Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/05/19 σε όλα
-
Προς ΟΛΟΥΣ τους φίλους μουσικούς και ηχολήπτες, συγκέντρωσα εδώ τα λάθη ΜΑΣ από προσωπική εμπειρία, όταν πάμε να κάνουμε soundcheck. Όλα τα παραπάνω έχουν συμβεί, τα περισσότερα από μένα ώστε να μπορώ ένα ένα να τα διορθώνω με τα χρόνια. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε τα λάθη μας κατά τη διάρκεια του στησίματος ώστε να κάνουμε τη δουλειά μας εύκολα και γρήγορα ώστε να απολαμβάνουμε το live και εμείς και το κοινό όσο το δυνατόν περισσότερο. Καλή μελέτη! 1. EΛΑ στο soundcheck Η διαδικασία αυτή είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για όλους για να ακούμε ΤΙ παίζουμε, και ΠΩΣ το παίζουμε. Επίσης είναι απαραίτητη για να καταφέρει το κοινό που πλήρωσε για να σε δει, να ακούσει κάτι ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ και όχι μια συνεχή μικροφωνισμένη ΦΑΣΑΡΙΑ! 2. EΛΑ στο soundcheckΣΤΗΝ ΩΡΑ ΣΟΥ! Αν έρθεις μία ώρα μετά, δεν βοηθάς ούτε τους συμπαίχτες σου, ούτε τον ηχολήπτη, ούτε τους εργαζόμενους στο μαγαζί που θα εμφανιστείς, γιατί πολύ απλά όλη η διαδικασία του soundcheck βασίζεται στη ΣΕΙΡΑ των γεγονότων. Αν τα γεγονότα γίνουν με λάθος σειρά τότε, guesswhat…όλο το βράδυ θα ακούς ΣΚΑΤΑ (και θα βρίζεις τον ηχολήπτη για αυτό) και το κοινό σου από κάτω θα ακούει ΣΚΑΤΟΤΕΡΑ (και θα βρίζει εσένα για αυτό…) 3. Γνώριζε πριν φτάσεις στο venue, τα ακριβή χρονοδιαγράμματά σου, δηλαδή: ΑΚΡΙΒΩΣ πόση ώρα θέλεις να στήσεις τον εξοπλισμό σου και να πεις «είμαι έτοιμος όποτε θέλεις ξεκινάμε» στον ηχολήπτη σου. Αυτός ο χρόνος συμπεριλαμβάνει και το χρόνο που θες για να ξεφορτώσεις, ακόμη και για να παρκάρεις, καθώς συχνά μπορεί να αργήσεις στο soundcheck μια ωραιότατη Παρασκευή απόγευμά στο κέντρο οποιασδήποτε ευρωπαϊκής πόλης που ΔΕΝ έχει πάρκινκ ούτε για μηχανάκι 4. ΤΣΕΚΑΡΕ τον εξοπλισμό σου ΠΡΙΝ φτάσεις στο venue! Μην περιμένεις να ξεκινήσει το soundcheckγια να διαπιστώσεις ότι τα καλώδιά σου είναι προπολεμικά και κάνουν χρουτσου – χρούτσου, ή δεν έχεις μπαταρία στο ασύρματο, ή έχεις να κουρδίσεις τη κιθάρα σου από τον καιρό του ΝΩΕ, ή το μπράτσο της έχει πάρει αρκετά για να γίνει τοξοειδής γέφυρα που ενώνει τη Θάσο με τη Θασοπούλα… 5. Κούρδισε το γαμημένο έγχορδό σου σωστά…. (πρέπει να το εξηγήσω; ) και βάλτο σε μία αξιοπρεπή θήκη που να μην ξεκουρδίζει εύκολα. 6. Μόλις στήσεις τον εξοπλισμό σου, ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ από τη σκηνή όλες τις θήκες και όλα τα άχρηστα αντικείμενα. Το soundcheck είναι πρόβα ήχου και γενικότερου στησίματος. Πρέπει να δεις από πριν τι χώρο έχεις για να κινείσαι, για να μην πάρεις σβάρνα τα καλώδια. Λίγη καλή ταινία, ΣΩΖΕΙ αφού θα σε προστατεύσει από το να τα πάρεις μαζί σου ή ακόμη και να σαβουρντιχτείς επί σκηνής και να γίνεις ρεζίλι… 7. ΕχεΠΑΝΤΑbackupplanγια τεχνικά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. Αν παίζει με ασύρματο, έχε και ένα έξτρα καλώδιο. Αν παίζεις κιθάρα, έχε ένα σετ χορδές μαζί σου. 8. Έχε τον ΒΑΣΙΚΟ εξοπλισμό μαζί σου. Οκ ο ηχολήπτης θα σου παρέχει μόνιτορ (κακώς – πάρε Inear– μπαίνουν στη τσέπη σου και γλυτώνεις χρόνο, κακό ήχο, άπειρα db, μικροφωνισμούς, και ΧΩΡΟ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ!), και καλώδια για το PA, άντε και κάνα μικρόφωνο, (κακώς – τραγουδιστής χωρίς μικρόφωνο = αμάξι χωρίς ρόδες) αλλά μην ΑΠΑΙΤΕΙΣ περιφερειακά τύπου: Αναλόγιο, σταντ για το όργανό σου κτλπ. Οκ ΑΝ έχει και ΑΝ θέλει θα σου δώσει. Διαφορετικά είναι ΔΙΚΗ ΣΟΥ δουλειά να τα έχεις. Itis part of your FUCKIN JOB! 9. Επικοινώνησε με τον ηχολήπτη ΠΡΙΝ το event, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΑΝ: α) δουλεύετε μαζί πρώτη φορά, β) δουλεύετε στο συγκεκριμένο μαγαζί μαζί για πρώτη φορά ή γ) υποπτεύεσαι/έχεις την ανησυχία ότι κάτι δεν θα πάει καλά και σε προβληματίζει κάτι τεχνικό. Μια 5 λεπτη συζήτηση από το τηλέφωνο, μπορεί να προλάβει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προβλήματα που μπορεί να προκύψουν Onstage από αμέλεια και των 2 πλευρών. Άνθρωποιείμαστε, ξεχνάμε (όχι τη κιθάρα σπίτι μας….) 10. ΣΕΒΑΣΟΥ τον εξοπλισμό του venue. Eπειδή το μικρόφωνο ή το μόνιτορ δεν είναι δικό σου, δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα κοπανάς, ούτε να ξερνάς πάνω τους…. 11. ΑΚΟΥ τι έχει να σου πει ο ηχολήπτης. Κάνει τη δουλειά για την οποία πληρώνεται και εσύ τη δική σου. Σε περίπτωση που τύχεις σε κακό επαγγελματία, γιατί υπάρχει και αυτό (ιδίως όταν πχ ανοίγει μία γνωστή μπάντα και εσένα δεν σου δίνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμία σημασία) βοηθάει πάρα πολύ να έχεις εφαρμόσει τα βήματα 1-9… 12. ΜΑΘΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣ! Αυτό που ακούς στο μόνιτορ είναι αυτό που παίζεις. Αν εσύ παίζεις σκατά ή ο ήχος σου είναι ένα μάτσο από σκουπίδια, ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΗΧΟΛΗΠΤΗΣ. 