Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/29/19 σε όλα
-
Μια πρωτη ματια στο Medley που ετοιμαζεται, με τα ριφ που "κατεστρεψαν" τα μελη του Noiz. (αναμενονται εικονα και κιθαρες απο το 2ο ριφ) Οποιος θελει να συμμετεχει, οδηγιες πιο κατω. Το coscept ειναι να θυμηθουμε ποιο ηταν το ριφ που ακουσαμε για πρωτη φορα και ειπαμε οπα εδω ειμαστε. Μου λετε ποιο ριφ σας αρεσει, φτιαχνω το backing track (ολα τα οργανα εκτος την κιθαρα), σας το στελνω, το κατεβαζετε, το βαζετε στο προγραμμα που ηχογραφειτε και γραφετε το ριφ σας, ενω εχετε μια καμερα (τηλεφωνο οτι να'ναι) να σας τραβαει. Μου στελνετε το βιντεο και τις ηχογραφημενες κιθαρες και τα υπολοιπα ειναι δικη μου δουλεια (συγχρονισμος βιντεο, μιξεις κλπ). Ειναι προτιμοτερο να ειναι μιξαρισμενο ολο μαζι, με τον ιδιο ηχο συνοδευτικης μπαντας, για να μη απεχουν ηχητικα τα κομματια αλλα και για να μπορω να τα κολλησω ομορφα/μουσικα και οχι προχειρη κοπτοραπτικη και γιαυτο μπηκα στον κοπο να κανω programming τα backing track. Μη τα παιξετε λοιπον πανω σε ετοιμα backingtrack απο τo youtube κλπ ή μου στειλετε ετοιμες μιξεις ή βιντεο. Οι κιθαρες ειναι προτιμοτερο να ειναι γραμμενες σε mono track και να μου τις στελνετε flat (απενεργοποιημενο το EQ REV DEL) και balance στο κεντρο.7 βαθμοί
-
Ως τωρα εχει γινει μονο καποιο εντιταρισμα και λιγα βασικα,τιποτε αλλο ουσιαστικα. Εχει πολυ ψωμι ακομα. Ηχητικα ισως χρειαστουμε βοηθεια,βλεπουμε αν υπαρχει κανενας καλος ανθρωπος. Οι ρυθμικες δεξια-αριστερα ειναι του Αχιλλεα(rgxinap) και εχουν παιχτει μερικα πολυ ωραια σολιδια απο τον ιδιο τον Αχιλλεα,τον Δημητρη(geodimitri) και τον Βασιλη(BillTrantos). Εννοειται οτι οποιος θελει να συμμετεχει με οποιοδηποτε τροπο,μετα χαρας και καλοδεχουμενος. Και για να ξεφτυλιστουμε δημοσιως-για μια ακομη φορα-εβαλα και δυο φωνηεντα εδω κι εκει παρα το οτι δεν ειμαι τραγουδιστης.Τα ευκολα σημεια εννοειται που και παλι...... Οι καλοι ανθρωποι που τραγουδουν ας εμφανιστουν παρακαλω.? Ετσι για μια ιδεα λοιπον. stars_23.mp37 βαθμοί
-
Ίσως γιατί τότε είχαν σαν πλοηγό το να εκφραστούν με κάποιο τρόπο και όχι να γίνουν φίρμες/βάϊραλ, πες το όπως θες, και άρα να βγει κάτι επιτηδευμένο. Γνώμη μου οτι ίσως και αυτό να είναι το bottomline, οτι σήμερα πολλοί (όχι όλοι) δεν γράφουν για να εκφράσουν πραγματικά κάτι που θέλει να βγει απο μέσα τους (και αν υπάρχει) αλλά για να πετύχουν, κερδίσουν, μοιάσουν και πάει λέγοντας. Και ίσως, τότε, αυτή η ειλικρίνεια απέναντι στον εαυτό τους να δημιουργούσε και αυτή την αυθεντικότητα/μη επιτήδευση γιατί, κακά τα ψέματα, όταν κάτι είναι αυθεντικό, και ερεθίζει θετικά το αυτί σου, για μια στιγμή καταλύεται η λογική. Στην τελική όλα απο νευροδιαβιβαστές περνάνε όχι απο φίλτρα και μηχανισμούς εκλογίκευσης.5 βαθμοί
-
5 βαθμοί
-
