Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. moonloop

    moonloop

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      7492


  4. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3887


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/23/19 σε όλα

  1. πρωτο μου post.... πρωτο μου riff.... δεν το λες και ενα riff βεβαια...αλλα απο δω ξεκινησα...
    4 βαθμοί
  2. To πρωτο riff που ακουσα και με "κατεστρεψε". Εσας?
    2 βαθμοί
  3. Αυτό είναι το αγαπημένο μου riff...απλά μοναδικό...
    2 βαθμοί
  4. Δεν ήταν το πρώτο, αλλά μετά από αυτό το χάος....
    2 βαθμοί
  5. Εγώ θα πρότεινα να του πεις μια fix τιμή σε δολλάρια. Δεν είναι δυνατόν να βάζεις αυτόν που θα πληρώνει να ψάχνει τις ισοτιμίες κάθε φορά. Υπολόγισε στο περίπου, και πάρε εσύ τον "συναλλαγματικό κίνδυνο" της πτώσης ή ανόδου του δολλαρίου σε σχέση με το ευρώ (πχ 30 ή 35 δολλάρια, εσύ αποφασίζεις). Καλύτερα πακέτο γιατί τα fees είναι συνήθως συγκεκριμένο ποσό και όχι ποσοστό, άρα πσοστιαία θα μειώνονται για μεγαλύτερα ποσά. Επίσης περίμενε να μαζευτεί ένα άλφα ποσό (ή όλο το ποσό) στο paypal πριν τα τραβήξεις στην τράπεζα, για να γλιτώνεις τα συνεχή 3ευρα της τράπεζας.
    2 βαθμοί
  6. Εγώ πάλι είχα ακούσει στο ράδιο το My my hey hey (την ακουστική βέρσιον) μου άρεσε και αγόρασα το LP του Neil (Rust never sleeps). Μόλις έφτασε η βελόνα στο τελευταίο κομμάτι της 2ης πλευράς του δίσκου και μπήκε αυτή η επική-διαβολική εισαγωγή της κιθάρας με το fuzz και το octaver τίποτα πλέον δεν ήταν το ίδιο για 'μένα, όσον αφορά την μουσική. Ήμουν (το 1981) στην τρυφερή ηλικία των 14 χρόνων..... Ά ρε Νeil με κατέστρεψες...
    1 βαθμός
  7. Τα πρωτα 2 κομματια που ανακαλυψα την "δυναμη " ενος πετυχημενoυ riff..ηταν αυτο.. και αυτο..{η απολυτη δικαιωση του Dim}
    1 βαθμός
  8. Aν κατάλαβα καλά, το κομμάτι/riff που μας έκανε να ασχοληθούμε με την κιθάρα ή τη μουσική γενικότερα? Αυτό που τα ξεκίνησε όλα; Aυτό. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο Bryan Adams είναι ο συνθέτης των καλύτερων bridge στην pop, μαζί με τον Tom Petty, μετά από τον sir Paul. Ήταν τέλη 80s.
    1 βαθμός
  9. Πιτσιρικας,μολις ειχα αρχισει να ακουω ροκ. Πετριδης κανει αφιερωμα στα μπλουζ και βαζει διαφορα. Μολις εβαλε αυτο-απο αυτη την εκτελεση,το θυμαμαι καλα-"κοπηκα". Το ριφφ με εστειλε.
    1 βαθμός
  10. Ωραίο αυτό το θέμα γιατί έβαλε στη σκέψη της αναζήτησης των πρώτων ακουσμάτων.Ευτυχώς που υπάρχει το youtube και τα έχουμε ολα στο πιάτο.Η πρώτη φορά που με εντυπωσίασε,πόρωσε η κιθάρα ήταν μαλλον το σόλο απο αυτό:
    1 βαθμός
  11. 1 βαθμός
  12. Εγώ να σου ευχηθώ καλή αρχή με τις διδασκαλίες σου στα εξωτερικά παλικάρι. Και μην ξεχνάς να φοράς το κοντομάνικο.
