Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/01/19 σε Αναρτήσεις
-
4 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Παρασυρόμενος από κανα-δυο θέματα πρόσφατα που αφορούν τη μουσική βιομηχανία, είπα να θίξω ένα θεματάκι που θεωρώ ότι απασχολεί τους μουσικούς ανά τον κόσμο. Το θέμα έχει να κάνει με το credibility ενός κομματιού/μουσικού έργου και κατά πόσον αυτό αποδίδεται σωστά/δίκαια. Δηλ. όταν βλέπουμε ότι ο τάδε έγραψε μουσική/στίχους σε ένα κομμάτι, σε ποιο βαθμό αυτό αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα και σε ποιο βαθμό είναι έργο και των μουσικών που έπαιξαν/ενορχήστρωσαν ή του παραγωγού που επιμελήθηκε την αισθητική και τα τεχνικά θέματα. Αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ, είναι ότι συνήθως έρχεται ένας που έχει την μελωδική γραμμή της φωνής και το αρμονικό υπόβαθρο (όχι πάντα) και αυτός συνήθως μνημονεύεται ως συνθέτης του κομματιού. Δεν μιλάω για session δουλειά που γίνεται εν γνώση του μουσικού και συνήθως είναι προκαθορισμένη και προγραμμένη. Αλλά για τις μπάντες πίσω από ονόματα που συνήθως είναι σταθερές και απαρτίζονται από τους ίδιους μουσικούς γενικά. Δεν έχω απτά παραδείγματα, παρά μόνον τη μικρή εμπειρία όσον αφορά ηχογραφημένο υλικό από την μπάντα, και τον τρόπο με τον οποίο αυτό δουλεύτηκε για να βγει, και πως τελικά αποδώθηκαν τα credits. Είναι περισσότερο αίσθηση, ότι αυτό συμβαίνει γενικότερα, παρά διαπίστωση. Αν και, αν παρακολουθήσει κανείς καλλιτέχνες που έχουν κατά καιρούς αλλάξει μπάντες, μπορεί να αντιληφθεί πόσο σημαντικοί είναι οι μουσικοί, όχι μόνο στο ύφος, αλλά και στο καθαρά συνθετικό κομμάτι. Είναι συνήθως οι φιλίες και η αγάπη για τη μουσική και για αυτό που κάνουν, καθώς και ο αφελής (με την καλή έννοια) αλτρουισμός με τον οποίο αντιμετωπίζουν τη μουσική οι μουσικοί; Δηλαδή μια -εν γνώσει τους- παραχώρηση χάριν του συνόλου που λέγεται μουσικό έργο και μουσική γενικότερα; Σκέψεις; Εμπειρίες; Καλό μήνα και καλή εβδομάδα2 βαθμοί
-
το δικο μου αγαπημενο(κ με ωθησε κ στο ειδος) ειναι αυτο.απλα ετυχε προχθες κ το τζαμαραμε και το βαζω.για κανενα λογο δεν ειναι διαφημηση.απλα καπου αναφερθηκε σαν ιδεα να στειλουμε δικα μας βιντεο.οποτε ιδου!!χωρις φοβο κ με αρκετο παθος!2 βαθμοί
-
Τι θες να ζητάει μετά ποσοστά από τα εκατομμύρια....; Ένα περίεργο πράγμα πάντως, όταν είμαστε μαλωμένοι γράφω hard rock κι όταν είναι όλα μέλι-γάλα μεταξύ μας το ρίχνω στα μελιστάλαχτα κομμάτια.....2 βαθμοί
-
Ακόμα και ο καφετζής που έφερνε τους καφέδες στο στούντιο, και μπορεί με μια φράση του να έδωσε έμπνευση, ή να νευρίασε τους παίκτες για να βγεί αυτό το αποτέλεσμα. Παράξενο πράγμα όμως, δεν έχω δει ποτέ στα credits του Φωτάρα να γράφει για την πόντια.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Το πρώτο κομμάτι είναι πάντα του Χριστούλη. ? Σόρι για το αστείο, νομίζω ότι το κομμάτι είναι όποιου αποφασίσουν τα παιδιά! (οι δυο συντελεστές δηλαδή). Και σε όποιο ποσοστό το αποφασίσουν. Αυτά είναι άχαρα πράγματα (και όταν μιλάμε και για πολλά χρήματα), οι καλλιτέχνες τα αναθέτουν σε δικηγόρους, διαπραγματευτές , μανατζερ , ο Τζάκσον και η Μιγιονσέ στον μπαμπά τους κ.