Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. loucas

    loucas

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      899


  2. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3887


  3. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      5466


  4. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      4590


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/28/19 σε όλα

  1. Καλησπέρα σε όλους. Πρόσφατα ολοκληρώθηκε το νέο cd μου με τϊτλο «Origins». Όπως και τα προηγούμενα cd έτσι και αυτό έγινε καθαρά από αγάπη στην μουσική και με σκοπό την επικοινωνία με τούς μουσικούς που συμμετείχαν και με τούς ακροατές της. Όχι πάντως για εμπορικούς σκοπούς . Ιδιαίτερη χαρά και τιμή μου, καθώς και μεγάλη επιθυμία από παλιά,ήταν η συμμετοχή και τριών πολύ αξιόλογων μελών και μουσικών του noiz του Yameth του gvour και του fusiongtr στο cd. Πρόκειται για καταπληκτικούς μουσικούς με πολύ μεγάλη γνώση και εμπειρία και συνάμα ταπεινούς σε ότι κάνουν. Τοϋς ευχαριστώ πολϋ. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον Τρομπετίστα Στέλιο Ιατρίδη από την Θεσσαλονίκη που δέχθηκε να συμμετάσχει σε τέσσερα κομμάτια μετουσιώνοντας τις μουσικές γραμμές αλλά και βάζοντας και προσωπικά ιδιαίτερα στοιχεία. Επϊσης τον Σπύρο Πανουργιά που έκανε την μίξη το mastering και επέβλεψε και σε θέματα ηχογράφησης συμμετέχοντας παράλληλα σε δυο κομμάτια το ένα μάλιστα με την ιδιόχειρη ηλεκτροκλασική του κιθάρα. Τέλος τούς μουσικούς Στάθη Παπαλάμπρο,Γιάννη και Θωμά Βλάχο,Δημήτη Ματσώτα και τον δεκαεννιαχρονο σαξοφωνίστα Αλέξανδρο Λίβα. Καλή ακρόαση. Scherzo Latìno – Yameth ηλ. κιθάρα !
    3 βαθμοί
  2. Stratosphere. - fusiongtr Ηλ.κιθάρα. ! 7_Stratosphere_.wav
    2 βαθμοί
  3. Νομιζω οτι ο Σκοτ εχει "παρει" πολυ απο ολους αυτους τους τυπους. Ειδικα απο τους Τεξανους καλη ωρα σαν αυτους-οι περισσοτεροι- που παιζουν στο κομματι. Το λεει αλλωστε ο ιδιος. Και εδω που τα λεμε καλα κανει.
    2 βαθμοί
  4. Όταν τα ντο ρε μι φα σολ λα σι δεν είναι αρκετά για τον κύριο Harry Partch... Chromelodeon I
    2 βαθμοί
  5. γι αυτο θελει αστυνομια και δηλωση κλοπης εστω και αν σου λενε οτι δεν υπαρχει ελπιδα να βρεθουν. Και επισης φωτογραφιες, serial numbers κτλ απο πριν!
    2 βαθμοί
  6. Επειδη πολλα ακουγονται γενικα σε πολλα sites, θα ηθελα να σας διαφωτισω σχετικα με το θεμα επειδη τυγχανει να ειναι η δουλεια μου. Πλεον, με την οικονομικη κριση, οτιδηποτε και να περναγε αβαβα απο το τελωνειο, πλεον τα κρατανε μεσα. (ΦΕΡΤΕ ΛΕΦΤΑ λεει το κρατος) Το οριο οριζεται στα 44 δολλαρια για να περνανε ελευθερα εμπορευματα που ερχονται απο τριτες χωρες. Τα παντα μεσω EU νοουνται ως κοινοτικα εμπορευματα και δεν οφειλουν κανενα απολυτως δασμο και φορο, πλην καπνικων, αλκοολουχων, αυτοκινητων οχηματων και μοτοσυκλετων που εντασσονται στον ειδικο φορο καταναλωσεις τα πρωτα 2, στον ειδικο τελος ταξινομησης τα 2 τελευταια. Το οριο συνηθως για ιδιωτες ειθεισται να ειναι