Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      3887


  2. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      4590


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      6241


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/29/19 σε όλα

  1. Μια πρωτη ματια στο Medley που ετοιμαζεται, με τα ριφ που "κατεστρεψαν" τα μελη του Noiz. (αναμενονται εικονα και κιθαρες απο το 2ο ριφ) Οποιος θελει να συμμετεχει, οδηγιες πιο κατω. Το coscept ειναι να θυμηθουμε ποιο ηταν το ριφ που ακουσαμε για πρωτη φορα και ειπαμε οπα εδω ειμαστε. Μου λετε ποιο ριφ σας αρεσει, φτιαχνω το backing track (ολα τα οργανα εκτος την κιθαρα), σας το στελνω, το κατεβαζετε, το βαζετε στο προγραμμα που ηχογραφειτε και γραφετε το ριφ σας, ενω εχετε μια καμερα (τηλεφωνο οτι να'ναι) να σας τραβαει. Μου στελνετε το βιντεο και τις ηχογραφημενες κιθαρες και τα υπολοιπα ειναι δικη μου δουλεια (συγχρονισμος βιντεο, μιξεις κλπ). Ειναι προτιμοτερο να ειναι μιξαρισμενο ολο μαζι, με τον ιδιο ηχο συνοδευτικης μπαντας, για να μη απεχουν ηχητικα τα κομματια αλλα και για να μπορω να τα κολλησω ομορφα/μουσικα και οχι προχειρη κοπτοραπτικη και γιαυτο μπηκα στον κοπο να κανω programming τα backing track. Μη τα παιξετε λοιπον πανω σε ετοιμα backingtrack απο τo youtube κλπ ή μου στειλετε ετοιμες μιξεις ή βιντεο. Οι κιθαρες ειναι προτιμοτερο να ειναι γραμμενες σε mono track και να μου τις στελνετε flat (απενεργοποιημενο το EQ REV DEL) και balance στο κεντρο.
    7 βαθμοί
  2. Ως τωρα εχει γινει μονο καποιο εντιταρισμα και λιγα βασικα,τιποτε αλλο ουσιαστικα. Εχει πολυ ψωμι ακομα. Ηχητικα ισως χρειαστουμε βοηθεια,βλεπουμε αν υπαρχει κανενας καλος ανθρωπος. Οι ρυθμικες δεξια-αριστερα ειναι του Αχιλλεα(rgxinap) και εχουν παιχτει μερικα πολυ ωραια σολιδια απο τον ιδιο τον Αχιλλεα,τον Δημητρη(geodimitri) και τον Βασιλη(BillTrantos). Εννοειται οτι οποιος θελει να συμμετεχει με οποιοδηποτε τροπο,μετα χαρας και καλοδεχουμενος. Και για να ξεφτυλιστουμε δημοσιως-για μια ακομη φορα-εβαλα και δυο φωνηεντα εδω κι εκει παρα το οτι δεν ειμαι τραγουδιστης.Τα ευκολα σημεια εννοειται που και παλι...... Οι καλοι ανθρωποι που τραγουδουν ας εμφανιστουν παρακαλω.? Ετσι για μια ιδεα λοιπον. stars_23.mp3
    7 βαθμοί
  3. Ίσως γιατί τότε είχαν σαν πλοηγό το να εκφραστούν με κάποιο τρόπο και όχι να γίνουν φίρμες/βάϊραλ, πες το όπως θες, και άρα να βγει κάτι επιτηδευμένο. Γνώμη μου οτι ίσως και αυτό να είναι το bottomline, οτι σήμερα πολλοί (όχι όλοι) δεν γράφουν για να εκφράσουν πραγματικά κάτι που θέλει να βγει απο μέσα τους (και αν υπάρχει) αλλά για να πετύχουν, κερδίσουν, μοιάσουν και πάει λέγοντας. Και ίσως, τότε, αυτή η ειλικρίνεια απέναντι στον εαυτό τους να δημιουργούσε και αυτή την αυθεντικότητα/μη επιτήδευση γιατί, κακά τα ψέματα, όταν κάτι είναι αυθεντικό, και ερεθίζει θετικά το αυτί σου, για μια στιγμή καταλύεται η λογική. Στην τελική όλα απο νευροδιαβιβαστές περνάνε όχι απο φίλτρα και μηχανισμούς εκλογίκευσης.