κάποιο καιρό τώρα μερικοί φίλοι επικοινώνησαν μαζί μου όντας αρκετά μπερδεμένοι για τον πραγματικό ρόλο του DAW στην σύγχρονη μουσική παραγωγή... ζητώ συγνώμη που δεν μπόρεσα να απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά μια και δεν είχα καθόλου χρόνο και μυαλό λόγο ενός προβλήματος υγείας... ελπίζω να επανορθώσω τώρα έστω και αργά... σκέφτηκα λοιπόν τώρα που επιτέλους χαλάρωσα λίγο να επιχειρήσω να φτιάξω μια σχηματική αναπαράσταση της audio αλυσίδας στην απλούστερή της μορφή στο στυλ "Λόλα να ένα DAW", αλλά που θα περιλαμβάνει γραμμικά το "ταξίδι" του αρχικού σήματος μέχρι να φτάσει ολοκληρωμένο στα αυτιά μας με το οποιοδήποτε αναπαραγωγικό μέσο... με κοινά το μικρόφωνο και την κονσόλα μίξης με τα εξωτερικά effect και επεξεργαστές, στο πάνω μέρος είναι μια αμιγώς αναλογική αλυσίδα και στο κάτω μέρος μια ψηφιακή... ουσιαστικά αυτό που πρέπει να μείνει είναι ότι το DAW αντικατέστησε τον πολυκάναλο εγγραφέα του οποίου η "δουλειά" πλέον είναι και ο βασικός του ρόλος (ασχέτως των δεκάδων άλλων επεμβατικών "αποστολών" που του ανατέθηκαν να διεκπεραιώνει παράλληλα με αυτή στην πορεία των χρόνων)... επίσης στο ερώτημα στο οποίο υπήρξαν πολλές παρανοήσεις και παραπληροφόρηση, δηλαδή τελικά αν "έχει ήχο το DAW" (με το "όχι" να είναι η σωστή απάντηση), να ξεκαθαρίσω πλέον με την βοήθεια του παραπάνω ότι: στην αναλογική αλυσίδα όλοι οι κρίκοι με τον έλα ή άλλο τρόπο, συμμετέχουν στην αλλοίωση του φυσικού ακουστικού δρώμενου που επιχειρείται να καταγραφεί ώστε να αναπαραχθεί αργότερα το δυνατόν πιστότερα... όλα λοιπόν ανεξαιρέτως τα μέρη της προσθέτουν το καθένα στην σειρά του έναν ανάλογο της ποιότητας και της φύσης του ποσοστό ανεπιθύμητων artifacts (θόρυβο, αρμονικές και άλλων ειδών παραμορφώσεις, wow & fluter κλπ)... στην ψηφιακή από την άλλη, το σήμα αφού προενισχυθεί και μετατραπεί μέσω του Analog to Digital convertor σε ψηφία, παραμένει (εφόσον το επιθυμήσουμε και δεν του επιφυλάσσουμε περαιτέρω "δημιουργική" επεξεργασία μέσω συμπληρωματικών στο DAW αλγορίθμων) αναλλοίωτο (στο όποιο επίπεδο καταγράφηκε) μέχρι την φυσική αναπαραγωγή του μέσω του DAC που θα καλεστεί να το μετατρέψει ξανά σε αναλογικό και να το μεταδώσει σε κάποιο αναπαραγωγικό σύστημα (ενισχυτή-ηχεία) ώστε να φτάσει στα αυτιά μας... ελπίζω να είμαι κατανοητός αλλά αν παρ ελπίδα όχι, καταθέστε (παρακαλώ) εδώ όποιες απορίες τυχόν υπάρξουν (για το συγκεκριμένο θέμα) για να γίνουν κοινό κτήμα...5 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
Να πω μια ιστορια... Οταν ημουν στην CIA..σε μια αποστολη στο Πακισταν με συλλαβανε οι Ταλιμπαν. Με βασανιζαν για μερες και νυχτες. Μου εβγαλα νυχια..με χτυπουσαν με ηλεκτροδια - με εκαιγαν με πυρωμενα σιδερα.. Δεν λυγισα.. Μεχρι που ενας απο αυτους εβαλε Motorhead. σε 5 λεπτα τους ειχα δωσει τα πληρη στοιχεια μου..Βαθμος ..ονομα...τηλεφωνο...Οικογενειακη κατασταση...Ολα. Την επομενη μερα καποιος καποιος εβαλε Scorpions...{holiday} Τους εδωσα και τα στοιχεια της γυναικας μου... Την τριτη μερα..καποιος εβαλε dust in the wind... τους εδωσα μεχρι και το κινητο του Tramp...ουρλιαζοντας ελεος....σκοτωστε με!! Με αφησαν ελευθερο... καταλαβαν οτι δεν ειχα τιποτα αλλο3 βαθμοί
-