ο.κ.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Όπως το έχω εγώ στο μυαλό μου η μπάντα έχει τον ρόλο του ενορχηστρωτή. Έρχεσαι με τρία ακόρντα και μια μελωδία στη φωνή και στο κάνουμε κομμάτι. Εάν έχεις τα πάντα έτοιμα (ξέρεις τι και πως θα παίζουν τα υπόλοιπα όργανα) τότε θέλεις απλά καλούς μουσικούς να παίξουνε αυτά που θα τους δόσεις. Η ενορχήστρωση πολλές φορές είναι σημαντικότερη από την σύνθεση και όπως όλοι γνωρίζουμε μπορεί να αλλάξει ριζικά μια σύνθεση που γράφτηκε απλά σε μια κιθάρα ή πιάνο.2 βαθμοί
-
οκ βλεπω οτι την εχετε παει αλλου την δουλεια αλλα αν δεν το ποσταρω θα σκασω ........και φυσικα ΔΕΝ προκειται να στειλω τιποτα ???2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Για τα "Squeeze me baby, 'till the juice runs down my leg" αυτού του κόσμου, ναι παμψηφεί. Στον αντίποδα όμως υπάρχει π.χ. η ποίηση του Καββαδία με τα τρία, τριάμιση ακκόρντα του Μικρούτσικου.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Εξαρταται απο την περιπτωση και την ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. Στις δυο μεγαλυτερες μπαντες ολων των εποχων (Beatles & Rolling Stones) τα credits πηγαιναν(ουν) μονο σε αυτους που ΟΝΤΩΣ εγραφαν τη μουσικη και τους στιχΟΙ (Lennon & Macca στην πρωτη περιπτωση και Jagger& Richards στη δευτερη) . Σε αλλες υπερ-μπαντες (U2,Coldlplay,RHCP) ολη η μπαντα μοιραζεται τα credits μια και προφανως ακολουθουν αλλη διαδικασια "συνθεσης" (οι U2 ας πουμε και οι RHCP τζαμαρουν ολοι μαζι μεχρι να "βγαλουν" ενα "τραγουδι" και δεν περιμενουν τον συνθετη να τους "παει" το τραγουδι). Αλλες μπαντες (Blur π.χ) βαζουν ακομα και τον ΠΑΡΑΓΩΓΟ στα credits. Δεν υπαρχει κανονας....απο τη μια ειναι "δημοκρατικο" και "ομαδικο" το να μοιραζεσαι τα credits απο την αλλη να εχεις γραψει το YESTERDAY και να το ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ με τον..ΑΜΠΑΛΟ τον τραχανοπλαγια τον Ρινγκο ? που δεν κΣερει να κραταει τις μπαΓΓετες ειναι....καπως ? Οι πιο ΤΥΧΕΡΟΙ παντως ειναι οι ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ που ΠΑΝΤΑ παιρνουν το 50% των credits & των δικαιωματων και ας μη κΣερουν να βαρΟΥν τη ΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ πιστευω οτι αυτος που ΕΓΡΑΨΕ το τραγουδι (δηλ. εβγαλε την ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ των ΑΚΚΟΡΝΤΩΝ και την ΜΕΛΩΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ) πρεπει να παιρνει ΟΛΑ τα credits της συνθεσης EKTOΣ και αν το τραγουδι εχει καποιο ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΡΙΦ το οποιο το χαρακτηριζει.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Παιδιά ο δίσκος είναι συγκλονιστικός, δεν ξέρω τι άλλο να πω, απλά ακούστε τον... Ο Devin η αλήθεια είναι πως βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεών μου, μιας και δεν έχει βγάλει ούτε έναν μέτριο δίσκο εδώ και τόσα χρόνια. Κάθε δίσκος του είναι ταξίδι.2 βαθμοί
-
Ό,τι καλύτερο οι Gojira στη modern metal σκηνή. Ξεχωριστός ήχος, τραγουδάρες, τρομεροί στίχοι, τα έχουν όλα. Εγώ μόλις έβαλα να ακούσω το νέο δίσκο του Θεού. Για να δούμε...2 βαθμοί
