Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/28/18 σε όλα
-
Pathway to Paris : Live @ Le Trianon - www.pathwaytoparis.com/album3 βαθμοί
-
Πολύ λίγοι ντράμερ στα γκρουπ που έπαιξα τα τελευταία χρόνια δεν το κάνουν πια. Μονο ένας βραζιλιάνος τζαζ ντραμερ απ' ότι θυμάμαι, έπαιζε (αλάνθαστα) στα τέμπο χωρίς μετρονόμο. Όχι πως λέει και κάτι αυτό, δεδομένου ότι οι περισότεροι βοηθούνταν τόσο πολύ με τον μετρονόμο να τους δίνει τεμπο, ώστε κατά κανόνα ήταν/είναι άψογοι. Και βοηθάει και την μπάντα βέβαια. Γιώργο, θα συνιστούσα να το δοκιμάζατε πρώτα στις πρόβες και ν μην το εγκαταλείψετε αν συναντήσετε ζόρι στο να ακολουθήσετε το κλικ του ντράμερ. Μερικές φορές, αν το κομμάτι έχει πολλές παύσεις ή διαφορετικά ρυθμικά μέρη, είναι λίγο tricky αλλά μετά από κάμποσες δοκιμές συνηθίζεται από όλους.2 βαθμοί
-
Η διαφορά που έχω στον ήχο αλλάζοντας από πένα nylon σε πένα ultex είναι μεγάλη, δραματικά μεγαλύτερη από το να άλλαζα σώμα σίγουρα,και πιο φτηνή λύση για διάφορετικο ήχο Και εγώ το ίδιο αλλά ανάποδα,πάνω από 1mm απλά δεν μπορώ να παίξω συνήθως 0,73 και κΣερο πΣωμι φιλωΟΥς2 βαθμοί
-
Τωρα σοβαρα μιλωντας... Πόσοι νοιζαδες εδω αγορασαν κιθαρα με βαση αν το σωμα ειναι ash, alder ή μαονι, και προσπαθωντας να πλησιασουν συγκεκριμενο ηχο βασει του ξυλου του σωματος;;;; Εγω αυτο που πιστευω (κατα τη δικη μου γνωμη) ειναι οτι ο συντονισμος που γινεται στα ξυλα παιζει ρολο οταν, αυτο ακριβως, τα ξυλά παιζουν το ρολο ηχειου στο cavity τους, οποτε και νομιζω παιζει ρολο στα Ακουστικα κυριως οργανα. Αυτο γινοταν με αυτη τη σκεψη στο μυαλο εδω και εκατονταδες χρονια πριν οταν πχ κατασκευαζονταν βιολια κτλ, και ψαχνανε συγκεκριμενο ηχο να βγαζουν τα οργανα. Απο τη στιγμη που στα ηλεκτρικα οργανα ο ηχος περναει μεσω μαγνητων, το μονο που παιζει ρολο στον ηχο (ισως) εχει να κανει με το κατα ποσο η μαζα του σωματος βοηθαει στις χορδες να παλλονται/ συντονιζονται. Αλλα και παλι, το μεγαλυτρο μερος του ηχου το εχει αναλαβει ο μαγνητης, pots, καλωδια, πεταλια, ενισχυτης. Αν αυτο που παιζει ο κιθαριστας στη σκηνη ακουγεται καλα, εχει περισσοτερο να κανει με ΤΙ υπαρχει σε ολο το signal flow και λιγοτερο στο σωμα απο τι ξυλο ειναι. Αντε ελαχιστα εως μηδαμινα... Ο μονος λογος που θα επελεγα συγκεκριμενα σωματα εναντι αλλων ειναι: 1. Το βαρος 2. Ανθεκτικοτητα/ σκληροτητα ξυλου για να παλεψει πιθανες βαρβαροτες επι σκηνης 3. Αν θελω seethrough χρωμα να φαινονται νερα και σε τι χρωμα θα κατσει απο επανω φιλικα παντα2 βαθμοί
-