Συμφωνώ με την άποψη ότι στην Ελλάδα υπάρχει μια μεγάλη στασιμότητα / μένουμε σε αυτά που ξέρουμε / φόβος για καινούργια ακούσματα στη μουσική. Τα γνωστά metal και rock περιοδικά εδώ και 20 χρόνια έχουν αφιερώματα και αφίσες με τις ίδιες 10 μπάντες, έχει καταντήσει αηδία. Προσωπικά με διασκεδάζει το να κάθομαι με τις ώρες και να ψάχνω νέες μουσικές σε youtube, reddit και bandcamp. Μουσικές όλων των ειδών αλλά και εποχών, καθώς παντού υπάρχουν διαμάντια και πολλά χρήσιμα στοιχεία να αφομοιώσει κανείς, στοιχεία που αργότερα μπορεί να περάσουν και στις δικές μου συνθέσεις. Η σκέψη ότι υπάρχει τέτοια ποσότητα ποιοτικού υλικού ανάμεσα στα χρόνια που κάθεται κρυμμένη και περιμένει να ανακαλυφθεί με τρελαίνει, με το που βρώ κάτι που μ'αρέσει τρέχω αμέσως στο επόμενο. Η λέξη κλειδί πιστεύω πως είναι η ποικιλία ακουσμάτων απο διάφορες εποχές και όχι απαραίτητα η επαφή με ότι πιο σύγχρονο κυκλοφορεί κάθε στιγμή, αν και πρέπει να έχουμε επίγνωση του τι παίζει φυσικά. Είμαι της γενιάς του '90 και μεγάλωσα με μοντέρνο metal, αλλα τελευταία ακούω κυρίως 50's exotica και 70's fusion. Υπάρχει πολύ πράμα εκεί πίσω, πέρα από τα γνωστά σε όλους ονόματα. Η εμμονή με τα ίδια και τα ίδια δεν οδηγεί πουθενά, αλλα η ρετρολαγνεία και ο σεβασμός προς τις παλαιότερες εποχές, σε σωστές δώσεις, πιστεύω πως είναι το ίδιο σημαντικές με το να είναι κανείς ενήμερος με τις τελευταίες κυκλοφορίες και τάσεις, και η ισορροπία των δύο για μένα αποφέρει την πιο πλήρη συνθήκη ακρόασης.3 βαθμοί
-
0 στα 10 έπιασα ! Φαντάσου να μην υπήρχε και το ΓιουΤουΒe .... ακόμα Beatles και Καζατζίδη θα άκουγα...3 βαθμοί
-
Κάτι ακόμα που συμβαίνει στη σημερινή μουσική και δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα, είναι το παίξιμο για το παίξιμο ακροβατικοί ρυθμοί που ναι μεν λες "μα πως το παίζει" αλλά δε γκρουβάρουν καθόλου, δε με κουνάνε ατελείωτες νότες χωρίς κανένα νόημα και εκτός "κουτιού" πάντα γιατί είμαστε και μουσικάρες και δε τη βγάζουμε με πεντατονική... θα φάω κράξιμο αλλά κάτι guthrie govan, κάτι petrucci μόνο σε μουσικούς κάνουν αίσθηση ac/dc θα ακούνε και το 3000 και ακόμα θα χορεύουν.3 βαθμοί
-
Πολύ σωστά, το μέσο άλλαξε. Και το μέσο είναι το μήνυμα. Pink Floyd 1972: Παιδιά, πρέπει να γίνουμε viral στα δισκοπωλεία. Θα γράψουμε λοιπόν ένα δίσκο, που όποιος ροκάς τον ακούει θα του φεύγει το μ()υνί, θα τριπάρει τελείως λέμε, θα τον βάζει στους φίλους του και θα τον προτείνει παντού . Αποτέλεσμα: Dark side of the moon Wang Rong Rollin 2014: Παιδιά, πρέπει να γίνουμε viral στο youtube. Είδε κανείς πουθενά τη στολή της κότας;3 βαθμοί
-
Πολύ ωραίο, είμαι με την πιτζάμα βέβαια, αλλά αν αυτό δεν είναι δείγμα bedroom player, τότε δεν ξέρω τι είναι! ?3 βαθμοί
-
Kάτσε να σου εξηγήσω τη διαφορά με την ιατρική ? Γιατρός του 18ου αιώνα Γιατρός του 1960 Γιατρός του σήμερα Και τώρα δες τη μουσική Μουσική του 18ου αιώνα Μουσική του 1960 Μουσική του σήμερα Άστο, να λείπει το βύσσινο, εμπρός πίσω ?3 βαθμοί
-
