd500 που έχει προσομοιωσεις ενισχυτων και για μπασο. Μόνο eq απο το cubase έβαλα, ενώ στο NIB προσθεσα overdrive και wah σε μια θέση μονιμα, και στου gvour το κομματι που έβαλα λιγο compressor. Τύμπανα απο τα ludwig του metal machine (easydrummer 1), αλλά multichannel και flat απο το vsti και φτιαγμένα στο cubase τα eq βάθη balance κλπ. Κάτι keyboards και percussion απο το halion του cubase. Γενικότερα δεν άνοιξα βαρια vsti. Mastering έκανα με το slate digital fg-x. Κάρτα μια σεμνή steinberg ur22mkii Video editing με το free vsdc.
    5 βαθμοί
  5. Το δικό μου riff ήταν το Creeping Death των Metallica. Κιθάρα: Jackson RR5 Virtual Overdrive: Mercurial TSC 808 Core Amp Sim: Emissary (Lead Tight Preset) Impulse Responses: NadIR (Frediman Preset) Κάρτα ήχου: Komplete Audio 6 DAW: Cubase 5 Δεν πείραξα κάτι άλλο στο track εκτός από ένα Noise Reduction από το Guitar Rig 5 που έβαλα γιατί ήταν λίγο θορυβώδες το preset.
    4 βαθμοί
  6. Δημιουργώντας ενα νεο cover (Pearl Jam - Even Flow) για τη μαθητρια μου, βάζοντας τα φωνητικα στη μιξη χωρις τα εφφε, καταλαβα αμεσως οτι κατι λειπει. Ακουγωντας solo το track με τα φωνητικα του Veder, διαπιστωσα οτι εχει μεσα "πραγματακια" που δεν διακρινονται ευκολα με την απλη ακροαση του κομματιου. "Πραγματακια" που για εμενα που δεν ειμαι κανενας μηχανικος ηχου περιωπής, ηθελε φαντασια και πειραματισμο μεχρι να βγαλω καποιο παρεμφερες αποτελεσμα.Λεω να το μοιραστω μαζι σας και να το συζητησουμε αν θελετε. Εδω το κανονικο Pearl Jam - Even Flow only vocals.mp3 Κι εδω ειναι ενα δειγμα απο το track των φωνητικων που εφτιαξα EVEN FLOW MARIA only vocals.mp3
    3 βαθμοί
  7. Επειδή ήταν ντράμερ ??????????
    3 βαθμοί
  8. Η μόρφωση δεν εγγυάται την - ευρύτερα εννοούμενη - παιδεία και την καλλιέργεια. Αυτά τα εγγυώνται πρώτα από όλα η οικογένεια, και μετά η διάθεση για αυτοβελτίωση, το ανοιχτό μυαλό, οι ανοιχτές αισθήσεις, γενικά η ανοιχτωσιά. Το διάβασμα, τα ταξίδια, η συλλογή εμπειριών. Η μόρφωση σίγουρα βοηθάει αλλά δεν είναι απαραίτητη.
    3 βαθμοί
  9. 22 σελίδες και 210 σχόλια για την εμφάνιση του... Σάκη σε μία παρακμιακή εκπομπή της ανεκδιήγητης (πλην αξιολύπητα ελαχίστων εξαιρέσεων) "ελληνικής τηλεόρασης". Αν είναι δυνατόν... Sweet Jesus, ήμαρτον και έλεος. ?