    5 βαθμοί
  4. Μήπως να βάλω φωνή;
    5 βαθμοί
  5. κάποιο καιρό τώρα μερικοί φίλοι επικοινώνησαν μαζί μου όντας αρκετά μπερδεμένοι για τον πραγματικό ρόλο του DAW στην σύγχρονη μουσική παραγωγή... ζητώ συγνώμη που δεν μπόρεσα να απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά μια και δεν είχα καθόλου χρόνο και μυαλό λόγο ενός προβλήματος υγείας... ελπίζω να επανορθώσω τώρα έστω και αργά... σκέφτηκα λοιπόν τώρα που επιτέλους χαλάρωσα λίγο να επιχειρήσω να φτιάξω μια σχηματική αναπαράσταση της audio αλυσίδας στην απλούστερή της μορφή στο στυλ "Λόλα να ένα DAW", αλλά που θα περιλαμβάνει γραμμικά το "ταξίδι" του αρχικού σήματος μέχρι να φτάσει ολοκληρωμένο στα αυτιά μας με το οποιοδήποτε αναπαραγωγικό μέσο... με κοινά το μικρόφωνο και την κονσόλα μίξης με τα εξωτερικά effect και επεξεργαστές, στο πάνω μέρος είναι μια αμιγώς αναλογική αλυσίδα και στο κάτω μέρος μια ψηφιακή... ουσιαστικά αυτό που πρέπει να μείνει είναι ότι το DAW αντικατέστησε τον πολυκάναλο εγγραφέα του οποίου η "δουλειά" πλέον είναι και ο βασικός του ρόλος (ασχέτως των δεκάδων άλλων επεμβατικών "αποστολών" που του ανατέθηκαν να διεκπεραιώνει παράλληλα με αυτή στην πορεία των χρόνων)... επίσης στο ερώτημα στο οποίο υπήρξαν πολλές παρανοήσεις και παραπληροφόρηση, δηλαδή τελικά αν "έχει ήχο το DAW" (με το "όχι" να είναι η σωστή απάντηση), να ξεκαθαρίσω πλέον με την βοήθεια του παραπάνω ότι: στην αναλογική αλυσίδα όλοι οι κρίκοι με τον έλα ή άλλο τρόπο, συμμετέχουν στην αλλοίωση του φυσικού ακουστικού δρώμενου που επιχειρείται να καταγραφεί ώστε να αναπαραχθεί αργότερα το δυνατόν πιστότερα... όλα λοιπόν ανεξαιρέτως τα μέρη της προσθέτουν το καθένα στην σειρά του έναν ανάλογο της ποιότητας και της φύσης του ποσοστό ανεπιθύμητων artifacts (θόρυβο, αρμονικές και άλλων ειδών παραμορφώσεις, wow & fluter κλπ)... στην ψηφιακή από την άλλη, το σήμα αφού προενισχυθεί και μετατραπεί μέσω του Analog to Digital convertor σε ψηφία, παραμένει (εφόσον το επιθυμήσουμε και δεν του επιφυλάσσουμε περαιτέρω "δημιουργική" επεξεργασία μέσω συμπληρωματικών στο DAW αλγορίθμων) αναλλοίωτο (στο όποιο επίπεδο καταγράφηκε) μέχρι την φυσική αναπαραγωγή του μέσω του DAC που θα καλεστεί να το μετατρέψει ξανά σε αναλογικό και να το μεταδώσει σε κάποιο αναπαραγωγικό σύστημα (ενισχυτή-ηχεία) ώστε να φτάσει στα αυτιά μας... ελπίζω να είμαι κατανοητός αλλά αν παρ ελπίδα όχι, καταθέστε (παρακαλώ) εδώ όποιες απορίες τυχόν υπάρξουν (για το συγκεκριμένο θέμα) για να γίνουν κοινό κτήμα...
    5 βαθμοί
  6. Ελπιζω η συζυγος να μη διαβαζει noiz....
    4 βαθμοί
  7. Να πω μια ιστορια... Οταν ημουν στην CIA..σε μια αποστολη στο Πακισταν με συλλαβανε οι Ταλιμπαν. Με βασανιζαν για μερες και νυχτες. Μου εβγαλα νυχια..με χτυπουσαν με ηλεκτροδια - με εκαιγαν με πυρωμενα σιδερα.. Δεν λυγισα.. Μεχρι που ενας απο αυτους εβαλε Motorhead. σε 5 λεπτα τους ειχα δωσει τα πληρη στοιχεια μου..Βαθμος ..ονομα...τηλεφωνο...Οικογενειακη κατασταση...Ολα. Την επομενη μερα καποιος καποιος εβαλε Scorpions...{holiday} Τους εδωσα και τα στοιχεια της γυναικας μου... Την τριτη μερα..καποιος εβαλε dust in the wind... τους εδωσα μεχρι και το κινητο του Tramp...ουρλιαζοντας ελεος....σκοτωστε με!! Με αφησαν ελευθερο... καταλαβαν οτι δεν ειχα τιποτα αλλο
    3 βαθμοί
  8. Συμφωνώ με την άποψη ότι στην Ελλάδα υπάρχει μια μεγάλη στασιμότητα / μένουμε σε αυτά που ξέρουμε / φόβος για καινούργια ακούσματα στη μουσική. Τα γνωστά metal και rock περιοδικά εδώ και 20 χρόνια έχουν αφιερώματα και αφίσες με τις ίδιες 10 μπάντες, έχει καταντήσει αηδία. Προσωπικά με διασκεδάζει το να κάθομαι με τις ώρες και να ψάχνω νέες μουσικές σε youtube, reddit και bandcamp. Μουσικές όλων των ειδών αλλά και εποχών, καθώς παντού υπάρχουν διαμάντια και πολλά χρήσιμα στοιχεία να αφομοιώσει κανείς, στοιχεία που αργότερα μπορεί να περάσουν και στις δικές μου συνθέσεις. Η σκέψη ότι υπάρχει τέτοια ποσότητα ποιοτικού υλικού ανάμεσα στα χρόνια που κάθεται κρυμμένη και περιμένει να ανακαλυφθεί με τρελαίνει, με το που βρώ κάτι που μ'αρέσει τρέχω αμέσως στο επόμενο. Η λέξη κλειδί πιστεύω πως είναι η ποικιλία ακουσμάτων απο διάφορες εποχές και όχι απαραίτητα η επαφή με ότι πιο σύγχρονο κυκλοφορεί κάθε στιγμή, αν και πρέπει να έχουμε επίγνωση του τι παίζει φυσικά. Είμαι της γενιάς του '90 και μεγάλωσα με μοντέρνο metal, αλλα τελευταία ακούω κυρίως 50's exotica και 70's fusion. Υπάρχει πολύ πράμα εκεί πίσω, πέρα από τα γνωστά σε όλους ονόματα. Η εμμονή με τα ίδια και τα ίδια δεν οδηγεί πουθενά, αλλα η ρετρολαγνεία και ο σεβασμός προς τις παλαιότερες εποχές, σε σωστές δώσεις, πιστεύω πως είναι το ίδιο σημαντικές με το να είναι κανείς ενήμερος με τις τελευταίες κυκλοφορίες και τάσεις, και η ισορροπία των δύο για μένα αποφέρει την πιο πλήρη συνθήκη ακρόασης.
