Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. sharpshooter

    sharpshooter

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      864


  3. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1827


  4. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      8576


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/21/19 σε όλα

  1. Μου αρέσουν πολύ οι γάτες, πάρα πολύ. Το παρακάτω (το έχω ξαναβάλει) το αφιερώνω στην Μπουμπούκα μου, που στειρώθηκε σήμερα και υποφέρει. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο το ότι οι "ψαγμένοι" τζαζίστες αποκαλούσαν τους καλύτερους ... cats.
    2 βαθμοί
  2. Ενα κομμάτι που έγραψα μεταξύ 2005 και 7 πάνω σε μια βυσσινί Fender Telecoustic. Αφορμή η ενδοσκοπική φάση της εποχής εκείνης. Στην ηχογράφηση που έκανα σε μια γκαρσονιέρα στον μαγευτικό Ψαθόπυργο Αχαΐας, συμμετοχή είχε ο φίλος μου Νίκος "Jazzman" Σταμούλης που έπαιξε τα ηλεκτρικά πιάνα που απογειώνουν το κομμάτι, με την ρυθμική αισθητική ενός ντράμερ αφού έχει διπλό ταλέντο. Το γλυκό έδεσε στα arpeggiators o ανιψιός μου και Producer/Dj, Νίκος Ησαγιόγλου. Στο Mix ανεβάζω μια μίξη που απλά έχει mojo. Δεν είναι η reference και με τις δυναμικές που πρέπει αλλά αυτή είναι που έχω συνηθίσει να ακούω και να απολαμβάνω όταν μερακλώνω. *Edit 24/9/2019 - Ανέβασα την εκδοχή με... φυσικότερα ντραμς στο βίντεο.
    1 βαθμός
  3. Και ας γιορτάσουμε το Όχι που είπαμε στους Πέρσες.
    1 βαθμός
  4. https://superfunk12.bandcamp.com/album/lighter-than-light Ελπίζω να σας αρέσει!
    1 βαθμός
  5. Τι να λεμε,γιγαντας ο Φρεντυ.
    1 βαθμός
  6. @fusionakis ουάου, τρομερή ιστορία! Κάπως έτσι την έπαθα κι εγώ όταν είχα μιλήσει 2 λεπτά με τον Paul Gilbert πριν μερικά χρόνια στο Κακογιάννης. Εγώ πήγα για μία φωτογραφία και έκατσε ο άνθρωπος με τόση ουρά να με ρωτήσει αν παίζω κιθάρα, πόσο καιρό, ποιοι παίκτες μου αρέσουν, κλπ. Φταίει βέβαια ότι ήμουν και ο μικρότερος τότε στην αίθουσα, αλλά και πάλι... Τον Andy Timmons εγώ τον έμαθα και με κέρδισε με τη μια ως ακροατή μέσα από αυτό το κομμάτι. Μετά κόλλησα και άρχισα σιγά σιγά να προσπαθώ να παίξω κομμάτια του. Με την καμία όμως...
    1 βαθμός
  7. Δεν με πήγε για Satriani μεριά. Χωρίς να πάθω πλάκα λόγω μελωδικής γραμμής, οφείλω να πώ πως ηχητικά - εκτελεστικά είναι άψογο. Βέβαια το σόλο το ζητάει.
    1 βαθμός
  8. Αντιγράφω από τα σχόλια:Don Nix wrotre the song, not Leon Russell. First released by Moloch in 1969. Αλλά η καλύτερη εκτέλεση,είναι αυτή!
    1 βαθμός
  9. Μετά που τελείωσε το λάιβ του στον Φακανά πριν λίγα χρόνια, πήγα να μου υπογράψει πάνω στο cd του "Resolution".. Ήμουν ωστόσο τόσο μαγεμένος από αυτό που είχα δει, που όταν του είπα "to Andreas", ο άνθρωπος με το γνωστό - για όσους τον έχουν δει σε συνεντεύξεις, τζαμαρίσματα και λοιπά βίντεο - χαρμόσυνο και ευγενικό χαρακτήρα του άρχισε να μου λέει "α, ένας συνονόματος, τι ωραία" κλπ, κι εγώ κοίταζα κάποια δεύτερα στο κενό σαν χάνος. Ευτυχώς μετά πήρα μπρος, χαχα. Παραθέτω και τα παρακάτω, που είναι από τις πιο δυνατές του στιγμές (δίπλα στα "Electric Gypsy" και "Cry For You")... Όσο για τη μουσικότατη επανεκτέλεση του Sgt. Pepper's, η στουντιακή εκτέλεση του παρακάτω κομματιού αποτελεί εδώ και χρόνια τον ήχο του ξυπνητηριού μου στο κινητό, και δεν το βλέπω να αλλάζει ποτέ... Το πιο γλυκό ξύπνημα.