    3 βαθμοί
  10. "Photo of the unseeable" Για όποιον ενδιαφέρεται αυτή είναι η πρώτη φωτογραφία μαύρης τρύπας που τραβήχτηκε ποτέ και για την οποία λειτούργησαν 8 παρατηρητήρια ταυτόχρονα (απο διαφορετικά μέρη του πλανήτη μας) δημιουργώντας ουσιαστικά ένα παζλ. Περισσότερα εδώ: https://www.sciencenews.org/article/black-hole-first-picture-event-horizon-telescope?fbclid=IwAR3_F0esQu6uM5FGZT0a9pdUXQLUnP8gi4OyTU6WwWdOT45FWUBErntdOxQ
    3 βαθμοί
  11. Όλοι ή σχεδόν όλοι δουλέψανε πολύ, και οι περισσότεροι έχουν και πολύ ταλέντο. Δυστυχώς όμως ενώ από φωνές και από ωραία παιδιά είμαστε κομπλέ, από τραγούδια και ολοκληρωμένες καλλιτεχνικά προσπάθειες είμαστε να μας κλαίνε οι ρέγγες. Όταν ο στόχος σου είναι μόνο η πίστα και οι φιάλες, το παιχνίδι έχει χαθεί.
    3 βαθμοί
  12. Για το δικό μου στο 3.41 στο βίντεο του Σπύρου (και το σχεδόν 1 λεπτό που παραθέτω επίσης) έχω ήδη γράψει κανα δυό πράγματα. Η όλη ιστορία δεν ήταν καθόλου εύκολη παρ όλο που με τα σημερινά δεδομένα το σόλο του 1965 είναι σχετικά βατό. Όμως επειδή κυνηγάω τις λεπτομέρειες έπρεπε να κάνω ορισμένα πραγματάκια για να το ματσάρω όσο καλύτερα γίνεται: 1. Το κομμάτι αρχικά ηχογραφήθηκε σχεδόν μισό τόνο κάτω σε C#. Αργότερα κυκλοφόρησε το ίδιο σε πιό γρήγορη ταχύτητα και παίζει σε D. Επρεπε συνεπώς να το εντοπίσω. Το πέρασα σε ένα track και στη συνέχεια έφτιαξα tempo track που κυμαίνεται περίπου στο 122 μέσο όρο από 119 έως 125 και έκανα συγχρονισμό τα μέτρα του για να μπορέσω να περάσω midi drums πάνω του. 2. ο Hilton Valentine παίζει το κομμάτι με μια 12χορδη ηλεκτρική Rickenbacker 1993/12 που προφανώς δεν διαθέτω. Συνεπώς έκανα double tracking παίζοντας το ρίφ σε δυό θέσεις με μια οκτάβα απόσταση. 3. τα τύμπανα τα ματσάρισα ακουστικά με το ezdrummer 2 ψάχνοντας ιδιαίτερα το ξερό και κουδουνιστό ταμπούρο 4. Το μπάσο αναγκαστικά το έπαιξα με το δικό μου άταστο προσομοιώνοντας όπου χρειαζόταν την πένα ή το δάχτυλο. 5. Αντί φωνής του Eric Burdon πέρασα ένα B3 Συνοπτικά χρησιμοποίησα τα παρακάτω: Squier tele /Bill Lawrence, Neck κάτω οκτάβα, Bridge πάνω οκτάβα+CLA metal pedal pluggin - DI (2 tracks + 2 tracks rhythm όπου υπήρχαν) Harper fretless bass Bridge - DI EZ drummer 2 Fishman Triple play B3 simulation Joyo American Sound>Behringer V amp pro (sim Vox AC30 clean 2X12) >Lexicon MX200 καρτα ήχου Focusrite 6i6 / AKG K240DF Cubase 5 εδώ το δικό μου βίντεο πλήρες it's_my_life2.mpg
    3 βαθμοί
  13. Σε συνέχεια του θέματος Mark For Life "The First Riff" Medley - Noiz.gr members που είναι... συνέχεια του To πρωτο riff που ακουσα και με "κατεστρεψε", σκέφτηκα πως με δεδομένα τα βίντεο και τον ήχο, καλό θα ήταν να πουν οι συμμετέχοντες τι χρησιμοποίησαν για να γράψουν τον ήχο. Ξέρω πως ο παραγωγός του βίντεο σίγουρα θα έχει επέμβει καλλωπιστικά σε κάποια αλλά ακόμα καλύτερα θα μπορούσε και αυτός να προσθέσει ότι θυμάται. Ξεκινάω εγώ που έγραψα το 08 yameth : All Right Now στο 02.51. Κιθάρα: Gibson Les Paul 60's Tribute Πετάλι: Fulltone OCD Ενισχυτής: Roland Cube 30X - Black Panel preset - Recording Out Κάρτα ήχου: SPL Creon - line in DAW: Cubase 9 Plugin: Torpedo Wall of sound (cabinet simulator) 4X12, SM57 mic. Ούτε compressor, ούτε EQ! Δεν ασχολήθηκα καν.
