Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      29

    • Αναρτήσεις

      13416


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      47922


  3. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      4446


  4. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      3887


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/04/19 σε Αναρτήσεις

  1. Αντε ρε που πίανουν χωρο τα cd , οι δίσκοι και τα κασσετοφωνα και ξερω γω. Που μου φάγατε αμασητη τη γυναικεία προπαγάνδα που σας φορτωσε με 2 σκρίνια και μια τραπεζαρία το σαλόνι, ??
    5 βαθμοί
  2. Πολύ ωραίο τo κανάλι του reverb γενικά, και πολύ ωραίο για εισαγωγή στην ιστορία των drum machines το συγκεκριμένο βίντεο
    4 βαθμοί
  3. Σαν σημερα εχουν γεννηθει ο Muddy Waters,o Gary Moore και last but not least o Fotis Tsigos(o Φωταρας ο γιγαντας o cigaret13) Για την παρτη τους λοιπον:
    4 βαθμοί
  4. Προσωπικά αν δεν υπήρχε το adblock -το καλύτερο πρόγραμμα στο ίντερνετ- ούτε θα θυμόμουν τι είναι το YouTube ? . Συνδρομή θα την πάλευα ..
    4 βαθμοί
  5. 1) Ενα μουσικό άλμπουμ σε φυσική μορφή (cd, βινύλιο κλπ) μπορεί εκτός από εμπορικό προϊόν, να είναι και έργο τέχνης - από τα εξώφυλλα, το εικαστικό μέρος, το packaging (λόγου χάρη των Radiohead, των Pink Floyd κλπ), τα ένθετα κ.ο.κ. Ενα streaming μεμονομένων κομματιών είναι απλά προϊόν. Αναφορικά με αυτό έχω να κάνω διάφορες διαπιστώσεις για το πώς το format (από κασέτα/βινύλιο σε cd και πλέον σε απλά releases μεμονωμένων κομματιών) επηρέασε το καλλιτεχνικό έργο αυτό καθαυτό, αν βρω χρόνο, θα γράψω τι σκέφτομαι Ωραία συζήτηση έχει ανοίξει, συνάδελφοι
    3 βαθμοί
  6. Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση και θα ήθελα να καταθέσω τα εξής: Όντας ενεργός ακροατής εδώ και πάνω από τριάντα χρόνια (λέγοντας ενεργός εννοώ κάποιον ο οποίος εξερευνά και ανακαλύπτει παλιότερη αλλά και της εποχής του μουσική, αγοράζει μουσική και παρακολουθεί τα είδη που τον ενδιαφέρουν), πέρασα όπως όλοι μας από διάφορα στάδια ανάλογα με τα δεδομένα της κάθε εποχής. Μέχρι τις αρχές του ΄90 αποκλειστικά βινύλιο, αργότερα cd και βινύλια ταυτόχρονα και μετά το τέλος των ΄90s κατεβάσματα, συνδυαστικά με αγορά cd. Τα τελευταία χρόνια το 99% της μουσικής που ακούω είναι από τη γνωστή συνδρομητική πλατφόρμα. Δεν ακούω μουσική από το tube. Με εξυπηρετεί αφάνταστα στις αναζητήσεις μου και μόλις εντοπίσω αυτό που ψάχνω ή ανακαλύψω κάτι νέο, το αναζητώ στο spotify, όπου η ποιότητα του ήχου (για τα γούστα μου) είναι πολύ καλή. Με αβαντάρει βέβαια το γεγονός πως οι μουσικές μου προτιμήσεις είναι κυρίως παραγωγές προηγούμενων δεκαετιών, όπου η εν λόγω πλατφόρμα είναι (πάλι για τα γούστα μου ) αρκούντως ενημερωμένη. Αποθήκευσα λοιπόν ολόκληρη τη hard copy δισκοθήκη μου σε κούτες στο υπόγειο?. Φορτώνω στο pc και το κινητό τις λίστες μου και τα άλμπουμ που θέλω ανάλογα τη φάση ( παίζουν και offline αν είσαι συνδρομητής) και έχω τη μουσική που θέλω μαζί μου παντού. Ξοδεύω λιγότερα χρήματα για τη μουσική μου απόλαυση, την αγοράζω νόμιμα και εξοικονομώ χώρο στο σπίτι, το οποίο είναι ένα ζήτημα που όπως διαπιστώνω απασχολεί αρκετούς από εμάς (βινύλια, cd, βιβλία, όργανα και μουσικός εξοπλισμός). Αν στην όλη φάση προσθέσουμε και μερικές μετακομίσεις (όσοι έχουν κουβαλήσει κούτες με βινύλια γνωρίζουν τι σημαίνει βαριά κουλτούρα), δηλώνω πως προτιμώ την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα, ως προς τη διευκόλυνση του ακροατή. Μπαρδόν για το σεντονάκι.