    1 βαθμός
  10. Ωραίος φίλε. Το ριφ στο τέλος από Κρίνα το "τρώω". Linkin Park θα έλεγα πως τους χλεύαζα κιόλας, όταν κάνανε σουξέ? Το More είναι κομματάρα και με βάζει στη μπρίζα να βάλω πλήκτρα στο δικό μου. Η ατμόσφαιρα όντως μοιάζει !
    1 βαθμός
  11. Pro παίξιμο φίλε, μπράβο Ένα σολίδι φωτιά στη μέση θα το ανέβαζε πολύ νομίζω.
    1 βαθμός
  12. Tribute στον αληταρά το Lemmy enjoy?
    1 βαθμός
  13. Lynch και ατμόσφαιρα προσέγγιση "παλιού" ήχου enjoy?
    1 βαθμός
  14. Ανεβάζω κάτι νέο (?) από το καλάθι του παρελθόντος. Το "γιατί όχι" ήταν το κλασικό άνοιγμα των a priori πίσω στα τέλη του 70. Φτιάχτηκε σαν μια απόκλιση από τις πιό χαλαρές και αυτοσχεδιαστικές μας δομές. Η έκδοση που ακούτε προέρχεται από μια προσπάθεια που κάναμε (τα εναπομείναντα μέλη) το 2011 να ηχογραφήσουμε μερικά κομμάτια στο στούντιο. Η προσπάθεια τελικά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Από την ηχογράφηση εκείνη σ αυτό που ακούτε ίδια είναι τα τύμπανα, μπάσο, πλήκτρα και μία κιθάρα. Τα υπόλοιπα τα πρόσθεσα τις τελευταίες μέρες.
    1 βαθμός
  15. Το βρηκα το "G spot" του ενισχυτη, αλλα θα πρεπει να κανω υπομονη μεχρι το καλοκαιρι για το χαρω, καθως ειναι με τερμα το volume και gain στο 6... Προς το παρον το δουλευω στο 5. Στην ενταση αυτη ακουγεται πιο δυνατα απο τα κεντρικα ηχεια. Αρα ειναι και αψογο μονιτορ με φανταστικο, διαυγη, bright ηχο. Και επι τω εργω:
    1 βαθμός
  16. Ειναι γνωστο οτι αρκετες φορες ο ηχος που εχουμε "δεν μας κανει" και καταφευγουμε σε αμετρητες μοντες, αλλαγες μαγνητων, πεταλια κλπ. Ο ΗΧΟΣ ομως μπορει και να βρισκεται ηδη μπροστα μας και να μην τον "βλεπουμε"... Και αναφερομαι στον ιδιο τον ενισχυτη μας που πολλες φορες εχει τις δυνατοτητες να μας δωσει αυτο που θελουμε, αρκει να ξερουμε να το παρουμε. Θα παραθεσω αληθειες και τιψ (tips) τα οποια λιγο-πολυ τα ξερουμε, αλλα ισως μερικες φορες τα αγνοουμε. - Πρωτιστως να υπενθυμισω οτι ο ενισχυτης ειναι ουσιαστικα κομματι του οργανου. Ειναι γνωστη η σχεση των δυο και δεδομενου οτι ο ενισχυτης ΠΡΕΠΕΙ να χρωματιζει τον ηχο (σε αντιθεση με τους HiFi) τον κανει αναποσπαστο κομματι της αλυσιδας. Ενας HiFi ενισχυτης ή ενα PA πρεπει να παιρνει το σημα και απλα να το κανει μεγαλυτερο. Ο ενισχυτης της κιθαρας (ιδιως ενας καλος λαμπατος) πρεπει να προσθετει το δικο του "envelope", φυσικο κομπρεσσαρισμα, αρμονικες, "παχος" και πολλα αλλα πραγματα... Εν ολιγοις, να προσθετει τη δικη του χροια στο οργανο. - Κανενας ενισχυτης δεν μπορει να ειναι ιδιος με αλλον, ακομα και του ιδιου ...