    2 βαθμοί
  14. ωπ! Νίκο τσιμπήσαμε πελάτη! την πάτησες γιατρέ μου... πουθενά δεν άλλαξα ήχο... βασικά έπαιξα κάτι πάνω στου Νίκου το χαλί να δούμε πως κάθεται βρε... Θα μπούνε ενορχηστρώσεις, βιολιά, λατέρνες, αρπέτζια...κλαρίνα, μελλοτρόνια....
    2 βαθμοί
  15. Κορεκτεντ ? Εγώ θα ανεβάσω θέμα με τον ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΚΑΙΛΑ σε ελληνική ταινία πριν από ΕΞΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ για να ρεφαρω
    2 βαθμοί
  16. Ναι είσαι για αυτό και ήσουν ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ πελάτης του Tom's παραμονή Χριστουγέννων με μείον πέντε που βγήκε ΕΞΩ να καπνίσει επειδή ο χώρος, στον οποίο έτσι κι αλλιώς απαγορεύονταν το κάπνισμα,είχε μέσα ΠΑΙΔΙΑ. Παρεμπιπτόντως ήσουν και ο μοναδικός που ΔΕΝ είχε παιδιά στον χώρο..? (εγώ ήμουν ο μόνος που είχε παιδί αλλά ΔΕΝ κάπνιζε) Μακάρι να ήταν ΟΛΟΙ οι Έλληνες στο ... επίπεδο σου,ΕΛΒΕΤΙΑ θα ήμασταν.
    2 βαθμοί
  17. Μπα,δεν είναι ταξικό το θέμα , ούτε οικονομικό,έχω γνωρίσει καφρους από "τζάκια" και λόγιους "αριστοκράτες" (με την ουσιαστική έννοια της λέξεις) από πολύ φτωχά σπίτια και "ταπεινές" καταβολές. Το "επίπεδο" το χτίζεις μόνος σου όπως και την αισθητική σου φτάνει να το θέλεις και να μην είσαι στον αυτόματο πιλότο.
    2 βαθμοί
  18. ? Thanks!!! 9.5 radius έχει. Αν είχα και καινούργιες χορδές θα έβγαινε πιο ωραίο. Έχεις δίκιο για τη θέση που λες να το παίξω. Θα έβγαινε πιο λαμπερό. Ο λόγος που το έπαιξα εκεί και βασάνισα τον εαυτό μου είναι από ψυχολογικό, νευρωτικό κόλλημα επειδή είδα τον east bay ray σε live να το παίζει εκεί. Ακόμα, δεν κρύβω ότι δυσκολεύτηκα να το παίξω στη συγκεκριμένη ταχύτητα. Είχα χρόνια να παίξω τόσο γρήγορα (ναι… αυτό ήταν γρήγορο για μένα )
    2 βαθμοί
  19. Αυτο ειναι το καλυτερο τραγουδι του 2018 ,εχει ακριβως 8.314 HITS (τα 314 ειναι δικα μου...?) και μια και μιλαμε για ΤΑΛΕΝΤΑ και ΦΩΝΕΣ μιλαμε για ΤΟ ταλεντο και ΤΗΝ φωνη αΦτο ινε το ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΟ τραγουδι του 2018 εχει 18.000.000 hits θετε τιποτα αλλο?
