Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      20926


  2. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      1713


  3. Μανώλης Χναράκης
  4. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      3887


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/19/18 σε όλα

  1. Mετά από καιρό, αξιώθηκα να τελειώσω μια ηλεκτρική που είχα στα σκαριά κάμποσο. Ένα πασίγνωστο concept (ειδικά με τους EMG θυμίζει πάρα πολύ μια κάποια Pensa/Suhr) με πολλα καλούδια και αλλιώτικα specs. Μια drop top υλοποίηση (δηλ, χοντρό καπάκι με λυγισμένο arm contour), με γεναιόδωρο faux binding (μου αρέσουν τα binding παχιά, να φαίνονται καλά στο ανφάς και να "περιγράφουν" ωραία το όργανο), Short scale (24.6"), hand rubbed κόκκινο burst, όλο στο χέρι -παρουσία του ιδιοκτήτη, με weight relief, χειροποιητα αλουμινένια covers, βαμμένο στο χέρι custom switch tip, stainless steel frets, κοκκάλινο stained-black nut, ελαφρώς βαμμένα μεταλλικά knobs για να ταιριάξoυν με το ιδιαίτερο "vintage copper" των Schaller κλειδιών και tremolo. Το μανίκι είναι φινιρισμένο με true-oil και η στάμπα-logo Pink Floyd inspired σχεδιασμένη στο χέρι. Ακολουθεί ένα αναλυτικό spec list: Βody: American Red Alder w/weight relief Top: Flamed Maple Neck: European Figured Maple, Soft V assymetrical profile, 21mm@first fret. 2-way truss rod, body end adjustment Fingerboard: Tiger Maple w abalone dots & side markers, 9.5"-12" conical radius, 24,6" scale length, Stainless Steel jumbo frets, Bone nut (black stained) Schaller DaVinci tuners vintage copper Schaller tremolo vintage copper EMG DG20 David Gilmour pickups & electronics. Vol -Bass/Treble boost-Mid boost. Extra "neck on" mini switch Handcut Aluminum Back control-plates Hand rubbed "peachburst" top w/ faux binding technique. Sprayed "black red" body Gloss nitro-alkyd clear top coats Weight 3,6kg Aκολουθεί φωτορεπορτάζ. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Οποιαδήποτε κριτική/γνώμη/απορία ευπρόσδεκτα. Με τιμή, Φάνης Πλουμής, Alfa Handcrafted Guitars, Πνοή και Νύξη workshop
    9 βαθμοί
  2. κάτι που ταιριάζει με τον μουντό και βροχερό καιρό των ημερών....με φανερές κάποιες επιρροές σε σημεία για τους παρατηρητικούς
    7 βαθμοί
  3. καλός παλιός φίλος το ανέβασε στο φβ... εγώ απλώς το μοιράζομαι και πάω να πουλήσω τις κιθάρες μου...
    5 βαθμοί
  4. Εάν δεν ευλογήσεις τα γένια σου θα πέσουν να σε πλακώσουν......?
    3 βαθμοί
  5. έχοντας "συνταξιοδοτηθεί δημιουργικά" προ αμνημονεύτων σε ότι έχει να κάνει με την τραγουδοποιία, ζουλεύω (θαυμάζοντας παράλληλα φυσικά) φίλοι... γι αυτό επιτρέψτε μου να καταθέσω κι εγώ εδώ συμβολικά, ένα ακόμα χαριτωμένο (θέλω να πιστεύω) ντεμάκι από τα νιάτα μου, αναπολώντας (πιο) ξέγνοιαστες εποχές...
    3 βαθμοί
  6. Και μόνο σαν απάντηση στο ερώτημα "πόσο διαφορετικά θα έγραφες σήμερα" αξίζει τον κόπο και τον χρόνο για να το δοκιμάσεις. Είσαι απο αυτούς που εξελίσσονται προοδευτικά και σίγουρα έχεις πολλά να πεις σήμερα. Τωρα το που θα βρεις την διάθεση... Θα σε τσιγκλάμε κι εμείς πότε -πότε.
    2 βαθμοί
  7. Για να μην ανοίγουμε καινούργιο θέμα, πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμη η έκδοση 3 για τους ενισχυτές KATANA, όπου θα προσθέτει εκτός των άλλων και κάποια εφφέ όπως για παράδειγμα τα θρυλικά εφφέ DC-30 (Chorus/Echo), GE-10 (Graphic EQ) κλπ. Επίσης, ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα μέσω του Tone Studio να τροποποιεί και άλλες παραμέτρους. Αυτά τα ολίγα...
    2 βαθμοί
  8. Καλημέρα σας αγαπητοί συνάδελφοι. Κάμω ποδαρικό/δοκιμή στην κατηγορία κλιψ του νέου φόρουμ με ένα πρόσφατο κομμάτι που πήγαινε για τραγούδι αλλά δε μου έκατσε τελικά και το άφησα ως ινστρουμένταλ. Δεν ξέρω αν έχω συμπληρώσει τα πεδία σωστά και δε βλέπω να υπάρχει προεπισκόπηση πια οπότε θα δείξει.