φυλλου ;D Αυτο βεβαια ισχυει περισσοτερο για τους παλιοτερους λαμπατους, αλλα σιγουρα λιγο-πολυ ισχυει για ολους. Δεδομενου οτι οτιδηποτε μεσα στον ενισχυτη επηρρεαζει με τον Α ή Β τροπο τον ηχο, οι διαφοροποιησεις (ανοχες) στα υλικα ειναι η βασικοτερη αιτια που το τελικο αποτελεσμα διαφερει απο τον ενα στον αλλο. Αρα μην απορειτε γιατι ενδεχομενως να ακουγεστε πολυ καλυτερα στον ενισχυτη του φιλου σας με τον οποιο πηρατε τους ιδιους απο το ιδιο μαγαζι... Βεβαια γι'αυτο υπαρχουν και αλλοι λογοι που θα εξεταστουν... - Βασικα πρεπει να εμπιστευομαστε τα αυτια μας και να ακουμε προσεκτικα τι ηχο βγαζει ο ενισχυτης. Λογικες του τυπου "με Volume στο 3, πριμα 5, μεσαια 2, μπασσα 4 εβγαζε ο ταδε τρελλο ηχο αρα θα το κανω κι εγω" δεν βγαζουν πουθενα. Στην τυχη ισως... ::) Ας δουμε λοιπον τι πρεπει να ελεγχουμε κατα τη ρυθμιση του ενισχυτη μας: 1)Η ατακα (attack) της νοτας. Οταν χτυπαμε τη χορδη ο ηχος που παραγεται ειναι διαφορετικος απο αυτον αμεσως μετα οπου η νοτα συνεχιζει (sustain) μεχρι να σβησει (decay). Σχεδον καθε ρυθμιστικο στον ενισχυτη επηρεαζει αυτη την ατακα. Για παραδειγμα το volume. Oσο ο ενισχυτης παιζει χαμηλα, οι νοτες ειναι πιο τσιμπητες (pingy) και καθαρες, ενω οταν ανεβει η ενταση το attack μαλακωνει και εμφανιζεται και ενα ελαφρυ (ή πιο εμφανες ανα περισταση) compression. Παιζοντας με τα tone θα δουμε οτι οσο ανεβαινουν τα πριμα ή το pressence αυξανεται το λεγομενο pick attack στην αρχη της νοτας. Προσθετοντας μπασσα σε μεγαλες εντασεις "θαμπωνουμε" την ατακα, ενω αντιστροφα δινουμε κατα καποιο τροπο gain και headroom στην αρχη της νοτας μας. 2)Η εξελιξη της νοτας (blossoming/sustain). Ειναι ο ηχος που ακολουθει αμεσως μετα το χτυπημα και εχει το δικο του πακετο εντασης (loudness) και τονου. Επηρεαζεται απο το ποσο ανεβασμενο ειναι το volume, τι ειδους ανορθωση εχει ο (λαμπατος) ενισχυτης, τις ρυθμισεις του Tone και τις ρυθμισεις πανω στα controls του οργανου. Αν θεωρησουμε οτι η υπαρξη ή μη sag λογω τυπου ανορθωσης ειναι σταθερη και μη ρυθμισιμη (υπαρχουν και εξαιρεσεις) ολα τα αλλα μπορουν να τροποποιηθουν για να φερουμε τα πραγματα στα μετρα μας. Ενας ενισχυτης που εκ φυσεως εχει sag και ειναι πιο 'αργος' ισως να μην ταιριαζει σε εναν πολυ γρηγορο παιχτη γιατι μεχρι να ανακαμψει ο ανορθωτης και να "λειανει" την τροφοδοσια για την πρωτη νοτα ο παιχτης θα εχει ηδη παιξει κι αλλη (ή αλλες)... (θεωρητικα παντα) Γι'αυτο και οι καποιοι πιο "παραδοσιακοι" μπλουζιστες θελουν "αργους" ενισχυτες που κομπρεσσαρουν λογω tube rectifirer. Ανοιξτε το volume και ακουστε πως απλωνεται η νοτα μετα την "πενιά". 