    3 βαθμοί
  9. 0 στα 10 έπιασα ! Φαντάσου να μην υπήρχε και το ΓιουΤουΒe .... ακόμα Beatles και Καζατζίδη θα άκουγα...
    3 βαθμοί
  10. Κάτι ακόμα που συμβαίνει στη σημερινή μουσική και δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα, είναι το παίξιμο για το παίξιμο ακροβατικοί ρυθμοί που ναι μεν λες "μα πως το παίζει" αλλά δε γκρουβάρουν καθόλου, δε με κουνάνε ατελείωτες νότες χωρίς κανένα νόημα και εκτός "κουτιού" πάντα γιατί είμαστε και μουσικάρες και δε τη βγάζουμε με πεντατονική... θα φάω κράξιμο αλλά κάτι guthrie govan, κάτι petrucci μόνο σε μουσικούς κάνουν αίσθηση ac/dc θα ακούνε και το 3000 και ακόμα θα χορεύουν.
    3 βαθμοί
  11. Πολύ σωστά, το μέσο άλλαξε. Και το μέσο είναι το μήνυμα. Pink Floyd 1972: Παιδιά, πρέπει να γίνουμε viral στα δισκοπωλεία. Θα γράψουμε λοιπόν ένα δίσκο, που όποιος ροκάς τον ακούει θα του φεύγει το μ()υνί, θα τριπάρει τελείως λέμε, θα τον βάζει στους φίλους του και θα τον προτείνει παντού . Αποτέλεσμα: Dark side of the moon Wang Rong Rollin 2014: Παιδιά, πρέπει να γίνουμε viral στο youtube. Είδε κανείς πουθενά τη στολή της κότας;
    3 βαθμοί
  12. Πολύ ωραίο, είμαι με την πιτζάμα βέβαια, αλλά αν αυτό δεν είναι δείγμα bedroom player, τότε δεν ξέρω τι είναι! ?
    3 βαθμοί
  13. Kάτσε να σου εξηγήσω τη διαφορά με την ιατρική ? Γιατρός του 18ου αιώνα Γιατρός του 1960 Γιατρός του σήμερα Και τώρα δες τη μουσική Μουσική του 18ου αιώνα Μουσική του 1960 Μουσική του σήμερα Άστο, να λείπει το βύσσινο, εμπρός πίσω ?
    3 βαθμοί
  14. πάντως έχει πλάκα... δέκα πέντε χρόνια εδώ μέσα (και αλλού και αλλού) το ίδιο λάθος... συζητήσεις με εν γένει υποκειμενικό θέμα που ξεκινούν και εξελίσσονται χωρίς καθορισμό κάποιων "αξιωμάτων" ως κοινό σημείο αναφοράς... έτσι κάποιες θέσεις "διαβάζονται" εύκολα (το ακούγονται δεν είναι το ίδιο) ως "αφορισμοί αυτοανακυρηγμένων αυθεντιών" (δεν το υιοθετώ) οι οποίοι μπορούν ενίοτε να ερμηνευθούν ως προσωπικές προσβολές χωρίς να συνάδουν κατά κανόνα (θέλω να πιστεύω) με τις αρχικές προθέσεις... έτσι στην παρούσα μου λείπει ο πέραν του αυθαίρετου αυτονόητου για τον καθέναν μας καθορισμός όχι τόσο της αλλά wiki ευρείας έννοιας "μουσική" σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο, αλλά κυρίως ο ορισμός της "καλής" και "κακής"... υπάρχει (ή μπορεί να υπάρχει ή έχει σημασία το να υπάρξει αν δεν υπάρχει κάποιος κοινός)?... και με ποια "βαθμονομημένα" κατά σημαντικότητα (και σε σχέση με τι και ποιον) κριτήρια?... την πρωτοτυπία?... την δυσκολία?...την ικανότητα δημιουργίας συναισθηματικού γεγονότος (προσωπικού ή κοινωνικού)?... της δύναμης να οριστεί σύμβολο ή αρωγός κοινωνικών ρευμάτων?... ως είδος?... ως κομμάτι?...κλπ κλπ κλπ και η φτωχή πλην τίμια απλή τέρψη?... ίδιον μόνο της μπασκλασαρίας?... ξέρω γω ρε φίλοι... μήπως πρέπει να απολογηθώ εγώ (ή ο όποιος σαν εμένα) στον αγαπητό μου Νικολάκη επειδή ακούω ακόμα classic rock ή blues ή κλασσική jazz (ανίκανος πια να ζήσω δημιουργώντας κάτι νέο και σώνει και καλά εγκλωβισμένος σε "περασμένα μεγαλεία"), ή στον επίσης αγαπητό Βαγγέλη που του είναι δυσκολοχώνευτο το αυτόν γεγονός (και ίσως μια προτεραιότητα στην ζωή μου προσανατολισμένη στην εξεύρεση νέας αξιόλογης μουσικής που θα ανέβαζα στο "τι μουσική ακούτε τώρα" θα λειτουργούσε ως αντιόξεινο για το στομάχι του)?...? εκτός αν κυκλοφόρησε κάνα νέο Dark Side of the Moon ή καμιά 9η άντε 5η και μου ξέφυγε (με την λογική ότι δεν θα φτάσει με τον οποιοδήποτε έστω ακούσιο τρόπο χωρίς προσωπικά credits στα αυτιά μου όταν με το καλό γίνει κάτι τέτοιο)... άλλωστε τι τα θέλετε συνγέροντες... πάνε οι ωραίες αυτές εποχές που ένα νέο σπάνιο lp στην δισκοθήκη μου, μου έβγαζε δύσκολες γκόμενες και ο νοών νοείτω...?