    1 βαθμός
  13. Ναι κι εγω ετσι το σκεφτηκα
    1 βαθμός
  14. Σπύρο, σε κάθε συναλλαγή, το paypal θα σου στέλνει mail με την ανάλυση της συναλλαγής. Εκεί αναγράφεται το τελικό ποσό και το αρχικό νόμισμα. Ετσι, θα ξέρεις πάντα τι έχεις λάβει. Δες μια αγορά μου για παράδειγμα, σε AU (αυστραλεζικο νόμισμα). Λαμβάνω στο μέηλ (που είναι συνδεδεμένο με τον λογαριασμό paypal) αυτό - που μου δείχνει ότι πλήρωσα 8¨31 ευρώ. Αυτός ήθελε 12.46 αυστραλιανά δολάρια, δεν τον νοιάζει αν εγω θα πληρώσω σε πεσέτες ή σε γιεν, εκείνος θα λάβει τα αυστραλιανά δολάριά του. Σε μένα κοστίζει 8.31.
    1 βαθμός
  15. Αν αυτός σου στείλει χ δολλάρια, εσύ θα πάρεις χ δολλάρια, και θα σου δείχνει το paypal σε πόσα ευρώ αντιστοιχούν. Αν θέλεις να πληρώσει αυτός το currency convertion, θα πρέπει να σου στείλει ένα ποσό παραπάνω, τέτοιο που να καλύπτει το exchange rate του paypal.
    1 βαθμός
  16. παιδες επαναφερω το θεμα γιατι βρηκα εδω ελλαντα για οποιον εχει παρομοια θεματα...https://www.radio741.com/index.php?controller=search&search_category=all&orderby=position&orderway=desc&s=%2347+Miniature+Lamps&submit_search=
    1 βαθμός
  17. Δείτε κι αυτό https://www.paypal.com/li/smarthelp/article/how-do-i-withdraw-money-to-my-local-bank-account-faq1189
    1 βαθμός
  18. Τι να σου πω , εμένα πάντως όταν π.χ. επιστρέφω κάτι στο Τόμαν, που το είχα πληρώσει με paypal, τα χρήματα επιστρέφονται από τους γερμανούς στο Paypal και από εκεί, ύστερα από λίγες μέρες, στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Να έψαξα να βρω μια οθονιά απότο Paypal μου να σας δείξω, και βλέπω ότι μεταφέρθηκαν την ίδια μερα κιόλας στο bank account μου. (δες πιο κάτω) Η τράπεζά μου είναι Ολλανδική (ING) και το ίδιο συμβαίνει κι όταν π.χ. μου κάνουν refund για ένα αντικείμενο από το ebay. Το ποσό που λαμβάνω είναι ακέραιο και μεταφέρεται - με τη σχετική ισοτιμία βέβαια αν η αγορά έχει γίνει λόγου χάρη σε Canadian dollars- σε ευρώ. ΚΤΓΜ, ο Σπύρος πρέπει να κάνει δυο απλά πράγματα: α) να ενημερώσει τον αλλον άνθρωπο ότι θέλει να πληρώνεται το Χ ποσό σε ευρώ στο Paypal του (και ο άλλος θα πρέπει να φροντίσει να είναι το ακριβές ποσό) και β) να ρωτήσει στην τράπεζά του, μετά από πόσες μέρες εκταμιεύονται τα χρήματα από τον λογαριασμό paypal του και αν υπάρχει κάποια προμήθεια της τράπεζας σε αυτό.
    1 βαθμός
  19. Να 'σαι καλά φίλε Είμαι μεγάλος φαν τωn running wild και βγαίνει μόνο του στο παίξιμο!!
    1 βαθμός
  20. Ωραίο,στο στυλ των Running Wild συν μοντέρνου metal.