    2 βαθμοί
  20. Οφειλω να πω οτι η κιθάρα σου μαζί με τη lp του yameth (οπτικά και ηχητικα) με εντυπωσίασε. φανταστικά νερά το μπράτσο και το κόβω και στο radius που γουστάρω. ΥΓ Το ριφ αν δοκιμάσεις να παίζεις τη Λα στην 5η χορδή (open) θα βγαίνει πιο καθαρο, και θα ειναι και πιο εύκολο. Τουλάχιστον έτσι το δοκιμασα εγω στο μπάσο και μου βγήκε νεράκι. 2 δάχτυλα μόνο χρησιμοποίησα. Δείκτη και μέσο.
    2 βαθμοί
  21. Καθε χώρα (με την εννοια χωρα εννοω τον λαο της χωρας και τις συνθηκες στις οποιες ζει καθως και την γενικη συμπεριφορα,μορφωση/παιδεια και το θυμικο του) εχει ΑΚΡΙΒΩΣ την "τεχνη" που της αξιζει. Δεν ειναι λοιπον θεμα πΓοιοτητας συνθετων,τραγουδιστων και mainstream stage. Ειναι θεμα σε ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ζουνε και "παραγουν" ολοι αυτοι.... Ειναι πολυ ΑΠΛΑ τα πραγματα παιδια.... Εδω και δεκαετιες ζουμε σε μια κατασταση που κυμαινεται απο την πληρη αποσυνθεση της αισθητικης εως (το πολυ) την χρυση μετριοτητα...(με ελαχιστες εξαιρεσεις που απλα επιβεβαιωνουν τον κανονα και συνηθως πανε και απατες εμπορικα) Σε μια ΣΑΠΙΑ χωρα θα εχεις και ΣΑΠΙΑ τεχνη δεν μπορει να ειναι αλλιως τα πραγματα. Ειναι αδυνατον την οικονομικη ,πολιτικη,κοινωνικη,πνευματικη και ηθικη ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ να μην την συνοδευει και η αντιστοιχη χρεοκοπια της αισθητικης και τεχνης
    2 βαθμοί
  22. Άλλο έργο θα γράψεις για το θέατρο, άλλο για την τηλεόραση και άλλο για το... pornhub. Με δεδομένα πίστας όλοι σχεδόν είναι τέλειοι, μετά την έβδομη φιάλη άλλωστε και εγώ χοροπηδάω και ας παίζει και αρκουδιάρης με κλαρίνο, ρίχτα μεγάλε θα λέω, καμιά αμφιβολία.
    2 βαθμοί
  23. Συνεχίζω με το intro του Crazy Train στο 0:55. Όλα έγιναν με plugins πέρα από την κιθάρα. Κιθάρα: Tokai TTE-50 με Dimarzio Chopper T στη γέφυρα Virtual Overdrive: Mercuriall MSD-1 simulation Amp sim: Mercuriall Spark, Plexi model Impulse Responses: OwnHammer Marshall 4x12 με Celestion G12T-75 Chorus: Mercuriall WS-1 Κάρτα ήχου: Focusrite Scarlett 2i2 (1st gen) DAW: Reaper Δεν υπήρξε από μέρους μου καμία post επεξεργασία, προσπάθησα να φτάσω όσο πιο κοντά στο original γινόταν. Ορίστε και τα Isolated tracks. Crazy Train intro riff (iso).wav
    2 βαθμοί
  24. 05 mpamps : Black Sabbath - N. I. B. Κιθάρα: PRS Standard 22 Ενισχυτης: Kemper Κάρτα ήχου: Focusrite Scarlett 6i6 2nd gen - SPDIF DAW: Logic Pro X Dry track.