    3 βαθμοί
  15. M' αρέσει ρε παίδες που δεν μπορούμε την κουτοπονηριά, την μπαμπεσιά και την κοροϊδία αλλά όταν είναι ώρα να τα στάξουμε στο κράτος, στην προμήθεια της τράπεζας, στο τηλέφωνο, τη Gibson, τη Fender και τη Harley τη Benton, όλα είναι μέλι-γάλα και νομίζουμε ότι πράξαμε κάποιο συλλογικό καθήκον ας πούμε ή ότι αυτοί μας λενε αλήθειες για να πουλήσουν την πραμάτεια τους. Οι τοπικοί μαγαζάτορες, που, ούτως ή άλλως ήταν-δεν ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα ενός χεριού και δεν υπήρξαν ποτέ οι Rudi's Music που με το μυαλό μας θα θέλαμε να συχνάζουμε, μας έφταιξαν τόσο, και ας κάποιοι υπήρξαν και άψογοι επαγγελματίες, ωστόσο δεν αρκεί κι αυτό από μόνο του. Επειδή ζω και κινούμαι σε αστικό κέντρο, προσωπικά μου είναι απίστευτα βολικό αλλά και ανακουφιστικό να γνωρίζω ότι ανά πάσα στιγμή, αν χρειαστεί θα πεταχτώ να προμηθευτώ κάτι που μου χρειάζεται, που με ενδιαφέρει ή να δω και να πιάσω στα χέρια μου κάτι που θα αγοράσω( ή που δεν θα αγοράσω). Και δεν μιλάω μόνο για μουσικό εξοπλισμό, μιλάω για τα πάντα, από παντόφλες μέχρι ελιές, μέχρι λάστιχο για το ψυγείο, μέχρι βαζάκια για μαρμελάδα. Έχουμε μάθει να μετράμε πενταροδεκάρες στα τοπικά, και να βάζουμε "άλλα 50Ε παραγγελία ψιλοάχρείαστη σαβούρα" για να γλιτώσουμε τα μεταφορικά. Δεν είναι όλα θεοί και όλα δαίμονες.
    3 βαθμοί
  16. Ένα κομμάτι του Νίκου που του έκανα μια κάποια κοπτοραπτική, μια κάποια άλλη μίξη και έβαλα κάνα δυό κιθάρες, με λίγα λόγια του άλλαξα την πίστη..... Ελπίζω να μην του το χάλασα του ανθρώπου... Όπως πάντα η μίξη και το μάστεριγκ έγιναν με ακουστικά, οπότε κάποια λαθάκια στον ήχο είναι αναπόφευκτα.... Ευχαριστώ τον Νίκο που μου "εμπιστεύτηκε" το κομμάτι του.
    2 βαθμοί
  17. Προσπάθησα να συνδυάσω ορχηστρική με ηλεκτρονική μουσική . Ποια είναι η γνώμη σας;
    2 βαθμοί
  18. Music was better when ugly people were allowed to make it. H εποχή του YοuTube και των social media έφερε μια επανάσταση στο μέσο και τους τρόπους που μπορούσε κάποιος να απευθυνθεί σε ένα παγκόσμιο κοινό, όμως μοιραία έφερε μαζί του και το image να συνυπολογιζεται καθοριστικά για κάποιον με ταλέντο. Όχι πως δεν μετρούσε και παλιότερα, όμως, τότε για να είσαι τζαζίστας δεν χρειαζόταν απαραιτήτως να είσαι σαν τον Jamie Cullum για παράδειγμα. Μέχρι και ανθρώπους με αδιαμφισβήτητο ταλέντο, όπως την Diana Krall, την Nelly Furtado παλιότερα (για να δώσω και ένα παράδειγμα ενός urban girl που το μεταμόρφωσαν με look παλλακίδας πολυτελείας) τις παρουσιάζουν σαν grandes dames λες και ένας ακροατής μουσικής θέλει εκτός από το να ακούσει μια δισκάρα ή μια κομματάρα, να βρει να πηδήξει κιόλας. Σύνδρομο youporn το λέω εγώ. Kαι ισχύει και για τους άντρες φυσικά. Δεν ξέρω αν έβγαινε σήμερα ένας Zappa ή ένας Elvis Costello, αν θα είχαν την ίδια αναγνώριση που είχαν στις μέρες τους, έχοντας γράψει και παίξει τις ίδιες τραγουδάρες. Για να φτάσω λοιπόν και στο σήμερα, ναι γράφονται πολύ ωραίες μουσικές. Λίγο επειδή τα μέσα έχουν απογειωθεί τεχνικά, λίγο επειδή βγαίνουν "καλύτεροι" τεχνικά μουσικοί, γιατί η μουσική είναι πλέον επιστήμη που διδάσκεται σε Music Labs και όχι στο δρόμο και στην αλητεία όπως έμαθαν να παίζουν ο Gallagher και ο Hendrix, το παιχνίδι έχει αλλάξει. Κάθε φορά όμως, που οσμίζομαι ένα δράμι υστεροβουλίας, ποζεριάς ή ναρκισισμού, όσο καλό κι αν είναι αυτό που ακούω, κάτι με ωθεί να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια. Και τις περισσότερες φορές να καταφύγω σε κάτι πιο ανόθευτο (για τα δικά μου αυτιά) είτε τεχνικά, είτε εκφραστικά, είτε συνθετικά είτε ό,τι θέλει. Ε, το παρελθόν έχει χιλιάδες διαμάντια από αυτό. Λαμπρές εξαιρέσεις -ομορφιάς και ταλέντου στο ίδιο πακέτο, υπάρχουν πάντα βέβαια, όμως δεν είναι αυτός ο κανόνας σήμερα. Και επιπλέον, όπως και στη μουσική / την τέχνη, έτσι και σε αυτό που θεωρεί ο καθένας μας "ομορφο" (στα μάτια του ή στα αυτιά του), είναι εν πολλοίς υποκειμενικό. Enjoy, ένα 70s group μόνο κορίτσια, που αγνοούσα την ύπαρξή του. Σε αυτο το live θα είναι δεν θα ναι 25-28 χρονών. https://youtu.be/Zcb1HpH42N8
    2 βαθμοί
  19. Ψιλοπράγματα. Έχω ακούσει ότι όταν έπιασαν τον dim, ήξεραν περισσότερα για σας τους πράκτορες. Ο ανακριτής φορούσε μπλούζα Μποναμάσσα, και δεν χρειάστηκε καν να του κάνει ερωτήσεις.