    1 βαθμός
  9. Υπάρχουν πλέον πολλοί ενισχυτές που παίζουν πολύ καλά high gain χωρίς κανένα πετάλι μπροστά (EVH 5150iii, Peavey 5150 Original, Marshall JVM, κλπ). Δυστυχώς ο Ironheart ό,τι λάμπες και να του βάλεις, το πετάλι του το θέλει μπροστά. Εφόσον το πετάλι δεν το γλιτώνεις και έχεις ήδη ένα που κάνει τη δουλειά, αντί να αλλάζεις λάμπες, δεν παίρνεις ένα attenuator; Με αυτό θα μπορείς να σπρώχνεις το Master Volume ώστε να παίρνεις παραμόρφωση και από το τελικό στάδιο του ενισχυτή, σε εντάσεις που να μη σου δημιουργούν πρόβλημα. Attenuators τύπου Jet City Jettenuator, Bugera Power Soak, Harley Benton Power Attenuator, είναι φθηνά και κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.
    1 βαθμός
  10. Πάρα πολύ ωραίο! Εμένα πάλι, μου αρέσει που δεν επαναλαμβάνεται το αρχικό θέμα, δίνει μια αίσθηση -καλώς εννοούμενης-απλωσιάς. Και η απουσία φινάλε, σε πολλές περιπτώσεις προκαλεί μελαγχολία, οπότε ενισχύει και τον τίτλο του θέματος. Χωρίς να σκαμπάζω πολύ από τα περί παραγωγής θέματα, σημειώνω πως μου άρεσαν πολύ οι κιθάρες. Συγχαρητήρια.
    1 βαθμός
  11. Το gain μιας λυχνιας δεν εχει καμμια σχεση με την "ποιοτητα" της λυχνιας,υπαρχουν εκπληκτικες low gain λυχνιες και χαλια μαυρα high gain λυχνιες. Ο ενισχυτης σου φοραει ,οπως και το 99% των ενισχυτων,12ΑΧ7 στην V1,η οποια ετσι κι αλλιως ειναι η πιο high gain προενισχυτικη λυχνια που υπαρχει,μπορεις να ψαξεις στο google "12AX7 with high gain" για να δεις τις πιο "βρωμικες" 12ΑΧ7 που μπορεις να αγορασεις.Οι 12ΑΧ7Β ειναι high gain 12AX7 Κατα τη γνωμη μου δεν νομιζω να ακουσεις καποια τρομερη διαφορα παντως.
    1 βαθμός
  12. Πολύ ωραίο και δυνατό θέμα/εισαγωγή το οποίο όμως πρέπει να είναι σημείο αναφοράς και θέλει επανάληψη/εις. Όπως λέει κι ο Στράτος θέλει συμμάζεμα χρονικά (όχι τόσο μακρύ imrpo) και εκείνο το επαναλαμβανόμενο drum pattern καταντάει μονότονο οπότε καλό θα ήταν να είχε κάποια ποικιλία. Κατά τ' άλλα εξαιρετικό για τα γούστα μου.
    1 βαθμός
  13. Ωραίο θέμα στην εισαγωγή που όμως δεν επανέλαβες μεταξύ των 2 σόλο τουλάχιστον, με αποτέλεσμα να φανεί σαν jam. Αξίζει να το ξανακούσει ο ακροατής κάπου στην μέση. Μου αρέσει πολύ η ατμόσφαιρα που θυμίζει ECM και η επιλογή των οργάνων. Ολα πολύ ωραία και καλογραμμένα. Και η κιθάρα! Νομίζω πως καλά θα έκανες να δώσεις το ένα σόλο (φλάουτο / συνθ) σε άλλον παίκτη, guest. Ενισχύεις το ενδιαφέρον και επικεντρώνεσαι σε αυτά που ξέρεις καλά. Η μείξη θέλει έμπειρο αυτί που το έχεις αλλά όχι στα εργαλεία του ηχολήπτη. Ακόμα. Το μπάσο είναι υπερβολικά δυνατά (μήπως φταίνε τα LS3/5A?) και εγω θα συμπίεζα περισσότερο και θα "διόρθωνα" το EQ σε κάποια όργανα για να δέσουν. Προέρχεσαι απο την σχολή του Hi End και καλά κάνεις να μην πολυπειράζεις τις πηγές αλλά είναι απαραίτητο κάποιες φορές όταν ενορχηστρωτικά συγκρούονται στο φάσμα. Μου άρεσε συνολικά και θα ήθελα αν το ξανακάνεις να το ανεβάσεις εδώ.
    1 βαθμός
  14. αυτό είναι σίγουρο Στράτε... αυτό που δεν είναι σίγουρο είναι το που θα βρεθεί ο χρόνος και το κίνητρο... ας μείνουμε προς το παρόν στο never say never...
    1 βαθμός
  15. "έχοντας "συνταξιοδοτηθεί δημιουργικά" προ αμνημονεύτων σε ότι έχει να κάνει με την τραγουδοποιία" Μάλιστα. Εγώ λέω ρε παλικάρι να ξαναδοκιμάσεις, έτσι για πλάκα. Κάτι μου λέει ότι θα γράφεις τελείωσ διαφορετικά κομμάτια τώρα. Θα έχει ενδιαφέρον, δεν νομίζεις?