ΣΚΑΙ, REAL FM, zougla, newsit και makeleio αποκλειστικά εδώ και πολλά χρόνια. Βλέπω Τατιάνα αν έχει κάποιο επίκαιρο έγκλημα η κάποιο επίκαιρο κοινωνικού περιεχομένου debate. Καμία εφημερίδα από τις τσαμπε στα κιόσκια φαστφουντάδικων π.χ.αραια και που. Δεν διαβάζω από πηγές εξωτερικού γιατί δεν γουστάρω την αντικειμενικοτητα πολύ. Ότι πιο κατευθυνομενο και παρερμηνευμενο κατά το εκάστοτε εγχώριο πολιτικό επιχειρηματικό εγχώριο δοκούν.... Με αυτά τη βρισκω περισσότερο. Βλέπω επίσης πολλά ντοκιμαντέρ για πολέμους, για εξωγιηνους, συνωμοσίες, πολιτικά ντοκιμαντέρ, για εγκλήματα, για το πως έπεσε το αεροπλάνο, εκληματολογικα και τέτοια. Πολύ τα γουστάρω αυτά. Και για το σύμπαν, για τεχνοεπιστημη και τέτοια. Και τη ζωή των προφητων. Άλλες φορές τα βρίσκω ορισμένα ενδιαφέροντα, τις περισσότερες γελάω. Τραγκας, ελεύθερος σκοπευτής όλα τα λεφτά, ακούω μέχρι και αυτά που λέει για την κρεταλοη και τον διαβήτη. Τα έχω μάθει απ έξω. Χαχαχαχαχαχαχαχα ΣΚΑΙ ιδιαίτερα... Χαζεύω την κοσιωνη. Έχει κι άλλα καλά μωρά. Αλλά αυτή, παρόλο που έχει κουμπαριά με την εξουσία, τους Μητσοτάκηδες, είναι κορυφαία, κρατάει επίπεδο. Με πορτοσαλτε και τον ανταποκριτή των Αμερικανών, κρατάει ισορροπία με αυτή το δελτίο. Χαχαχαχαχα2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Καλημερίζω, Είπα να το γυρίσω σε σκέτο πιάνο αυτή την φορά. Προσπάθησα να πώ μια ιστοριούλα με θέμα την θλίψη/νοσταλγία μιας κατάστασης που προσπαθούμε να ξεπεράσουμε και να ξεκινήσουμε κάτι νεο,μονο και μονο για να ανακαλύψουμε οτι επιστρέφουμε πάλι στην αρχή αλλά με νέες εμπειρίες που ενσωματώνουμε στην αρχική μας θέση.1 βαθμός
-
Ο τραγουδιστης βγάζει στίχους ? Λοιπόν έχουμε συμφωνία βάλε τα κιθαρόνια και να βρούμε στίχους να το τραγουδήσεις.1 βαθμός
-
Που είναι η φωνή οέο..; Το κομμάτι απεγνωσμένα παρακαλεί για φωνή! Πολύ καλό Νικόλα αλλά, πέρα από την απουσία της προαναφερθείσας ( γυναικείας εάν είναι δυνατό αυτό...) φωνής, μου φάνηκε μικρό σε διάρκεια....ήθελα κι άλλο!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Στα δυο κομμάτια που έβαλες ακούω καλά στοιχεία! Μ' αρέσει η φωνή, ο ντράμερ έχει ωραίες ιδέες (ιδεολόγος!), κιθάρα ΟΚ! Για το τρίο -μπάσο, τύμπανα , κιθάρα, το μόνο που έχω να προτείνω για τα σόλο (αν δεν είστε οι Black Sabbath ή οι RHCP όπου το rhythm section αποτελεί επιστήμη, με αποτέλεσμα να μην "αδειάζει" το αποτέλεσμα στις μονωδίες (σόλο) του κιθαρίστα, είναι το ακόλουθο, το οποίο και ακολουθώ προσωπικά ως κιθαρίστας: να φτιάχνεις σόλο που να συνοδεύονται με ακόρντα ή διπλές-τριπλές μινι συγχορδίες, να χτυπάς ανοικτές χορδές που κρατούν τον ήχο του ακόρντου ενώ συνεχίζεις με μια άλλη φράση το σόλο σου, να κάνεις περάσματα που να πατάνε εδώ κι εκεί στις αλλαγές των ακόρντων έτσι ώστε να δίνεται η αίσθηση του chord progression, να παίξεις μέσα στο σόλο μελωδικά θέματα (π.χ. φραζάρισμα ΠΑΝΩ στα ακόρντα), και επίσης, να κάνεις ρυθμικά σόλο (α λα Peppers, U2 κλπ) Είναι λίγο παίδεμα να αποκτήσει κανείς αυτό το attitude, αλλα΄αν το δεις ως πρόκληση, ακόμη και σε γνωστά κομμάτια όπως αυτά που πόσταρες, μπορείς να κάνεις τους άλλους να μιλούν για σένα και για το πόσο "πλήρες" ακούγεται το τριο σας. Just my two cents!1 βαθμός