    2 βαθμοί
  20. Ετσι ε??Bora.mp3 Παρε ενα (και μοναδικο) απο στουντιο. Αλλα μαλλον δεν θα ειναι αυτο που περιμενεις να ακουσεις...
    2 βαθμοί
  21. Όντως είναι τραγικό,έχει κάνει ΜΠΆΝΙΟ,έχει ΞΥΡΙΣΤΕΊ και είναι και καλοκουρεμενος. Επίσης δεν φοράει τα ρούχα με τα οποία ξεχορταριαζε το χωράφι του παππού του αλλά ένα ωραιότατο και καλοραμμενο κοστούμι. ΑΙΣΧΟΣ.
    2 βαθμοί
  22. Καλά βρε πως θα κάνετε διεθνή καριέρα με τέτοιες ηχογραφήσεις;? Γιώργο "μας χρωστάς" κάποια κομμάτια ηχογραφημένα σε στούντιο, κρίμα αυτή η φωνή να "αναλώνετε" και να ακούγετε έτσι. Off topic: Αραβανή, πρίγκιπας ο Gvour έ; κι εγώ που ξημεροβράδιαζα για το κομμάτι σου τίποτα....???
    2 βαθμοί
  23. πότε εξαργυρώθηκε όλη αυτή η αθωότητα άραγε...?
    2 βαθμοί
  24. Δεν το περίμενα να βρώ <<συμπαραστάτες>>. Καταλαβαίνω τη χρησιμότητα τους,αλλά εγώ δεν μπορώ. Είναι σαν κάτι φωτογραφίες, που βλέπεις κάτι λεβέντες, με δέκα κιλά μούσια,τατουάζ και μούσκουλα να σχηματίζουν καρδούλες με τα δάχτυλα!!!
    2 βαθμοί
  25. Γι αυτό, φταίει η ξαδέρφη σου προφανώς,όχι η μουσική.
    2 βαθμοί
  26. Πολύ ωραίο βγαίνει!!! Άντε να έρχονται κι άλλες συμμετοχές!!!
    2 βαθμοί
  27. 2 βαθμοί
  28. Σύμφωνοι, το 70 έγιναν οι άπειροι πειραματισμοί, για κάποιο λόγο δεν ακούγονται επιτηδευμένοι όμως. Ποιοτικά μακράν η καλύτερη δεκαετία imo και σε ποσότητα. Καμία σχέση με τα σημερινά εκτρώματα που μοιάζουν με μουσική αριθμητική, μηδέν feel λέμε Αλλά το ξαναγράφω, μουσική για μουσικούς και μόνο... αν κάτσει ας πούμε, μη μουσικός και ακούσει τα κουλά του Vai, εγώ κάθομαι να φάω τις κιθάρες σας κολάρο?
    2 βαθμοί
  29. Αγαπητε Νικολακη ? ΠΟΥ στο καλο εγραψα οτι πρεπει να μου απολογηθεις δεν κΣερω....αν αυτο καταλαβες οτι εγραψα παντως σχΩρνα με ? Κανένας δεν χρειαζεται να ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ γιατι ακούει αΦτα που ακουει.... Κουβέντα κάνουμε κυριως για το αν βγαινει ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ μας καλη μουσικη και προσωπικα πιστευω οτι ΟΝΤΩΣ βγαινει και μαλιστα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ. (παραθετω το παρακατω οχι μονo γιατι ειναι εξαιρετικο αλλα γιατι ειχε παει και ΝΟΥΜΕΡΟ 1 στα "τσαρτς" που σημαινει οτι δεν το ακουει μονος του στο δωματιο του ? ) Και γιατι αφου ΟΝΤΩΣ βγαινει εμεις ΔΕΝ την ακουμε... (ΕΣΕΙΣ δηλαδη γιατι εγω ΜΑΖΙ με τα κλασσικα ακουσματα της...νιοτης μου....την ακουω,οσο μπορω)
    2 βαθμοί
  30. Μάλλον δεν ακους την σωστη μουσικη
    2 βαθμοί
  31. μια χαρά το κατάλαβα. Το αποτέλεσμα είναι ότι σήμερα η μουσική των εταιρειών φιλτράρεται λάθος. Παλιά επειδή οι ceo δεν ήξεραν έδιναν ευκαιρία σε όλους. Όποιος δεν έπιανε δεν πούλαγε, τελος. Σήμερα η μουσική παράγεται με κριτήριο τι ακούει ο πολύς ο κόσμος και είναι λάθος. Λάθος με την έννοια ότι σε κόβουν επειδή διαλέγουν πριν απ τον κόσμο για τον κόσμο και σου λένε όχι δεν θα πουλήσεις. Το ότι δεν υπήρχαν σκατά το 60-70 εγω το λεω και το πιστεύω ακράδαντα. απλά επειδή τα έζησα.