    3 βαθμοί
  7. [οι νόμοι] ...δεν διαφέρουν καθόλου από τον ιστό της αράχνης, αλλά, όπως εκείνος, θα συγκρατήσουν τα ασθενικά και αδύναμα άτομα, αλλά θα σπάσουν κάτω από την πίεση των ισχυρών και πλουσίων. Ανάχαρσης 6ος αιώνας, π.Χ. ...[στη συνέχεια] οι ισχυροί και οι πλούσιοι μπορούν να κατασκευάσουν και επιπλέον ιστούς στα μέτρα τους, για να συγκρατήσουν και να κατευθύνουν όπου τους βολεύει τα ασθενικά και αδύναμα άτομα. ManosX 21ος αιώνας μ.Χ.
    3 βαθμοί
  8. Πάντως θα κάνω μια εριστική τοποθέτηση . Εριστική γιατί είμαστε forum μουσικών ή αν θέλετε πνευματικών δημιουργών. Η έννοια «πνευματική ιδιοκτησία» και η προστασία αυτής αναγορεύθηκε και σε ποινικό αδίκημα, απολαμβάνοντας υπέρμετρη προστασία σε σχέση με όλα τα άλλα ελεύθερα επαγγέλματα (οι με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας είχαν αυτά τα προνόμια μεσω επιθεώρησης εργασίας) . Διότι και εμένα αν δεν με πληρώσει κάποιος για την δουλειά μου , ή έναν τσαγκάρη ή έναν αρχιτέκτονα, μιλάμε για μια αστική διαφορά καθαρά. Δεν παρεμβαίνει το κράτος ….να τον συλλάβει ή να τον παρακολουθεί με όλα τα σύγχρονα μέσα μην παραβεί τον νόμο (φανταστείτε να παρακολουθεί έναν κρατικό drone τις κινήσεις κάποιας που δεν με πλήρωσε για το διαζύγιο της ?) , και προφανώς με την απειλή και μιας ποινικής καταδίκης και τη βάσανο αυτής , να τον/ την εξαναγκάσει, έστω και έμεσα να με πληρώσει. Αυτό που υπονόησε ο Βαγγέλης (στην αρχικη του τοποθέτηση περι σποτφαι και πως τα λετε αυτα) , και εδώ συμφωνώ (ας με συγχωρέσει αν τον ερμήνευσα λάθος) , είναι ότι ΠΡΟΦΑΝΩΣ αυτή η έξτρα προστασία δεν έγινε για τα συμφέροντα των δημιουργών , που ναι ωφελούνται σε έναν κάποιον βαθμό από αυτή, αλλά για τα συμφέροντα ΚΥΡΙΩΣ των εταιρειών διανομής (ως ισχυρότερο λόμπυ διχως αμφισβήτηση) .
    3 βαθμοί
  9. ρε Σταύρο.......... μην τους μαθαίνεις τα κόλπα................... χαχαχααχαχχαχαχαχα
    3 βαθμοί
  10. Συμφωνω σε όλα. Δεν με αφορα το θεμα ακρόασης της μουσικης ετσι. Ειχα δει και αυτο προς επιβεβαιωση της δευτερης παρατηρησης παραγραφος 2 ?.
    3 βαθμοί
  11. Ίσως ο κάθε δημιουργός αρχίσει να φτιάχνει δικό του streaming/distributing app με ένα αντίτιμο που να είναι βιώσιμο, όπως έκαναν αρκετοί μουσικοί οι οποίοι ίδρυσαν δικές τους δισκογραφικές. Ίσως τα album αρχίσουν να βγαίνουν ως app με κόστος 5-10 ευρώ. Δεν ξέρω κι εγώ ιδέες ρίχνω που έχω δει έως ένα μικρό βαθμό ήδη στην αγορά.
    3 βαθμοί
  12. Μεγαλα ΔΩΡΑ,δισκογραφΗκα συμβολΕα ,προοπτικη καριΑΙρας στο εκΣωτερικο..ΓΥΝΑΙΚΕΣ,ΠΛΟΥΤΗ ΟΛΑ αυτα αν γραψετε LEAD parts,μελωδικες γραμμες οπως θετε πειτε τα,επιτρεπονται και ΣΟΛΑ (ΟΛΑ τα οργανα επιτρεπονται και ειναι εΦπροσδεκτα) στο συν. ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ Για περαστε,για περαστε.... Οροι διαγωνιΖμου 1.Τα ακκορΔα ινε V:Gm-Dm-C CH: Em-Am-F7-G BRIDGE: C-Bm-Bb-Am 2.Θα μου στειλετε ΜΟΝΟ το ΚΑΝΑΛΙ του LEAD part,ΔΕΝ θα μιξαρετε το ΚΟΜΜΑΤΙ 3.Θα το στειλετε στο [email protected] 4.ONOMAΣTE ΤΟ TRACK ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΟΙΖ ΝΑΜΕ ΣΑΣ the trail .mp3
    2 βαθμοί
  13. Δεν πειράζει. Τωρα η οικογένεια εχει καλο bandwidth και γΛηγορο ιντερνΈτ και ο μπαμπάς απο το σταθερό pc γραφει "φχαριστω για την αποδοχή " στο ινμποξ του fb, η μαμά απο το κινητό κάνει like και share στο σημερινό look της Φαiης και το παιδί ξεστραβωνεται στο tablet παίζοντας . Και αυτό ρομαντικο ειναι.
