Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/13/18 σε όλα
-
Γεια! Έφτιαξα και το φετινό Rig Rundown για το 2018 και είπα να το μοιραστώ μαζί σας όπως κάθε χρόνο. Φέτος το γύρισα σε stereo wet-dry-wet για να ακούγεται η κιθάρα μου λίγο καλύτερα στα in-ear, μιας και παίζω πάντα direct στη κονσόλα με προσομοιώσεις ενισχυτών. Η διαφορά είναι αισθητή για μένα αν και μέσα στη μίξη μπορεί να μην είναι τόσο μεγάλη. Αν έχετε κάποιο σχόλιο ή απορία θα χαρώ να το συζητήσουμε. Εξοπλισμός: Fender Strat w/ Rocketfire Total 60s Two Notes Torpedo CAB w/Ownhammer IR Mooer Radar w/ Vox Blue IR (x2) Kingsley Maiden BF Wampler mini Ego Friedman BE-OD Digitech Polara Strymon Timeline w/ expression switch TC Electronic Polytune mini 2 TC Electronic Spark mini Wampler Tumnus RMC10 wah Neunaber Slate GigRig QMX4 Himmelstrutz Fitzo Himmelstrutz Fetto Maximus Mooer Tender Octaver mk1 Proco Rat Crazy Tube Circuits Vyagra mk1 Radial ProD2 Shure Buffer Belden 9778 cable w/ Neutrik plugs Evidence Monorail patch cables w/ SIS plugs6 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
got to be honored mentioned (εκτος κι αν τα εχει βαλει καποιος και δεν το προσεξα) Alex Van Halen Barriemore Barlow Vinny Appice Ted McKenna Rod de'Ath Brian Downey3 βαθμοί
-
Μια εκτελεση μονο με κιθαρα, απο τη βραδυα σολο τζαζ κιθαρας τον προηγουμενο μηνα στο Jazzet, οπου μοιραστηκαμε τη σκηνη με τον Τακη Μπαρμπερη και τον Μακη Αμπλιανιτη. Η κιθαρα ειναι μια Elferink Tonemaster, καρφι σε εναν προιστορικο Fender Princeton reverb. και το playlist με μερικα παραπανω βιντεος απο το σετ3 βαθμοί
-
O ήχος που με 'στοιχειώνει' τα τελευταία 10 χρόνια είναι αυτός: Απίστευτος συνδυασμός παίκτη, κουρδίσματος και ηχοληψίας. Κατά τα άλλα συνεχίζει να ισχύει ένα ποστ που είχα ανεβάσει παλιότερα: "Εγώ πάλι είμαι της άποψης ότι αν είναι καλό είναι καλό… Από τις μονοφωνικές εγγραφές σε τζαζ δίσκους από το 50 και πίσω (που ότι πέρασε στην ταινία πέρασε κι αν σας αρέσει), τα ψηλά κουρδισμένα τομ με τα …σεμέν επάνω - μην τύχει και ακουστούν έστω και λίγο σαν τύμπανα - στα τέλη των 60's (βλ. Beatles), τα τομ και τις κάσες χωρίς τα κάτω/μπροστά δέρματα του '70, τα υπερ-επεξεργασμένα τύμπανα του '80, την επιστροφή στη "φυσικότητα" του '90, όπου τα pinstripes και τα hydraulics αντικαταστάθηκαν από μονά δέρματα, και το τύμπανο έπρεπε να έχει sustain για μέρες (από κει που ακουγόταν σαν άδεια θερμοφόρα…), κ.λπ. κ.λπ. Επίσης, μ' αρέσει ο ήχος του Gadd με τα pinstripes, την ατακαριστή κάσα και το μαφλαρισμένο Supraphonic, του Bonham με την άδεια 26άρα κάσα και το αμαφλάριστο Supraphonic, των ντράμερς του James Brown (αν είσαι τόσο funky, ο ήχος σου είναι εξ ορισμού καλός!), του Paice (γιατί είναι ο Paice, τελεία), του Collins, με τα "τεράστια" concert toms του In the Air Tonight, του Stanton Moore με τα "ανοιχτά" νεο-ορλεανέζικα second-line του, του Omar Hakim με το (πίκολο!) ταμπούρο να σου τρυπάει τ' αυτιά, καθώς και ο ήχος μερικών χιλιάδων ακόμα τυμπανιστών που αυτή τη στιγμή μου διαφεύγουν… Τέλος, μου αρέσουν ακόμη και μερικοί από τους χειρότερους ήχων τυμπάνων που έχουν καταγραφεί στην ιστορία - αυτοί των δίσκων του πρώιμου new wave - για τον ένα και μοναδικό λόγο ότι κάποιοι από αυτούς τους δίσκους (π.