μεγαλυτερο (κοντα στα 150 ευρω νομιζω) αλλα επισημως, μονο απο ταξιδιωτες, δηλαδη για επιβατες που ερχονται απο τριτες χωρες και εχουν μαζι τους εμπορευματα. Δεν νομιζω πως ισχυει κατα την εισαγωγη εμπορευματων απο τριτη χωρα στην χωρα μας, αν εχει αλλαξει ι διαταγη δεν το ξερω προσωπικα. Ας παμε στα πιο ουσιωδη. Συνηθως οι περισσοτεροι απο εδω μεσα, κιθαρες, μπασα, ντραμς και ενισχυτες φερνουμε, τουλαχιστον το μεγαλυτερο ποσοστο απο εμας και φυσικα, εξαρτηματα των οργανων αυτων. Οι δασμολογικες κλασεις των ανωτερω προιοντων αλλα και των δασμολογικων επιβαρυνσεων, οριζονται βαει του ευρωπαικου δασμολογιου. Το ΦΠΑ ειναι το ιδιο για ολα τα παραπανω καθοτι δεν εντασσονται σε κατηγοριες χαμηλου η χαμηλοτατου συντελεστη ΦΠΑ (οπως πχ κρασια, ψαρια, ζωντανα, μοσχευματα, τεσπα το καταλαβατε :P ) Πιο αναλυτικα: Εγχορδα με δασμο 3.20% (ακουστικες, κλασσικες, μπασα, μπαντζο κλπ) Εγχορδα ηλεκτρικα, ακκορντεον & synthezisers (γενικα ηλεκτρικα) με δασμο 3.70% Κρουστα με δασμο 3.20% Πιανα με δασμο 4.00% Μερη και εξαρτηματα μουσικων οργανων 2,70% (αναλογως το ειδος αλλα δεν ειναι μεγαλης σημασιας οι διαφορες στο δασμο ειναι συν πλην 0.5%) Οι δασμολογικες κλασεις απο οσο καταλαβαινω δεν σας ενδιαφερουν, οσο το τι θα πληρωσετε. Παραδειγμα λοιπον του ποσο θα πληρωσει καποιος που εχει παραγγειλει μια κιθαρα αξιας 500 δολλαριων. Εδω να σημειωσουμε πως το ελληνικο τελωωειο εχει μια λιστα με ισοτιμιες που αλλαζουν καθε μηνα και ΟΧΙ καθε μερα. Ειναι στανταρτ λοιπον η μηνιαια ισοτιμια και αλλαζει μονο αν εχει μεγαλη αποκλιση απο την πραγματικη (συν/πλην 5%) Οποτε εχουμε και λεμε: Αξια $500 : 1.3506 (ισοτιμια Φεβρουαριου 2011) = € 370,20 + Ναυλος μεταφορας - αν ειναι μεσα στο τιμολογιο αγορας σας δεν συνυπολογιζεται extra, που συνηθως ειναι. (αν δεν ειναι, υπολογιζεται ως 9-10 € / kg μεικτου βαρους) + Ασφαλιστρα € 3,70 (το 1% της καθαρης αξιας του εμπορευματος) Αυτολεγεται ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΞΙΑ εμπορευματος και αυτη ειναι η αξια πανω στην οποια δασμοφορολογειται ενα εμπορευμα. Οποτε εχουμε ενα συνολο € 373,90 Μιας και μιλαμε για μια ηλεκτρικη κιθαρα, ο δασμος ειναι 3.70. (Οταν ενα εμπορευμα εχει δασμο, οπως πχ τα μουσικα οργανα, συνυπολογιζονται καποια μικρα ποσοστα στην τελικη αξια, οπως το 0.50% το οποιο ειναι εισφορα Τραπεζης Ελλαδος και το 0.15% το οποιο ειναι εισφορα Πανεπιστημιου Θεσ/νικης) Αρα: 373,90 x 3.70% = 13.83 373.90 x 0.50% = 1.87 373.90 x 0.15% = 0.56 ******* Το συνολο ολων αυτων, συν την στατιστικη αξια του εμπορευματος, πολλαπλασιαζονται επι 23% για να βγαλουμε το ΦΠΑ*********** 390,16 x 23% = 89,75 ------------------------ Συνολο € 106,01 + ΔΕΤΕ (0,50% επι της στατιστικης αξιας) € 2,00 (ελαχιστο €2) --------------------------------------------------------- € 108,01 Οποτε, στο τελωνειο θα πληρωσει καποιος (ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ) για μια κιθαρα αξιας $500 (στην τιμη ειπαμε πως περιεχεται και ο ναυλος), 