-
ε δεν επεσε ουρανοκατεβατος!!! αν και τρελαινομαι για Di anno ο στρατηγος Steve εκανε τις σωστες κινησεις.....2 βαθμοί
-
Κάποιος στη korg πήρε ένα walkman ( ή έστειλε ο Λάκης mail) με δυνατότητες 4 track και βγήκε αυτό! Features: Transport: Play, Record, Rewind, Rewind 2x, Fast Forward, Fast Forward 3x, Tape Speed (for playback and record), Auto-Reverse Recording Capabilities: Four-track recorder Display: 7-segment LED play counter with reset Inputs: Combined 1/8†guitar/XLR input (includes breakout cables); onboard microphone Outputs: 2 x 1/8†stereo headphone jacks for shared listening Output Processing: Dolby A noise reduction; dedicated Bass and Treble controls Power: 6 x AA batteries (included) for up to 20 hours continuous playback, or optional 9V adapter *Optional volcahead head-cleaning tape also available παω να κατεβάσω κάτι tdk από τη ντουλάπα...?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Λοιπόν τώρα που το λες, έχω πολύ καιρό να ακούσω αρπίσματα από σένα. Όλα καλά?1 βαθμός
-
Βαγγέλη με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο! Όλες οι μελωδικές γραμμές, η ενορχήστρωση και τέλος το "πνεύμα", ότι κι αν σημαίνει αυτό..., του κομματιού ανήκει στον Νίκο, οπότε ίσως είναι και μια απάντηση αυτό στο παρόν θρεντ!1 βαθμός
-
Να ξέρεις ότι από ένα σημείο και μετά, στο noiz, το fusion προφέρεται φάσιον, και οι απόψεις, γράφονται απόψης.1 βαθμός
-
Έχω άλμπουμ του που τραγουδάει (Flying in ...) και είναι τόσο κακός, όσο εγώ.1 βαθμός
-
Γεια σας φιλοι μου, πλεον νομιζω το GAS εχει φτασει σε παθολογικα επιπεδα. Εδω και καιρο, και λογω της ενασχολησης μου με μπαντα που παιζει τα παντα, σκεφτομουν πως χρειαζομαι ενα all around οργανο για να προσεγγισω τα τοσα ηδη μουσικης που παιζουμε. Αρχισα λοιπον να περιτριγυριζω την ιδεα μιας MM LUKE. Ενα ενδεικτικο budget για αυτο το οργανο εδω στη Γερμανια ειναι τα 1500-2000. Μεταχειρισμενο παντα. Απο τον Φοβο μου να τα δωσω χωρις να την δοκιμασω ειπα δε παω μια βολτα σε ενα μεγαλο καταστημα το οποιο φερνει ΕΒ κιθαρες. Συντομα ο υπαλληλος εκει μου ειπε πως εχουν μονο μια ΜΜ και αυτη ειναι η Stingray και πολυ γρηγορα μου εφερε ενα απο τα ασχημοτερα οργανα που εχω δει στη ζωη μου. Αστο φιλε του λεω δε νομιζω. και σηκωθηκα να φυγω. Στην πορτα λεω αφου ηρθα μεχρι εδω δε ριχνω καμια πενια να περασει η ωρα? Και την κουμπωσα σε εναν Blackstar Plexi. μου φυγαν τα μαλλια.....κι εχω και πολλα. δε μπορει λεω....τι μανικαρα ειναι αυτη....τι ηχαρα! επαιξα κανενα μισαωρο και εφυγα. 2100€ εγραφε επανω το ταμπελακι. ασε μας ρε φιλε.... ολη την εβδομαδα δεν επαψα να ψαχνω με ποιον τροπο θα την φερω στο σπιτι μου. Το επομενο Σαββατο σουμπιτος ξανα εκει. Περιμενα να ανοιξουν...καλημερα στα παιδια και σουμουτου κ ιστοριες...ας το ξαναδω το εργο...ειναι τοσο καλο οσο την προηγουμενη φορα? καρφωνω σε εναν Deluxe Reverb ιδιο με τον δικο μου. Παναγια και Χριστε και ολοι οι Αποστολοι μαζι. Τι ειναι αυτο ρε...χαλαλι και η ασχημια του και ολα....κανει την LP μου να μπει στις αγγελιες απο μονη της. Με συνοπτικες διαδικασιες, βρεθηκε ιδια μεταχειρισμενη. με πονο καρδιας πρεπει να παραδεχτω πως ισως και να ειναι το ωραιοτερο μανικι που εχω παιξει στη ζωη μου...1 βαθμός