χ. ο πρώτος των Cure και το Unknown Pleasures των Joy Division) ήταν αριστουργήματα, και δεν μπορώ να τους φανταστώ με την παραμικρή αλλαγή. Και για να τελειώνω, μου αρέσει ο ήχος των τυμπάνων γενικά, αρκεί να έχουν παιχτεί και ηχογραφηθεί καλά, και κυρίως να αποτελούν μέρος ενός καλού κομματιού, δίσκου, γκρουπ κ.λπ. Και ναι, έχω και κάποιες πολύ συγκεκριμένες προτιμήσεις για το δικό μου ήχο, αλλά και σε αυτές αφήνω περιθώρια…"3 βαθμοί
-
Ειναι παρα πολλα & πολλα εχουν αναφερθει ηδη. Ισως ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ηχος για εμενα ειναι ο Jeff σε αυτο το αριστουργημα Μια και ολοι ειπαμε τον Bohnam...ας μη ξεχναμε απο ΠΟΥ "ερχονταν" και αυτος...απο τον ΕΝΑΝ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ Buddy Rich αυτό το κομμάτι εχει απιστευτο ηχο..... φυσικα δεν μπορει να λειπει και ο Charlie (τρομερος ηχος ταμπουρου) αλλα ουτε και ο Ringo απο τα πολυ αγαπημενα μου ειναι αυτο (drums παιζει ο τιτανοτεραστιος Clyde Williams) Επισης οπουδηποτε παιζει ο Steve Jordan ο ηχος ειναι εγγυηση.Εδω τα δινει ολα3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
(όχι μόνο) για μένα η καλύτερη (ως προς την φυσικότητα της αναπαραγωγής) drum παραγωγή ever... στο youtube sample βέβαια απέχει παρασάγγες.. όσοι έχουν βιώσει την ακρόαση του αυθεντικού direct to disc recording βινυλίου όπως ο (τυχερός) υποφαινόμενος σε hi end σύστημα, έχουν απλά "σημαδευτεί"... -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- και μια που άνοιξε το θέμα ο Βαγγέλης, να ρωτήσω επ' ευκαιρία, ΕΣΕΙΣ ποιο κομμάτι από οποιοδήποτε είδος θεωρείτε ότι έχει τα πιο καλογραμμένα τύμπανα (σύμφωνα με τα δικό σας κριτήριο, όχι απαραίτητα την φυσικότητα)... να ανοίξω τον χορό με ένα από τα πιο αγαπημένα μου3 βαθμοί
-
..σκεφτόμουν για αρκετή ώρα αν αυτό το video ανήκει στο drums & Percussion ή είναι ένα video που αφορά ηχοληψία/ παραγωγή . Νομίζω οτι μας αφορά όλους. Είτε παίζουμε drums..είτε είμαστε συνθέτες ή ηχολήπτες. Γούσταρα απιστευτα!!! Txn Rick2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
αν και δεν είμαι φαν της μπάντας, ολόκληρο αυτό το άλμπουμ τους έχει υποδειγματική παραγωγή των τυμπάνων για τις ανάγκες του κάθε κομματιού...2 βαθμοί
-
Πολύ σωστό και επιμορφωτικό video απο τον Rick ως συνήθως. Αυτό που μ'αρέσει πάνω σε αυτό το θέμα είναι το εύρος απόψεων και προτιμήσεων που συναντάει κανείς και ήδη σε αυτό το thread εχει μαζευτεί πολύ καλό υλικό. Παραθέτω λοιπόν και εγώ ορισμένους απο τους δικούς μου αγαπημένους ήχους τυμπάνων, με έμφαση στα room sounds!2 βαθμοί
-