13. ΜΑΘΕ ΝΑ ΖΗΤΑΣ αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ που θέλεις να ακούς για να γουστάρεις και για να κάνεις ευχάριστη τη δουλειά όλων. Δεν είναι δύσκολο, απλά σκέψου από πριν ένα βασικό μπούσουλα του τύπου: «Θέλω να ακούω όλα τα όργανα από λίγο, με λίγο παραπάνω τις φωνές και τη κιθάρα μου». Σε μία φράση έχεις κάνει το 80% της δουλειάς. Με λίγες διορθώσεις, σε 5 λεπτά, και με τη προϋπόθεση όλων των προηγούμενων, έχεις τελειώσει και έχεις πάει για καφέ – μπύρα – καμάκι τη σερβιτόρα (ΟΧΙ), ύπνο – ότι ΣΚΑΤΑ θες ! 14. Όταν ο ηχολήπτης λέει «Θέλω μόνο μπότα» πάει να πει ότι θέλει ΜΟΝΟ μπότα. Οπότε καλό θα ήταν να μην παίζει ο κιθαρίστας Metallica, ο μπασίσταςGRADLEOFFILTH, κ ο πληκτράςBONJOVI, ΟΛΟΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, την ώρα που κάποιος προσπαθεί να ρυθμίσει τις συχνότητες ενός μόνο οργάνου…. Υπομονή, θα έρθει η σειρά σας. 15. Όταν επιτέλους σου δίνεται ο χρόνος που θες να ρυθμίσεις το όργανό σου και το μόνιτόρ σου, μη παίζεις Τσαικόφσκι αν δεν είναι μέσα στο πρόγραμμά σου. Παίξε κάτι από αυτά που θα παίξεις και μετά, ώστε τα σήματα που θα δώσεις στη κονσόλα να είναι όσο πιο κοντά σε αυτό που θα ακολουθήσει μετά. 16. Έχε στο νου σου ότι το venue ΑΔΕΙΟέχει εντελώς διαφορετικό ήχο από αυτόν που θα έχει σε λίγο, με κόσμο. Οπότε αν εσένα σου ακούγεται κάτι με πολύ βάθος, δεν είναι τίποτα,είναι απλά επειδή ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΘΟΣ! (Σε λίγο δεν θα υπάρχει…. Γκεγκε?) 16. Έχε στο νου σου ΠΑΝΤΑ ότι όσο περνάει η ώρα το αυτί σου κουράζεται και «χαλάει» τον ήχο σου στον εγκέφαλό σου. Γι’ αυτό πρέπει να εφαρμόσεις ΟΛΑ τα παραπάνω βήματα, και να μην αρπάζεις τον τεχνικό ΗΧΟΥ (το τονίζω όχι τυχαία…) για πράγματα που δεν ευθύνεται. 17. Έχε στο νου σου ότι όσο περνάει η ώρα, αν κάνεις τη μαλακία να πίνεις, συμβαίνουν τα εξής τινά: α) παίζεις ΣΚΑΤΑ (εκτός αν είσαι ο Rory) β) ακούς ΣΚΑΤΑ γ) είσαι ευέξαπτος και μπορεί να υπερεκτιμήσεις τις δυνατότητές σου (πχ πάνω σε ένα σόλο και να κάνεις μία μαλακία που θα σκίσει παντελώς τον ήχο). 18. Μαζεψε τον εξοπλισμό σου ΕΓΚΑΙΡΑ ώστε να μην αναγκάσεις τον ηχολήπτη να αφήσει τον εξοπλισμό σου σε μία γωνία του μαγαζιού που δεν θα σου αρέσει. Επίσης με αυτό τον τρόπο θα αποτρέψεις οποιοδήποτε ΜΠΕΡΔΕΜΑ μεταξύ εξοπλισμού δικού σου και του ηχολήπτη. Αν πάλι θες χρόνο να ξεκουραστείς μετά το σόου, απλά εξήγησέ του, ζήτα του μισή ώρα διάλειμα (ναι είναι διάλειμμα γιατί η δουλειά σου δεν τελείωσε ακόμα) και μαζεύετε μαζί μετά. 19. Πιες μια μπύρα με τον ηχολήπτη σου, (όπως και με τον ιδιοκτήτη του venue–για άλλους λόγους). Μία καλή ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ σχέση με τον πιο ΔΙΚΟ ΣΟΥ άνθρωπο των liveσου, offstage, βοηθάει και onstage. Σε μία στιγμή που κάτι θα ξεχάσεις ή θα κάνεις λάθος, θα τρέξει να σε βοηθήσει. Αλλιώς θα κάνει τα τυπικά και καλά θα κάνει. 20. Γενικά, ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ! Γκρίνια Onstageδεν αποφέρει τίποτα! Φέρσου όμορφα, ευγενικά και πολιτισμένα σε όλους τους εργαζόμενους εκείνη τη βραδιά, συμπεριλαμβανομένου και του τεχνικού σου. Είναι το 6ο μέλος (αν είστε 5…) είτε το θες είτε όχι!7 βαθμοί
-
6 βαθμοί
-
6 βαθμοί
-
Ένα μικρό θέμα με σκέτη κιθάρα που πηγαινοερχόταν στο κεφάλι μου τις τελευταίες μέρες του 18 και αποφάσισα να γράψω σήμερα. Έχω χαλασμένα monitor κι έχω ξεχάσει τα ακουστικά μου στο στούντιο (καταστροφή) οπότε δεν ξέρω σχεδόν καθόλου τι έπιασαν τα μικρόφωνα ως αποτέλεσμα.5 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
Όποιος έχει όρεξη για μελέτη, θα το ξεψαχνίσει. Έχει πολύ ωραία μαθήματα, και απίθανα Transcriptions. https://www.youtube.com/channel/UCyDW--JiQ31af4zPaNqKotQ/videos Πχ.3 βαθμοί
-
Άσε, έχω κάνει χειρότερα. Ήρθε σε live η κοπέλα μου (και μετέπειτα γυναίκα μου) και έφερε και δύο φίλες της μαζί. Στο διάλειμμα κατέβηκα, και τις βρήκα περιτριγυρισμένες από πέντε αρσενικά που τους την έπεφταν. Ευτυχώς όταν ήρθε η Κουλιανού δεν ήταν εκεί.3 βαθμοί
-