-
Δεν γνωριζα πως ασχολεισαι και με την Γαλλικη σκηνη ?. Επι του θεματος, ειχα εντυπωσιαστει οταν το ειχα μαθει, respect... Πολλα αλλαξαν βεβαια εκτοτε, αξιζει ομως προσοχης...αφηγειται ο Ian Gillan: “Up until the late ’60s, the traditional songwriting credit of publishers was whoever wrote the tune, the melody and whoever wrote the words, the top line and the lyric. That was the only thing that was copyrighted. You couldn’t copyright a riff. You couldn’t copyright a chord sequence. You couldn’t copyright the opening bar for ‘Smoke On The Water’ for example. You could only copyright the tune and whatever the singer did basically. We pioneered. We broke all the rules, Deep Purple, and we included — as it was obvious, our band made music first before the songs — so, we included the drummer and the bass player and everyone else, and we were the first to do so. The Beatles still credited whoever put pen to paper and top line lyric, but we found it much more inclusive to do it the other way — and we included the producer in this one, too. But that’s how we’ve always done it. Never a word is written before the band gets into the studio. Nothing is written down. No ideas are brought forward. Everything emerges from jam sessions. We start at noon every day and finish at six, day after day. Little ideas kind of spin out and we sit down and see how they can handle an arrangement or see what key they should be in and try to snatch them up with other ideas — and they become pieces of music and then on the back of that maybe a song will get written.”1 βαθμός
-
Οτι ειναι νομιμο ειναι και ηθικο ? Δεν κΣερω για αλλους ΕΓΩ παντως σε οποιον εχει δωσει ΟΝΤΩΣ μια ιδιαιτερη πινελια στα ασθματα μου εχω δωσει credits ,το ιδιο εχουν κανει και αλλοι σε εμενα (και ας πιστευω προσωπικα οτι για καποιες περιπτωσεις δεν επρεπε να το κανουν μια και απλα ενα...σολο ή τρια "πραγματακια" εβαλα στο κομματι τους). Οποτε η απαντηση εξακολουθει να ειναι "ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ".1 βαθμός
-
Υπαρχουν και τα ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ δικαιωματα,τα οποια στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ειναι πολλα φραγκα...1 βαθμός
-
αυτό είναι ενσωματωμένο με τη μουσική. Στους beatles ποτέ δεν χώριζαν οι στίχοι. ήταν 50% ο ένας και ο άλλος μουσικοί και στίχοι (άσχετα αν ήταν στην πραγματικότητα ο ένας από τους δυό)1 βαθμός
-
Θα πρέπει να γραφτούν τα backing track σε δύο κανάλια stereo και παράλληλα σε άλλο track ο μετρονόμος. Το μηχάνημα που θα αναπαράγει τα πιό πάνω αρχεία θα πρέπει να έχει την δυνατότητα "Output Assign", όπου θα μπορείς να στείλεις τον μετρονόμο σε διαφορετική έξοδο απ'ότι το stereo backing track. Από κει και πέρα είναι θέμα κονσόλας - ηχολήπτη. Δηλαδή εσείς θα ακούτε τα προηχογραφημένα μέ τον μετρονόμο και έξω ο κόσμος θα ακούει τα προηχογραφημένα συν εσάς. Πολλά είναι τα προηχογραφημένα που έχετε;1 βαθμός
-