-
χαχαχαχαχαχαχα..... Για στειλε κανεναν που παιζει με Fender Mex ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
The Mu chord... Πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση του Deacon Blues. Ηχητικά, συνθετικά και λυρικά. Άψογο βίντεο για τους φαν των Steely Dan.1 βαθμός
-
Με την κιθάρα και τους τυπικούς ήχους που όλοι αγαπάμε, χλωμότατο. Με τα synth όμως και τα resonant φίλτρα, τους βγάζεις τα μάτια εύκολα. Το έχω δει να συμβαίνει, και δεν ήταν ευχάριστο ??1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Νομίζω πως το τι θα κάνεις με το delay είναι θέμα γούστου. Θα σου λήψει ή θα σε ενοχλήσει. Κι εγω το έχω σχεδόν μόνιμα ανοικτό και χαμηλά στα σόλο αλλά στα ρυθμικά το κλείνω ή ρυθμίζω τουλάχιστον με το tap tempo. Οσο για το διάλειμμα δεν νομίζω να υπάρχει κανόνας πέρα απο την αντίδραση του κοινού αλλά και τον χώρο που παίζετε. Πριν τους δεις να χάνουν το ενδιαφέρον τους ή να φεύγουν, ξεκινάς. Γύρω στο τέταρτο maximum θα έλεγα.1 βαθμός
-
Εξαρτάται τι ήχο θέλεις,αν έχει tap tempo μπορείς να το έχεις μόνιμα ανοιχτό αλλά στο σωστό tempo1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
To θέμα είναι, τα βλέπουμε δεν τα βλέπουμε, θα υπάρχουν αφου τους τα χώνουν οι τράπεζες με εντολές των ανωθεν και κανουν τα στραβά ματια για τα χρέη και παραγράφουν τις οικονομικές τους δυνατότητες. Και τα σπασμένα τα πληρώνει ο πολίτης. (ο καημένος που τον κοροϊδευουν και τον οδηγούν στην πείνα) Εμεις τους πληρώνουμε, ΔΥ είναι ολοι τους, κρατικοδίαιτοι με πως το λένε, ιδιωτικό προσωπείο. χχαχαχαχαχαχχα Δεν πειράζει, δινουν δουλειές αν και έχουν πέσει τα μεροκάματα και έστω κι έτσι καλό ειναι να υπάρχουν πολλές φωνές. Στο κάτω κάτω, όποιος δεν θέλει δεν τα βλέπει. Αυτα θα υπάρχουν, Μονο το mega την πάτησε, βγάλανε τον κομπλεξισμό τους, αφου όλα τα άλλα έτσι είναι, Αυτό τους εφταιξε. Τοσα χάρισαν στο Μεγαρο Μουσικής, το mega δηλαδή? Την πάτησε σαν τον Τσοχατζόπουλο και αυτό. Ολα την βγάλανε λάδι, εκτός απο το καημένο το MEGA. χαχαχαχχαχαχαχαχαχαχα Φυσικά παρελειψα το NOIZ σαν πηγή ενημέρωσης και επαφής με τη μουσική και την τεχνολογία. Ρε, πληρότητα στους τουριστικούς προορισμούς, τζίρος στα μαγαζια και εχει κοκκινισει το σύμπαν απο τα δάνεια και τα χρέη στην εφορία. Δεν πληρώνει ο κοσμάκης και πάει και τα τρώει μην του τα βρούν και τα κατάσχουν. Τι θα γίνει κυρία Στεφανίδου μου? Πως θα ζήσουμε εμείς? Ευρωπαίοι δεν είμαστε, τι σας εκάμαμε? Πως θα τα σπουδάσουμε το