3)Καθαροτητα. Παμε για καθαρα ή βρωμικα? Ως γνωστον προσθετοντας μεσαια αυξανουμε την ταση του ενισχυτη για βρωμια και αντιστροφα τον καθαριζουμε. Το volume της κιθαρας μπορει να "καθαρισει" ενα βρωμικο σημα αν το κατεβασουμε (κλασσικο κολπο Ηendrix και πολλων αλλων φυσικα). Σε καποιους ενισχυτες το ανοιγμα του Volume προκαλει βρωμια κι εδω ειναι που σε αρκετες περιπτωσεις παιζει ρολο τι τελικες λυχνιες εχουμε και σε τι bias ειναι σεταρισμενες. ("κρυο" για πιο καθαρα "ζεστο" για πιο ευκολο breakup/OD) 4)EQ. Εδω παλι ισχυουν οι γνωστοι κανονες. Αν θελουμε καθαρο ηχο φροντιζουμε να ελαττωνουμε τα μεσαια (scooped mids). Αν τα μπασσα μας ακουγονται πολυ boomy κοβουμε μεχρι να καθαρισουν. Πολυ μπασο σε μεγαλες εντασεις πολλες φορες ουσιαστικα δεν ακουγεται και μπορει να εχουμε πιο καλη ποιοτητα αν κατεβασουμε. Σε χαμηλες εντασεις μας χρειαζονται για να δινουν "σωμα" (...balls) στο σημα μας. Αν τα πριμα ξυριζουν τα ελαττωνουμε, αν και μπορουμε να χρησιμοποιησουμε και το (πολλες φορες) ξεχασμενο Tone στην κιθαρα. Το περιεχομενο σε πριμα μπορει να διαφοροποιηθει και απο τον τροπο που παιζουμε. Δηλαδη αν χτυπαμε τις χορδες κοντα στη γεφυρα οι νοτες ειναι πιο πριμαριστες και οσο πλησιαζουμε στο μανικι "γεμιζουν"... Τα πριμα εχουν να κανουν με το σκασιμο/δαγκωμα (bite) της νοτας. Παραπανω απο οσο πρεπει την κανει δυσαρεστη, λιγοτερο δεν της δινει τις "ακμες" να ξεχωριζει. (το γνωστο "cut through the mix"...) ;) 5)Συνολικη αποκριση. Ο ενισχυτης θα πρεπει ουσιαστικα να ειναι ...επεκταση των χεριων μας. Πρεπει να εχει την σωστη "αισθηση". Καθε κουμπι επηρεαζει αυτη την αισθηση. Γι' αυτο πρεπει να δοκιμαζουμε οτιδηποτε πριν προβουμε σε αγορα. Αυτο που εχουμε απεναντι μας πρεπει να μας εμπνεει να παιξουμε καλυτερα. Σε "σπιτικες" κυριως καταστασεις εχοντας τον ενισχυτη "φατσα" μπορει να βοηθησει σε ελεγχομενο feedback και sustain γιατι ο ηχος του ταλαντωνει και το οργανο. Στον καθαρο ηχο το reverb προσθετει ογκο και γλυκα σε λογικες δοσεις. Τα εφφε γενικως καλο ειναι να μην ειναι ιδιαιτερα εμφανη γιατι ως γνωστον πολλες φορες το λιγο ειναι και ...περισσοτερο. 6)Τοποθετηση. Το πως ειναι τοποθετημενος ο ενισχυτης μεσα στο χωρο παιζει πολυ σημαντικο ρολο στην ηχητικη συμπεριφορα του συνολου. Οι ανακλασεις του ηχου, η απορροφηση απο τα διαφορα υλικα (τοιχοι, πατωματα), το μεγεθος του χωρου ειναι παραγοντες που επηρεαζουν πολυ. Αν ο ηχος σας δεν σας ικανοποιει, δοκιμαστε να αλλαξετε θεση ή γωνια στον ενισχυτη (ή την καμπινα). Τα πριμα "βγαινουν" στο κεντρο του μεγαφωνου. Αν δεν τα "ακουτε" φροντιστε να