Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      3887


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      47922


  3. Nikos Aravanis

    Nikos Aravanis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      1070


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      7492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/01/19 σε Αναρτήσεις

  1. τις γυναικες/συζυγους τις ευχαριστουμε κατευθειαν στα grammys.
    4 βαθμοί
  2. κατι τετοιες μακακιες κανουμε εμεις οι μουσικοι κ πεθαινουμε στην ψαθα.?
    3 βαθμοί
  3. Ποιός είστε κύριε? τι θέλετε?
    3 βαθμοί
  4. Aπο το Lazy club στις 24/3/2019.
    2 βαθμοί
  5. Παρασυρόμενος από κανα-δυο θέματα πρόσφατα που αφορούν τη μουσική βιομηχανία, είπα να θίξω ένα θεματάκι που θεωρώ ότι απασχολεί τους μουσικούς ανά τον κόσμο. Το θέμα έχει να κάνει με το credibility ενός κομματιού/μουσικού έργου και κατά πόσον αυτό αποδίδεται σωστά/δίκαια. Δηλ. όταν βλέπουμε ότι ο τάδε έγραψε μουσική/στίχους σε ένα κομμάτι, σε ποιο βαθμό αυτό αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα και σε ποιο βαθμό είναι έργο και των μουσικών που έπαιξαν/ενορχήστρωσαν ή του παραγωγού που επιμελήθηκε την αισθητική και τα τεχνικά θέματα. Αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ, είναι ότι συνήθως έρχεται ένας που έχει την μελωδική γραμμή της φωνής και το αρμονικό υπόβαθρο (όχι πάντα) και αυτός συνήθως μνημονεύεται ως συνθέτης του κομματιού. Δεν μιλάω για session δουλειά που γίνεται εν γνώση του μουσικού και συνήθως είναι προκαθορισμένη και προγραμμένη. Αλλά για τις μπάντες πίσω από ονόματα που συνήθως είναι σταθερές και απαρτίζονται από τους ίδιους μουσικούς γενικά. Δεν έχω απτά παραδείγματα, παρά μόνον τη μικρή εμπειρία όσον αφορά ηχογραφημένο υλικό από την μπάντα, και τον τρόπο με τον οποίο αυτό δουλεύτηκε για να βγει, και πως τελικά αποδώθηκαν τα credits. Είναι περισσότερο αίσθηση, ότι αυτό συμβαίνει γενικότερα, παρά διαπίστωση. Αν και, αν παρακολουθήσει κανείς καλλιτέχνες που έχουν κατά καιρούς αλλάξει μπάντες, μπορεί να αντιληφθεί πόσο σημαντικοί είναι οι μουσικοί, όχι μόνο στο ύφος, αλλά και στο καθαρά συνθετικό κομμάτι. Είναι συνήθως οι φιλίες και η αγάπη για τη μουσική και για αυτό που κάνουν, καθώς και ο αφελής (με την καλή έννοια) αλτρουισμός με τον οποίο αντιμετωπίζουν τη μουσική οι μουσικοί; Δηλαδή μια -εν γνώσει τους- παραχώρηση χάριν του συνόλου που λέγεται μουσικό έργο και μουσική γενικότερα; Σκέψεις; Εμπειρίες; Καλό μήνα και καλή εβδομάδα
    2 βαθμοί
  6. το δικο μου αγαπημενο(κ με ωθησε κ στο ειδος) ειναι αυτο.απλα ετυχε προχθες κ το τζαμαραμε και το βαζω.για κανενα λογο δεν ειναι διαφημηση.απλα καπου αναφερθηκε σαν ιδεα να στειλουμε δικα μας βιντεο.οποτε ιδου!!χωρις φοβο κ με αρκετο παθος!
    2 βαθμοί
  7. Τι θες να ζητάει μετά ποσοστά από τα εκατομμύρια....; Ένα περίεργο πράγμα πάντως, όταν είμαστε μαλωμένοι γράφω hard rock κι όταν είναι όλα μέλι-γάλα μεταξύ μας το ρίχνω στα μελιστάλαχτα κομμάτια.....