πάντως έχει πλάκα... δέκα πέντε χρόνια εδώ μέσα (και αλλού και αλλού) το ίδιο λάθος... συζητήσεις με εν γένει υποκειμενικό θέμα που ξεκινούν και εξελίσσονται χωρίς καθορισμό κάποιων "αξιωμάτων" ως κοινό σημείο αναφοράς... έτσι κάποιες θέσεις "διαβάζονται" εύκολα (το ακούγονται δεν είναι το ίδιο) ως "αφορισμοί αυτοανακυρηγμένων αυθεντιών" (δεν το υιοθετώ) οι οποίοι μπορούν ενίοτε να ερμηνευθούν ως προσωπικές προσβολές χωρίς να συνάδουν κατά κανόνα (θέλω να πιστεύω) με τις αρχικές προθέσεις... έτσι στην παρούσα μου λείπει ο πέραν του αυθαίρετου αυτονόητου για τον καθέναν μας καθορισμός όχι τόσο της αλλά wiki ευρείας έννοιας "μουσική" σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο, αλλά κυρίως ο ορισμός της "καλής" και "κακής"... υπάρχει (ή μπορεί να υπάρχει ή έχει σημασία το να υπάρξει αν δεν υπάρχει κάποιος κοινός)?... και με ποια "βαθμονομημένα" κατά σημαντικότητα (και σε σχέση με τι και ποιον) κριτήρια?... την πρωτοτυπία?... την δυσκολία?...την ικανότητα δημιουργίας συναισθηματικού γεγονότος (προσωπικού ή κοινωνικού)?... της δύναμης να οριστεί σύμβολο ή αρωγός κοινωνικών ρευμάτων?... ως είδος?... ως κομμάτι?...κλπ κλπ κλπ και η φτωχή πλην τίμια απλή τέρψη?... ίδιον μόνο της μπασκλασαρίας?... ξέρω γω ρε φίλοι... μήπως πρέπει να απολογηθώ εγώ (ή ο όποιος σαν εμένα) στον αγαπητό μου Νικολάκη επειδή ακούω ακόμα classic rock ή blues ή κλασσική jazz (ανίκανος πια να ζήσω δημιουργώντας κάτι νέο και σώνει και καλά εγκλωβισμένος σε "περασμένα μεγαλεία"), ή στον επίσης αγαπητό Βαγγέλη που του είναι δυσκολοχώνευτο το αυτόν γεγονός (και ίσως μια προτεραιότητα στην ζωή μου προσανατολισμένη στην εξεύρεση νέας αξιόλογης μουσικής που θα ανέβαζα στο "τι μουσική ακούτε τώρα" θα λειτουργούσε ως αντιόξεινο για το στομάχι του)?...? εκτός αν κυκλοφόρησε κάνα νέο Dark Side of the Moon ή καμιά 9η άντε 5η και μου ξέφυγε (με την λογική ότι δεν θα φτάσει με τον οποιοδήποτε έστω ακούσιο τρόπο χωρίς προσωπικά credits στα αυτιά μου όταν με το καλό γίνει κάτι τέτοιο)... άλλωστε τι τα θέλετε συνγέροντες... πάνε οι ωραίες αυτές εποχές που ένα νέο σπάνιο lp στην δισκοθήκη μου, μου έβγαζε δύσκολες γκόμενες και ο νοών νοείτω...?3 βαθμοί
-
M' αρέσει ρε παίδες που δεν μπορούμε την κουτοπονηριά, την μπαμπεσιά και την κοροϊδία αλλά όταν είναι ώρα να τα στάξουμε στο κράτος, στην προμήθεια της τράπεζας, στο τηλέφωνο, τη Gibson, τη Fender και τη Harley τη Benton, όλα είναι μέλι-γάλα και νομίζουμε ότι πράξαμε κάποιο συλλογικό καθήκον ας πούμε ή ότι αυτοί μας λενε αλήθειες για να πουλήσουν την πραμάτεια τους. Οι τοπικοί μαγαζάτορες, που, ούτως ή άλλως ήταν-δεν ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα ενός χεριού και δεν υπήρξαν ποτέ οι Rudi's Music που με το μυαλό μας θα θέλαμε να συχνάζουμε, μας έφταιξαν τόσο, και ας κάποιοι υπήρξαν και άψογοι επαγγελματίες, ωστόσο δεν αρκεί κι αυτό από μόνο του. Επειδή ζω και κινούμαι σε αστικό κέντρο, προσωπικά μου είναι απίστευτα βολικό αλλά και ανακουφιστικό να γνωρίζω ότι ανά πάσα στιγμή, αν χρειαστεί θα πεταχτώ να προμηθευτώ κάτι που μου χρειάζεται, που με ενδιαφέρει ή να δω και να πιάσω στα χέρια μου κάτι που θα αγοράσω( ή που δεν θα αγοράσω). Και δεν μιλάω μόνο για μουσικό εξοπλισμό, μιλάω για τα πάντα, από παντόφλες μέχρι ελιές, μέχρι λάστιχο για το ψυγείο, μέχρι βαζάκια για μαρμελάδα. Έχουμε μάθει να μετράμε πενταροδεκάρες στα τοπικά, και να βάζουμε "άλλα 50Ε παραγγελία ψιλοάχρείαστη σαβούρα" για να γλιτώσουμε τα μεταφορικά. Δεν είναι όλα θεοί και όλα δαίμονες.3 βαθμοί