    2 βαθμοί
  14. https://reverb.com/p/linn-linndrum-lm2 Πάρε τώρα ένα που έχει και φτηνά μεταφορικά ?
    2 βαθμοί
  15. Μα μια Ferrari 458 είναι έργο τέχνης! Οσο και μια Maserati GT και μια Suzuki Katana 1981. ? Και φυσικά αν έχεις λεφτα, να τα αποκτήσεις! Και να κοιμάσαι μαζί τους στο ειδικά διαμορφωμένο σαλόνι σου. Ομως η απόλαυση της μουσικής δεν προϋποθέτει ιδιοκτησία σε φυσική μορφή.
    2 βαθμοί
  16. Σωστό. Βέβαια δεν αγόραζες σκέτη τεχνολογία αλλά έπιπλα και διακόσμηση. Το λάπτοπ/ντέσκτοπ όσο ντιζαϊνάτο και να το φιάξεις, πάλι καγκουριά θα δείχνει.
    2 βαθμοί
  17. Σαφώς υπερ του σήμερα (τα κακά χρόνια)!? Μονο το carbon footprint που άφηνε το τόσο hardware (ενεργειακό θρίλερ) αλλά και ο διάκοσμος των... καλών ετών αρκεί για να βλέπω το σήμερα σαν το πιθάρι του Διογένη. Ο ζωτικός χώρος που μου αναλογεί.
    2 βαθμοί
  18. μία από τα ίδια... Σε κάποια φάση γύρω στο 2009 ριπάρισα όλα μου τα cd που τα έχω σε δικτυακό δίσκο απ όπου τα διαβάζει το player που είναι σε δυό χώρους και επικοινωνεί με το κινητό με εφαρμογή. Στο ίδιο player είναι φορτωμένο και το spotify. Τα μόνα που δεν ψηφιοποίησα είναι τα βινύλια και 45άρια που ξεπερνανε πλέον τα 2000 και δεν έχω κουράγιο. Αλλωστε η ακρόασή τους είναι άλλη ιεροτελεστία. Στην καθημερινότητά μου ακούω σχεδόν 80% ιντερνετικό ραδιόφωνο που περνάει από το ίδιο κεντρικό player καθώς είμαι μπροστά στα μόνιτορ και όλα διοχετεύονται στην κάρτα ήχου. Τη δική μου μουσική ακούω πιό σπάνια πλέον από το ας πούμε "καλό" σύστημα. Το spotify είναι εξαιρετικο για να εντοπίζεις καινούργιες ή παλιές μουσικές που δεν γνωρίζεις που μετά μπορείς να αναζητήσεις σε cd ή σπάνια σε βινύλιο όσο υπάρχουν ακόμα.
    2 βαθμοί
  19. Εγω διαφωνώ στο εξης , αφου το θέμα πηγε στην πειρατεία. Το παρουσιάζουμε λες και ειναι ελληνικό δημιούργημα. Η Ελλάδα, όπως είναι λογικό, ακολουθεί στα πάντα. Η ¨πειρατεία" ειδικά στο Internet ξεκίνησε, συνεχίστηκε και εξελίσσεται στο εξωτερικό. Τό ότι μπορεί να γλείψει και ένα κοκαλάκι και κάποιος έλληνας συνακολουθα, λογικό είναι. Εχω δει πολλες γερμανικες σημαίες σε totrrent. Η άποψη μου είναι ΟΛΟΥΣ μπορουν να τους πιάσουν, αλλά δεν τους ενδιαφέρει.
    2 βαθμοί
  20. Και με tele ο ιδιος ηχος βγαινει
    2 βαθμοί
  21. Μου φαίνεται πως ορίζεις αυθαίρετα το τι είναι σημαντικό έσοδο για άλλους, χωρίς να έχεις αντικειμενική γνώση. Ισως επειδή εσύ ζεις/κάνεις αυτό για το οποίο λες ότι θα πλήρωνες εκείνους αν... Ταυτίζεσαι δηλαδή. Τη στιγμή που η είδηση λέει πως ο μισός τζίρος παγκόσμια γίνεται από αυτό! Το αντίτιμο που σου ζητάνε για να έχεις κάτι να μάθεις ή να διασκεδάσεις όπως τα άπειρα βίντεο του Youtube που όλοι παρακολουθούμε είναι η διαφήμιση ή αλλιώς σε άλλες πλατφόρμες, μια μικρή συνδρομή. Πόσο κοστολογείς εσύ αυτό που σου προσφέρει μια τέτοια πλατφόρμα; Αν δεν την είχες, δεν θα την ήθελες τωρα που ξέρεις πόσο σημαντική είναι για την προσωπική σου μόρφωση και διασκέδαση; Δεν νομίζεις πως αξίζει με κάποιο τρόπο να πληρωθεί η υπηρεσία που σου προσφέρει, όπως απαιτείς όταν εσύ προσφέρεις; Και μην πεις θα τα έδινες στον δημιουργό κατευθείαν αν μπορούσες, αφού 1. εκείνοι έχουν συμφωνήσει το αντίτιμο της εργασίας τους με την εκάστοτε πλατφόρμα, 2. δεν θα τους ήξερες (π.χ. Beato) για να τους βρείς 3. και να είχαν την δυνατότητα να στήσουν κάτι αντίστοιχο και τους έβρισκες, πόσους τέτοιους θα πλήρωνες μιας και θα είχαν και αυξημένα έξοδα; Κι εσύ βάζεις τον κόφτη, για να μην σε κλέβουν. Οπως και αλλού φαντάζομαι. Το ότι περιμένεις δε να διαφημιστείς προσωπικά με τον ίδιο τρόπο (Adwords) όταν ο ίδιος το μπλοκάρεις τι σου λέει... Το streaming και όλες οι νεες λύσεις, όπως και το προηγούμενο καθεστώς της μουσικής βιομηχανίας που δημιούργησε με τα κακά και τα καλά του το ροκ εντ ρολ και τους ποπ σταρς, ξεκίνησε σε άλλες αναπτυγμένες χώρες, αυτές που λαμβάνουν μέρος σε αυτήν. Χώρες όπως η Αμερική, το Η. Βασίλειο αλλά και η Σουηδία που ναι μεν δεν μιλάει αγγλικά και είναι 10 εκατομμύρια όπως εμείς, αλλά που συμμετέχει θετικά σε κάθε διεθνή, έννομη διαδικασία και έχει τη γνώση και όχι κόμπλεξ κατωτερότητας. Εμείς απλά ακολουθούμε και θα κάνουμε και την κουτσουκέλα μας χωρίς να συμμετέχουμε με έστω μικρό ρόλο, ουραγοί και ανυπότακτοι.