108 ευρω. Απο κει και περα, θα πρεπει να λαβετε υπ'οψιν πως εχετε κι αλλα εξοδα, οπως τα πρακτορειακα δικαιωματα διατακτικης, (δηλαδη ολη η χαρτοδουλεια που γινεται απο το εκαστοτε courrier) και τα εργατικα της εκαστοτε αποθηκης που κανει το handling του καθε courrier (ξεφορτωμα, διαλογη, κατανομη, παραδοση). [Πρακτορειακα 15,50 εως 33.20 €, ενω εργατικα απο 15,98 € μεχρι οσο το αφησετε μεσα και ΟΛΑ ΑΥΤΑ, αναλογως του courrier και της τελωειακης αποθηκης] Τωρα που ελπιζω να καταλαβατε κατι απο ολα αυτα :P , να σας πω και ενα πιο ευκολο τροπο επι ποσοστου για να βρισκετε τα εξοδα που θα πληρωνετε στο τελωνειο ως συνολικο ποσοστο: Εγχορδα (ακουστικες, κλασσικες, μπασα, μπαντζο κλπ) - Συνολ. Επιβαρυνση 27,7355% Εγχορδα ηλεκτρικα, ακκορντεον & synthezisers (γενικα ηλεκτρικα) - ΣΥνολικη Επιβαρυνση 28,3505% Κρουστα με δασμο 27,7355%% Πιανα με δασμο 28,7195% Μερη και εξαρτηματα μουσικων οργανων 27,1205% Τα παραπανω, ειναι ολα τα ποσοστα επιβαρυνσης καθε ειδους μαζι με το ΦΠΑ στην στατιστικη αξια ενος εμπορευματος. ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ειναι αυστηρα για εισαγωγες μεσω courrier. Οσοι δε θελουν να τα στειλουν με καποιο απο τα 4 courrier (ΤΝΤ, UPS, DHL or FedEx), μπορουν να ζητησουν να σταλουν εφοσον ο αποστολεας εχει τη δυνατοτητα αυτη με ταχυδρομιο (USPS απο Αμερικη, EMS απο Κινα, κλπ κλπ). Λογικα τα οργανα εχουν αξιες που ξεπερνουν το οριο ελευθερης διακινησης, οποτε μενουν Τελωνειο μιας και τα ΕΛΤΑ εχουν τελωνειακο κομματι, απλα θα πληρωσετε μονο αυτα που αναλογουν στο τελωνειο και το δεμα θα σταλει στα ΕΛΤΑ της περιοχης σας οπου θα πληρωσετε με αντικαταβολη αυτα που σας αναλογουν. Να τονιστει πως τα ΕΛΤΑ πλεον καθυστερουν αρκετα, οποτε μην περιμενετε να τα παρετε οπως απο τα courrier, μεχρι να τελωνιστει, να σταλει στο ΕΛΤΑ σας και να σας ερθει ειδοποιηση, κλαμα κορομηλο. Και κατι τελευταιο, μην νομιζετε πως οι τελωνειακοι ειναι γιδια ή αγραμματοι ή ασχετοι. Κανουν αυτη τη δουλεια 20 χρονια, οποτε gift και αλλα τετοια χαριτωμενα δεν παιζουν. Επισης το τελωνειο εχιε τη δυνατοτητα να μην πιστεψει ολους εσας που θα βαλετε καποιο χαμηλο τιμολογιο και να σας προσαυξησει την τιμη τιμολογιου. Μπορει καλλιστα να σας ζητησει αποδειξη PayPal ή εμβασματος, οποτε εκει θα καειτε. Οποτε μην το παιζετε μαγκες ή θιγμενοι ή ξερολες. Τελωνειακος δεν ειμαι, αλλα ειμαι πολλα χρονια στο χωρο για να βλεπω πολλους ιδιωτες, ξερω ποτε χαντακονονται μονοι τους απο τις "υστερικες" αντιδρασεις τους. Αν εχετε παει σε Εφορια, Πολεοδομια, Νομαρχια κλπ κλπ, θα ξερετε πως η γραφειοκρατια κυβερνα τα παντα, γιατι να διαφερει η Τελωνειακη Υπηρεσια? Think About it. Ελπιζω να βοηθησα και οχι να σας εμπλεξα περισσοτερο. (αμα εκανα κανενα spelling mistake, βαριεμαι να το ξανακοιταξω :P )
    2 βαθμοί
  7. στο ίδιο υψηλό επίπεδο όπως τα δυό προηγούμενα που είχες παρουσιάσει και μου έκανες την τιμή να μου τα στείλεις. Μπράβο!
    1 βαθμός
  8. το καταλαβαμε ρε οτο!!!?