-
Ένα κομμάτι του Νίκου που του έκανα μια κάποια κοπτοραπτική, μια κάποια άλλη μίξη και έβαλα κάνα δυό κιθάρες, με λίγα λόγια του άλλαξα την πίστη..... Ελπίζω να μην του το χάλασα του ανθρώπου... Όπως πάντα η μίξη και το μάστεριγκ έγιναν με ακουστικά, οπότε κάποια λαθάκια στον ήχο είναι αναπόφευκτα.... Ευχαριστώ τον Νίκο που μου "εμπιστεύτηκε" το κομμάτι του.2 βαθμοί
-
Προσπάθησα να συνδυάσω ορχηστρική με ηλεκτρονική μουσική . Ποια είναι η γνώμη σας;2 βαθμοί
-
Music was better when ugly people were allowed to make it. H εποχή του YοuTube και των social media έφερε μια επανάσταση στο μέσο και τους τρόπους που μπορούσε κάποιος να απευθυνθεί σε ένα παγκόσμιο κοινό, όμως μοιραία έφερε μαζί του και το image να συνυπολογιζεται καθοριστικά για κάποιον με ταλέντο. Όχι πως δεν μετρούσε και παλιότερα, όμως, τότε για να είσαι τζαζίστας δεν χρειαζόταν απαραιτήτως να είσαι σαν τον Jamie Cullum για παράδειγμα. Μέχρι και ανθρώπους με αδιαμφισβήτητο ταλέντο, όπως την Diana Krall, την Nelly Furtado παλιότερα (για να δώσω και ένα παράδειγμα ενός urban girl που το μεταμόρφωσαν με look παλλακίδας πολυτελείας) τις παρουσιάζουν σαν grandes dames λες και ένας ακροατής μουσικής θέλει εκτός από το να ακούσει μια δισκάρα ή μια κομματάρα, να βρει να πηδήξει κιόλας. Σύνδρομο youporn το λέω εγώ. Kαι ισχύει και για τους άντρες φυσικά. Δεν ξέρω αν έβγαινε σήμερα ένας Zappa ή ένας Elvis Costello, αν θα είχαν την ίδια αναγνώριση που είχαν στις μέρες τους, έχοντας γράψει και παίξει τις ίδιες τραγουδάρες. Για να φτάσω λοιπόν και στο σήμερα, ναι γράφονται πολύ ωραίες μουσικές. Λίγο επειδή τα μέσα έχουν απογειωθεί τεχνικά, λίγο επειδή βγαίνουν "καλύτεροι" τεχνικά μουσικοί, γιατί η μουσική είναι πλέον επιστήμη που διδάσκεται σε Music Labs και όχι στο δρόμο και στην αλητεία όπως έμαθαν να παίζουν ο Gallagher και ο Hendrix, το παιχνίδι έχει αλλάξει. Κάθε φορά όμως, που οσμίζομαι ένα δράμι υστεροβουλίας, ποζεριάς ή ναρκισισμού, όσο καλό κι αν είναι αυτό που ακούω, κάτι με ωθεί να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια. Και τις περισσότερες φορές να καταφύγω σε κάτι πιο ανόθευτο (για τα δικά μου αυτιά) είτε τεχνικά, είτε εκφραστικά, είτε συνθετικά είτε ό,τι θέλει. Ε, το παρελθόν έχει χιλιάδες διαμάντια από αυτό. Λαμπρές εξαιρέσεις -ομορφιάς και ταλέντου στο ίδιο πακέτο, υπάρχουν πάντα βέβαια, όμως δεν είναι αυτός ο κανόνας σήμερα. Και επιπλέον, όπως και στη μουσική / την τέχνη, έτσι και σε αυτό που θεωρεί ο καθένας μας "ομορφο" (στα μάτια του ή στα αυτιά του), είναι εν πολλοίς υποκειμενικό. Enjoy, ένα 70s group μόνο κορίτσια, που αγνοούσα την ύπαρξή του. Σε αυτο το live θα είναι δεν θα ναι 25-28 χρονών. https://youtu.be/Zcb1HpH42N82 βαθμοί
-
Ψιλοπράγματα. Έχω ακούσει ότι όταν έπιασαν τον dim, ήξεραν περισσότερα για σας τους πράκτορες. Ο ανακριτής φορούσε μπλούζα Μποναμάσσα, και δεν χρειάστηκε καν να του κάνει ερωτήσεις.2 βαθμοί