    2 βαθμοί
  22. Δεν το ανέφερα εσκεμμένα . Και αυτό και τα προσωπικά δεδομένα GDPR ..και όλα αυτα τα μοντερνα νομοθετηματα Γιατί είναι κουραφέξαλα,. Πάντοτε όλα τα πράγματα, και επί της ουσίας ο σκοπούμενος μέσω αυτών (των νομοθετημάτων) έλεγχος, γινόταν με την επίφαση προστασίας κάποιου λογικοφανούς αγαθού/σκοπού , για να μην μπορεί θεωρητικά να πει κάποιος κάτι κατ ΄αρχην (in principal) Προστασία περιβάλλοντος, πνευματική ιιδιοκτησία .....προσωπικά δεδομένα. Ενα θα πω.....γιατι δεν χρειάζετα ακόμα να επεκταθώ στο θέμα. Στο πρωτοδικείο Θεσσαλονικης ξέρεις πως παίρνεις μια εκδοθείσα δικαστική απόφαση; Την στέλνουν με e-mail στο παραδίπλα ΙΔΙΩΤΙΚΟ φωτοτυπάδικο......και στην εκτυώνει με το σχετικό αντίτιμο. ΔΕΝ σου δίνου physical copy. Ποια προστασία προσωπικών δεδομένω και τριχες κατσαρες; Που σημαίνει ότι έλαβε γνωση της απόφασης σου και του περιεχομένου της , και ΟΛΑ τα προσωπικά στοιχεία των διαδίκων ο Φωτοτυπάς , η φωτοτυπού , ο ιδιοκτητης του καταστηματος και η κόρη του που πέρασε για καφε, Αν θέλει δε την κραταει και στον σκληρο του για αρχείο. Αλλά κατά τα άλλα GDPR και disclaimer εμεις ότι δεν θα αποκαλυψουμε στοιχεία των εντολέων μας.
    2 βαθμοί
  23. Όλοι εμείς οι παλιότεροι έχουμε τη νοοτροπία της ιδιοκτησίας στη μουσική (και σε ταινίες, κτλ..), η οποία έχει τελειώσει όμως πλέον. Από δω και πέρα βασικά χρήση, δε θα χρειάζεται να έχεις κάτι αποθηκευμένο, μια που θα βρίσκονται όλα online. Αυτό σε λίγα χρόνια θα ισχύει και σε αντικείμενα που μας είναι ακόμα αδιανόητο, όπως οτιδήποτε σε software, computers, αυτοκίνητο.. Ένα άλλο πράγμα που θα τελειώσει όταν τελικά ρυθμιστεί το όλο θέμα με το streaming θα είναι το τσάμπα. Αυτή τη στιγμή, λόγω αδυναμίας ελέγχου, η μουσική είναι τσάμπα, οι ταινίες, σειρές, βιβλία, κτλ. Στο μέλλον φαντάζομαι πως όχι. ?
    2 βαθμοί
  24. Παντα έτσι ηταν. Θα σας πω το απλό. Είδα μια συνεντευξη της Καίτης Φίνου, που έλεγε ότι έπαιρνε 500.000 δρχ στην ταινία. Φίλος μου εκείνη την εποχή που συζητάμε (είχε και έχει βιντεο club) μου έλεγε ότι εκείνη την εποχή η χειρότερη μέρα του σε εισπράξεις απο ενοικιάσεις βιντεοκασσετων ήταν 60.000 δρχ, Η καλλιτερη ήταν 170.000 δρχ. Σε λιγότερο λοιπόν από μια εβδομάδα ξεπερνούσε άνετα την αμοιβή μιας γνωστης ηθοποιού . Γιατι ειχε στραβωσει ο Prince και έκανε μονος του τη διανομη της μουσικής του άλλωστε....