Όταν μιλάμε για ντράμερς τέτοιου βεληνεκούς, τα λόγια είναι περιττά ... απλά απολαμβάνεις την ακρόαση , έστω και μέσω youtube. Για το τελευταίο βίντεο , τι να πει κανείς όταν υπάρχει στην ίδια πρόταση, στο ίδιο βίντεο το όνομα και των δυο αυτών ... Gene Krupa & Buddy Rich !2 βαθμοί
-
EVANS hudraulic (Στο Aja θα ακούσεις τον απολυτο ηχο τους) https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Gadd#Equipment2 βαθμοί
-
Συμφωνώ με πολλά από όσα έχουν ήδη αναφερθεί, οπότε δεν θα τα επαναλάβω. Από άποψη παραγωγής θα προσθέσω οπωσδήποτε τα drums στο Black Album.2 βαθμοί
-
Θα τα βάλω όλα μαζί, αχταρμάς, αλλά μου αρέσουν διάφορα πράγματα που δε μοιάζουν καθόλου μεταξύ τους. Ισχύει και στα drums αυτό. Από τον Portnoy και τον Φώτη Benardo στον Phil Collins και από εκεί στον Stewart Copeland, τον Larry Muller Jr και τον Vinnie Colaiuta. Ας βάλω μερικά που μου ήρθαν όταν είδα το post του npap. Sorry για το σεντόνι, περνάω φάση που προσέχω πολύ περισσότερο το rhythm section απ'ό,τι στο παρελθόν! Σε όλα αυτά τα κομμάτια ο συνδυασμός φοβερού ήχου στα τύμπανα και το παίξιμο του εκάστοτε drummer τα έκανε αγαπημένα μόλις άρχισα να τα προσέχω.2 βαθμοί
-
Αυτό είναι ένα από αυτά στα οποία με τρελαίνει ο ήχος των τυμπάνων.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Το κύκνειο βιντεοκλίπ του μεγάλου μαέστρου/πληκτροσυνθέτη/παραγωγού cos_dr Με αυτό κλείνει οριστικά ένας κύκλος videoclip που έφτιαχνα για πλάκα χαχαχαχαχχαχα Λιγα τεχνικά για το μουσικό μερος Δημιουργήθηκε με το Roland V-Synth και στοιχεία του NI Komplete 10 Το Roland V-Synth χρησιμοποιήθηκε για τις κιθάρες/κιθαροεφφε και για τους lead ήχους synth. Από το NI Komplete χρησιμοποιήθηκαν το Massive και το Αbsynth 5 για τα synth pads/bass, το Damage καθώς και το Abbey Road 70's Drummer για τα κρουστα. Η παραγωγή έγινε στο SONAR X3 Producer Απολαύστε το! Όποιες παρατηρήσεις ευπρόσδεκτες.1 βαθμός
-
Ενα κομμάτι που έγραψα μεταξύ 2005 και 7 πάνω σε μια βυσσινί Fender Telecoustic. Αφορμή η ενδοσκοπική φάση της εποχής εκείνης. Στην ηχογράφηση που έκανα σε μια γκαρσονιέρα στον μαγευτικό Ψαθόπυργο Αχαΐας, συμμετοχή είχε ο φίλος μου Νίκος "Jazzman" Σταμούλης που έπαιξε τα ηλεκτρικά πιάνα που απογειώνουν το κομμάτι, με την ρυθμική αισθητική ενός ντράμερ αφού έχει διπλό ταλέντο. Το γλυκό έδεσε στα arpeggiators o ανιψιός μου και Producer/Dj, Νίκος Ησαγιόγλου. Στο Mix ανεβάζω μια μίξη που απλά έχει mojo. Δεν είναι η reference και με τις δυναμικές που πρέπει αλλά αυτή είναι που έχω συνηθίσει να ακούω και να απολαμβάνω όταν μερακλώνω. *Edit 24/9/2019 - Ανέβασα την εκδοχή με... φυσικότερα ντραμς στο βίντεο.1 βαθμός
-
Καλή αρχή κι από μένα στο mix....? Ένα παλαιότερο κομμάτι μου λοιπόν, σε στίχους του Charles Bukowski που για μένα ήταν και είναι πρόκληση στην μίξη και στην παραγωγή του. Μιλάω για τα πιάτα από την drums, την Φωνή, το "άδειο" που προσπάθησα να δώσω στο 1ο και στο 2ο μέρος του και φυσικά το ταίριασμα των στίχων του Mr Bukowski με την μουσική μου. Το άσμα το έχω αλλάξει πολλές φορές, αλλά μάλλον τώρα με αυτήν την βέρσιον καταστάλαξα..... Και όπως παρατηρήσατε, υπογράφω πλέον με το όνομα μου!1 βαθμός