    2 βαθμοί
  8. Ακόμα και ο καφετζής που έφερνε τους καφέδες στο στούντιο, και μπορεί με μια φράση του να έδωσε έμπνευση, ή να νευρίασε τους παίκτες για να βγεί αυτό το αποτέλεσμα. Παράξενο πράγμα όμως, δεν έχω δει ποτέ στα credits του Φωτάρα να γράφει για την πόντια.
    2 βαθμοί
  9. το απόψης ο τόνος στο άποψεις
    2 βαθμοί
  10. Το πρώτο κομμάτι είναι πάντα του Χριστούλη. ? Σόρι για το αστείο, νομίζω ότι το κομμάτι είναι όποιου αποφασίσουν τα παιδιά! (οι δυο συντελεστές δηλαδή). Και σε όποιο ποσοστό το αποφασίσουν. Αυτά είναι άχαρα πράγματα (και όταν μιλάμε και για πολλά χρήματα), οι καλλιτέχνες τα αναθέτουν σε δικηγόρους, διαπραγματευτές , μανατζερ , ο Τζάκσον και η Μιγιονσέ στον μπαμπά τους κ.ο.κ.
    2 βαθμοί
  11. Αυτό να το θυμηθείς Νίκο όταν έρθει η ώρα.....??
    2 βαθμοί
  12. Όπως το έχω εγώ στο μυαλό μου η μπάντα έχει τον ρόλο του ενορχηστρωτή. Έρχεσαι με τρία ακόρντα και μια μελωδία στη φωνή και στο κάνουμε κομμάτι. Εάν έχεις τα πάντα έτοιμα (ξέρεις τι και πως θα παίζουν τα υπόλοιπα όργανα) τότε θέλεις απλά καλούς μουσικούς να παίξουνε αυτά που θα τους δόσεις. Η ενορχήστρωση πολλές φορές είναι σημαντικότερη από την σύνθεση και όπως όλοι γνωρίζουμε μπορεί να αλλάξει ριζικά μια σύνθεση που γράφτηκε απλά σε μια κιθάρα ή πιάνο.
    2 βαθμοί
  13. οκ βλεπω οτι την εχετε παει αλλου την δουλεια αλλα αν δεν το ποσταρω θα σκασω ........και φυσικα ΔΕΝ προκειται να στειλω τιποτα ???
    2 βαθμοί
  14. Εσεις δεν θΕτε μετρονομο φιλωΟΥς ,εσεις θετε αΦτον
    2 βαθμοί
  15. Για τα "Squeeze me baby, 'till the juice runs down my leg" αυτού του κόσμου, ναι παμψηφεί. Στον αντίποδα όμως υπάρχει π.χ. η ποίηση του Καββαδία με τα τρία, τριάμιση ακκόρντα του Μικρούτσικου.
    2 βαθμοί
  16. 2 βαθμοί
  17. Εξαρταται απο την περιπτωση και την ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. Στις δυο μεγαλυτερες μπαντες ολων των εποχων (Beatles & Rolling Stones) τα credits πηγαιναν(ουν) μονο σε αυτους που ΟΝΤΩΣ εγραφαν τη μουσικη και τους στιχΟΙ (Lennon & Macca στην πρωτη περιπτωση και Jagger& Richards στη δευτερη) . Σε αλλες υπερ-μπαντες (U2,Coldlplay,RHCP) ολη η μπαντα μοιραζεται τα credits μια και προφανως ακολουθουν αλλη διαδικασια "συνθεσης" (οι U2 ας πουμε και οι RHCP τζαμαρουν ολοι μαζι μεχρι να "βγαλουν" ενα "τραγουδι" και δεν περιμενουν τον συνθετη να τους "παει" το τραγουδι). Αλλες μπαντες (Blur π.χ) βαζουν ακομα και τον ΠΑΡΑΓΩΓΟ στα credits. Δεν υπαρχει κανονας....απο τη μια ειναι "δημοκρατικο" και "ομαδικο" το να μοιραζεσαι τα credits απο την αλλη να εχεις γραψει το YESTERDAY και να το ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ με τον..ΑΜΠΑΛΟ τον τραχανοπλαγια τον Ρινγκο ? που δεν κΣερει να κραταει τις μπαΓΓετες ειναι....καπως ? Οι πιο ΤΥΧΕΡΟΙ παντως ειναι οι ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ που ΠΑΝΤΑ παιρνουν το 50% των credits & των δικαιωματων και ας μη κΣερουν να βαρΟΥν τη ΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ πιστευω οτι αυτος που ΕΓΡΑΨΕ το τραγουδι (δηλ. εβγαλε την ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ των ΑΚΚΟΡΝΤΩΝ και την ΜΕΛΩΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ) πρεπει να παιρνει ΟΛΑ τα credits της συνθεσης EKTOΣ και αν το τραγουδι εχει καποιο ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΡΙΦ το οποιο το χαρακτηριζει.