    2 βαθμοί
  25. Παιδιά το βλέπετε από την πλευρά των μουσικών, και καλά κάνετε. Όμως η έκθεση αυτή περιστρέφεται γύρω από τα transactions (αγοραπωλησίες) μουσικής. Ρίξτε μια ματιά στα ποσοστά, και θα δείτε ότι το streaming και το downloading έχουν πια (ή θα έχουν σύντομα) την μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις, και θα καθορίσουν τις τάσεις του κοντινού μέλλοντος. Νομίζω ότι η τάση αυτή της κατανάλωσης μουσικής (που είναι πολύ εύκολο να ελεγχθεί), πηγαίνει στο pay per play (με ένα αστείο αντίτιμο όπως 0,0001€), και όχι στις αγοραπωλησίες μουσικού προϊόντος. Νομίζω ότι είναι σχετικά εύκολο να συνασπιστούν οι δημιουργοί με έναν νέο τρόπο έτσι ώστε να ελέγχουν τι παίζεται, που και πόσο, και να πληρώνονται άμεσα μέσα από e-wallets. Ίσως πάλι να βλέπω μακριά, δεν ξέρω.
    2 βαθμοί
  26. Για τους ακροατές μάλλον, για τη βιομηχανία σίγουρα, αλλά οι μουσικοί έχουν δρόμο μπροστά τους από τα ψίχουλα που παίρνουν τώρα από το streaming. Όπως έγινε και με τους δίσκους και γενικά τα πνευματικά δικαιώματα στον 20 αιώνα που πήρε δεκαετίες για να γίνει μια σχετικά δίκαιη κατανομή. Μέχρι να γίνει αυτό όμως έχει να κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι.
    2 βαθμοί
  27. Εννοεί ότι άμα πιάνουν τα χέρια σου δε θα έχεις θέμα με ό,τι όργανο κι αν πάρεις στο price range που συζητάμε. Ειδικά σε αυτό το range δεν υπάρχει όργανο που να "μην παίζει". Δε γίνεται πχ να πάρεις μια Fender Strat Custom Shop και να μην παίζει. Ή μια Suhr, ή μια PRS. Μιλάμε για όργανα τα οποία έχουν φτιαχτεί από τους πλέον κατάλληλους builders, με τα καλύτερα υλικά και με τις καλύτερες συνθήκες εργασίας. Από την άλλη σε καταλαβαίνω, θα δώσεις ένα σκασμό λεφτά, θες το όργανο να κάτσει στα χέρια σου, να σε βολεύει, κλπ κλπ. Εν τέλει όλα θα σε βολέψουν. Με την τριβή και το παίξιμο προσαρμόζεται το μυαλό και τα χέρια. Άσε που με όποια πραγματικά high tier κιθάρα έχω παίξει είχε κάτσει απευθείας στα χέρια μου, ό,τι scale και να έχει, ό,τι radious, ό,τι τάστα. Θα φέρω και ένα παράδειγμα. Ο δάσκαλός μου έχει μια Gibson LP Custom του 80something. Ρόπαλο το μπράτσο, Gibson scale, κλπ. Εγώ τρομάρα μου έπαιζα αυστηρά με C shape, super jumbo frets, Strats και τίποτα άλλο. Εεεε με το που την έπιασα την κιθάρα τρελάθηκα, πήγαν τα specs και οι αηδίες περίπατο. Έκτοτε specs κοιτάξω μόνο σε κάναν υπολογιστή...
    2 βαθμοί
  28. 2. Έπρεπε να βάλεις .... λάστιχα από καπάκι μπουκαλιού μπύρας. Όπως και να έχει αυτό διορθώνεται εύκολα. 3. Αν έχεις συνηθίσει από strat, θέλει απλά να τον συνηθίσεις (όπως έγραψες). 4. Volume pedal το λένε, κι όλα τα παιδάκια κλαίνε. 1. Δεν ξέρω τι ζώνη φοράς, αλλά θα βοηθήσει μια φαρδιά ζώνη που από την μέσα πλευρά να έχει κάποιο υλικό που να μην γλιστράει (πχ δερμάτινη ζώνη με σουέτ εσωτερικό). Δεν θα σύστηνα αυτό που λένε πολλοί, να βγάλεις το strap button που είναι στην πλευρά του μπράτσου και να το βάλεις αλλού. Τώρα το θέμα σχετικά με το κόλλημα του χεριού στο μπράτσο (δεν το είχα ποτέ) ξέρεις ότι διορθώνεται αλλά θέλει μεγάλη επέμβαση στην κιθάρα. Με gibson sg πάντως δεν είχα ποτέ neck dive. Ξανά καλόπαιχτη.