    1 βαθμός
  16. Το κομμάτι είναι πάρα πολύ καλό, όμως θα μπορούσε να είναι απίστευτα καταπληκτικό αν .... - Δεν πλάτειαζαν τόσο τα σολιστικά μέρη - Δεν κλάσαραν μεταξύ τους κάποια όργανα κάποιες φορές φρασεολογικά και ηχητικά - Είχε ένα δυνατό θέμα/μελωδία - Εκείνη η ταμπουριά που επαναλαμβάνεται σε όλο το κομμάτι είχε ποικιλία (χρονική, δυναμική, κλπ) - Συν όλα αυτά που είπε ο Φώτης. Όλα τα παραπάνω βέβαια ισχύουν για τα δικά μου γούστα, οπότε περί ορέξεως ... Το κομμάτι πάντως είναι πάρα πολύ ωραίο. Μπράβο ρε dim. ΥΓ. Είμαι "αυστηρός" γιατί μου άρεσε πολύ.
    1 βαθμός
  17. Τα brass στην αρχή όντως ακούγονται σαν από πλήκτρα.... το vst flute (άλλαξε το...) παραείναι "σκεπαστικό"? στο όλον, το πολύ καλό πιάνο μάλλον έχει πολλά μεσαία και βάθος, η ηλεκτρική σόλο μετά το 4:20 ίσως να θέλει χαμήλωμα, η ακουστική είναι χάρμα ώτων, το μπάσο εκτελεί σωστά τα καθήκοντα του, τα τύμπανα τα βαρέθηκα και σε σημεία ζητούσα απ'αυτά κάτι άλλο, κάποιες αλλαγές κάποια διαφορετικότητα μέσα στα parts του κομματιού..... Παιξίματα και λοιπά πολύ καλά! Σύνθεση, στα γνωστά μονοπάτια σου! Και για τέλος, άλλαξε τον τίτλο του άσματος....εκτός εάν το 0414 σημαίνει κάτι που μου διαφεύγει.
    1 βαθμός
  18. Μπράβο Δημήτρη πολύ ωραίο αν και ζόρικο για τα ακούσματά μου...
    1 βαθμός
  19. Μπορεί να μην τα βρίσκω σέξυ μιας και περίμενα τζαζοήχο και ακούγονται σαν να είναι κλασσικής ορχήστρας.
    1 βαθμός
  20. Αυτή είναι μια δοκιμή που θα σου δείξει αν φταίει η γείωση (που φταίει εμφανέστατα). ΔΟΚΙΜΗ όμως. Μετά αφαίρεσε την ταινία (το λεγόμενο ground lift) γιατί θα είσαι χωρίς γείωση και αν και ήσυχος, δεν είσαι ασφαλής. Προσοχή λοιπόν.
    1 βαθμός
  21. Καλησπέρα. Αφού το επιβάλλει η ατμόσφαιρα ποστάρω ενα παλιό βιντεάκι που είχα κάνει με τα δύο "παιδάκια" μου πρό ετών.
    1 βαθμός
  22. Κι εγω οταν ακουω τον Jimi, τον SRV, τον Beck, τον Derek Trucks, θα ηθελα να ξερω κιθαρα ?
    1 βαθμός
  23. Όταν ακούω, το κονσέρτο για βιολί του Beethoven,ένα καπρίτσιο του Paganini, ή τη chaconne του Bach, θα ήθελα να ξέρω βιολί. Όταν ακούω, τα nocturnes του Chopin, ή μια σπουδή του Schuberth, θα ήθελα να ξέρω πιάνο. Όταν ακούω, ένα Πωγωνίσιο μοιρολόι του Πετρολούκα, θα ήθελα να ξέρω κλαρίνο. Κι όταν ακούω, ένα ταξίμι του Χιώτη με το τρίχορδο,του "Μπέμπη"ή του Μωραΐτη,θα ήθελα να ξέρω μπουζούκι.
    1 βαθμός
  24. Ποιος θυμαται αυτη την εκπομπη Sunday night live { με τη βιντεοκασσετα μεσα στο vhs να γραψουμε τα παιξιματα},.... Omar Hakim στα τυμπανα.
    1 βαθμός
  25. τι θυμηθηκα.. τι airplay ειχε φαει αυτο το κομματι απο το Μουσικοραμα.
    1 βαθμός
  26. Frank Marino & Mahogany Rush - All Along the Watchtower
    1 βαθμός
  27. Ειμαι τοσο ασχημος που ουτε τα οργανα δεν μ' αγγιζουν. Drums για το ανελεητο groove που δημιουργουν, σαξοφωνο για αυτη την «συννεφιασμενη μερα στη Νεα Υορκη» ατμοσφαιρα και φλαουτο για να μιμουμαι ανετα τον Ian Anderson (το κολαν και τις φιγουρες με τα ποδια τα εχω ηδη)
    1 βαθμός
  28. "με ακουστικη κιθαρα και ενα λουπερ" το κομματάκι είναι σούπερ Έκανα και ρίμα ...
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...