Δεν είναι το θέμα ότι υπάρχουν δύο είδη μουσικών. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν δυο είδη ΜΟΥΣΙΚΗΣ: Η λεγόμενη through composed μουσική, ή οι μεγάλες φόρμες σονάτες φούγκες κλπ, που οι συνθέτες δεν κοροϊδεύουν την κοινωνία ? και τέλος πάντων δεν καθαρίζεις με ένα ριφάκι, ένα κουπλέ και ένα ρεφραίν, και η μουσική του τσούκου τσούκου γύρω γύρω όλοι, το ίδιο, ξανά το ίδιο, παίξε 12 φορές το ίδιο να σολάρω και πάει λέγοντας. Μπορεί λοιπόν κάποιος με το αυτί να βγάλει την επαναλαμβανόμενη μουσική, αλλά και σε κάποιο δύσκολο σημείο ας πούμε, μπορεί να κάτσει με off line ? αργό κουτσοδιάβασμα να το καταλάβει, και μετά να το παίξει τις 43 φορές που θα χρειαστεί. Πως όμως θα βγάλεις άκρη με το αυτί, όταν η μουσική αλλάζει χωρίς σταματημό; Και όταν εκτός της ποσότητας, υπάρχει και η δεδομένη δυσκολία και πολυπλοκότητα στις αντίστοιχες συνθέσεις; Τα πάντα είναι θέμα ανάγκης και ευκολίας. Ούτε οι κλασσικοί είναι μαζοχιστές, ούτε οι ροκάδες τεμπέληδες.2 βαθμοί
-
Κατά την γνώμη μου αυτό είναι μεγάλο λάθος. Μια σωστότερη λογική θα ήταν να γίνονται αυτά ταυτόχρονα. Αλλιώς δεν μαθαίνεις τίποτα στην ουσία. Φιλολογικές γνώσεις που δεν ξέρεις τι να τις κάνεις? Gone with the wind. Ότι μαθαίνεις, για να το μαθαίνεις πραγματικά, πρέπει να το δουλεύεις.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Για τα παντα. Φυσικα αλλου χρειαζεται περισσοτερο, αλλου λιγοτερο. Ακομα και πανκ να παιζεις σε μια μπαντα της γειτονιας, αν ξερεις να γραφεις λιγο και να διαβαζεις, κανεις το πραγμα λιγο πιο ευκολο στην προβα ας πουμε, μεχρι να απομνημονευσεις κατι κλπ2 βαθμοί
-
21. ΜΗΝ φέρεις την γυναίκα-γκόμενα-ο e.t.c.... μαζί σου. Εννοείτε ούτε στο live, γιατί ποτέ δεν ξέρεις....?2 βαθμοί
-
Αισθάνθηκα την ανάγκη να κάνω ένα thread όπως είχα κάνει και για το προηγούμενο, για το φετινό videogame Battlefield V λόγω του εξαιρετικού μέχρι στιγμής του soundtrack. Πραγματικά για όσους αρέσει το είδος αξίζει να το ακούσετε ακόμα μου αρέσει περισσότερο το προηγούμενο, αλλά και αυτό από τους ίδιους συντελεστές, είναι πραγματικά αξιέπαινο από όλες τις απόψεις. Ιδιαίτερα κατά την ώρα του παιχνιδιού όταν μπαίνουν αντίστοιχα τα επίμαχα θέματα, μιας και το παίζω, τρελαίνομαι πραγματικά. Με εξιτάρει και σαν απλό ακροατή αλλά ξυπνά και τον μουσικοσυνθέτη μέσα μου γεμίζοντάς με με ιδέες και όρεξη. Παραθέτω και ένα making of που πέτυχα , που δείχνει αποσπάσμα κατα την ηχογράφηση Η μουσική των δυο τελευταίων παιχνιδιών της σειράς λοιπόν με θέμα τους 2 παγκοσμίους πολέμους, θα πω για άλλη μια φορά είναι πραγματικά μια θεματική γιορτή πολύ προσεγμένη και καλοδουλεμένη, στο ύφος αλλα και το .... ήθος του θέματος. Όσοι πιστοι και όχι μόνο, απολαύστε ? Και ΜΠΡΑΒΟ στους συντελεστές, τους συνθέτες, τους ενορχηστρωτές, την παραγωγή, τον κολουρτζή, τα σωματα ασφαλειας ...... ΜΠΡΑΒΟ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ΑΞΙΕΠΑΙΝΟΙ!!!!!!!!2 βαθμοί
-
όσο και να μου άρεζαν οι yes ήταν κομματάκι δύσκολο να παιχτούν και φυσικά να βρεις και άλλους... οπότε believe it or not η πρώτη πρώτη μου live εμφάνιση ξεκίνησε με το κομμάτι που έπαιζε ο κύριος αυτός... Πού να φανταστώ ότι ήταν open C....! Την ίδια μέρα στο σετ και το brown sugar... Μία απ τα ίδια... Τη μαύρη μας την τύφλα...2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Με το Hired Gun δεν τρελάθηκα. Μου έμεινε περισσότερο το butthurt του τύπου που απολύθηκε από τον B. Joel (και η γαϊδουριά του Joel αν όλα αυτά ισχύουν). Το "Bandersnatch" πραγματικά πρωτοποριακό και ανοίγει σημαντικούς δρόμους - αλλά σαν ταινία 5/10 max. Πολύ ωραίος ήταν ο μονόλογος του Pac-Man (δείτε την ταινία - δεν βάζω spoilers) .2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Tnx man. Yπαρχει κ αυτο που ειναι περισσοτερο για Horns και ειμαι sub.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αν και δεν συμπαθώ ιδιαίτερα το τρίχορδο ο άνθρωπος είναι μουσικάρα. Τρομερά καθαρό παίξιμο ,ηχαρα και φρασεολογία επιπέδου Χιώτη και Λεμονιδη.1 βαθμός
-
και εγώ έχω παίξει. ενεργοποίησε τις επιλογές για προγραμματιστές Ρυθμισεις/Συστημα/πληροφορίες για το τηλέφωνο /αριθμος εκδοσης/πατα συνεχόμενα 7 φορές. Σου λεει, συγχαρητήρια, ειστε πλεον προγραμματιστής. Μετά Ρυθμίσεις /συστημα/ επιλογές για προγραμματιστές/ενεργοποιηση παραμέτρων ρυθμισεων για USB διαλέγεις ΜΙDI. και ξαναδοκιμάζεις. Κανε οτι λεει το βίντεο Έχει μια υποσημείωση, αν το ταμπλετ δεν υποστηρίζει απο το firmware midi Tx/Rx Στις δικές μου δεν συμβαίνει. Το λέει και το βίντεο. Απο εκει και περα το αν εχεις latency η οχι εξαρτάται απο το μοντέλο, απέφυγε να εχεις οτιδήποτε άλλο ανοιχτο ταυτόχρονα. Κλείσε ολες τις αλλες εφαρμογές, καθάρισε την RAM Και λογικά θα παίξει κανονικα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Όχι ρε συ.... καταρχήν σίγουρεψου ότι αυτές που φοράει θέλουν αλλαγή,οι τελικές φυσικά μόνο μια και οι προενισχυτικες κάθε ... είκοσι χρόνια θέλουν ? Οι καλύτερες τελικές είναι αυτές https://www.thomann.de/gb/tad_rt874_roehre_el84_str_quartett.htm1 βαθμός