    2 βαθμοί
  29. Έχω κάνει και τα 3. Εννοώ, ότι έχω πάει σε καταστήματα εξωτερικού, αλλά έχω παραγγείλει και ακριβό όργανο blind χωρίς να το δοκιμάσω, και φυσικά έχω αγοράσει και μεταχειρισμένο όργανο, ακριβό επίσης, χωρίς να το έχω δοκιμάσει. Πότε δεν είχα κανένα πρόβλημα και με τις τρεις μεθόδους, γιατί ακριβώς συμφωνώ απόλυτα με τα όσα είπε ο @LK παραπάνω. Αυτό που θα σου πρότεινα είναι να πας στο Musicstore, και όχι στον thoman για δύο λόγους. Πρώτον πας εύκολα με πτήση και τρένο, μπορείς να το κάνεις σε ένα ΣΚ με κάποιο φίλο, με σωστό προγραμματισμό θα σου βγει τπτ. Δεύτερον, είναι ένα τεράστιο παζάρι κιθάρας. Δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό από το site τους. Είχα δει τρομερές τιμές, και μάλιστα σε ότι όργανο ήταν σε έκθεση, υπήρχε επιπλέον έκπτωση σε περίπτωση που αγόραζες εκείνο και όχι ένα αντίστοιχο του κουτιού. Μπορείς την ίδια κιθάρα που θα την πάρεις από το site να την πάρεις από τον εκεί Έλληνα πωλητή, με έκπτωση που δεν το φαντάζεσαι. Και δεν είναι μόνο αυτό, θυμάμαι χαρακτηριστικά μία σειρά Gibson Les Paul εκείνης της χρονιάς, (2016 πήγα εγώ), οι οποίες αρχική ήταν στα 2000+ και τις έδιναν 1300 ευρώ για να φύγουν. Όχι b stock ή used όργανα. Του κουτιού. Υπήρχαν καμιά 50 κουτιά με το συγκεκριμένο μοντέλο, έπαιρνες και έφευγες.. Το δε room με τα high end ακριβά όργανα είναι άστο... Μιλάμε για ακριβά όργανα, δεν παίζεις με αυτά τα λεφτά που διαθέτεις εκεί. Αλλά το μάτι είναι τσάμπα ? Συνοψίζοντας, το τι γίνεται στο Musicstore, εκεί ζωντανά δεν υπάρχει. Έχω πάει σε αρκετά μεγάλα καταστήματα του εξωτερικού αλλά αυτό που είδα εκεί δεν το έχω δει πουθενά. Αναφέρομαι σε πλήθος, στοκ και τιμές. Το site με το φυσικό κατάστημα αναφορικά με τις πωλήσεις είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι. Εκτός αυτού είναι πανεμορφο, συναντάς όλη την τοπική μουσική σκηνή, έχει φοβερό bar (non alcohol) και όπως σου είπα εξαιρετικές τιμές. Εκτός αυτού, τους λες: Θέλω αυτές τις 5 κιθάρες, αυτούς τους 3 ενισχυτές και αυτά τα 10 πετάλια. Σε πάνε σε ένα room (που ανοίγει από μέσα μόνο), στα στήνουν και σου λένε, αν χρειαστείς κάτι είμαστε έξω. Και κάτσε παίξε όσο θες, δοκίμασε, χωρίς να έχεις κανένα πάνω από το κεφάλι σου. Αν αυτό είναι το θέμα σου, είναι τέλειο μέρος για να δοκιμάσεις πράγματα. Εγώ δεν είχα τέτοιες κάψες. Η Ελλάδα δεν έχει εγχώρια αγορά που μπορεί να υποστηρίξει τέτοια όργανα, σε σημείο που επιχειρηματικά κάποιος θα τα στοκάρει. Αν θες να τα σκάσεις για όργανο θα πας έξω, ή θα το παραγγείλεις από έξω. Το return policy όλων των μεγάλων καταστημάτων εντός Ευρώπης σε βοηθάει ώστε αν δεν σου κάνει να το επιστρέψεις και να πάρεις κάτι άλλο ή τα χρήματα σου πίσω.
    2 βαθμοί
  30. Σύμφωνα με την έκθεση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Φωνογραφικής Βιομηχανίας (IFPI), οι παγκόσμιες πωλήσεις μουσικής αυξήθηκαν κατά 9,7% το 2018, φθάνοντας τα 19,1 δισ. δολάρια στα συνολικά έσοδα. Ήταν η τέταρτη συνεχής χρονιά ανάπτυξης και ο υψηλότερος ρυθμός από τότε που το IFPI άρχισε να παρακολουθεί την αγορά, το 1997. Σχεδόν το μισό (47%) των εσόδων προήλθε από το streaming, που αυξήθηκε κατά 34% το 2018. Μέχρι το τέλος του περασμένου έτους υπήρχαν 255 εκατομμύρια συνδρομητές υπηρεσιών streaming. Σαν αποτέλεσμα της αύξησης αυτής, το IFPI παρουσίασε πτώση των εσόδων από CD, βινύλια κατά 10,1% και πτώση από τα downloads 21,2% . Επιπλέον, η Λατινική Αμερική - ειδικά η Βραζιλία και το Μεξικό - είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή, με την Ασία και την Αυστραλία να ακολουθούν για συνδυασμένα φυσικά και ψηφιακά έσοδα. Να λοιπόν που πάει πάλι ανοδικά η μουσική βιομηχανία. Μεταλλάσσεται ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις με το αυξημένο bandwidth και το streaming απο υπηρεσίες σαν το Spotify, να προκύπτει σαν μια καλή λύση για μουσικούς και ακροατές.