-
Αν εξαιρέσεις την Roland είναι η φτηνότερη λύση. Μπορείς να πάρεις μια καλή stereo για τους μετατροπείς της και να προσθέσεις όταν χρειαστείς έξτρα ειδοδο-εξόδους. Βέβαια η Behringer δεν πλησιάζεται σε τιμή αφού η επόμενη επιλογή πάει στα 600 ευρώ, αλλά να έχεις υπ'όψη πως οι προενισχυτές (designed by MIDAS, κάτι λέει κι αυτό) δεν έχουν pads και φάση που θα έβρισκες στα 600. Σχετικά αδιάφορο κατ' εμέ αν θες να γράψεις τύμπανα ή μπάντα μιας και τα διορθώνεις μετά. Η άλλη λύση είναι μια Apollo X και απογειώθηκες αλλά είναι στα διπλάσια και παραπάνω χρήματα. Δεν θέλω να σε βάλω σε μπλεξίματα αλλά "δυστυχώς" κυκλοφόρησε κι η Tascam Model 24 στο χιλιάρικο και αν θες μια που τα έχει όλα συν πιο ζεστό και παραδοσιακό χώρο είναι ταμαμ:1 βαθμός
-
Oι παραγωγές του με τους Peppers έχουν αφήσει εποχή. Εξακολουθώ να δίνω περισσότερο credit στον παραγωγό και όχι στον παίκτη. (που είναι δεδομένο ότι πρέπει να εχει chops). Ίσως ο αγαπημένος μου (δεν έβαλα τυχαία και τον Petty)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σκέφτηκα αρκετά και Karnivool, αλλά είχα ήδη ποστάρει όλα αυτά τα video! Φανταστική παραγωγή στα drums και πολύ ωραίες ιδέες.1 βαθμός
-
Τελικά το Facebook το δουλεύουνε φούλ οι εταιρείες. Πήρα άμεση απάντηση και από τους δύο. Crimson 3 Hi , you can record up to 6 tracks (3 stereo tracks) with the Crimson 3 simultaneously. 4 analog signals through the 4 AD-converters and 2 digital signals through SPDIF. Audient Hello there, With the iD44, you can record up to 20 inputs at any one time. 4 of these would be the 4 built in Mic Pre's and the other 16 would be from external devices connected via ADAT. Please note that the number of optical input channels will drop to 8 when using ADAT at 88.2kHz or 96kHz, and down to 4 if you are using S/PDIF. I hope that helps but if you have any further questions, please let me know. Audient Και όταν ρώτησα εάν τα ins και D.I. ακυρώνουν τα mics, Thats Correct. Plugging a jack into the DI or insert returns will switch the Mic Pre out and signal will instead be taken from the DI or insert return instead. -Dan1 βαθμός
-
Και ενας ηχος και πατερν που εμενα παντως με τρελαινει Jeff Campitelli1 βαθμός
-
Εχω ενα polara σπιτι και ενα fuzz που με περιμενει να το παραλαβω. Με το ενα ποδι στο σπιτι και αυτο...1 βαθμός
-
ειμαι μεγαλος φαν του ηχου του Taylor...{που θεωρω ψυχοπαιδι του Stewart}1 βαθμός
-
Επειδη καποιοι παιζουν ...βρωμικα και βαζουν και βιντεο οχι απο δισκους αλλα απο demonstrations θα παιξω και εγω βρωμικα...με οτι καλυτερο εχω ακουσει στη ζωη μου απο ηχο και παιξιμο drums1 βαθμός
-