    1 βαθμός
  21. αυτό είναι από τα καλύτερα. Μπορεί και το καλύτερο από όλα. Έχει κάποιους δισταγμούς και βγαίνει εκτός χρόνου μετά το ένα λεπτό. Αλλά αν το συγκρίνουμε με τα πρώτα που μου χάλασαν ένα ζευγάρι ακουστικών λόγω εγγραφής παλιά, (είχα την ένταση κανονικά, δεν ήξερα τι θα επακολουθήσει, έβαλα μυαλό από τότε και είμαι προσεκτικός χαχαχαχχαχαχαχαχ), είναι κορυφαίο.
    1 βαθμός
  22. Τουλάχιστον δύο κιβώτια Kaiser!
    1 βαθμός
  23. @fusionakis ουάου, τρομερή ιστορία! Κάπως έτσι την έπαθα κι εγώ όταν είχα μιλήσει 2 λεπτά με τον Paul Gilbert πριν μερικά χρόνια στο Κακογιάννης. Εγώ πήγα για μία φωτογραφία και έκατσε ο άνθρωπος με τόση ουρά να με ρωτήσει αν παίζω κιθάρα, πόσο καιρό, ποιοι παίκτες μου αρέσουν, κλπ. Φταίει βέβαια ότι ήμουν και ο μικρότερος τότε στην αίθουσα, αλλά και πάλι... Τον Andy Timmons εγώ τον έμαθα και με κέρδισε με τη μια ως ακροατή μέσα από αυτό το κομμάτι. Μετά κόλλησα και άρχισα σιγά σιγά να προσπαθώ να παίξω κομμάτια του. Με την καμία όμως...
    1 βαθμός
  24. Αν θες και ασφαλή, Paypal. Υπάρχει βέβαια μια προμήθεια που νομίζω είναι γύρω στα 3,5% και αφορά επαγγελματικές συναλλαγές. Σε μεταφορές χρημάτων "ενδοοικογενειακές - φιλικές" δεν ισχύει. Κοίταξε το αν δεν το έκανες ήδη. Είναι απλό στην εφαρμογή και σίγουρο.
    1 βαθμός
  25. Ειναι γνωστο οτι αρκετες φορες ο ηχος που εχουμε "δεν μας κανει" και καταφευγουμε σε αμετρητες μοντες, αλλαγες μαγνητων, πεταλια κλπ. Ο ΗΧΟΣ ομως μπορει και να βρισκεται ηδη μπροστα μας και να μην τον "βλεπουμε"... Και αναφερομαι στον ιδιο τον ενισχυτη μας που πολλες φορες εχει τις δυνατοτητες να μας δωσει αυτο που θελουμε, αρκει να ξερουμε να το παρουμε. Θα παραθεσω αληθειες και τιψ (tips) τα οποια λιγο-πολυ τα ξερουμε, αλλα ισως μερικες φορες τα αγνοουμε. - Πρωτιστως να υπενθυμισω οτι ο ενισχυτης ειναι ουσιαστικα κομματι του οργανου. Ειναι γνωστη η σχεση των δυο και δεδομενου οτι ο ενισχυτης ΠΡΕΠΕΙ να χρωματιζει τον ηχο (σε αντιθεση με τους HiFi) τον κανει αναποσπαστο κομματι της αλυσιδας. Ενας HiFi ενισχυτης ή ενα PA πρεπει να παιρνει το σημα και απλα να το κανει μεγαλυτερο. Ο ενισχυτης της κιθαρας (ιδιως ενας καλος λαμπατος) πρεπει να προσθετει το δικο του "envelope", φυσικο κομπρεσσαρισμα, αρμονικες, "παχος" και πολλα αλλα πραγματα... Εν ολιγοις, να προσθετει τη δικη του χροια στο οργανο. - Κανενας ενισχυτης δεν μπορει να ειναι ιδιος με αλλον, ακομα και του ιδιου ...