    1 βαθμός
  9. Ride on - gvour .Ηλ.κιθάρα ! 6_Ride_on_.wav
    1 βαθμός
  10. 1 βαθμός
  11. Ελα βρε χαζε να σε κεράσω κάνα τσίπουρο και θα σε αφήσω να παίξεις μαζί της... για λιγο
    1 βαθμός
  12. Πάντως υπαρχει ελπιδα.. αυτος εκανε 27 χρονια να την ξαναβρει,αραγε ΕΓΩ θα ξαναβρω την Gibson Les Paul Custom του 1968 που μου έκλεψαν το 1996 σε 4 χρόνια απο σήμερα ? Οταν βλεπω ποσο εχει παει η τιμη της...ψιλοσπάζομαι... https://reverb.com/item/18526721-1969-gibson-les-paul-custom-in-black-finish-with-original-60-s-rectangular-case
    1 βαθμός
  13. Δε θα γίνεις μόνο ρόμπα αν σε πιάσουν με κλεμμένα. Αν ο νόμιμος ιδιοκτήτης έρθει με την αστυνομία και σου κάνει μήνυση θα τη χάσεις, και θα έχεις φάκελο από κει και πέρα, με ότι συνεπάγεται αυτό. Θυμάμαι πριν χρόνια που ένας φίλος είχε βρει ένα vintage jazz bass που του είχαν κλέψει σε αγγελία (μετά από χρόνια), πήγε σπίτι του πωλητή με έναν αστυνομικό και το πήρε (και μετά ο πωλητής έγραφε λογίδρια στο ίντερνετ για το πόσο θυμωμένος φαινόταν ο ιδιοκτήτης και πως ο ίδιος είχε "σώσει" ένα όργανο..). Και φυσικά αν σε βρουν πάντα υπάρχει η περίπτωση να στραβώσει ο πρώην ιδιοκτήτης και να μπλέξεις πολύ άσχημα. Όπως και με τα αυτοκίνητα, υπάρχει και τυχαία, αλλά και κόσμος που ασχολείται με αυτές τις κλοπές. Είτε ανοίγοντας αμάξια, είτε κάνοντας στόχο περιοχές στο κέντρο που έχουν λάιβ, τις ώρες που ξεφορτώνουν όταν τελειώσουν. Τα όργανα μπορεί να πάνε όπου να ναι φαντάζομαι, αλλά και καναδυο παζάρια υπάρχουν, και καμιά δεκαριά μαγαζιά που καταλήγουν κλοπιμαία. Απότι είχαμε μάθει τουλάχιστον όταν είχαν κλέψει όργανα από ένα φίλο. Δεν είναι και τόσο απλό να μπλέκεις με τέτοια μέρη και κόσμο όμως..
    1 βαθμός
  14. Προσωπικα...οσο και ευκαιρια να εβρισκα κατι..δεν θα ρισκαρα να αγορασω κατι που εχω την υποψια οτι ειναι προιον κλοπης.. 1ον γιατι ειναι bad Karma..{what goes around comes around } που λεει κ ο Justin.. και 2ον..δεν θα αντεχα αυτο το αγχος καποιος να μου πει οτι ειναι δικο του.
    1 βαθμός
  15. o Frank και ο George θα ήταν υπερήφανοι.... το Inca roads ιδιαιτέρως τέλειο θα έλεγα...
    1 βαθμός
  16. Πεντακάθαρο και με ωραία " επϊπεδα"" χώρου.
    1 βαθμός
  17. Σόρι που θα γίνω κυνικός, αλλά πιστεύεις ότι ο γραφικός τσίπης αγοραστής των αγγελιών του νόιζ που σου κάνει παζάρι σε πετάλι που πουλάς 40 ευρώ, δεν θα την αγόραζε και θα έκανε καταγγελία; Θα έκανε και παζάρι από πάνω. να κινητοποιηθεί η ΓΑΔΑ...οκ. Ας κινητοποιηθεί με τον "επαναστάτη" Ρουβίκωνα πρώτα που την ρεζιλεύει κάθε τρεις και λίγο, και μετά ας μού βρει και την κιθάρα μου. Προσωπικά, δε νομίζω ότι υπάρχει οργανωμένο κύκλωμα κλοπής μουσικών οργάνων. Δεν είναι αντικείμενα ευρείας κατανάλωσης. Η κλοπή οχημάτων αποφέρει πολύ μεγαλύτερο και άμεσο κέρδος, χωρίς να αφήνει ίχνη. Πιστεύω ότι οι περισσότερες κιθάρες είτε ξαναβάφονται και πωλούνται, είτε δε βγαίνουν ποτέ έξω από το σπίτι του καινούριου ιδιοκτήτη ή άντε για καμιά πρόβα. Περαιτέρω, το να κλέψει κανείς μια κιθάρα και να την ανεβάσει στο νόιζ ή στο ebay, πρέπει να είναι το λιγότερο ηλίθιος. Υπάρχει και το reverb. Υπάρχει όμως και το dark web. Shop around... ?