    2 βαθμοί
  18. Παιδιά ο δίσκος είναι συγκλονιστικός, δεν ξέρω τι άλλο να πω, απλά ακούστε τον... Ο Devin η αλήθεια είναι πως βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεών μου, μιας και δεν έχει βγάλει ούτε έναν μέτριο δίσκο εδώ και τόσα χρόνια. Κάθε δίσκος του είναι ταξίδι.
    2 βαθμοί
  19. Ό,τι καλύτερο οι Gojira στη modern metal σκηνή. Ξεχωριστός ήχος, τραγουδάρες, τρομεροί στίχοι, τα έχουν όλα. Εγώ μόλις έβαλα να ακούσω το νέο δίσκο του Θεού. Για να δούμε...
    2 βαθμοί
  20. ε δεν επεσε ουρανοκατεβατος!!! αν και τρελαινομαι για Di anno ο στρατηγος Steve εκανε τις σωστες κινησεις.....
    2 βαθμοί
  21. Κάποιος στη korg πήρε ένα walkman ( ή έστειλε ο Λάκης mail) με δυνατότητες 4 track και βγήκε αυτό! Features: Transport: Play, Record, Rewind, Rewind 2x, Fast Forward, Fast Forward 3x, Tape Speed (for playback and record), Auto-Reverse Recording Capabilities: Four-track recorder Display: 7-segment LED play counter with reset Inputs: Combined 1/8†guitar/XLR input (includes breakout cables); onboard microphone Outputs: 2 x 1/8†stereo headphone jacks for shared listening Output Processing: Dolby A noise reduction; dedicated Bass and Treble controls Power: 6 x AA batteries (included) for up to 20 hours continuous playback, or optional 9V adapter *Optional volcahead head-cleaning tape also available παω να κατεβάσω κάτι tdk από τη ντουλάπα...?
    1 βαθμός
  22. ο Τομ κατόπι αυτού του perfomance πρότεινε στον Αλιεξ να του κάνει τα ρεπό στο καζίνο, αλλά τα χάλασαν γιατί ο θρασοροκας (άκουσον άκουσον) είχε την απαίτηση εκτός του νυχτοκάματου να χρησιμοποιεί και τα κλειδιά των δωματίων που θα του έριχναν στην σκηνή οι γυναίκες από το κοινό... α όλα κι όλα ρε φρικόμαγκα είπε, ακόμα και τα κοστούμια να στα δώκω να με τα λερώσεις, αλλά γκόμενα δε δίδω... ?
    1 βαθμός
  23. 1 βαθμός
  24. ήδη οι φίλοι μας σου πρότειναν λύσεις παραπάνω... εγώ εναλλακτικά σου αναφέρω και τον παρακάτω "ελβετικό σουγιά" να τον έχεις υπόψη σου και αν τα οικονομικά σου (ή ο ρεφενές της μπάντας) το επιτρέπει, το εξετάζεις...? με πολλές δυνατότητες (κάποιες μοναδικές σε σχέση με την εργονομία που προσφέρουν) και πολύ καλό ήχο (για τα λεφτά του), είναι ιδανικό για πρόβες αλλά και για stage monitoring (σε αυτή την περίπτωση ανάλογα το PA και την γνώση αλλά κυρίως την όρεξη του ηχολήπτη κάθε φορά για προσαρμογές στο set up του)... https://www.zoom.co.jp/products/production-recording/live-sound-recording/livetrak-l-20#media ΥΓ. νταξει καφέ δεν ψήνει, αλλά έχει μέχρι και μετρονόμο...?
    1 βαθμός
  25. Νίκο νομίζω ότι δεν κατάλαβαν ότι βρήκαμε "έδαφος" προς διαφήμιση του άσματος.... Από μένα τέλος, μπορείτε να συνεχίσετε το πολύ ωραίο ποστ του Φάνη!