    2 βαθμοί
  25. Nα μη χαλάσω κι εγώ το χατίρι του @fusiongtr Χριστίνα Κολέτσα (το Κολέτσα που απάντησε ο Jazzjoker ήταν και το πιο εύστοχο) Πάολα ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ/ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ/ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΦΩΝΗ ΤΑ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΕΞΩ Α-Ρέμος ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΙΑ/ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ/ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ Α-Ρουβάς ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ ΚΥΡΙΛΕ/ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ/ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΣ Α-Θηβαίος ΑΞΙΟΣ/ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΦΩΝΗ/ ΣΑΧΛΑΜΑΡΙΣΕ ΛΙΓΟ/ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ Φουρέιρα ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ/ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ Α-Βίσση ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ/ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ/ από τις περιπτώσεις ανθρώπων που αντιπροσωπεύουν τη σαπίλα της μεγαλομανίας/μεγαλοστομίας/έπαρσης/παντελούς έλλειψης αίσθησης πραγματικότητας στα 90s/ ΦΩΝΗ Καρβέλας ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ/ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ/ ΣΑΠΙΛΑ/ άκουσα έναν δίσκο του το 85-86 και μου είχε αρέσει. Ήμουν 9. Α-Βαρδής (ο μπαμπάς) ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΣ/ ΑΞΙΟΣ/ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ 80s ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ Α-Αλέξια ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ/ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ/ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ/ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ Ρακιτζής ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΦΑΛΤΣΟ. ΕΙΣΑΙ ...ΤΙ? ΝΤΕΜΕΚ ΧΕΒΙΜΕΤΑΛΠΟΠΡΟΚΣΑΝΤΑΝΑΟΠΟΥΦΥΣΑΕΙΟΑΝΕΜΟΣ/ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ Οικονομόπουλος ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ ME NTεKAΠΑΖ/ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ Κιάμος ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ ΜΕ ΦΡΑΝΤΖΑ/ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ Θεοδωρίδου ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΦΩΝΗ/ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ/ ΣΕΒΑΣΤΗ Τριαντάφυλλος (όχι ο Υβ) ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ ΜΕ ΠΑΠΑΚΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΟΠΛΟΚΑΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΠΥΡΟΒΟΛΟΛΑΓΝΟΣ/ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ Α-Παπαρίζου ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΟ ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ/ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ/ AΞΙΑ Βαλάντης ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ/ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ Α-Τερλέγκας ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ/ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ Μαζωνάκης ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ/ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ Μουζουράκης ΧΙΠΣΤΕΡ / ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΜΟΥ/ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΣ/ ΚΑΤΑΦΕΡΕ να μην παίρνουν σοβαρά ούτε την υποκριτική του, ούτε τη μουσική του παρ' όλο που είναι καλός και στα δύο. Γονίδης ΨΕΚΑΣΜΕΝΟ ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ/ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ Δάντης ΚΑΛΟΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ/ POZER ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ/ ΧΑΛΙΑ ;εως ΤΡΑΤΖΙΚ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ/ MOY ΑΡΕΣΕ ΣΤΟ "THE WRESTLER" Μπίγαλης ΧΑΡΙΤΟΔΙΠΛΩΜΕΝΟΣ/ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ/ ΩΡΑΙΑ ΣΑΚΑΚΙΑ ΜΕ ΣΗΚΩΜΕΝΑ ΜΑΝΙΚΙΑ
    2 βαθμοί
  26. Κι εφτασε η ωρα να δουμε το βιντεο με τα ριφ που μας κατεστρεψαν
    1 βαθμός
  27. Στο πρωτο βιντεο που ειδα αφου βαζει το κατσαβιδακι και κοβει το θορυβο, μετα δεν εχει τον ιδιο ηχο η κιθαρα. Εχει χασει πριμα και δαγκωμα και γενικα ακουγεται καπως
    1 βαθμός
  28. Ναι καπως ετσι. Καταρχην εκανα copy ολο το καναλι της φωνης σε καινουριο και δουλεψα εκει. Εκοψα και αφησα τα σημεια που ηθελα να χρησιμοποιησω με τα εφφε. Αλλου εκανα reverse καποια σημεια της φωνης και μετα τους εβαλα reverb αναλογα μακρυ με το ποσο πιο πριν ηθελα να ξεκιναει. Αλλου εβαλα πρωτα reverb και μετα το εκανα reverse. Και επαιξε automation στο level του delay. Σε καποια σημεια αλλαξε και το rate μαλιστα, για να βγει αλλος ρυθμος στις επαναληψεις. Επαιξα και λιγο με το eq και overdrive. Αλλο πραγμα γινεται το κομματι ετσι. Οι κιαραταδες, ωραιο γουστο ειχανε.