    1 βαθμός
  18. Τα είχε πει ο μεγάλος, "φεύγω μη γίνει κάνα φονικό". Τι τεράστια παικτάρα γαμώτο...
    1 βαθμός
  19. Η μικρή μου εμπειρία υπαγόρευσε αυτά που έγραψα παραπάνω. Αλλά μπορεί και να έχεις δίκιο βρε παλικάρι, τι να πω.
    1 βαθμός
  20. Αν υπάρχουν παζάρια στον Πειραιά και στον Βοτανικό που βρίσκεις κιθάρες και εξοπλισμό και δεν κάνουμε καταγγελία , δεν μας φταίει κανείς ε;; Ειδικά αν υπάρχει κάποιος τρόπος να πράξουμε ως διαδικτυακή κοινότητα ( που είμαστε εξάλλου ) θα έχει άλλη βαρύτητα ε ;; Καλύτερα να είναι οργανωμένο έγκλημα , μπας και ενδιαφερθούν οι "κεντρικές" υπηρεσίες στην ΓΑΔΑ να ασχοληθούν να το δουλέψουν . Το να πας στο τμήμα να καταγγείλεις κλοπής είναι αμελητέο . Καθαρά κυνικά μιλώντας Edit 1 : Εγώ άνετα λαμβάνω μέρος σε οποιαδήποτε δράση του φόρουμ ενάντια στο φαινόμενο , είτε είναι "σκαουτινγκ" σε παζάρια είτε οτιδήποτε Edit 2 : Το φορουμ έχει μέλος , που είναι νομικός, λατρεμένο κιόλας . I know a thing or two κι εγώ
    1 βαθμός
  21. Όχι άλλο lock tuners. Ban, delete. Πετάξτε τα δεν κάνουν αυτό που υπόσχονται, ταλαιπωρούν τη χορδή, δυσκολεύουν τη ζωή. Είναι από τις μεγαλύτερες μπαρούφες gadgets όλων των εποχών. (εκτός από τα παλιά wing locks της PRS). (disclaimer: IMHO μετά από την επαφή μου, το service και την εγκατάσταση σχεδόν κάθε είδους σε lock tuners) To ίδιο ισχύει και για τα περάσματα χορδής με δέσιμο και ημιδέσιμο, πολλά ή λίγα τυλίγματα. Δύο βασικά πράγματα ισχύουν: Όχι οverlaps (και μετά δεν πα να κάνεις 400 τυλίγματα στο βαρελάκι) και πάντα κουρδίζουμε up to pitch, από χαμηλότερα προς ψηλότερα, ποτέ αντίθετα, προς αποφυγή τυχόν back lash. Ο ένα και πολύ βασικός τομέας μη ξεκουρδίσματος είναι το straight string pull και ο άλλος, η όσο το δυνατόν μικρότερη γωνία πίσω από το nut η οποία θα μειώσει την τριβή στο πέρα δώθε της χορδής. Κατα τ' αλλα ως βασικό upgrade κι εγώ θεωρώ τους μαγνήτες +μια καλή ταστοδουλειά/service. Έπειτα πας για rewire-pots και αν το όργανο το αξίζει γεωμετρικά (δεν έχει στρεβλώσεις που θα το καθστούν πάντα ελλιπές), γέφυρα-τρεμ, nut, και τελευταία tuners.
    1 βαθμός
  22. στην κομουνιστική Γεωργία όχι μόνο κάνουν αμάν για δυτικά προϊόντα αλλά πιστεύουν οτι έχουν και θεραπευτικές ιδιότητες. Ακουσα μάλιστα οτι το ξύλο απο γνήσια δυτικιά στρατ του 1960 έχει μεγαλύτερη ζήτηση και απο το ξύλο του Ιερού/Τίμιου Σταυρού.
    1 βαθμός
  23. μπορεί να είχες πετύχει τότε τον Γιώρη με το Υδραυλοστραβόφωνο του σε κάποιο free jazz jam με τους καπετάνιους των πλοίων της γραμμής και τη μπουρού τους...?