-
Ετσι ε??Bora.mp3 Παρε ενα (και μοναδικο) απο στουντιο. Αλλα μαλλον δεν θα ειναι αυτο που περιμενεις να ακουσεις...2 βαθμοί
-
Όντως είναι τραγικό,έχει κάνει ΜΠΆΝΙΟ,έχει ΞΥΡΙΣΤΕΊ και είναι και καλοκουρεμενος. Επίσης δεν φοράει τα ρούχα με τα οποία ξεχορταριαζε το χωράφι του παππού του αλλά ένα ωραιότατο και καλοραμμενο κοστούμι. ΑΙΣΧΟΣ.2 βαθμοί
-
Καλά βρε πως θα κάνετε διεθνή καριέρα με τέτοιες ηχογραφήσεις;? Γιώργο "μας χρωστάς" κάποια κομμάτια ηχογραφημένα σε στούντιο, κρίμα αυτή η φωνή να "αναλώνετε" και να ακούγετε έτσι. Off topic: Αραβανή, πρίγκιπας ο Gvour έ; κι εγώ που ξημεροβράδιαζα για το κομμάτι σου τίποτα....???2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Δεν το περίμενα να βρώ <<συμπαραστάτες>>. Καταλαβαίνω τη χρησιμότητα τους,αλλά εγώ δεν μπορώ. Είναι σαν κάτι φωτογραφίες, που βλέπεις κάτι λεβέντες, με δέκα κιλά μούσια,τατουάζ και μούσκουλα να σχηματίζουν καρδούλες με τα δάχτυλα!!!2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Σύμφωνοι, το 70 έγιναν οι άπειροι πειραματισμοί, για κάποιο λόγο δεν ακούγονται επιτηδευμένοι όμως. Ποιοτικά μακράν η καλύτερη δεκαετία imo και σε ποσότητα. Καμία σχέση με τα σημερινά εκτρώματα που μοιάζουν με μουσική αριθμητική, μηδέν feel λέμε Αλλά το ξαναγράφω, μουσική για μουσικούς και μόνο... αν κάτσει ας πούμε, μη μουσικός και ακούσει τα κουλά του Vai, εγώ κάθομαι να φάω τις κιθάρες σας κολάρο?2 βαθμοί
-
Αγαπητε Νικολακη ? ΠΟΥ στο καλο εγραψα οτι πρεπει να μου απολογηθεις δεν κΣερω....αν αυτο καταλαβες οτι εγραψα παντως σχΩρνα με ? Κανένας δεν χρειαζεται να ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ γιατι ακούει αΦτα που ακουει.... Κουβέντα κάνουμε κυριως για το αν βγαινει ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ μας καλη μουσικη και προσωπικα πιστευω οτι ΟΝΤΩΣ βγαινει και μαλιστα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ. (παραθετω το παρακατω οχι μονo γιατι ειναι εξαιρετικο αλλα γιατι ειχε παει και ΝΟΥΜΕΡΟ 1 στα "τσαρτς" που σημαινει οτι δεν το ακουει μονος του στο δωματιο του ? ) Και γιατι αφου ΟΝΤΩΣ βγαινει εμεις ΔΕΝ την ακουμε... (ΕΣΕΙΣ δηλαδη γιατι εγω ΜΑΖΙ με τα κλασσικα ακουσματα της...νιοτης μου....την ακουω,οσο μπορω)2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
μια χαρά το κατάλαβα. Το αποτέλεσμα είναι ότι σήμερα η μουσική των εταιρειών φιλτράρεται λάθος. Παλιά επειδή οι ceo δεν ήξεραν έδιναν ευκαιρία σε όλους. Όποιος δεν έπιανε δεν πούλαγε, τελος. Σήμερα η μουσική παράγεται με κριτήριο τι ακούει ο πολύς ο κόσμος και είναι λάθος. Λάθος με την έννοια ότι σε κόβουν επειδή διαλέγουν πριν απ τον κόσμο για τον κόσμο και σου λένε όχι δεν θα πουλήσεις. Το ότι δεν υπήρχαν σκατά το 60-70 εγω το λεω και το πιστεύω ακράδαντα. απλά επειδή τα έζησα.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Είμαι ανοικτός στο να με πείσεις, αλλά θα δυσκολευτείς. Τα αντιπολεμικά και αντισυστημικά συνθήματα του 60, όσο αφελή και αν ήταν, έχουν αντικατασταθεί με μηνύματα του πόσο σημαντικά είναι τα λεφτά, και πως θα πρέπει να κάνεις τα πάντα για να έχεις λεφτά, ακόμα και να πουλήσεις τη μάνα σου για να είσαι πετυχημένος. Αυτά είναι τα μηνύματα στη νεολαία, αυτά ακούει η συντριπτική πλειοψηφία και αυτά την αφορούν, και αν σε κάποιο υπόγειο παίζει αυτή τη στιγμή ο καλύτερος τζαζίστας όλων των εποχών δεν έχει καμία, μα καμία σημασία.2 βαθμοί