    2 βαθμοί
  32. Πολυ καλο το αποτελεσμα παιδια!! Σολαρες!!
    2 βαθμοί
  33. Είμαι ανοικτός στο να με πείσεις, αλλά θα δυσκολευτείς. Τα αντιπολεμικά και αντισυστημικά συνθήματα του 60, όσο αφελή και αν ήταν, έχουν αντικατασταθεί με μηνύματα του πόσο σημαντικά είναι τα λεφτά, και πως θα πρέπει να κάνεις τα πάντα για να έχεις λεφτά, ακόμα και να πουλήσεις τη μάνα σου για να είσαι πετυχημένος. Αυτά είναι τα μηνύματα στη νεολαία, αυτά ακούει η συντριπτική πλειοψηφία και αυτά την αφορούν, και αν σε κάποιο υπόγειο παίζει αυτή τη στιγμή ο καλύτερος τζαζίστας όλων των εποχών δεν έχει καμία, μα καμία σημασία.
    2 βαθμοί
  34. Επίσης αλλο καλη μουσικη και αλλο καλοι μουσικοι πολλα απο αυτα που ανεβαινουν στο τι ακουμε ειναι καλοι μουσικοι που παιζουν αδιαφορη μουσικη
    2 βαθμοί
  35. Στο ξανάπα, δεν είναι θέμα μουσικών κριτηρίων. Η μουσική έπαψε να είναι η κορυφή του πολιτισμού όπως ήταν το 18ο αιώνα, και φυσικά έπαψε να είναι φορέας επαναστατικότητας και νέων ιδεών όπως τη δεκαετία του 60. Έχει γίνει πλέον χαλί, και στην καλύτερη περίπτωση υποψήφιο viral meme, και με αυτήν την έννοια οι κότες που παρέθεσα είναι τόσο πιο ενδεικτικές όσο και σαφώς πιο πετυχημένες.
    2 βαθμοί
  36. Οπως ειπα δεν ηθελα να θιξω η να φωτογραφησω κανεναν. Αλλα γαμωτο, σαιτ γεματο μουσικους να μιλαμε το 2019 ακομα για maiden - Scorpions Motorhead και deep purple.. εμενα προσωπικα μου ειναι δυσκολο να το καταπιω.
    2 βαθμοί
  37. To Release Athens 2019 υποδέχεται, για πρώτη φορά στη χώρα μας, μία από τις κορυφαίες rock μπάντες των τελευταίων δεκαετιών. Οι περίφημοι Alice in Chains έρχονται από το Seattle της Washington στην Πλατεία Νερού τη Δευτέρα 24 Ιουνίου. Οι Alice in Chains παραμένουν μία από τις πλέον επιδραστικές και επιτυχημένες rock μπάντες των τελευταίων δεκαετιών. Μαζί με τους Nirvana, Pearl Jam και Soundgarden, αποτέλεσαν την Big Four του Seattle στα θρυλικά 90s και δεν είναι υπερβολή να πούμε πως επανακαθόρισαν τον χάρτη του modern rock. Την τελευταία δεκαετία ο ήχος τους παραμένει το ίδιο συναρπαστικός, συναισθηματικός και πάντα χαρακτηριστικός. Mε μπροστάρη τον Jerry Cantrell, έναν από τους σπουδαιότερους συνθέτες και κιθαρίστες του σκληρού ήχου (και ίσως υποτιμημένου τραγουδιστή), συνεχίζουν να δηλώνουν δυναμικά την παρουσία τους, δισκογραφικά και επί σκηνής, ζώντας μια δεύτερη "ζωή" και μεγαλώνοντας τον ήδη "die hard" πυρήνα εκατομμυρίων οπαδών. Στη διάρκεια μιας μεγαλειώδους πορείας που αγγίζει πλέον τα 30 χρόνια, έχουν πουλήσει περισσότερους από 20 εκατομμύρια δίσκους και εξακολουθούν να αποτελούν ένα από τα κορυφαία live acts στα μεγάλα φεστιβάλ παγκοσμίως. Το ντεμπούτο τους "Facelift" (1990) σύστησε στον πλανήτη ένα νέο ήχο - το grunge με ξεκάθαρες heavy metal επιρροές - και έγινε το πρώτο χρυσό album του είδους και λίγο αργότερα διπλά πλατινένιο. Οι δύο επόμενοι δίσκοι, "Dirt" (1992) και "Alice In Chains" (1995), μαζί με τα EPs "Sap" (1992) και "Jar of Flies" (1994), τους εκτόξευσαν στην... στρατόσφαιρα. Ο τραγικός και πρόωρος χαμός του τραγουδιστή τους Layne Staley το 2002, έφερε την μπάντα σε ένα απροσδιόριστο διάλειμμα. Ωστόσο, τα εναπομείναντα μέλη, Cantrell, Kinneyκαι Inez, ξανάφεραν τη μπάντα στη ζωή, κόντρα σε κάθε πρόβλεψη! Με τον Willian DuVall ως βασικό τραγουδιστή, το εξαιρετικό "Black Gives Way To Blue" του 2009 τους σύστησε σε ένα νέο κοινό, ενώ με το "The Devil Put Dinosaurs Here" (2013) και το καταπληκτικό φετινό "Rainier Fog", ένα από τα καλύτερα albums της χρονιάς, επιβεβαιώνουν ξανά το status μιας μεγάλης μπάντας