    1 βαθμός
  24. ένα κομμάτι (αγαπημένο μου) από μια παλιότερη δουλειά του μουσικού alter ego του φίλου γλύπτη Γιώρη Παπακωνσταντίνου που είχα ενορχηστρώσει και μιξάρει προ αμνημονεύτων... άσχετο βέβαια μα τα συνήθη ακούσματα μας εδώ αλλά έτσι για ποικιλία...? αφιερωμένο στο αγαπημένο του νησί που αποτελούσε συχνό καλοκαιρινό του προορισμό, πηγή έμπνευσης του και τόπο από τον οποίο άντλησε πάρα πολλά από τα υλικά που χρησιμοποιεί στα έργα του...
    1 βαθμός
  25. δυστυχώς (ή ευτυχώς για κάποιους) Σπύρο, τα HS5 μόνο flat δεν μπορούν να χαρακτηριστούν στο σύνολο του φάσματος... ως καλό παράδειγμα flat απόκρισης θα μπορούσαμε να αναφέρουμε το HS8 της ίδιας σειράς καθώς και οποιοδήποτε ηχείο κρατάει μιαν απόκλιση μικρότερη του -2 έως +2 db στο μεγαλύτερο μέρος του φάσματος.... ----------------------------------------------------------------- τώρα στο θέμα της ερώτησης του φίλου μας, πρέπει να ξέρει ότι ο θαυμαστός και ιδιαζόντως περίπλοκος "φυσικός" τρόπος ακοής του ανθρώπου - με την καταλυτική σε αυτόν επίδραση του περιβάλλοντος χώρου μέσω ανακλάσεων ή απορροφήσεων - τις διαφορές φάσης από τους χρόνους άφιξης του σήματος στα αυτιά του, λόγω απόστασης, χωροταξικής προέλευσης, γωνίας πρόπτωσης στο "πτερύγιο" - την "ακουστική σκιά" που σχηματίζει το πρόσωπο ανάμεσα τους κλπ, καθιστά πλήρως διάφορη την ακρόαση μιας συνήθους στέρεο ηχογράφησης μέσω ακουστικών, μπερδεύοντας τους "κανόνες" που έχει μάθει για να αποκωδικοποιεί τα ακουστικά ερεθίσματα ο εγκέφαλος ... αποτέλεσμα ο σχηματισμός του "ειδώλου" πάνω από το κεφάλι αντί μπροστά απέναντι του, όπως και η πλασματική εικόνα των καταγεγραμμένων ή προστιθέμενων τεχνητών χώρων... από την άλλη τα διαχρονικά κατά κανόνα προτερήματά των ακουστικών, όπως η έλλειψη χρωματισμών λόγω μη αλληλεπίδρασης με τον χώρο ή της ίδιας της καμπίνας των ηχείων, η άψογη φασική συμπεριφορά τους, η ανάλυση και το συχνοτικό εύρος και η ομαλή απόκριση των προορισμένων για monitor χρήση pro μοντέλων, τα καθιστούν επικουρικά χρήσιμα σε πλήθος περιπτώσεων κατά την διαδικασία μιας οποιασδήποτε μίξης... ΜΠΟΡΟΥΝ όμως να λειτουργήσουν "ΣΩΣΤΑ" ως μοναδικό μέσο monitoring σε ένα "απαιτητικό" mix αντικαθιστώντας ένα "καλό" (δυστυχώς και πανάκριβο) ηχείο?... η προσωπική μου εμπειρία πέραν της θεωρίας λέει πως "όχι"... σίγουρα όμως μπορούν να δώσουν (πάντα τηρουμένων των αναλογιών) πολύ καλά αποτελέσματα σε home studio όπου πολλές φορές τα φθηνά μόνιτορ ηχεία σε συνδυασμό με τους συνήθεις κακούς ηχητικά χώρους, τους προσφέρουν ένα πλεονέκτημα στην περίπτωση που ο χρήστης ΣΕΒΑΣΤΕΙ τις αδυναμίες της φύσης τους... ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- επ ευκαιρία παραθέτω ξανά κάποια tips που θεωρώ ότι θα βοηθήσουν οποιοδήποτε χρήστη τα επιλέξει ως κύριο μέσο για τις μίξεις του... - εκτός ενός καλού ζευγαριού ακουστικών, αναζητήστε και τον καλύτερο δυνατόν ενισχυτή για να τα οδηγήσει... γνώμονας η ουδετερότητα (δεν ψάχνουμε "μπάσα"... ψάχνουμε "σωστά μπάσα" σε ισορροπία με το υπόλοιπο φάσμα)... - να έχετε αν είναι δυνατόν, ένα ζευγάρι ηχεία "πρόχειρο" για εμβόλιμες συγκρίσεις και μικροδιορθώσεις στις πρακτικά εκφρασμένες "αδυναμίες" των ακουστικών... ας είναι και τα ηχεία του hi fi σας... αρκούν για άποψη στο panning, στους χώρους και για τον έλεγχο στα αποτελέσματα των ενδεχόμενων "παιχνιδιών" σας με την φάση... προσοχή μην παρασύρεστε... η διαδικασία να είναι ολιγόλεπτη για να μην φύγετε από το "συχνοτικό κλίμα" των ακουστικών ή κουράσετε-αποπροσανατολίσετε τα αυτιά σας... - όχι πολλές ώρες με τα ακουστικά στο κεφάλι... πολλά διαλείμματα και τουλάχιστον ένα δεκάλεπτο ανά ώρα βγάζοντας τα τελείως.... δεν αρκεί το mute.... επίσης σε κάθε "σοβαρή" παραγωγή σας, επιδιώξτε την μία μέρα κάνετε το editing, την δεύτερη με ξεκούραστα αυτιά A/B συγκρίσεις με ηχεία και επαναπροσδιορισμό επεμβάσεων και μια τρίτη το τελικό mix (το "διαίρει και μίξαρε" ως πρακτική είναι το ανεκπλήρωτο όνειρο κάθε σοβαρού επαγγελματία στην Ελλάδα αλλά δεν ... εσείς όμως μπορείτε)... - μεγάλη προσοχή στις εντάσεις... ακόμα και στις μέτριες... ο εγκέφαλος συνηθίζει γρήγορα και ειδικά αν τα ακουστικά έχουν καλό ξεκούραστο ήχο, θα βρεθείτε γρήγορα να ακούτε πιο δυνατά από ότι πρέπει... εννοείται σε βουίσματα, αίσθηση κόπωσης, πονοκέφαλο κλπ αμέσως σταματάτε και αύριο πάλι... - όταν βγάζετε τα ακουστικά για το διάλειμμα κάθε φορά μην χαμηλώνετε την ένταση που φτάσατε να βρίσκεστε εκείνη την στιγμή... όταν τα ξαναφορέσετε τις περισσότερες φορές θα την αισθανθείτε δυνατή και θα χαμηλώσετε.... - φορτώστε στο DAW σας και ένα εμπορικό reference κομμάτι "σχετικό" με το είδος αυτού που επεξεργάζεστε και να το συμβουλεύεστε συχνά... θα σας βοηθήσει στο μέγιστο... δεν ξεχνάτε φυσικά ότι αυτό έχει ήδη επεξεργαστεί σε mastering studio οπότε κατεβάζετε πριν το volume του στον "στόχο" του mix σας... - δεν επεξεργαζόμαστε με EQ ένα track με wet σήμα...πάντα dry και κατόπι προσθέτοντας το ποσοστό reverb, αν χρειαστεί επεμβαίνουμε και στο EQ του (ή αν δεν έχει στο return bus που έχει ανατεθεί) και πάντα ελέγχουμε τα τελικό reverb time σε ηχείο (ή υπολογίζουμε ότι σε αυτό πάντα η αίσθηση του χώρου θα υπολείπεται).... ανάλογα κινούμαστε και στα delays... ΥΓ ξέρω ότι για τους παλιούς η επανάληψη των θέσεων μου μπορεί να είναι κουραστική μια και έχουν καταλήξει ήδη στα δικά τους συμπεράσματα αλλά νομίζω ότι οι "νέοι" κάτι χρήσιμο θα βρουν...
    1 βαθμός
  26. Για να πάρεις κλειστού τύπου και πιστά ακουστικά, πρέπει να δώσεις πολλά λεφτά. Τα φτηνά χρωματίζουν έντονα. Εγω πάντα ημι-ανοικτού τύπου χρησιμοποιούσα και δεν είχα ποτέ spill όταν έγραφα φωνή. Τα Akg K-240 είναι μια καλή λύση που θα πάρω κι εγω σύντομα, να αντικαταστήσω τα Beyer μου. Εχω την εντύπωση πως ότι πάρεις απο Akg, Beyer και Αudio-technica σε ημι-ανοικτό, απο 70 ευρω και πάνω θα είναι καλό. Αν έχεις την άνεση διάλεξε ακούγοντας. Λάβε υπ΄όψη πως τα επαγγελματικά έχουν μικρές αντιστάσεις και τα Hi-fi υψηλές (600Ω). Οσο μικρότερη τόσο πιο δυνατά ακούς.