-
Επίσης αλλο καλη μουσικη και αλλο καλοι μουσικοι πολλα απο αυτα που ανεβαινουν στο τι ακουμε ειναι καλοι μουσικοι που παιζουν αδιαφορη μουσικη2 βαθμοί
-
Στο ξανάπα, δεν είναι θέμα μουσικών κριτηρίων. Η μουσική έπαψε να είναι η κορυφή του πολιτισμού όπως ήταν το 18ο αιώνα, και φυσικά έπαψε να είναι φορέας επαναστατικότητας και νέων ιδεών όπως τη δεκαετία του 60. Έχει γίνει πλέον χαλί, και στην καλύτερη περίπτωση υποψήφιο viral meme, και με αυτήν την έννοια οι κότες που παρέθεσα είναι τόσο πιο ενδεικτικές όσο και σαφώς πιο πετυχημένες.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Οπως ειπα δεν ηθελα να θιξω η να φωτογραφησω κανεναν. Αλλα γαμωτο, σαιτ γεματο μουσικους να μιλαμε το 2019 ακομα για maiden - Scorpions Motorhead και deep purple.. εμενα προσωπικα μου ειναι δυσκολο να το καταπιω.2 βαθμοί
-
ναι, γιατί αρχικά νόμισα ότι ήταν ο οδοντογιατρός, αλλά μέσα από τη μπλούζα κατάλαβα ότι ήταν Cory Wong.....1 βαθμός
-
Εύμορφο πολύ εύμορφο!!! Άκουγες Χατζηδάκη μικρός έ; με μια προτίμηση στον Λέκκα...1 βαθμός
-
Το διορθωσα για να ειναι σωστο. Φιλτατε gkourmoul1 θα συμφωνησω με τον Νικολα,εχεις πολυ ωραια χροια και νομιζω σου επιτρεπει να λες πολλα πραγματα. Πιστευω οτι αν ημουν απο κατω θα γουσταρα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Απο τη στιγμη που ασχολεισαι με keyboards (stereo εξοδο), ξεχνας τις solo καρτες. Και απο τη στιγμη που εχεις keyboard χωρις usb (εκτος κι αν παρεις αλλο), κοιτας και να εχει midi1 βαθμός
-
Βρήκες κι εσύ να πεις για κιθαρίστα ότι απευθύνεται μόνο σε κιθαρίστες, ο οποίος έχει 3 Grammy ?1 βαθμός
-
Ναι αλλα αΦτος ΔΕΝ ειναι "νεος" δεν θα μετραει και 40 χρονια καριέρα?1 βαθμός
-
Εχει πολυ Φωτη μεσα αυτη η καινουρια βερσιον και ειναι εξαιρετη,εχει ανεβει ακομα περισσοτερο στα δικα μου αυτια τουλαχιστον.Λιγο ψηλα η μποτα για τα γουστα μου αλλα ο καθεις οπως του αρεσει. Κιθαρες κουφετο για το κομματι,γιγας εισαι ρε μουσατε. Μπραβο και παλι μπραβο Νικολαε και Φωτη. Βαρατε κι αλλα τετοια,νομιζω ταιριαζετε μουσικα. Με καποιο τροπο ρε πστμου χανω πραγματα στο mix,τι στην ευχη.1 βαθμός
-
Επιστρέφω σε ένα θέμα που γράφτηκε μερικά ποστς πιο πίσω και το οποίο βρίσκω πολύ ενδιαφέρον. Όπως ηδη αναφέρθηκε, ο τρόπος που παράγεται και ακούγεται σήμερα η μουσική αλλάζει πολύ γρήγορα. Στα πλαίσια αυτής της αλλαγής, είμαστε πολύ κοντά νομίζω στο τέλος αυτού που αντιλαμβανόμαστε ως album. Αυτού του τύπου η μουσική ενότητα μάλλον δεν εξυπηρετεί τίποτα πλέον. Το focus έχει μεταφερθεί σχεδόν ολοκληρωτικά στη μονάδα, το κομμάτι δηλαδή. Μπορεί ένας καλλιτέχνης να κυκλοφορήσει σήμερα ένα άλμπουμ κι ένα κομμάτι του να αποκτήσει εννιαψήφιο count στα views του youtube και τα άλλα να μην ξεπερνούν καν το δεκαχίλιαρο. Η ενότητα του album είχε πολύ περισσότερο νόημα όταν ο κόσμος ακόμα ασχολείτο με τη φυσική μορφή του μέσου εξ ου και εξαφανίζεται σιγά σιγά και η έκφραση "έβγαλε δίσκο". Νομίζω ότι στο κοντινό μέλλον δε θα υπάρχουν πια albums αλλά μόνο κομμάτια. Οι μουσικές ενότητες θα είναι μόνο συλλογές που θα προσφέρουν οι online πλατφόρμες με κάποια έκπτωση π.