    1 βαθμός
  31. ΣΩΣΤΟΣ και με προλαβες πριν το διορθωσω...
    1 βαθμός
  32. Φυσικα βολευει, τους μουσικους. Δεν ειναι ολοι prince , εννοω οικονομικα. Τους μουσικα αδυναμους δημιουργους τους εξυπηρετει, αλλιως προφανως δεν θα παιζοταν τοσό ευρεως η μουσική τους, απλά προσχωρουν σε μια συμβαση....αναγκαστικη...όπως εσυ ή εγω με τη ΔΕΗ. Δεν ειναι προϊόν διαπραγματευσης...ειναι take it or leave it.
    1 βαθμός
  33. Να βάλω κάποια πράγματα στη σειρά. Η «πειρατεία» δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε , απλά προέκυψε στη συζήτηση, και το πήγαμε και εκεί. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που θα πει ότι η πειρατεία είναι καλό πράγμα. Τώρα , αν παρεμπιπτόντως βγήκε και το συμπέρασμα ότι στην «πάταξη» της πειρατείας συνετέλεσε και το ότι κάποιες πλατφόρμες με σχετικά χαμηλό αντίτιμο σου δίνουν το δικαίωμα να τα απολαύσεις "νόμιμα" , μια χαρα. Η ερώτηση μου , που εν μέρει απαντήθηκε, ήταν γιατί να το κάνω αυτό (μηνιαία συνδρομή για μουσική ) εφόσον υπάρχει το youtube (και για να δω και να για κατεβάσω νόμιμα από εκεί). Η πειστική απαντηση ήταν, αποφυγη διαφημίσεων, για όποιον τον ενοχλει, και ενδεχομένως καλλιτερη ποιότητα για οποιον εχει τον εξοπλισμο να το διαπιστώσει. .
    1 βαθμός
  34. Ναι ρε παιδι μου μη κολλας εκει....με τριακοσια κιλα βρωμα (ή εστω ¨λιγη" βρωμα). Θελουμε ΚΑΘΑΡΟ ηχο ,να καταλαβουμε τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ηχο του οργανου.
    1 βαθμός
  35. Μπα ιδεα δεν εχω...εχω κανει μονο παραγωγη σε καμμια 30αρια δισκους ? Η ουσια ειναι μια...αν θελουμε να κανουμε μια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ενος μουσικου οργανου καλο ειναι να ξεκιναμε απο τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ του ηχο (δηλ, τον ΑΠΛΟ ΚΑΘΑΡΟ ηχο του σε εναν ενισχυτη ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 80% του "ηχου" οπως συμβαινει στην ηλεκτρικη κιθαρα). Μετα βαζουμε και ΟΛΑ τα αλλα. ΔΕΝ παιζουν ολοι HEAVY METAL (ή τελος παντων με βρωμικο ηχο) Η παρουσιαση ΣΟΥ λοιπον για καποιον που ΔΕΝ παιζει heavy metal ειναι απλα αχρηστη. Υπαρχουν παρα πολλοι κιθαριστες που παιζουν ΚΑΙ καθαρα (ή παιζουν και ΡΥΘΜΙΚΗ κιθαρα).
    1 βαθμός
  36. μου εκανε εντυπωση πριν κανα διμηνο που το κρατος αποφασισε να κοψει τις IP απο ολα αυτα τα σαιτ που στριμαρεις ταινιες. Την επομενη μερα - ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ...ολα - απλα ειχαν αλλαξει διευθυνση στο ιντερνετ.
    1 βαθμός
  37. αυτό παίζει να ισχύει ήδη , νομίζω Εντυπωσιάστηκα κάποια σχόλια εδώ μέσα , κυρίως αυτά που εσφαλμένα θεωρούν ότι το downloading έχει πεθάνει ? όσο υπάρχουν ακόμα τα torrent ( και θα υπάρχουν για πάρα πολύ καιρό ακόμα , εκτός αν στην χώρα μας περιοριστούν υπερβολικά πολύ όπως έχει ήδη γίνει απλά κλείσανε 2-3 διάσημα και κλαην μαην ) δεν έχω ανάγκη κανένα spotify & netflix Επίσης , πως δεν ανέφερε κανένας , ειδικά ο @LK , την ψήφιση νόμου από την ΕΕ για τα πνευματικά δικαιώματα και το ιντερνετ ;;; Πιστεύω ότι δεν θα ακούμε μουσική από youtube σε 1-2 χρόνια που και σε αυτό θα βρεθεί λύση . Γενικά , κύριοι , ο χακερ και ο πειρατής θα επιβιώνει εις τους αιώνας των αιώνων εκτός κι αν ο ίδιος επιθυμήσει κάποτε να εξαφανιστεί
    1 βαθμός
  38. πολλά θα τελειώσουν πλέον. Σε λιγο θα σου πουν να πληρώσεις το κανάλι στο γιουτουμπ που έφτιαξες το λογαριασμό σου στο φβ το λογαριασμό σου στο gmail κοκ. αναμείνατε. Ερχεται. Εγώ τουλάχιστον τα βινύλιά μου, τις κασέτες μου, τα μινιντισκ και τα σιντί μου τα έχω.