στρεψετε το κεντρο πιο πολυ προς το μερος σας. Ενα ηχειο (combo ή καμπινα) οταν παταει στο εδαφος εχει πιο πολυ balls απο εναν που ειναι στερεωμενος ψηλα ή σε μια καρεκλα. Ο ηχος δεν ειναι τιποτα αλλο απο κυματα στον αερα. Πειραματιστειτε και δωστε τους "αλλη μια ευκαιρια" να εξαπλωθουν στο χωρο με αλλο τροπο. Η μαγεια μπορει να βρισκεται μπροστα σας. Εδω να προσθεσω οτι θελει προσοχη σε ενισχυτες με παραπανω απο ενα μεγαφωνα ή σε καποιους που εχουν συνδεδεμενη εξωτερικη καμπινα το φαινομενο του phase cancelation. Αν δηλαδη εχουμε ακυρωση φασης μεταξυ των μεγαφωνων. Τοτε ο ηχος θα ειναι ψιλος και αναιμικος και θελει προσοχη και ελεγχο για να γινουν ολα συμφασικα, δηλαδη οι μεμβρανες ολων να κινουνται προς την ιδια μερια. Μπορειτε να το κανετ μονοι ή να το αφησετε σε καποιους που ξερουν... Απλα χρειαζεται αντιστροφη των καλωδιων στο "υποπτο" μεγαφωνο. Φυσικα ολα τα παραπανω προϋποθετουν οτι οι ενισχυτες ειναι σε καλη κατασταση (ή οσο καλη γινεται...). Καλο ειναι να τους φροντιζουμε και να μην τους εκθετουμε σε συνθηκες που δεν θα θελαμε να ειμαστε εμεις εκει. Οι λαμπατοι καλο ειναι να μην μετακινουνται αμεσως μετα το σβησιμο γιατι οι λυχνιες ταλαιπωρουνται πολυ. Αφηστε να κρυωσουν και μετα μετακινηστε τους. Εξισου σημαντικη βεβαια ειναι και η καλη προθερμανση, οπως λογικα γνωριζουμε ολοι. Οταν ολα τα παραπανω αποτυχουν και παλι δεν βρισκετε τον ηχο σας, τοτε αρχιζουν αλλου ειδους αναζητησεις... Αν ειμαστε σιγουροι οτι ο ενισχυτης μας δουλευει σωστα και εντος των προδιαγραφων του και παρολα τα προαναφερθεντα δεν μας δινει αυτο που πρεπει, τοτε τα "πειραγματα" ή φυσικα η "αλλαγη σελιδας" ειναι επιβεβλημενα. Παντως πολλες φορες "θεωρουμε" οτι ο ενισχυτης ειναι σε καλη κατασταση και δεν δινουμε σημασια στα σημαδια που μας δειχνει. Ενας σωστος ελεγχος απο εμπειρο τεχνικο μπορει να δωσει πολλα στον ηχο και ισως να προλαβει ζημιες που οταν γινουν κοστιζουν ακριβα!... :'( :'( :'( Σε γενικες γραμμες, καλο ειναι να εμπιστευομαστε τα αυτια μας και να μην δισταζουμε να πειραματιζομαστε με τις οποιες ρυθμισεις. Και παραφραζοντας γνωστο σλογκαν παλιας τηλεοπτικης σειρας να πω: ...The Tone is Out there!... ;D Καλη επιτυχια! :)
    1 βαθμός
  17. Θεωρώ ότι ο alderbody πρέπει επιτέλους να λάβει έναν τίτλο στο Noiz. Είναι από τους μεγαλύτερους - αν όχι ο μεγαλύτερος, τουλάχιστον προσφάτως - συνεισφέροντες στο φόρουμ σε θετική και χρήσιμη γνώση. Δεν το κάνει γιαυτό, το ξέρω. Αλλά τέλος πάντων κάποια αναγνώριση, του την οφείλουμε ως φόρουμ. Ευχαριστώ
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...