    1 βαθμός
  26. Ναι αυτό είναι,αλλά απο την στιγμή που αποφασίζουμε να το πειράξουμε και του δίνω το οκ να βάλει την δική του δουλειά.θεωρώ οτι είναι συνεργασία.(τώρα για ποσοστά θα βάλουμε τον @Tamtam να τα βγάλει ώστε να βγάλει και αυτός την μίζα του γιατί τον συμπαθώ ? Γνώμη μου.
    1 βαθμός
  27. εκει στο 6.40 λεει κατι πολυ ενδιαφερον..
    1 βαθμός
  28. σαφως εννοεις του Νικου...
    1 βαθμός
  29. ...θα είσαι για πάντα η τρύπα η τελευταία του ζουρνά.
    1 βαθμός
  30. Απο την αλλη ειναι και ΠΩΣ και ΠΟΣΟ εξαγοραζεται η "αποχη" απο τα credits... Αλλο να παιζω με τον Μπαμπη το Σουγια καθε δευτερο Σαββατο στο μπαρακι του Μητσου του Μπαμπουρα και να μη μου δινει credit για το μεγαλο ΧΙΤ "Ηταν βαρυς ο ΣΥΡΙΖΑ το βραδυ που σε ΞΥΡΙΖΑ" στο οποιο επαιξα γιουκαλελι...και να μη με ξερει ουτε η μανα μου και ΑΛΛΟ το να παιζω στην E-STREET BAND και να με εχει o Bruce 40 χρονια σε retainer παιξω δεν παιξω (φημολογειται οτι ο MAX επαιρνε 1 μυριο δολλαρια το χρονο και ο Clarens 2 και υπηρξαν μεχρι και ΠΕΝΤΕ συνεχομενα χρονια οταν ο Bruce παλευε με την καταθλιψη και τα ειχε παρατησει στα οποια δεν επαιξαν ουτε μια νοτα και δεν εκαναν ουτε μια προβα) και να ειμαι σχεδον το ιδιο "διασημος" με το "αφεντικο" μου...
    1 βαθμός
  31. Οτι ειναι νομιμο ειναι και ηθικο ? Δεν κΣερω για αλλους ΕΓΩ παντως σε οποιον εχει δωσει ΟΝΤΩΣ μια ιδιαιτερη πινελια στα ασθματα μου εχω δωσει credits ,το ιδιο εχουν κανει και αλλοι σε εμενα (και ας πιστευω προσωπικα οτι για καποιες περιπτωσεις δεν επρεπε να το κανουν μια και απλα ενα...σολο ή τρια "πραγματακια" εβαλα στο κομματι τους). Οποτε η απαντηση εξακολουθει να ειναι "ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ".
    1 βαθμός
  32. Υπαρχουν και τα ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ δικαιωματα,τα οποια στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ειναι πολλα φραγκα...
    1 βαθμός
  33. αυτό είναι ενσωματωμένο με τη μουσική. Στους beatles ποτέ δεν χώριζαν οι στίχοι. ήταν 50% ο ένας και ο άλλος μουσικοί και στίχοι (άσχετα αν ήταν στην πραγματικότητα ο ένας από τους δυό)
    1 βαθμός
  34. Θα πρέπει να γραφτούν τα backing track σε δύο κανάλια stereo και παράλληλα σε άλλο track ο μετρονόμος. Το μηχάνημα που θα αναπαράγει τα πιό πάνω αρχεία θα πρέπει να έχει την δυνατότητα "Output Assign", όπου θα μπορείς να στείλεις τον μετρονόμο σε διαφορετική έξοδο απ'ότι το stereo backing track. Από κει και πέρα είναι θέμα κονσόλας - ηχολήπτη. Δηλαδή εσείς θα ακούτε τα προηχογραφημένα μέ τον μετρονόμο και έξω ο κόσμος θα ακούει τα προηχογραφημένα συν εσάς. Πολλά είναι τα προηχογραφημένα που έχετε;
    1 βαθμός
  35. Δεν θα το ελεγα.... Προσωπικα το δυσκολοτερο μου ειναι να γραψω στιχους....απο μελωδιες,τραγουδια και μουσικη να φανε και οι κοτες σου γραφω χαλαρα και 10 την ημερα...αλλα οι ΣΤΙΧΟΙ (αν θες να γραψεις πραγματικα στιχο της προκοπης) ειναι...cucumber .... αν ειναι δε να γραψεις και ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ στιχους (στιχους δηλ. που να ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ο κοΖμος και να σε κρεμαει στα..μανταλακια αν ειναι αηδιες.... ) ακομα πιο δυσκολο....αν ειναι να ειναι στα ΑΓΓΛΙΚΑ....ενταξει γραφει και ΣΚΥΛΟΣ μου (ετσι κι αλλιως μπας και τους καταλαβαινει κανεις? ? )
    1 βαθμός
  36. 1 βαθμός
  37. Άμπαλος ο Ringo; Πρωταπριλιά;
    1 βαθμός
  38. Κι εγώ μέχρι Τετάρτη πιστεύω θα το στείλω...