φυλλου ;D Αυτο βεβαια ισχυει περισσοτερο για τους παλιοτερους λαμπατους, αλλα σιγουρα λιγο-πολυ ισχυει για ολους. Δεδομενου οτι οτιδηποτε μεσα στον ενισχυτη επηρρεαζει με τον Α ή Β τροπο τον ηχο, οι διαφοροποιησεις (ανοχες) στα υλικα ειναι η βασικοτερη αιτια που το τελικο αποτελεσμα διαφερει απο τον ενα στον αλλο. Αρα μην απορειτε γιατι ενδεχομενως να ακουγεστε πολυ καλυτερα στον ενισχυτη του φιλου σας με τον οποιο πηρατε τους ιδιους απο το ιδιο μαγαζι... Βεβαια γι'αυτο υπαρχουν και αλλοι λογοι που θα εξεταστουν... - Βασικα πρεπει να εμπιστευομαστε τα αυτια μας και να ακουμε προσεκτικα τι ηχο βγαζει ο ενισχυτης. Λογικες του τυπου "με Volume στο 3, πριμα 5, μεσαια 2, μπασσα 4 εβγαζε ο ταδε τρελλο ηχο αρα θα το κανω κι εγω" δεν βγαζουν πουθενα. Στην τυχη ισως... ::) Ας δουμε λοιπον τι πρεπει να ελεγχουμε κατα τη ρυθμιση του ενισχυτη μας: 1)Η ατακα (attack) της νοτας. Οταν χτυπαμε τη χορδη ο ηχος που παραγεται ειναι διαφορετικος απο αυτον αμεσως μετα οπου η νοτα συνεχιζει (sustain) μεχρι να σβησει (decay). Σχεδον καθε ρυθμιστικο στον ενισχυτη επηρεαζει αυτη την ατακα. Για παραδειγμα το volume. Oσο ο ενισχυτης παιζει χαμηλα, οι νοτες ειναι πιο τσιμπητες (pingy) και καθαρες, ενω οταν ανεβει η ενταση το attack μαλακωνει και εμφανιζεται και ενα ελαφρυ (ή πιο εμφανες ανα περισταση) compression. Παιζοντας με τα tone θα δουμε οτι οσο ανεβαινουν τα πριμα ή το pressence αυξανεται το λεγομενο pick attack στην αρχη της νοτας. Προσθετοντας μπασσα σε μεγαλες εντασεις "θαμπωνουμε" την ατακα, ενω αντιστροφα δινουμε κατα καποιο τροπο gain και headroom στην αρχη της νοτας μας. 2)Η εξελιξη της νοτας (blossoming/sustain). Ειναι ο ηχος που ακολουθει αμεσως μετα το χτυπημα και εχει το δικο του πακετο εντασης (loudness) και τονου. Επηρεαζεται απο το ποσο ανεβασμενο ειναι το volume, τι ειδους ανορθωση εχει ο (λαμπατος) ενισχυτης, τις ρυθμισεις του Tone και τις ρυθμισεις πανω στα controls του οργανου. Αν θεωρησουμε οτι η υπαρξη ή μη sag λογω τυπου ανορθωσης ειναι σταθερη και μη ρυθμισιμη (υπαρχουν και εξαιρεσεις) ολα τα αλλα μπορουν να τροποποιηθουν για να φερουμε τα πραγματα στα μετρα μας. Ενας ενισχυτης που εκ φυσεως εχει sag και ειναι πιο 'αργος' ισως να μην ταιριαζει σε εναν πολυ γρηγορο παιχτη γιατι μεχρι να ανακαμψει ο ανορθωτης και να "λειανει" την τροφοδοσια για την πρωτη νοτα ο παιχτης θα εχει ηδη παιξει κι αλλη (ή αλλες)... (θεωρητικα παντα) Γι'αυτο και οι καποιοι πιο "παραδοσιακοι" μπλουζιστες θελουν "αργους" ενισχυτες που κομπρεσσαρουν λογω tube rectifirer. Ανοιξτε το volume και ακουστε πως απλωνεται η νοτα μετα την "πενιά". 