που συνεχίζει να είναι εδώ! "Would", "Man In The Box", "Rooster", "No Excuses", "Down In A Hole", "ThemBones", "Heaven Beside You", "I Stay Away", "Nutshell", "Bleed The Freak", "Check My Brain", "The One You Know", "Never Fade" είναι μόνο μερικά από τα σπουδαία κομμάτια που θα ακούσουμε ζωντανά το βράδυ της 24ης Ιουνίου, στην Πλατεία Νερού! Η προπώληση ξεκίνησε την Παρασκευή, 14/12, στις 11:00 το πρωί, προς 38 ευρώ (μονό) και 70 ευρώ (διπλό), και για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων. Οι επόμενες φάσεις της προπώλησης θα ανακοινωθούν στην πορεία. Επίσης, θα διατεθεί περιορισμένος αριθμός VIP εισιτηρίων με αρχική τιμή στα 80 ευρώ και για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων. Μετά την εξάντλησή τους, η τιμή θα διαμορφωθεί στα 100 ευρώ. Στη συγκεκριμένη κατηγορία περιλαμβάνονται οι εξής προνομιακές παροχές: Ø ξεχωριστή υπερυψωμένη περιοχή διαμορφωμένη με stands &stools για όλους Ø open bar Ø προτεραιότητα πρόσβασης στον χώρο Ø ιδιωτικό parking Ø ξεχωριστές τουαλέτες Ø αναμνηστικό δώρο του φεστιβάλ. Διάθεση: Τηλεφωνικά / στο 11876 Online / www.viva.gr / https://releaseathens.gr/tickets/ Φυσικά σημεία / στα καταστήματα Reload, Seven Spots, Καταστήματα Wind, Ευριπίδης, στον πολυχώρο Yoleni's (Σόλωνος 9, καθημερινά 8:00-00:00, Σάββατο 9:00-00:00, Κυριακή 10:00-20:00), στο Viva Kiosk Συντάγματος (Πλ. Συντάγματος 4, καθημερινά 9:00-21:00) και στο Viva Spot Τεχνόπολης (μέσα στον χώρο της Τεχνόπολης, είσοδος από οδό Περσεφόνης, Δευτ-Σαβ 11:00-19:00) Release Athens 2019 / Δευτέρα 24 Ιουνίου / Alice In Chains + more (tba) Πλατεία Νερού / Ολυμπιακός Πόλος Φαλήρου Φαλήρου Η πρόσβαση είναι εύκολη, τόσο με τα Μέσα Μεταφοράς όσο και με αυτοκίνητο, ενώ υπάρχει πολύ μεγάλο parking. Μετρό: Σταθμός “Συγγρού – Φιξ” και μετά λεωφορείο / γραμμές Β2 και 550 (Στάση “Φόρος”) ΗΣΑΠ: Σταθμός Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας και μετά είτε λεωφορείο / γραμμές 217, Α1, Β1 (Στάση “Φόρος”) είτε τραμ / γραμμές “Αριστοτέλης 4” ή “Θουκυδίδης 3” (Στάση “Δέλτα Φαλήρου”) Τραμ: Γραμμή 3 (από ΣΕΦ ή Βούλα – Γλυφάδα) και Γραμμή 4 (από ΣΕΦ ή Σύνταγμα) / Στάση “Δέλτα Φαλήρου” Γραμμή 3 (από Σ.Ε.Φ. ή από Βούλα – Γλυφάδα), & Γραμμή 4 (από Σ.Ε.Φ. ή από Σύνταγμα) / Στάση “Δέλτα Φαλήρου” Λεωφορείο: Γραμμές A1, B1, B2, 217, 550 (Στάση “Φόρος”)
    1 βαθμός
  38. Απο ποιότητα μέχρι και κινητό να δίνει το παρών άκούστηκε στον προσωπικό Χριστούλη αλλά γουστάρω την φωνή σου τώρα που έβαλα και το 2ο(ελπίζω να είναι η φωνή σου :D) Ωραίοι!
    1 βαθμός
  39. Εξαίρετοι φίλοι μου!!!! Πραγματικά!!! Πάντα τέτοια!!!!!! Και εξαιρετικά θέματα, εμπνευσμένα από τον cigaret!!!!! Μπράβο!!!!!!
    1 βαθμός
  40. Οχι, αλλα ό,τι έχει σχέση με vintage, από αυτοκίνητα....μεχρι βιντεοκασσετες, μια συμβουλη θα σας δωσω...ΜΑΚΡΥΑ από το internet. Οργωστε μαντρες και την επαρχια και θα βρειτε τα παντα και τζαμπα.
    1 βαθμός
  41. Παιδιά τα ΠΑΝΤΑ είναι σχετικα. Προσφατα μου χαλασε ένας μηχανισμός από το panasonic NV G10 VHS vcr μου. Επειδή το Internet είναι Global και ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ ότι καποιος θα το ψάξει από κάποια άκρη της γης ....το κοστολουγούν ΧΡΥΣΟ. Δεν το βρηκα κάτω από 50 € (το βρηκα και 100) και το λαστιχάκι που το συνοδευει κάτω από 5 ευρω + τα μετασφορικά. Εψαξα σε εναν ΤΟΠΙΚΟ παλιο που εκανε service, και μου βρηκε ένα (απο τα στοκ που ειχε) και μαζι με δυο λαστιχάκια μου το έδωσε...ΤΖΑΜΠΑ (και μου λεει τι να το κανω εγω, ασε που δεν φερνοπυν βιντεο για φτιαξιμο εδω και 20 χρόνια). Τα παντα σχετικα....