    1 βαθμός
  39. Γιατι ακους ηχο? Εγω ακουω ντιστρορΣιο και αλλες 4 κιθαρες απο πανω ? Τους μαγνητες τους ακουμε ΜΟΝΟ καθαρα . Με 300 κιλα ντιστορσιο ολοι πανω κατω το ιδιο ακουγονται.
    1 βαθμός
  40. Όχι νομίμως και τα apps που κάνουν αυτή τη δουλειά, βγάζουν κάτι αρχεία των οποίων η ποιότητα είναι λίγο για τα μπάζα. Τεσπά το θέμα είναι ότι η αγορά της μουσικής έχει αρχίσει να "ρυθμίζεται" καταλλήλως. Δηλαδή από εκεί που είχαμε την έκρηξη του παράνομου downloading που ξεκίνησε ευρέως με το τότε napster και συνεχίστηκε με τα υπόλοιπα peer-to-peer κλπ., τώρα έχουμε σιγά σιγά ανταγωνιστικές προτάσεις από την πλευρά της νόμιμης αγοράς + σοβαρούς περιορισμούς και εμπόδια στο downloading. Παρακάμπτονται οι απαγορεύσεις; Ναι αλλά θέλει κάποια παραπάνω ενασχόληση και τη διάθεση να πάρει κανείς μερικά, έστω μικρά, ρίσκα. Οπότε η επίσημη αγορά γίνεται όλο και πιο ελκυστική και εύκολη.
    1 βαθμός
  41. στο Youtube κατεβαζεις το youtube adblocker και δεν ενοχλει κανεις.,
    1 βαθμός
  42. Εγω τωρα αν και ασχετος με το θεμα να ρωτησω κατι. Εφόσον υπάρχει το youtube γιατί να πληρωσει κάποιος να ακουσει μουσική streaming; Το ότι έχει ισως καλλιτερη ποιότητα σαν audio file δεν μου λέει κατι, γιατι σιγα τα hi end μηχανηματα που χρησιμοποιούν να ακουσουν , σε κινητα και tablets το κανουν. Υπάρχει κάποιος άλλος λόγος ;
    1 βαθμός
  43. LΚ, η μουσική συλλογή μου αποτελεί ένα από τα πιο πολύτιμα αποκτήματά της ζωής μου, μαζί με τα βιβλία! Δεν είμαι Γιάννης Πετρίδης ούτε Λ. Καλλιανίδης βέβαια ?, αλλά έχω ένα σεβαστό αριθμό άλμπουμς από σχεδόν κάθε είδος μουσικής (από κλασική μέχρι indie και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς) και εχω κρατήσει μόνο αυτά που αγαπάω!
    1 βαθμός
  44. 1 βαθμός
  45. Εμένα τυφλές αγορές δε μου έχουν βγει, δυστυχώς. Έχοντας 3-4κ για όργανο, για να σπας πλάκα ουσιαστικά, σημαίνει πως έχεις και για ταξιδάκι Germany, που και μόνο για "μάτι" προσωπικά το πήγαινα. Πας κάθεσαι τρεις μερούλες, βγάζεις και το "δοκιμαστικό" άχτι σου, τσιμπάς την πιο @!#ναρα και έρχεσαι πίσω αρχηγός μας λες και πως ήταν. Αλλιώς μεταχείρο έχει ατελείωτες ευκαιρίες. Μη δώσεις τόσα λεφτά και έχεις μετά, Αν και Μήπως και τέτοια, δε λέει !!!
    1 βαθμός
  46. Ζούμε στην ίδια πόλη και είχα το ίδιο πρόβλημα με μιά PRS CE24 που ήθελα να αγοράσω. Οπου ρωτούσα για PRS USA με κοιτάζαν σαν UFO. Τελικά η λύση βρεθηκε στα μεταχειρισμένα αυτού του φόρουμ, στη Θεσ/νικη, σε κατάσταση καινούργιας και μάλιστα σε πολύ χαμηλή τιμή. Στην Αθήνα θα βρείς ακόμα περισσότερη προσφορά, αν εντωπίσεις κάτι και μπορείς να ταξιδέψεις για να το δείς απο κοντά ή να 'χώσεις' κανα Αθηναίο φίλο να τσεκάρει αυτός, ακόμα καλύτερα. Η μαγική λέξη είναι 'υπομονή' ,αλλιώς ξενιτεύεσαι με την πιστωτική στα δόντια!
    1 βαθμός
  47. Παντως πρεπει να ομολογησουμε οτι οταν η Fender Γκιμπσονιζει τα αποτελεσματα ειναι ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ καλυτερα απο το οταν η Gibson Φεντεριζει
    1 βαθμός
  48. Μόνο 4 ετών? Καινούριες ήταν, τσάμπα τις πέταξες. Τα φωνάζει αυτά ο φάσιον τόσα χρόνια. Μεγειές και καλόπαιχτη.
    1 βαθμός
  49. Όταν λες 1 και 2 και 3 φορές "σήμερα θα κάτσω να παίξω μουσική", το μόνο πήδημα που απομένει είναι η τεράστια στοίβα στο νεροχύτη!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...