    1 βαθμός
  39. Αυτος ο ηχος κανει το κομματι να παει στο αλλο θρεντ με τις αλλεργίες
    1 βαθμός
  40. Tι να πρωτοπάρω. Για ένα κομμάτι, να έχω talk-box? Πήρα για αφιέρωμα KC and the sunshine band ένα Harmonist και δεν έχω που να το βάλω. Στ' @*3!$1@ μου, εισαγωγή Get down tonight, χωρίς.
    1 βαθμός
  41. Τώρα που το σκέφτομαι μια αλλεργία την έχω στην jazz μουσική σκηνή (και όχι μόνο...) της νύφης του Θερμαϊκού από τα μέσα του '70 μέχρι τα τέλη των '80s....??
    1 βαθμός
  42. Mολις ακουσα αυτο. Ενδιαφερον set up που δεν το βλεπεις συχνα{ 2 μπασα - drums} Eνταξει ειναι Djent....οποιος δεν. το ακουσα ευχαριστα.
    1 βαθμός
  43. και στα δικα μου...και στα δικα μου. Devin kicks ass!!
    1 βαθμός
  44. μιας και λέγαμε περί μπρουταλ φωνητικών και ....μουσικής θυμήθηκα να ξανακούσω λίγο αυτή την υπερμπάντα
    1 βαθμός
  45. τέλος η κρεβατομουρμούρα και για σένα!
    1 βαθμός
  46. .(Ασχετο...ποσο τυχεροι ηταν οι μεηντεν που επεσε στο δρομο τους ο ντικινσον)!
    1 βαθμός
  47. 1 βαθμός
  48. Προσωπικά στο μόνο που είμαι μόνιμα αλλεργικός είναι αυτό το καψουροείδος - κονσέρβα - λαϊκοπόπ που είναι ουσιαστικά ένα τραγούδι με σχεδόν τους ίδιους καψουροστίχους σε άπειρες παραλλαγές. Και δεν μπορώ και αυτους τους τραγουδιστές/τραγουδίστριες που βγαίνουν στην αγορά με ρυθμούς εργοστασίου παραγωγής και οι οποίοι (κάποιοι) μπορεί να έχουν φωνή αλλά είναι προφανές ότι η αγαπημένη τους ασχολία είναι να κοιτιούνται στον καθρέφτη και να ζαλίζονται από το χάι του αυτοθαυμασμού. Πέραν αυτού, είμαι κατά καιρούς αλλεργικός στα πάντα. Και υπάρχουν περίοδοι που δε θέλω να ακούω καθόλου μουσική γιατί με ενοχλεί είτε είναι Μάιλς Ντέιβις, είτε Μπαχ, είτε Καζούλης. Και στο αμάξι το μόνο που μπορώ να ακούσω είναι ο σταθμός της εκκλησίας όταν έχει υπερδογματικές συζητήσεις (αν αντιληφθώ διαλλακτικότητα το κλείνω) με ιερείς και θεολόγους και μόνο ΑΝ δεν παρεμβάλλονται λειτουργίες.
    1 βαθμός
  49. Ωραίο αυτό το θέμα γιατί έβαλε στη σκέψη της αναζήτησης των πρώτων ακουσμάτων.Ευτυχώς που υπάρχει το youtube και τα έχουμε ολα στο πιάτο.Η πρώτη φορά που με εντυπωσίασε,πόρωσε η κιθάρα ήταν μαλλον το σόλο απο αυτό:
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...