    1 βαθμός
  42. Καλη μουσικη υπηρχε, υπαρχει και θα υπαρχει εσαει, ειναι αναγκη συμφυτη με την ιδια τη ζωη. Ενα πραγμα ειναι (οπως εγραψε ο τζαζτζοκερ) η νεανικη/προσωπικη συνδεση με ακουσματα και τραγουδια. Ενα αλλο ειναι (οπως εγραψε ο σουπερφανκ) ο λιγοστος χρονος που πλεον απομενει στους περισσοτερους για ακροαση. Ενα τριτο ειναι η διαθεση καποιου (σε συναρτηση με το προηγουμενο) να ψαξει "γενεαλογικα δενδρα" μουσικων ειδων και ηχων. Ενα τεταρτο, η συνδεση των καλλιτεχνηματων με τα media και το εμποριο. Τελος, η καλλιεργεια του πνευματος και της αισθητικης και ποσο επενδυει καποιος σε αυτα. Η μουσικη μπορει να ειναι μια ατελειωτη εγκυκλοπαιδεια, ομως τα επι μερους ειδη ειναι τομοι με πρωτη και τελευταια σελιδα... Και σε καποιους τομους, οι αγραφες σελιδες που απομενουν ειναι λιγοστες. Πολλες φορες δε, η ενασχοληση 10, 20 η και 30 και περισσοτερων ετων δεν αρκουν για να αντιληφθουμε καποια αλλαγη που βρισκεται εν εξελιξει - προκειμενου να προστεθει ενας ακομη τομος. Στις μερες μας, οι εννοιες "καλοι μουσικοι" και "καλη μουσικη" νομιζω σπανιως τεμνονται. Θα προσθεσω δε (ριψοκινδυνα), πως η ενδυναμωση της μιας εννοιας κατα κανονα αποδυναμωνει την αλλη - και τουμπαλιν.
    1 βαθμός
  43. Αν ακούγαμε μουσική με καθαρά μουσικά κριτήρια θα ακούγαμε όλοι μόνο Μότσαρτ. Η μουσική όμως και ειδικά η μουσική του σήμερα, του κάθε σήμερα και ακόμα ειδικότερα η μουσική του σήμερα που απευθύνεται σε νέους, κουβαλάει ένα πακέτο εμπειρίας, που με το γνωστό κλισέ αποκαλείται "τρόπος ζωής". Θα έλεγα ότι μουσικές σαν το ροκ του 70 ή το πανκ του 80 λειτουργούσαν σαν όχημα μιας παγκοσμιοποιημένης σκέψης, μέσα φυσικά από τους σχεδιασμούς της βιομηχανίας αλλά και της πολιτικής προπαγάνδας. Όταν λοιπόν εμπλέκονται αυτοί οι φορείς, με όλα τα μέσα που τους αναλογούν, φτιάχνονται και τα μεγάλα έργα, η παντοδύναμη παπική εκκλησία του 16ου αιώνα έφτιαξε την capella sistina, αν η πτώση του χριστιανισμού συνεχιστεί σε λίγο ούτε ζωγραφιές με σπιτάκια και ανθρωπάκια με τεράστιες μούτζες για χέρια δε θα μπορεί να φτιάξει. Αν λοιπόν σήμερα το εργαλείο προώθησης της παγκοσμιοποιημένης σκέψης είναι αν όχι αποκλειστικά αλλά σε τεράστιο ποσοστό το internet, με όλα τα συμπαρομαρτούντα όπως games, social media, youtubers κλπ, τότε είναι λογικό τα κεφάλαια και η προσπάθεια για τη μουσική αν μη τι άλλο να είναι λιγότερα. Άλλωστε η πωλήσεις ολοκληρωμένων δίσκων είναι ουσιαστικά στο 10%, ο απόλυτος αριθμός πωλήσεων είναι κάτω από το μισό σε σχέση με τις αρχές των 00s, και από αυτές τις πωλήσεις το 75% είναι streaming συνδρομές. Άρα το ζητούμενο είναι το hit, το τραγούδι που θα ξεχωρίσει ανάμεσα στα (κυριολεκτικά ) 50 εκατομμύρια άλλα διαθέσιμα της πλατφόρμας, που όλα μας κουνάνε το χέρι να τα προτιμήσουμε. Με αυτήν την έννοια τα ολοκληρωμένα άλμπουμ στο στυλ των φλόυντ και ζέπελιν, είναι θέμα χρόνου να γίνουν μουσειακά εκθέματα στο στυλ του Μιχαήλ Άγγελου. Ως μουσειακά εκθέματα λοιπόν, καλό είναι να τα επισκέπτονται και τα πιτσιρίκια. Και αν τα εν λόγω πιτσιρίκια έχουν φάει πετριά με τη μουσική, και δεν τα έχει απορροφήσει εντελώς το facebook και το fortnite, αυτό είναι ευχάριστο, πολύ ευχάριστο, και ας ακούν και το πιο πεταμένο πράγμα. Με Slayer μεγαλώσαμε, πιο πεταμένο δεν υπάρχει ? θα τη βρουν αργότερα την είσοδο στο μουσείο.
    1 βαθμός
  44. Δεν μπορώ να φανταστώ σε κάποια άλλη χώρα οι ντόπιοι στην πλειοψηφία τους να αναφέρονται (σε κάθε σχετικό thread) με τόση απαξίωση στα ντόπια μαγαζία και τους ντόπιους επαγγελματίες και με τόση αφοσίωση στα ξένα... Μπράβο μας, θα πάμε μπροστά...
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...