    1 βαθμός
  29. Το βράδυ στην προσευχή μου κάνω και μια αναφορά στο midi να το έχει καλά ο θεούλης ?
    1 βαθμός
  30. δύσκολο το κοινό της Ημαθίας Νίκο....
    1 βαθμός
  31. Να φέρω την βαζελίνη που μου ζήτησες και την φωτό του Σάκη?
    1 βαθμός
  32. Προχτές που λέγαμε για τον Phillinganes και τα δικαιώματά του στα κομμάτια του Jackson, στο βίντεο εκείνο όπου σηκώνεται και παίζει δείγματα...απλά δεν υπάρχει πλέον ήχος.... Η ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο.
    1 βαθμός
  33. Δεν έχω ιδέα απο αυτά αλλά στα αυτάκια μου ακούγεται καλό. Για δώσε λεπτομέρειες!
    1 βαθμός
  34. 1 βαθμός
  35. συμφωνω απολυτα. και βεβαια να προσθεσω οτι οποιος ακουει Maiden κ Blues κ Jazz δεν ειναι σε καμια περιπτωση "απαραιτητα ..αφυπνισμενος"..ακομα κ αν θεωρει τον εαυτο του ετσι. Το ιδιο ισχυει κ για το αντιθετο. Εχω γνωρισει πανεξυπνους κ τρομερα καλλιεργημενους ανθρωπους που γουσταρουν πιστα. Θα τολμησω να κανω μια γενικευση,..αν κ τις αποφευγω..αλλα εκ πειρας οσοι μεταλλαδες μαθητες εχουν περασει απο τα χερια μου οι περισσοτεροι ηταν τρομερα δογματικα κ παρωπιδιασμενα ατομα. Για μενα..αυτα τα δυο {δογματισμος κ παρωπιδες} δηλωνουν χαμηλη νοημοσυνη.
    1 βαθμός
  36. Άλλο ειδίκευση,άλλο μόρφωση.
    1 βαθμός
  37. ΕγΚω Ντεν κΣερω να παίζω μπλουζ καρντια μου ? Πάντως τους λάτρεψα από τότε που τους είδα/άκουσα στην ,original ,περιοδεία των U2 για το Joshua Tree στις ΗΠΑ στα 80s,o θεός έβγαζε όλο το πρόγραμμα με 4 strat plus... Ακόμα με μουτζωνω στον καθρέφτη που πούλησα την δικιά μου.