χ. ή συνολικά τα κομμάτια κάποιου καλλιτέχνη με κριτήριο κάποια χρονική περίοδο. Επίσης προβλέπω και το τέλος (αν δεν έχει ήδη τελειώσει) της ραδιοφωνικής διάρκειας των κομματιών που προορίζονται για hits/singles κλπ. Δηλαδή αυτό το 3-4 λεπτά που αναγκαστικά επέβαλε ως ένα βαθμό και τη φόρμα, είναι κι αυτό κοντά στη συνταξιοδότηση νομίζω. Ειδικά το θέμα του άλμπουμ είναι τεράστιο και αλλάζει απολύτως τα δεδομένα. Δηλαδή το καθεστώς που κάποιος έγραφε ένα κομμάτι και έπρεπε να περιμένει δυο χρόνια μέχρι να το κυκλοφορήσει σε άλμπουμ ή έγραφε στα γρήγορα fillers γιατί τον πίεζε το συμβόλαιο, παύει να υφίσταται. Μαζί με την ενότητα του άλμπουμ φεύγουν και πολλά "καλά" βέβαια αν το σκεφτεί κανείς. Προσωπικά παρακολουθώ αυτές τις μεγάλες αλλαγές με πολύ ενδιαφέρον και κρατώ την τελική κρίση μου για όταν τα εκάστοτε νέα δεδομένα έχουν "τρέξει" για μερικά χρόνια.1 βαθμός
-
Βαγγέλη σου έξηγησα πιό πάνω, ότι τα αυτιά μου είναι ανοιχτά και αν βγεί νέο dark side θα το πάρω χαμπάρι. Δεύτερον έχεις λάθος στο θέμα του μουσικού κλπ κλπ. Η δική μου άποψη είναι οτι ο μουσικός δεν πρέπει να ασχολείται με σκουπίδια και να επιλέγει από ένα επίπεδο και πάνω έτσι ώστε να βοηθηθεί να γίνει καλύτερος. Προσωπικά δεν μπορώ να ακούω "μουσική" που είναι "ας πούμε" απαγγελία στίχων με ένα υποτυπώδες beat. Αν αυτό είναι η μουσική του σήμερα και του αύριο δεν θα πάρω, δεν θα ακούσω δεν θα ασχοληθώ. Σου είπα και στο προηγούμενο ποστ, ακούω τα πάντα, και καταλήγω στα 70ς. Και έχει πολύ υλικό εκεί που ουτε εσύ, ούτε εγώ έχουμε ακούσει. Ακόμα.1 βαθμός
-
? Στενοχωρέθηκα πάρα πολύ όταν έμαθα τα δυσάρεστα νέα... Τελευταία φορά που τον είδα πρέπει να ήταν το 2013-14 αν θυμάμαι καλά όταν πηγα απλά να τον δω γιατί είχαμε να τα πούμε καιρό.Τότε ήταν που μου είπε ότι σταματάει και θα πάει να μείνει για πάντα στο Miami κάνοντας πλάκα... Βασικά τότε συνειδητοποίησα ότι ένας κύκλος είχε κλείσει. Ήταν φίλοι με τον παππού μου που με έπαιρνε μαζί του και πηγαίναμε μαζί στον Ριχάρδο για να πάρει χορδές για τις κιθάρες και εξαρτήματα για τα "πλήκτρα" και το πιανο του και συγχρόνως του έλεγε του Μίκυ (πάντα έτσι τον έλεγε ?) ιστορίες από την Αμερική (είχε γεννηθεί και ζήσει στην Αμερική πολλά χρόνια) Από τις καλύτερες αναμνήσεις που έχω από τη θρυλική "σπηλιά"... ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
τπτ αδερφε απλα το τηλ εχει χτυπησει για 20 ξεστοκαρισματα μαγαζιων ,το ιντερνετ παει τρενο σαν eshop καταστημα και στο μαγαζι μπαινουν μονο αργοσχολοι σε καλυψα? και μ λειπει ρε μπρο η φαση οπως ηταν πριν χρονια που δοκιμαζαν κιθαρες κτλπ τωρα πακετας εχω γινει αυτα τα λιγα1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00