παιδιά? Δεν θα μας τά διορίζουν μετά. Για να σκουπίζουν στις επιχειρήσεις των επενδυτών όταν θα έρθει η ανάπτυξη τώρα που τελειώσαμε το πρόγραμμα και να κάνουν σύμβαση για 618 ευρώ που θα πάει με τον κατώτατο μισθό που θα ανέβει από του χρόνου, θέλει δυο μεταπτυχιακά και πέντε γλώσσες. Που θα τα βρούμε να τους τα δώσουμε, που κόψαν τις συντάξεις στους παππούδες και είμαστε άνεργοι και έχουμε τρία κυρία Στεφανίδου μου, ζωή να έχουν! Να τα πάμε έξω? Και εμάς ποιος θα μας προσέχει που θα αρρωστήσουμε? Ε να ευθυμήσουμε και λίγο χρονιάρες μερες, ε? χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα1 βαθμός
-
μπορεί να φανεί πεζό, αλλά έχω ένα american sound, γι αυτά που θέλω μου φτάνει... (κι αυτά ωραία ήταν....εκτός του soul food)1 βαθμός
-
Rock χωρίς τζιτζίρι, φαγητό χωρίς αλάτι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Από παντού εκτός τηλεόρασης που έτσι κι αλλιώς δεν είχα για πολλά χρόνια, και την ξεσυνήθισα. Από όσο θυμάμαι όμως από τις παλιές καλές εποχές, μου άρεσε ο Βερύκιος, ο Χίος, το ερωτοδικείο, η Πέπη, τα παιδιά της νύχτας, ο Λιακόπουλος, και ο Μικρούτσικος ο μικρός. Είχανε ψωμί αυτά τα προγράμματα, σε κρατούσανε να πιείς άνετα το ποτό σου. Η Πάνια δεν μου άρεσε, φτιαχτή ήτανε η εκπομπή, και η Τατιάνα κόπια ήτανε του Μικρούτσικου, αλλά δεν έχει το ταλέντο να βγάζει γέλιο όπως αυτός. Αφού έβλεπα Μικρούτσικο και έκοψα τον ψυχίατρο, δεν τον χρειαζόμουν άλλο, μου τα έλεγε ο Ανδρέας. Από πολιτικά, παίρνω τηλέφωνο τον Καμμένο και μου λέει τι συμβαίνει από πρώτο χέρι. Ακούω και Γεωργίου που τον γουστάρω πολύ. Τα άλλα τα ψάχνω μόνος μου.1 βαθμός
-
Βασικά δεν υπάρχει τηλεόραση σπίτι ! μάλλον υπάρχει αλλά είναι στην κουτά της ... ? και έχω την ηρεμία μου !1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εγώ τα έχω ξαναπεί. Δε χρειάζεται να πείσουν όσοι ακούνε αυτούς που δεν ακούνε ούτε το αντίθετο. Ας (μην) ακούει ο καθένας ό,τι θέλει κι ας πορευτούμε όλοι μαζί αδελφωμένοι προς ένα νέο κιθαριστικό έτος με την ευχή να πέσουν όλες οι τιμές των πάντων κατά 70% και να διπλασιασθούν οι μισθοί και οι απολαβές όλων. Και εύχομαι σε όλους χαρά και ηρεμία, ακόμα και σ' αυτούς που δεν ακούνε διαφορά και νομίζουν ότι αυτή είναι η αντικειμενική αλήθεια ενώ είναι προφανές ότι κάνουν λάθος.1 βαθμός
-
Μην σκοτίζεσαι. Τα πιο δημιουργικά σχήματα και ιδέες προέκυψαν απο ελλείψεις. Αν δεν σου κάθεται με τον "πατροπαράδοτο" τρόπο το τριο και η παρέα είναι φιλότιμη, θα βρεις την άκρη. Είτε προσαρμόζοντας το ρεπερτόριο, είτε το παίξιμο, είτε το όργανο. Ετσι είπε κι ο Δαρβίνος. ;)1 βαθμός
-