-
Απολύτως πειστικό, η λεπτομέρεια στο phrasing είναι απίστευτη. Να ρωτήσω το εξής, σ΄έχω δεις να παίζεις κλασική με ορθόδοξη τεχνική. Εδώ-και σε άλλα clips που παίζεις έτσι-στο δεξί χρησιμοποιείς κυρίως p&i και στο αριστερό κυρίως τρία δάχτυλα. Είναι συνειδητή επιλογή, σε βοηθάει στον τρόπο που φραζάρεις? Edit...τέλος πάντων, καταλαβαίνεις τι εννοώ, ξέχασα πως είσαι αριστερόχειρας. ?1 βαθμός
-
Εγω στην θεση σου δεν θα το ανεβαζα{ακομα} Ακουω μια ωραια σειρα συγχορδιων .που ομως χωρις την μελωδικη γραμμη ..το θεωρω ημιτελες. Επισης δεν ακουω triplet feel. 8α καθαρα.1 βαθμός
-
MAKIS ABLIANITIS GROUP -URANOS PROJECT LIVETo Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2019, στις 10 το βράδυ, ο κιθαρίστας και συνθέτης Μάκης Αμπλιανίτης ετοιμάζει τις κιθάρες του και μαζί με το συγκρότημά του θα παρουσιάσει στο Jazzét Café, τη νέα του δισκογραφική δουλειά ‘URANOS’ αλλά και αγαπημένα κομμάτια από τις προηγούμενες δουλειές ‘BAHAR’ ‘LIVE UNDER THE SKY’ και ‘KISMET’. Όπως στις προηγούμενες δουλειές έτσι και εδώ στο νέο του project, ενώνει μουσικά στοιχεία του τόπου μας και της Μεσογείου με τις ιδέες και τον ήχο της jazz, της rock και της αυτοσχεδιαζόμενης μουσικής με έντονα τα στοιχεία του street beat! ‘Ολοι οι μουσικοί του group, αλλά και οι guests που συμμετέχουν σε αυτό, δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν και να αλλοιώσουν τις κλασικές φόρμες ώστε να προκύψει κάτι καινούριο και μοναδικό! ΜΑΚΗΣ ΑΜΠΛΙΑΝΙΤΗΣ : guitars, vocalsΦΩΤΗΣ ΜΥΛΩΝΑΣ : bansuri, flute, keyboardsΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΥ : bassΝΙΚΟΣ ΣΚΟΜΟΠΟΥΛΟΣ : drumsΟ Μάκης Αμπλιανίτης είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση στα τεκταινόμενα της ελληνικής ethnic και jazz σκηνής. Με την κιθάρα του έχει ηχογραφήσει αλλά και παίξει με τους περισσότερους καταξιωμένους jazz μουσικούς του τόπου μας, ενώ έχει συνεργαστεί με μερικούς από τους μεγαλύτερους μουσικούς της παγκόσμιας ethnic σκηνής μεταξύ των οποίων οι Hariprasad Chaurasia, Glen Velez, Omar Faruk Tekbilek, Fuat Saka, Dragan Dautovski κ.α. Οι ακροατές του Jazzét Café θα απολαύσουν, άλλη μια βραδιά υψηλής μουσικής δημιουργίας και καλλιτεχνικού ενδιαφέροντος!ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ 210 5815626 ΕΙΣΟΔΟΣ 5€_____________________________________________________Jazzét Café - Music Center Athens Στρ. Καραϊσκάκη 99 – 101, Χαϊδάρι, 12461, 210 58156261 βαθμός
-
Μη το γελας καθολου. Aν γραψεις μελωδια φωνης, τι εχεις να χασεις στελνωντας της το κομματι?1 βαθμός
-
Καταπληκτικό, φίλε. Με άγγιξε, ωραία μελωδία, αρμονία και γουστάρω, εννοείται, το σουρεαλιστικό του τίτλου. Instant favorite.1 βαθμός
-
Το ειδα εχτες το βραδυ. Μου αρεσε γιατι δεν χρυσωσε κανενα χαπι και ειπε τα πραγματα με το ονομα τους. Ειναι δυσκολη δουλεια παιδια..θελει Level..προσαρμοστικοτητα και ανεκτικοτητα ειδικα οταν εισαι στο δρομο. Αυτο που εμενα χαλουσε αφανταστα οταν εκανα αυτη τη δουλεια ηταν αυτο που βιωναν πολλοι μουσικοι κ στο doc.. Να μην μπορεις να ξοδεψεις τα χρηματα που βγαζεις μη ξεροντας απο σαιζον σε σαιζον αν θα εχεις δουλεια. Αυτος ηταν και ο λογος που με οδηγησε στην εξοδο κ με αναγκασε να προτιμησω τα λιγοτερα αλλα σταθερα χρηματα πιανοντας μια πρωινη δουλεια..{συν οι συνθηκες διαβιωσης μου} Θελει γερο στομαχι το σεσσιονιλικι. Δεν χαλαστηκα επισης με τον Joel..Οι περισσοτεροι ετσι ειναι. Δεν εισαστε μπαντα - εισαστε οι μουσικοι του/της.. Το λαθος που εκαναν οι μουσικοι του, ηταν που πιστεψαν οτι ειναι μπαντα..{Ενταξει ηταν πολλα χρονια μαζι..} Ανα πασα στιγμη μπορει να παρεις ποδι. Συμβαινει καθημερινα και ο Lib καποια στιγμη το καταλαβε νομιζω οτι ...all he ever is...was a hired gun. Δειτε το αξιζει.1 βαθμός
-
Jason Kostal - " i have a 7 years wait list for one of my guitars"...... (base price στο site 16.500$) ... γεννιουνται αποριες μεσα μου αλλα δεν εχει νοημα, παλι καλα που ειμαι ταγμενος στην τεχνικη. Ποσο θαθελα να δοκιμασω μια τετοια κιθαρα, θαθελα να δω πως θα με κοιταζε μολις βγαλω τη σκληρη primetone απτο τσεπακι..1 βαθμός
-
Ξέρω θα γίνει πολύ nerd-y αλλά θα βάλω μερικά ακόμη ενδιαφέροντα video. Τα παρασκήνια της γνωριμίας του Watts με τον Somogyi και καναδυο ακόμη μαθητές του. Τον αμερικανό Jason Kostal και τον βρετανό Tom Sands των οποίων κιθάρες είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω από κοντά στο Holy Grail.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Γιαυτο ο σωστος ο γατος ο ηχοληπτης γραφει και το ζεσταμα. Και οχι μονο για την παραπανω φαση1 βαθμός