    1 βαθμός
  38. Νομίζω ότι χάνετε το νόημα επειδή αποσυνδέετε τη μουσική από τους στίχους. Οι στίχοι οδηγούν πολλές φορές τα γούστα της μουσικής. Και όταν ο ακροατής γνωρίζει αγγλικά (και είναι κάποιου επιπέδου και ευαισθησίας) και ακούσει στίχους επιπέδου, δύσκολα γυρνάει στον εντεχνόστιχο, τον σκυλοστίχο ή τεσπαν στον απλοϊκό δημοτικό στίχο - ανάλογα βέβαια και αν τον εκφράζει η μουσική. (Edit: Πολύ ασπρόμαυρο άβαταρ έχει πέσει)
    1 βαθμός
  39. συμφωνοι.. ΕΣΥ χορευεις με ξενη μουσικη. Υπαρχουν ομως κ ανθρωποι που δεν χορευουν με αυτα..αλλα γουσταρουν τσιφτετελια - νησιωτικα - ηπειρωτικα - κρητικα. Τι σε κανει να πιστευεις οτι εσυ εχεις δικιο κ κατεχεις το αγιο δισκοποτηρο του χορου..και αυτοι αβουλα βοδια που δεν ξερουν τι τους αρεσει? σε αυτα, με ολο το σεβασμο δεν συμφωνω. Δεν εθεσα θεμα συγκρισης. Αυτη ειναι η μουσικη ιδιοσυγκρασια της χωρας που ζω. Δεν συμφωνω ουτε για τους ακροατες επισης ουτε για την ποιοτητα των μουσικων. Και εκει η μαζα σκατα ακουει {απλα τα δικα τους σκατα} Τωρα αν τα δικα τους σκατα εσυ τα θεοποιεις.. Οσο για τους μουσικους..Φερε οποιοδηποτε Αγγλακι κ πες του να παιξει σερι 9 ωρες 30 μουσικα στυλ - 300 κομματια medley..και τα ξαναλεμε.
    1 βαθμός
  40. Υπαρχουν μονο αυτοι https://lacemusic.com/collections/7 οι GOLD ειναι εκπληκτικοι μαγνητες
    1 βαθμός
  41. ^^^ Δυστυχώς όχι, αναμένουμε εντυπώσεις, απο ότι έχω διαβάσει πρόκειται για καταπληκτικούς μαγνήτες! Στην μέση βάζουν πολλοί τον 67.
    1 βαθμός
  42. Το οτι δεν ειναι η δημοφιλεστερη τραγουδιστρια καλλιτεχνης στην Ελλαδα εδω και...20 χρονια απλα αποδεικνύει το επιπεδο της μεσης αισθητικης της χωρας......
    1 βαθμός
  43. Η συνέχεια : Ηχογραφώντας το Medley, Mark For Life "The First Riff"
    1 βαθμός
  44. Το καλύτερο πετάλι που έχω παίξει εγώ πάντως, είναι το παρακάτω. Εϊναι κλώνος του κλόουν. Μιλάμε για τον απόλυτα organic tone.
    1 βαθμός
  45. Σπύρε, από τα πιο ωραία κλιπάκια που έχουν ανέβει στο noiz, εξαιρετική ιδέα και υποδειγματικά υλοποιημένη. Μπράβο και σε όλους τους που συμμετείχαν -ακόμα γελάω με τον φίλο που έπαιξε το Trooper!
    1 βαθμός
  46. Το 666 ειναι. Φυσικά. Και δεν λεω για τα σοσιαλ μιντια....χου κερς. Θες να πληρωασεις Ασφαλιστικές εισφορές; Φόρο; ΦΠΑ;......καντο χωρις internet .....ΔΕΝ γινεται. Καταρχας ειμαι ολη μερα στο ιντερνετ γι αυτα τα κολοκυθια, εφοριες σικα μικα, εφκα, ........ Τράπεζες....συναλλαγες, το ίδιο. Σαν χαζα με ενα κινητό στο χερι, και μετα δήθεν στηλιτευουν αυτηυ τη σταση γιατι δήθεν βαράμε likes στο FB. Οχι ΟΛΗ ημερα στο iντερνετ, γιατί αλιως όλο και κάποια προθεσμία για κάτι θα χασεις, και θα φας πρόστιμο. Παλιά πληρώναμε μια φορά τον χρόνο φορο και ασαφαλιστικές εισφορές, και ολα καλά. Τωρα καθε μηνα , ποτε λήγει ο ΕΝΦΙΑ και πότε ο ΦΠΑ, πότε λήγει ο Εφκα και πότε η δόση της κάρτας......προοδέψαμε. Υπομονη κάνω....να βγω στη συνταξη,......σε 25 χρόνια ? και τα να πεταξω όλα, κινητα σταθεραω ιντερνετ.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...