Φορτωνει η cpu σας απο την αδρεναλινη και το αγχος και δεν ακουτε τι γινεται ουτε καταλαβαινετε οτι τρεχετε. Ειστε αφοσιωμένοι στο τι παιζετε ατομικα Γενικοτερα αν εχετε ηχογραφησει το Live, λογικα θα ακουσετε κι αλλα που δεν τα προσεξατε εκεινη την ωρα. Πως αδειαζει η cpu? Περισσοτερο ατομικο αλλα και ομαδικο practice. Ετσι θα παιζετε αυτοματα, αλλα και με λιγοτερο αγχος και θα ακουτε περισσοτερο τι παιζετε αλλα και τι παιζουν οι αλλοι και θα υπαρχει καλυτερος συγχρονισμος και θα εχετε και δυναμικες σαν μπαντα. Ο ντραμερ να τραγουδαει απο μεσα του το ρεφρεν πριν δωσει για να μπειτε. Ηρεμια ομως. Δεν σας κυνηγάει κανεις.1 βαθμός
-
Τελικα αγορασα ηχειακι καλο. Πηρα Νο.2 της λιστας που ειχα καθως αυτο υπηρχε ετοιμοπαραδωτο. Σειρα heritage, μοντελο g12-65. Το εβαλα καμπινουλα που εχω στο σπιτι και απο χθες το δουλευω σε χαμηλες εντασεις. Απο αυριο θα το παιρνω μαζι στις προβες να το "σπασω" λιγο και να μαλακωσει. Βεβαια εχει ηδη αρκετα μαλακο και γλυκο ηχο σε σχεση με το seventy 80 που αντικατεστησε. Μου αρεσει που εχει φλατ μεσαια και γλυκα πριμα. Επισης, στην πεταλιερα τοποθετησα το φτηνο power supply box που εχω. Δυστυχως ειχε παρα πολυ θορυβο και επανεφερε το απλο τυπου chain, οπου και δεν εχω κανενα θορυβο απολυτως. Να το αφησω ετσι ή να αγορασω στο μελλον καποιο επωνυμο power box?1 βαθμός
-
Το 2x12 είναι overkill εκτός κι αν παίζετε Overkill. ;D Πέρα απ' την πλάκα, ένα δωδεκάρι μεγάφωνο είναι υπεραρκετό για live σε (υποθέτω ότι σε τέτοιον χώρο θα παίξετε) σχετικά μικρούς χώρους τύπου bar/club/θέατρο. Όσον αφορά την ένταση και δεδομένου ότι αναφέρεις ότι στην πρόβα παίζεις πολύ δυνατά, το πιθανότερο είναι ότι δε θα σε αφήσει ο ηχολήπτης να ανεβάσεις τόσο. Κι εδώ που τα λέμε, οι σχετικά χαμηλές εντάσεις πάνω στη σκηνή, ωφελούν συνολικά τον ήχο της μπάντας γιατί όλα είναι πιο ευκρινή αλλά και στην απόδοση μια που θα μπορείτε να ακούτε ο ένας τον άλλο καθαρότερα. Πάντως, όπως θα καταλάβεις και με την εμπειρία των lives, αυτό που παίζει σημαντικότερο ρόλο τουλάχιστον για εμάς τους κιθαρίστες, δεν είναι η ένταση αλλά οι συχνότητες. Το να ακούς καλά και όπως θες τον εαυτό σου πάνω στη σκηνή, έχει να κάνει πολύ περισσότερο με το δεύτερο παρά με το πρώτο. Τουτέστιν θα μάθεις να ρυθμίζεις τον ήχο σου για live και ανάλογα με το χώρο και τη σκηνή. Επίσης θα ανακαλύψεις ότι κάποιοι συνδυασμοί εξοπλισμού (κιθάρα-ενισχυτής-πετάλια) μπορεί να ακούγονται απίστευτα στην πρόβα και στο σπίτι αλλά στο live δε λειτουργούν καλά (αυτό που λέγαμε περί συχνοτήτων παραπάνω). Καλή επιτυχία εύχομαι.1 βαθμός
-
Εκει που παιζει καλα ο ενισχυτης σου. Αν ειναι πιο δυνατα απο οτι πρεπει ή πιο χαμηλα απο οτι πρεπει, ειναι ενα θεμα που θα λυσει ο ηχοληπτης. ΟΚ και συ μην πας με 100W λαμπα να παιξεις σε 50αρι μαγαζι, ουτε με 10W σε 1000αρι.1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00