Δεν θα το ελεγα.... Προσωπικα το δυσκολοτερο μου ειναι να γραψω στιχους....απο μελωδιες,τραγουδια και μουσικη να φανε και οι κοτες σου γραφω χαλαρα και 10 την ημερα...αλλα οι ΣΤΙΧΟΙ (αν θες να γραψεις πραγματικα στιχο της προκοπης) ειναι...cucumber .... αν ειναι δε να γραψεις και ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ στιχους (στιχους δηλ. που να ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ο κοΖμος και να σε κρεμαει στα..μανταλακια αν ειναι αηδιες.... ) ακομα πιο δυσκολο....αν ειναι να ειναι στα ΑΓΓΛΙΚΑ....ενταξει γραφει και ΣΚΥΛΟΣ μου (ετσι κι αλλιως μπας και τους καταλαβαινει κανεις? ? )1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Tι να πρωτοπάρω. Για ένα κομμάτι, να έχω talk-box? Πήρα για αφιέρωμα KC and the sunshine band ένα Harmonist και δεν έχω που να το βάλω. Στ' @*3!$1@ μου, εισαγωγή Get down tonight, χωρίς.1 βαθμός
-
Τώρα που το σκέφτομαι μια αλλεργία την έχω στην jazz μουσική σκηνή (και όχι μόνο...) της νύφης του Θερμαϊκού από τα μέσα του '70 μέχρι τα τέλη των '80s....??1 βαθμός
-
Mολις ακουσα αυτο. Ενδιαφερον set up που δεν το βλεπεις συχνα{ 2 μπασα - drums} Eνταξει ειναι Djent....οποιος δεν. το ακουσα ευχαριστα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
μιας και λέγαμε περί μπρουταλ φωνητικών και ....μουσικής θυμήθηκα να ξανακούσω λίγο αυτή την υπερμπάντα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
.(Ασχετο...ποσο τυχεροι ηταν οι μεηντεν που επεσε στο δρομο τους ο ντικινσον)!1 βαθμός
-
Τρομερη επιλογη. Για το talk box τα'παμε στο φουμπου (Μια χαρα ηταν και με το πεταλακι σου, παντως. Αν ειχες το TB ομως θα μας επαιρνες το σκαλπ)1 βαθμός
-
Εχει κλειστει καρντια μου Διαλεξε Black Sabbath ή My Sharona Ελα κουνηθειτε, βγαλτε καμια κιθαρα και γραφτε το ριφ σας Στειλτε ΠΜ να φτιαξω το Backingtrack και να γραψετε. Με τους υπολοιπους εχουμε κανονισει. Αν μου ξεφυγε κανενας στις παραθεσεις, θυμηστε μου ποιο θελετε να παιξετε.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Προσωπικά στο μόνο που είμαι μόνιμα αλλεργικός είναι αυτό το καψουροείδος - κονσέρβα - λαϊκοπόπ που είναι ουσιαστικά ένα τραγούδι με σχεδόν τους ίδιους καψουροστίχους σε άπειρες παραλλαγές. Και δεν μπορώ και αυτους τους τραγουδιστές/τραγουδίστριες που βγαίνουν στην αγορά με ρυθμούς εργοστασίου παραγωγής και οι οποίοι (κάποιοι) μπορεί να έχουν φωνή αλλά είναι προφανές ότι η αγαπημένη τους ασχολία είναι να κοιτιούνται στον καθρέφτη και να ζαλίζονται από το χάι του αυτοθαυμασμού. Πέραν αυτού, είμαι κατά καιρούς αλλεργικός στα πάντα. Και υπάρχουν περίοδοι που δε θέλω να ακούω καθόλου μουσική γιατί με ενοχλεί είτε είναι Μάιλς Ντέιβις, είτε Μπαχ, είτε Καζούλης. Και στο αμάξι το μόνο που μπορώ να ακούσω είναι ο σταθμός της εκκλησίας όταν έχει υπερδογματικές συζητήσεις (αν αντιληφθώ διαλλακτικότητα το κλείνω) με ιερείς και θεολόγους και μόνο ΑΝ δεν παρεμβάλλονται λειτουργίες.1 βαθμός
-
Ωραίο αυτό το θέμα γιατί έβαλε στη σκέψη της αναζήτησης των πρώτων ακουσμάτων.Ευτυχώς που υπάρχει το youtube και τα έχουμε ολα στο πιάτο.Η πρώτη φορά που με εντυπωσίασε,πόρωσε η κιθάρα ήταν μαλλον το σόλο απο αυτό:1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00