-
Ωραία συζήτηση με έναν από τους πρωτοπόρους της αναβίωσης της "καλλιτεχνικής" οργανοποιίας στην Αμερικανική ήπειρο. Από αυτούς που "επανίδρυσαν" τον ήχο της ακουστικής κιθάρας πέρα από τις νόρμες των Martin & Gibson. Δεν είναι τυχαίο που όποιος θητεύει μαζί του σε επίπεδο πρακτική εξάσκησης, μετά αυτομάτως μπαίνει στο group των "άντα" (δηλ. μπορεί να πουλάει όργανα μέχρι και 30 χιλιάρικα) Εδώ μία από αυτές τις κιθάρες, στο προηγούμενο Holy Grail Show (Leo Buendia). Eπιδειξίας, ο ίδιος ο Watts Michael Watts showing "The Tree" by Buendia Aυτή λοιπόν επωλήθη στα 30 χιλιάρικα.1 βαθμός
-
Το ηλεκτρικό μπάσο αν και είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στις μοντέρνες ποπ και ροκ παραγωγές τις περισσότερες φορές αντιμετωπίζεται ως "φτωχός συγγενής" , ειδικά σε σχέση με την ηλ.κιθάρα. Αυτό βέβαια είναι από μόνο του οξύμωρο καθώς μιλάμε και πάλι για μια ηλεκτρική κιθάρα.... Αυτό σημαίνει πως και στο ηλεκτρικό μπάσο μπορούμε (αν αυτό είναι βέβαια επιθυμητό) να ακολουθήσουμε προσεγγίσεις αντίστοιχες με την ηχογράφηση της κιθάρας, να χρησιμοποιήσουμε δηλαδή την ιδιαιτερότητα ενός συστήματος όργανο-ενίσχυση-χώρος και το πως αυτά τα στοιχεία αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Ταυτόχρονα μπορούμε να ασχοληθούμε και με την direct ηχογράφηση του οργάνου και πιθανότατα με τον συνδυασμό των δύο. Ας δούμε κατ'αρχάς τι μας προσφέρει η κάθε περίπτωση... Η απ'ευθείας (direct) ηχογράφηση μας προσφέρει μια πιο "ακριβή" και άμεση "εικόνα" του οργάνου απαλαγμένη από άλλα επεξεργαστικά στάδια (ενίσχυση) αλλά και από μέσα που επιδρούν στον χαρακτήρα και στο ηχόχρωμα (μικρόφωνα - χώρος). Ταυτόχρονα μας δίνει (υπό συνθήκες) ένα πληρέστερο συχνοτικά και δυναμικά υλικό για να δουλέψουμε, ενώ δεν αποκλείει και την μετέπειτα χρήση ενισχυτή (αν χρειαστεί) μέσω reamping. Απαραίτητη προυπόθεση για την επιτυχή έκβαση του εγχειρήματος η κατάλληλη ενίσχυση του σήματος σε line level. Στα μείον θα μπορούσαμε να βάλουμε το υπερβολικά "στεγνό" και "δισδιάστατο" σήμα, την έλειψη ιδιαίτερου χαρακτήρα (αν και η προενίσχυση μπορεί να είναι ιδιαίτερα δραστική) και φυσικά την πιθανότατα διαφορετική αίσθηση που μπορεί να έχει για τον μη εξοικοιωμένο χειριστή-μουσικό αυτή η συνδεσμολογία. Η ηχογράφηση μέσω μικροφώνου και ενισχυτή από την άλλη πλευρά μας δίνει ένα σαφέστατα πιο χρωματισμένο και με χαρακτήρα αποτέλεσμα, ανάλογα με τον χώρο, τα μικρόφωνα, την τοποθέτηση κλπ κλπ Έτσι όπως και στην περίπτωση της κιθάρας και ανάλογα με την τοπολογία του ενισχυτή, τον τύπο και την θέση του μικροφώνου μπορούμε να επιτύχουμε από "απαλά" χρωματισμένο ήχο έως ακραία υπεροδηγημένο. Στα μείον θα μπορούσαμε να συμπεριλάβουμε τους περιορισμούς στο συχνοτικό και δυναμικό περιεχόμενο όπως αυτοί καθορίζοντε από τον συνδυασμό ηχείου-μικροφώνου-χώρου, τον υψηλότερο θόρυβο αλλά και την μη αναστρέψιμη παρέμβαση στην ηχητική πηγή. Και οι 2 πλευρές λοιπόν έχουν τα υπέρ και τα κατά τους και όπως συνήθως η καλύτερη επιλογή βρίσκεται κάπου στην μέση, στον συνδυασμό δηλαδή και των δύο. Ας δούμε λοιπόν πως θα μπορούσαμε να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα και τι θα πρέπει να προσέξουμε. Σε ότι αφορά την απ'ευθείας (direct) ηχογράφηση,όπως είπαμε είναι πολύ σημαντική η σωστή ενίσχυση του σήματος σε line level, με άλλα λόγια η επιλογή προενίσχυσης....Έτσι είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε αν θέλουμε απόλυτα καθαρή ενίσχυση ή κάτι πιο χαρακτηριστικό και χρωματισμένο. Ανάλογα λοιπόν με το τι θέλουμε επιλέγουμε και την ανάλογη υλοποίηση. Και σε αυτή την περίπτωση οι solid state προενισχύσεις (και ειδικότερα οι σύγχρονες με ic's) προσφέρουν πιο γρήγορο transient response από τις αντίστοιχες λυχνίας (χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα καλό - το πιο αργό response σε συνδυασμό με το πιθανό soft clipping μπορεί να δημιουργήσει ένα πολύ επιθυμητό subtle compression effect). Πολύ καθοριστικός παράγωντας είναι και η παρουσία ή όχι μετασχηματιστών εισόδου και εξόδου και ο τρόπος που αυτοί επιδρούν στο χαμηλώτερο συχνοτικό φάσμα. Εδώ πολύ συχνά γίνεται μια παρανόηση καθώς σε πολλές προενισχύσεις με traffos που περιλαμβάνουν είσοδο HiZ το σήμα ΔΕΝ περνάει από τον μετασχηματιστή εισόδου.Σε αυτή την περίπτωση και αν θέλουμε να αξιοποιήσουμε και τους μετασχηματιστές εισόδου μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα DI και στην συνέχεια την mic είσοδο....