    1 βαθμός
  27. Εχω πολλους, τον καθενα για διαφορετικους λογους. Και επειδη θεωρω δεδομενο οτι οποιος εχει να προσφερει τεχνικες πληροφοριες η παικτικα skills ειναι ετσι και αλλιως χρησιμος και ουσιαστικος, τον εξαιρω. Γιαυτο ατομα οπως πχ ο nikodemos η ο longshadow η ο nikolas η ο yann κλπ δεν θα εμφανιστουν στη λιστα μου. Οποτε, θα αναφερω ονοματα (και λογους που τους κανουν προσωπικους μου αγαπημενους) κρινοντας το "υφος" γραφης τους και μονο: - sf για την ανησυχητικη επιμονη του να απαντα ξανα και ξανα και ξανα και ξανα στα ιδια θεματα σε διαφορετικους (η στους ιδιους ανθρωπους). Και για την απολυτοτητα του σε ορισμενα ζητηματα. Δεν αφηνει περιθωρια συζητησης. Πολυ καλη χρηση των κεφαλαιων. Μου αρεσει πολυ σε τρεις ρολους: αντιεθνικιστης, ελληνες ακριβοι και πονηροι, συμπαθεια ιαπωνια και τουρκια. - wow! για τις φορες που ξεχναει οτι το νοιζ πρεπει να ειναι ενας χωρος υψηλης διανοησης και αφηνει τα νιτρα του να αναπνευσουν και ασκει την υψηλη τεχνη της ειρωνιας (την οποια ανεβαζει σε νεα υψη). Οι ομολογουμενως πολλες γνωσεις του ειναι διαλεγμενες μια μια ωστε να μπορουν να χρησιμοποιηθουν ως φονικα ειρωνικα οπλα στα posts του. - spy γιατι ειναι παρα μα παρα πολυ μουλωχτος. Το ξερω οτι γελαει μεσα απο τα μουστακια του οταν γραφει τα one or two liners του. Παρα πολυ περιεκτικος ! - harilatron στις πυροσβεσεις του. Γιατι νιωθω οτι ειναι σα καλοστρωμενο αμαξι μεγαλου κυβισμου. Ξερω οτι αν συνεχισουν να τον κοντραρουν απλα θα πατησει λιγο ακομα το γκαζι (ισως καμια φορα το πολυ να βαλει και δευτερα) και θα τους αφησει πισω στην Εθνικη. Εχει αποθεματα. Δουλευει στο ρελαντι. Η ηρεμη δυναμη. - blue γιατι ειμαι πληρως συμβατος με το χιουμορ του και εχει αυτη την κυνικη ουσιαστικη ματια και γιατι ενω κατεχει ενα σωρο πραγματα κανει οτι μπορει να υποβιβαζει συνεχως τον εαυτο του, πραγμα ανεκτιμητο. - kwstas79 γιατι ενω ξερω οτι πολλοι τον θεωρουν του ελαφρολαικου (καλαμπουρτζης) τον εχω μελετησει συστηματικα και σπανιως δεν βρηκα αυτα που ελεγε ως πληρως σοβαρα. earendil. Ο αγαθος γιγαντας. To Ζεν προσωποποιημενο. Μονο διαβαστε τι λεει και πως το λεει. Ειναι το βουνο και ηταν παντα εκει. Το βουνο δεν εχει να αποδειξει τιποτα και σε κανεναν. Εχω εξαρτηση απο αυτον. Αν ημουν γκομενα και μου ελεγε τετοια απο κοντα θα κακαριζα. disclaimers: 1) Εχω βγαλει τον elavd απο τους αγαπημενους μου απο τοτε που ειπε οτι με περιμενε μεγαλυτερο. 2) Καποιοι αλλοι, ενδεικτικα: evilnye, bloody, alchemist... δεν τους αναφερω γιατι δεν εχω εντοπισει γιατι και ποτε μου αρεσουν... 3) Επειδη ειναι 10 και λιγο πριν μπηκα, εχω ενα αγχος οτι καποιους θα ξεχναω ισως επανελθω πιο μετα.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...