3)Καθαροτητα. Παμε για καθαρα ή βρωμικα? Ως γνωστον προσθετοντας μεσαια αυξανουμε την ταση του ενισχυτη για βρωμια και αντιστροφα τον καθαριζουμε. Το volume της κιθαρας μπορει να "καθαρισει" ενα βρωμικο σημα αν το κατεβασουμε (κλασσικο κολπο Ηendrix και πολλων αλλων φυσικα). Σε καποιους ενισχυτες το ανοιγμα του Volume προκαλει βρωμια κι εδω ειναι που σε αρκετες περιπτωσεις παιζει ρολο τι τελικες λυχνιες εχουμε και σε τι bias ειναι σεταρισμενες. ("κρυο" για πιο καθαρα "ζεστο" για πιο ευκολο breakup/OD) 4)EQ. Εδω παλι ισχυουν οι γνωστοι κανονες. Αν θελουμε καθαρο ηχο φροντιζουμε να ελαττωνουμε τα μεσαια (scooped mids). Αν τα μπασσα μας ακουγονται πολυ boomy κοβουμε μεχρι να καθαρισουν. Πολυ μπασο σε μεγαλες εντασεις πολλες φορες ουσιαστικα δεν ακουγεται και μπορει να εχουμε πιο καλη ποιοτητα αν κατεβασουμε. Σε χαμηλες εντασεις μας χρειαζονται για να δινουν "σωμα" (...balls) στο σημα μας. Αν τα πριμα ξυριζουν τα ελαττωνουμε, αν και μπορουμε να χρησιμοποιησουμε και το (πολλες φορες) ξεχασμενο Tone στην κιθαρα. Το περιεχομενο σε πριμα μπορει να διαφοροποιηθει και απο τον τροπο που παιζουμε. Δηλαδη αν χτυπαμε τις χορδες κοντα στη γεφυρα οι νοτες ειναι πιο πριμαριστες και οσο πλησιαζουμε στο μανικι "γεμιζουν"... Τα πριμα εχουν να κανουν με το σκασιμο/δαγκωμα (bite) της νοτας. Παραπανω απο οσο πρεπει την κανει δυσαρεστη, λιγοτερο δεν της δινει τις "ακμες" να ξεχωριζει. (το γνωστο "cut through the mix"...) ;) 5)Συνολικη αποκριση. Ο ενισχυτης θα πρεπει ουσιαστικα να ειναι ...επεκταση των χεριων μας. Πρεπει να εχει την σωστη "αισθηση". Καθε κουμπι επηρεαζει αυτη την αισθηση. Γι' αυτο πρεπει να δοκιμαζουμε οτιδηποτε πριν προβουμε σε αγορα. Αυτο που εχουμε απεναντι μας πρεπει να μας εμπνεει να παιξουμε καλυτερα. Σε "σπιτικες" κυριως καταστασεις εχοντας τον ενισχυτη "φατσα" μπορει να βοηθησει σε ελεγχομενο feedback και sustain γιατι ο ηχος του ταλαντωνει και το οργανο. Στον καθαρο ηχο το reverb προσθετει ογκο και γλυκα σε λογικες δοσεις. Τα εφφε γενικως καλο ειναι να μην ειναι ιδιαιτερα εμφανη γιατι ως γνωστον πολλες φορες το λιγο ειναι και ...περισσοτερο. 