γενικότερα σε πολλά preamps η HiZ είσοδος δεν μοιράζεται την ίδια διαδρομή (στο σύνολο της) με την mic και αξίζει τον κόπο να πειραματιστούμε με την παρεμβολή ενός DI. Προσωπικές μου επιλογές στο θέμα είναι τα line amps από broadcast modules όπως Telefunken & Siemens της σειράς Vx72 ή το 1272 της Neve. Στα αυτιά μου δίνουν την εικόνα ενός πολύ πλούσιου αποτελέσματος με πολύ έντονο χαρακτήρα στα χαμηλομεσαία, πολύ συμπαγή ήχο και πολύ "απαλά" ψηλά. Γενικά προτιμώ σαφέστατα το χαρακτηριστικό αποτύπωμα των μετασχηματιστών αυτού του τύπου ειδικά σε discrete tranzistor preamps-line amps όπως αυτά που ανέφερα. Σε ότι αφορά την ηχογράφηση με μικρόφωνο, είναι πολύ βασικό να θυμόμαστε ένα πολύ απλό πράγμα....σκοπός μας είναι κατ'αρχάς να ηχογραφήσουμε αυτό που ακούμε....δηλαδή πολύ απλά να μας ικανοποιεί αυτό που ακούμε από τον ίδιο τον ενισχυτή του (που σημαίνει πως έχουμε κάνει την σωστή επιλογή ενισχυτή και καμπίνας). Προσωπικά αυτό που θέλω να πάρω τις περισσότερες φορές από έναν ενισχυτή μπάσου είναιένα πιο "ζωντανό" υψηλομεσαίο συχνοτικό τμήμα (το attack από τα δάκτυλα ή την πένα) και τον όποιο "αέρα"....Γι'αυτό τον λόγο επιλέγω συνήθως καμπίνες μικρότερου συνολικού όγκου και πιο "κιθαριστικής" λογικής όπως η τρομερή 4 x12" JCM800 BASS SERIES...αντίστοιχα και σε ότι αφορά την επιλογή μικροφώνου τα ribbon είναι μια πολύ καλή λύση για την περίπτωση καθώς τα περισσότερα αποτυπώνουν με ιδιαίτερη λεπτομέρεια το μεσαίο τμήμα του συχνοτικού φάσματος με πολύ smooth άκρα. Από εκεί και πέρα πολύ καλές επιλογές μπορεί να είναι και πολλά δυναμικά με παρόμοια χαρακτηριστικά όπως τα SM7b & MD441, MD421, RE20 κλπ κλπ αλλά και κάποια πιο "ιδιαίτερα" LDC όπως τα U87, MA200, M147, U47FET κλπ κλπ Σε ότι αφορά την επιλογή προενίσχυσης ισχύει ότι και πιο πάνω με τον επιπρόσθετο παράγωντα της "συμπεριφοράς" των δυναμικών και ribbon και άρα την ανάγκη για το καλύτερο δυνατό matching σε ότι αφορά το απαραίτητο input gain & impedance. Αυτό που θα πρέπει οπωσδήποτε να προσέξουμε αν θέλουμε να συνδυάσουμε τα 2 διαφορετικά κανάλια είναι τυχόν προβλήματα φάσης που πολύ εύκολα μπορούν να "καταστρέψουν" την όλη προσπάθεια δημιουργώντας ένα εξαιρετικά αδύναμο bass track. Σε ότι αφορά το θέμα της επεξεργασίας με eq των tracks κατά την ηχογράφηση, αν και προσωπικά θεωρώ την ισοστάθμιση περιττή αν έχει γίνει προσεκτική δουλειά (με εξαίρεση ίσως κάποιο ελαφρύ HighPass στο direct κανάλι ώστε να το "απελευθερώσει" από "περιττή" πληροφορία), καλό θα είναι να είμαστε προσεκτικοί στο πόσο παρεμβατική θα είναι αυτή. Μην ξεχνάμε ότι "ότι γράφει....δεν ξεγράφει". Για περισσότερα σχετικά με την ισοστάθμιση σας παρπέμπω στο σχετικό άρθρο. Γενικά στο μπάσο κατά την ηχογράφηση η ισοστάθμιση θα πρέπει να έχει μάλλον "επιδιορθωτικό" χαρακτήρα με αναιπαίσθητες επεμβάσεις. Αν το υλικό μας έχει κάποιο έντονο συχνοτικό πρόβλημα καλό είναι να αναζητήσουμε την λύση στα αρχικά στάδια της δημιουργίας του, δηλαδή στο παίξιμο, στο όργανο αλλά και γιατί όχι στην ίδια την ενορχήστρωση. Σε ότι αφορά την δυναμική επεξεργασία ισχύει μεν το ίδιο, από την άλλη όμως προσωπικά την θεωρώ απαραίτητο συστατικό ενός πετυχημένου bass track. Πιο συγκεκριμένα για το μεν direct track συνήθως η επιλογή μου είναι κάποιο "αργό" tube compressor με smooth αλλά αρκετά γρήγορο release ώστε να διατηρεί ένα καλό μέσο level εξομαλύνωντας και στρογγυλεύωντας τις άκρες, χωρίς όμως να δημιουργεί ακουστό pumping και για το μικρόφωνο κάποιο πιο "γρήγορο" και "άγριο" FET comp που θα τονίσει πιο πολύ την δυναμική κίνηση του οργάνου αλλά και θα κάνει πολύ πιο έντονη την αίσθηση του χώρου αναδεικνύωντας το σώμα κάθε νότας εκτός από το attack.....και στις 2 περιπτώσεις είναι τρομερά χρήσιμο να υπάρχει η δυνατότητα για sidechain έλεγχο του gain reduction μέσω κάποιου HP φίλτρου. Πολλές φορές είναι πολύ καλή ιδέα η χρήση του compression παράλληλα και η ηχογράφηση του σε διαφορετικά tracks ή ακόμη και ο συνδυασμός και σε σειρά και παράλληλα....με εξαίρεση ίσως την παράλληλη σύνδεση τα VCA comps και o smashing χαρακτήρας τους δεν αποτελούν για εμένα καλή λύση για το ηλ.μπάσο (τουλάχιστον όχι στο tracking). Αυτά τα λίγα για αρχή... πειραματιστείτε και μην ξεχνάτε τα εξής - Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει το "σωστό" και εμπνευσμένο παίξιμο. - Τίποτα δεν μπορεί να διορθώθεί τελείως εκ των υστέρων.... - Τίποτα δεν είναι λάθος αν ακούγεται σωστά...."if it sounds good, it's good" (J.Meek) * Αναδημοσίευση απο το αρχικό άρθρο 25/07/09.1 βαθμός
-