6)Τοποθετηση. Το πως ειναι τοποθετημενος ο ενισχυτης μεσα στο χωρο παιζει πολυ σημαντικο ρολο στην ηχητικη συμπεριφορα του συνολου. Οι ανακλασεις του ηχου, η απορροφηση απο τα διαφορα υλικα (τοιχοι, πατωματα), το μεγεθος του χωρου ειναι παραγοντες που επηρεαζουν πολυ. Αν ο ηχος σας δεν σας ικανοποιει, δοκιμαστε να αλλαξετε θεση ή γωνια στον ενισχυτη (ή την καμπινα). Τα πριμα "βγαινουν" στο κεντρο του μεγαφωνου. Αν δεν τα "ακουτε" φροντιστε να στρεψετε το κεντρο πιο πολυ προς το μερος σας. Ενα ηχειο (combo ή καμπινα) οταν παταει στο εδαφος εχει πιο πολυ balls απο εναν που ειναι στερεωμενος ψηλα ή σε μια καρεκλα. Ο ηχος δεν ειναι τιποτα αλλο απο κυματα στον αερα. Πειραματιστειτε και δωστε τους "αλλη μια ευκαιρια" να εξαπλωθουν στο χωρο με αλλο τροπο. Η μαγεια μπορει να βρισκεται μπροστα σας. Εδω να προσθεσω οτι θελει προσοχη σε ενισχυτες με παραπανω απο ενα μεγαφωνα ή σε καποιους που εχουν συνδεδεμενη εξωτερικη καμπινα το φαινομενο του phase cancelation. Αν δηλαδη εχουμε ακυρωση φασης μεταξυ των μεγαφωνων. Τοτε ο ηχος θα ειναι ψιλος και αναιμικος και θελει προσοχη και ελεγχο για να γινουν ολα συμφασικα, δηλαδη οι μεμβρανες ολων να κινουνται προς την ιδια μερια. Μπορειτε να το κανετ μονοι ή να το αφησετε σε καποιους που ξερουν... Απλα χρειαζεται αντιστροφη των καλωδιων στο "υποπτο" μεγαφωνο. Φυσικα ολα τα παραπανω προϋποθετουν οτι οι ενισχυτες ειναι σε καλη κατασταση (ή οσο καλη γινεται...). Καλο ειναι να τους φροντιζουμε και να μην τους εκθετουμε σε συνθηκες που δεν θα θελαμε να ειμαστε εμεις εκει. Οι λαμπατοι καλο ειναι να μην μετακινουνται αμεσως μετα το σβησιμο γιατι οι λυχνιες ταλαιπωρουνται πολυ. Αφηστε να κρυωσουν και μετα μετακινηστε τους. Εξισου σημαντικη βεβαια ειναι και η καλη προθερμανση, οπως λογικα γνωριζουμε ολοι. Οταν ολα τα παραπανω αποτυχουν και παλι δεν βρισκετε τον ηχο σας, τοτε αρχιζουν αλλου ειδους αναζητησεις... Αν ειμαστε σιγουροι οτι ο ενισχυτης μας δουλευει σωστα και εντος των προδιαγραφων του και παρολα τα προαναφερθεντα δεν μας δινει αυτο που πρεπει, τοτε τα "πειραγματα" ή φυσικα η "αλλαγη σελιδας" ειναι επιβεβλημενα. Παντως πολλες φορες "θεωρουμε" οτι ο ενισχυτης ειναι σε καλη κατασταση και δεν δινουμε σημασια στα σημαδια που μας δειχνει. Ενας σωστος ελεγχος απο εμπειρο τεχνικο μπορει να δωσει πολλα στον ηχο και ισως να προλαβει ζημιες που οταν γινουν κοστιζουν ακριβα!... :'( :'( :'( Σε γενικες γραμμες, καλο ειναι να εμπιστευομαστε τα αυτια μας και να μην δισταζουμε να πειραματιζομαστε με τις οποιες ρυθμισεις. Και παραφραζοντας γνωστο σλογκαν παλιας τηλεοπτικης σειρας να πω: ...The Tone is Out there!... ;D Καλη επιτυχια! :)
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...