Παραμύθι με όνομα για αρχαρίους με ψηφιακούς δράκους, ηλεκτρονικές νεράιδες, μάγισσες με σκουπόξυλα πυριτίου και λοιπά δυαδικά ξωτικά σε audio κάστρα... Κόκκινη κλωστή δεμένη… Μια φορά κι έναν καιρό, στο βασίλειο της μουσικής αναπαραγωγής, ο βασιλιάς «δίσκος βινυλίου», κάλεσε τον τρανό μάγο PHILIPS, με σκοπό να του βρει έναν τρόπο, ώστε ο ίδιος να καταστεί πιο προσιτός στους μουσικόφιλους υπηκόους του που παραπονούνταν από καιρό εις καιρό για τη χρηστικότητα και την εν γένει εργονομία της εξουσίας που τους ασκούσε. Ο μάγος λοιπόν, αφού είδε και απόειδε, τελικά ανακάλυψε μέσα σε μια φτωχική πλαστική καλύβα, τη φτωχή πλην τίμια μεταλλοπούτα «κασέτα» να κοιμάται σ’ ένα σωρό από ρινίσματα σιδήρου. Χρίζοντάς την με συνοπτικές διαδικασίες ως ακόλουθη του βασιλιά, του έλυσε το πρόβλημα της επαφής με τους υποτελείς του ακόμη και στο πιο μακρινό χωριό της χώρας. Έτσι, για χρόνια πολλά, γαλήνη επικρατούσε στο βασίλειο της μουσικής αναπαραγωγής και όλοι ήταν ευχαριστημένοι. Όμως, ο χρόνος είναι σκληρός και ο βασιλιάς γέρασε κινδυνεύοντας να μείνει χωρίς διάδοχο. Κάτω από το βάρος των συνθηκών, επιστρατεύτηκε για άλλη μια φορά ο μάγος «PHILIPS» για να δώσει τη λύση. Αυτός, αφού είδε και ματαπόειδε, συμβουλευόμενος το κόκκινο βιβλίο του, έφτιαξε ένα μαγικό φίλτρο που βοήθησε την βασίλισσα «τεχνολογία» να χαρίσει στο βασιλιά «βινύλιο» τον πολυπόθητο διάδοχο. Το όνομα δε αυτού «cd». Ο πανδαμάτωρ χρόνος, χαϊδεύοντας στοργικά με όρους σχετικότητας το πριγκιπόπουλο, το ώθησε να ανδρωθεί γρήγορα και μόλις στην εφηβεία του να ανέβει στο θρόνο (αν και δεν έπεισε ποτέ ότι του αξίζει), παραγκωνίζοντας τον γέρο πατέρα του. Παράλληλα, ήρθε η ώρα της (φτωχής πλην τίμιας όπως προείπαμε ανωτέρω) «κασέτας» να βγει στη σύνταξη, χωρίς μάλιστα να λάβει «εφάπαξ», ως ελάχιστη ανταμοιβή για τις τεράστιες υπηρεσίες που προσέφερε στο κοινωνικό σύνολο. Να ‘μαστε λοιπόν και στην ανάγκη για την δική της διαδοχή και μάλιστα με πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις στο ρόλο που καλείται να αναπληρώσει ο επερχόμενος αντικαταστάτης της. Άλλοι καιροί, άλλα ήθη πια, επιβάλουν την ανάθεση ανεύρεσής του στο Γερμανικό Ινστιτούτο Fraunhofer-IIS σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Erlangen και εταιρείες όπως η Thomson Multimedia, CNET, AT&T. Σαν αποτέλεσμα της συνεύρεσης όλων αυτών με τη βασίλισσα «τεχνολογία» γεννιέται το νόθο (κατά τις δισκογραφικές εταιρείες πάντα), MPEG-Layer 3 ή κατά κόσμον MP3. Θα ανταποκριθεί στο ρόλο του; Ποιος ξέρει; Ίδωμεν… Μέχρι τότε θα ζούμε εμείς καλά και αυτοί (οι εταιρείες ως την στιγμή που θα το αξιοποιήσουν δημιουργικά) μάλλον χειρότερα… Εxtras Επιστροφή στην πεζή πραγματικότητα, ξεκινώντας με μια αναφορά σε σημαντικές στιγμές από τη ζωή των πρωταγωνιστών του παραμυθιού. 1948 Η βιομηχανία πετρελαίου παρουσιάζει ένα πλαστικό πολλαπλής χρήσης το πολυβινυλοχλωρίδιο (PVC). Δίνεται λοιπόν ευκαιρία για τη δημιουργία δίσκων με στενό αυλάκι. 1963 Η Philips στην έκθεση του Βερολίνου παρουσιάζει την κασέτα. 1978 Η Philips ανακοινώνει το Compact Disc, το γνωστό μας CD. 1981 Η Philips παρουσιάζει το CD και σε συνεργασία με τη SONY παράγουν ένα ψηφιακό δίσκο για εμπορική χρήση. 1982 Ξεκινά στην Ιαπωνία η παραγωγή CD Hardware και Software. 1983 Την 1η Μαρτίου το CD κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στην Αγγλία. Θεωρήθηκε η μεγαλύτερη καινοτομία στη μουσική βιομηχανία μετά το δίσκο βινυλίου. 1987 Ξεκινάει η προσπάθεια της συμπίεσης του ψηφιακού ήχου στο Ινστιτούτο Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων Fraunhofer-IIS. Ο αρχικός αλγόριθμος που δημιουργήθηκε ήταν ο MPEG Layer 1 που ήταν και ο πρόγονος του MPEG Layer 3 δηλαδή του MP3. 1988 Για πρώτη φορά οι πωλήσεις CD ξεπερνούν αυτές των δίσκων βινυλίου. 2005 Ο υποφαινόμενος συγγράφει το ανωτέρω παραμύθι, βλέποντας στον ύπνο του εφιάλτες με τον Αίσωπο ως DJ, να του πετά CD σε άψογη φρίσμπι τεχνική, με στόχο το λαιμό του. Μπανάκι στο ποτάμι του ιδρώτα του δεν έκανε ακόμη, αλλά που θα πάει… ίσως στο επόμενό του θέμα… Τι είναι επιτέλους αυτό το MP3; Κάθε ηλεκτρονικός υπολογιστής με λειτουργικό Windows χρησιμοποιεί σαν βασικό αρχείο αποθήκευσης ήχου το Wave (.wav). Το MP3 (.mp3) δεν είναι τίποτ’ άλλο παρά μια συμπιεσμένη μορφή του. Παράγεται μέσω software το οποίο χρησιμοποιεί έναν απωλεστικό αλγόριθμο συμπίεσης (σημ. ο απωλεστικός αλγόριθμος κατά τη διαδικασία της συμπίεσης χάνει για πάντα κάποιο μέρος της πληροφορίας το οποίο δεν μπορεί πλέον με κανένα τρόπο ν’ ανακτηθεί). Ο εν λόγω λοιπόν, για να μειώσει το μέγεθος του αρχικού ασυμπίεστου αρχείου εκμεταλλεύεται μια ιδιαιτερότητα της ανθρώπινης ακοής που ονομάζεται ακουστική σκίαση. Με απλά λόγια, ανιχνεύει τα στοιχεία εκείνα από την αρχική μουσική πληροφορία που δεν θα είναι σε θέση (θεωρητικά) το ανθρώπινο αυτί να διακρίνει και τ’ αφαιρεί. Κι όμως εδώ το «μέγεθος» μετράει Ένα κοινό CD χωράει 700MB δεδομένων. Ένα τρίλεπτο μουσικό κομμάτι ασυμπίεστο, έχει μέγεθος 30MB. Συμπερασματικά μπορούμε σε ένα CD να «στριμώξουμε» 23 τρίλεπτα μουσικά κομμάτια. Ένα κοινότυπο MP3 αρχείο των 128 Kbps παράγεται με συμπίεση 1/10 οπότε εύκολα πλέον υπολογίζουμε ότι στο CD μας μπορούν να χωρέσουν περίπου 230 κομμάτια. Ε! ναι λοιπόν, το μέγεθος στην περίπτωσή μας παίζει σημαντικό ρόλο. Και με την ποιότητα; Τι γίνεται; Τα αρχεία MP3 δεν είναι όλα στον ίδιο βαθμό συμπιεσμένα. Το ποσοστό της συμπίεσης που θα έχει το κάθε αρχείο το επιλέγουμε οι ίδιοι κατά τη δημιουργία του. Όσο μεγαλύτερο είναι το ποσοστό συμπίεσης τόσο μικρότερο θα είναι και το αρχείο. Απ’ την άλλη όσο περισσότερο το συμπιέζουμε, τόσο περισσότερη πληροφορία χάνουμε, με άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα του ήχου. Το μέγεθος της συμπίεσης που εφαρμόζουμε μετριέται σε Kbps (Kbit/δευτερόλεπτο). Η μέτρηση αυτή δεν αφορά το ποσοστό ή το λόγο συμπίεσης αλλά το ρυθμό ροής των δεδομένων. Εύκολα όμως μπορούμε να υπολογίσουμε και το λόγο αυτό, αφού γνωρίζουμε ότι ο ρυθμός ροής δεδομένων του ασυμπίεστου ήχου είναι 1360 Kbps. Π.χ. σ’ ένα MP3 των 128 Kbps ο λόγος συμπίεσης θα είναι περίπου 1/10 (1360 : 128 = 10,63). Με την εξέλιξη του αλγόριθμου συμπίεσης στο πέρασμα του χρόνου, φτάσαμε στο σημείο ένα MP3 των 320 Kbps σε VBR (μεταβλητό ρυθμό συμπίεσης) να μην έχει καμία «ακουστή διαφορά» στην ποιότητα του ήχου από ένα CD στα μη «εκπαιδευμένα αυτιά» (αν και τα τελευταία εκτίθενται πολλάκις σε blind test…). Από την άλλη ένα MP3 των 128 Kbps να έχει ικανοποιητικότατη ποιότητα για τον μέσο ακροατή χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις και αρκούντως μικρό μέγεθος ώστε να αποτελεί χρυσή τομή για πλήθος χρήσεων. 2006 Νίκος Παπαρρόδου1 βαθμός
-
Το Hired Gun με είχε κεντρίσει από το trailer. Νομίζω είναι μια ΟΚ ταινία για να την δει μια μουσική παρέα χαλαρά πίνοντας μπύρες. Περίμενα περισσότερους καλλιτέχνες ή στουντιακές & live σκηνές. Ως ταινία την προτείνω.1 βαθμός
-
...και μέσα στο μήνα, προλαβαίνεις να δεις και άλλο ένα καταπληκτικό με τη ζωή του Joe Cocker...και μετά βλέπεις και τα τρομερά ντοκιμαντέρ με ζώα, ταινίες, σήριαλ....1 βαθμός
-
Πολύ wow! παίξιμο και φοβερή παρουσία παρα το ότι πρόκειται για δύο κιθάρες. Συγχαρητήρια!1 βαθμός
-
Λασκα με το μπουκαλι,γιατι την πατας χωρις να το καταλαβεις. Το παιρνεις παρεα,διπλα στη ζεστα απο το τζακι και το κατεβαζεις χωρις να καταλαβεις. Καλο βραδυ με ενα τετοιο ακομα.1 βαθμός
-
"Μισή ώρα ηρεμίας.... Ό Neil, 2 ουισκάκια, 3-4 τσιγάρα, ζεστούλα δίπλα στο αναμμένο τζάκι, έξω το έχει στρώσει αν και σταμάτησε να χιονίζει. Τι άλλο να ζητήσει ο άνθρωπος..... Εντάξει ίσως υπάρχουν ακόμα 2-3 πραγματάκια? αλλά για την ώρα όλα OK! " Ωραιος ο Φωταρος. Παρε αλλο ενα του τζακιου φιλε.1 βαθμός
-
Μισή ώρα ηρεμίας.... Ό Neil, 2 ουισκάκια, 3-4 τσιγάρα, ζεστούλα δίπλα στο αναμμένο τζάκι, έξω το έχει στρώσει αν και σταμάτησε να χιονίζει. Τι άλλο να ζητήσει ο άνθρωπος..... Εντάξει ίσως υπάρχουν ακόμα 2-3 πραγματάκια? αλλά για την ώρα όλα OK!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ένα μικρό θεματάκι που συνέθεσα για τη μουσική στο μενού επιλογών ενός scifi game με σκοπό να λουπάρει επ' άπειρον μέχρι ο παίχτης να πατήσει start, load κλπ.1 βαθμός
-
Καλησπέρα σε όλους!! Παραθέτω το συγκριτικό βίντεο που έφτιαξα για 6 διαφορετικούς ενισχυτές. Όλη η διαδικασία είχε πολύ ενδιαφέρον οπως τα περισσότερα A/B τεστ. Signal chain: - Knaggs kenai - Amp - Two notes Torpedo live - Focusrite scarlett 2i4 - Cubase 7.5 Δεν χρησιμοποιησα καθολου εξτρα eq, compression και σε ολους τους ενισχυτες κράτησα τις ίδιες ρυθμίσεις. Πιο συγκεκριμένα ολα τα eq 12' και το gain στο "και τεταρτο" Σχολια, ερωτήσεις εννοειται ευπροσδεκτα1 βαθμός
-
Η Superfunk12 productions αποχαιρετα το 2018 με ενα αισιοδοξο και χαλαρο κομμάτι που θα σας κρατησει συντροφια τις επομενες κρυες ημέρες μπροστα στο τζακι και πινοντας eggnog1 βαθμός
-
κάτι που ταιριάζει με τον μουντό και βροχερό καιρό των ημερών....με φανερές κάποιες επιρροές σε σημεία για τους παρατηρητικούς1 βαθμός
-
έχοντας "συνταξιοδοτηθεί δημιουργικά" προ αμνημονεύτων σε ότι έχει να κάνει με την τραγουδοποιία, ζουλεύω (θαυμάζοντας παράλληλα φυσικά) φίλοι... γι αυτό επιτρέψτε μου να καταθέσω κι εγώ εδώ συμβολικά, ένα ακόμα χαριτωμένο (θέλω να πιστεύω) ντεμάκι από τα νιάτα μου, αναπολώντας (πιο) ξέγνοιαστες εποχές...1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00