Όπως γράφτηκε από πολλούς νωρίτερα (και από μένα), δεν υπάρχει συγκεκριμένη προτίμηση. Να προσθέσω όμως, δυο θέματα που για low /mid budget παίκτες όπως εγώ κάνουν τη διαφορά, ΚΤΓΜ πάντα: 1) ο συνδυασμός φθηνών budget πεταλιών με κάποιο/α ακριβότερα. ¨Ενα πολύ καλό drive των 200 ευρώ όπως ειπώθηκε, δεν είναι απαγορευτικό, όταν τα υπόλοιπα πετάλια σου που το πλαισιώνουν κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους και συνεργάζονται καλά με αυτό. Ένα drive με ικανό headroom, δυναμικές στην πένα, smooth sustain ή καλή ¨προφορά¨" στα leads (δεν ξέρω πώς να το περιγράψω καλύτερα!), συνήθως "ακούει" τα modulation πετάλια πριν ή μετά από αυτό, πολύ καλύτερα από ένα που δεν έχει αυτά τα χαρακτηριστικά. Τώρα , συμβαίνει συνήθως ένα drive με τέτοια χαρακτηριστικά να είναι πιο ακριβό από ένα που δεν τα έχει - χωρίς όμως κι αυτό να είναι απαραίτητο πάντα (αφού εξαρτάται από το τι παίζεις/θέλεις να παίξεις /γουστάρεις κ.λπ. κ.λπ.) Παράδειγμα: έχω βρει το αγαπημένο μου drive στα 140 δολάρια καινούριο και είναι της Barber Electronics. Είναι ο λόγος που πουλάω το AnalogMan μου. Έχει όσα περιέγραψα και ματσάρει ιδανικά με τα υπόλοιπα πετάλια μου τα οποία είναι low cost (ο Joyo κομπρέσορας, to μινι shaker vibrato, ένα Μαλεκκο mini phase και όποιο τρέμολο του βάλω μετά (και πάλι να πω, ότι τα 2 καλύτερα που έχω δοκιμάσει ανάμεσα σε τουλάχιστον... 15, είναι το πανάκριβο -όταν είχε βγει- της Mad professor, το οποίο όμως μεταχειρισμένο το βρίσκεις στα 90-100 ευρώ σήμερα. Το άλλο είναι το τρέμολο του Jam). 2) H χρήση που κάνεις στα πετάλια Αν τα χρησιμοποιείς ως εργαλεία ήχου, τότε μπορείς να βρεις χρήσεις για οποιοδήποτε πετάλι σου κάνει τη δουλειά που έχεις κατά νου. Άρα, ναι. Και το Βad Monkey της Digitech ή το Βlues Driver της Boss (για να αναφέρω δυο αγαπημένα μου) είναι μια χαρά αν τα θες για να μπουστάρεις ή να δώσεις ένα συγκεκριμένο flavor στο drive σου. Προσωπικά, τα δυο Bad Monkey (ένα made in China και ένα USA με... διπλάσιο βάρος) τα είχα αγοράσει μόνο και μόνο για πειραματισμό - για να δω αν έχουν διαφορές στον ήχο (έχουν πολύ μικρές, στη διαδρομή του drive και στο output) και για να δω αν στακάρουν μαζί! Προσωπικά, έχω τις προτιμήσεις μου όπως έγραψα και πριν, αλλά νομίζω ότι έχω βρει μια ισορροπία, κάπου ανάμεσα σε πετάλια εταιριών που προσφέρουν ποιοτητα ήχου κ κατασκευής σε προσιτές τιμές: την 2 TC Electronic (delay και vibrato), 1 Mooer, 1 Barber, 2 EHX (POG και Freeze), 4 Digitech (τα 2 Bad Monkey ουσιαστικά αφού τα 2 looper της Digitech δεν θα πρεπε να τα λογαριάζω για... sound effects) , το Μad Prof τρεμολάκι και το Malekko mini phase που είναι αναλογικό. Αυτά θεωρώ ότι δεν θα πουλήσω γιατί μου είναι απαραίτητα απολύτως. Αυτή την εποχή ζαχαρώνω ένα El Cap αλλά θα πρέπει πρώτα να πουλήσω διάφορα... Και φυσικά δεν αισθάνομαι καθόλου υποχρεωμένος να αγοράσω μόνο πετάλια που να προέρχονται από τη χώρα που ζω κάθε φορά - οι Βέλγοι δεν έχουν κατασκευαστές πεταλιών και το DIY τους είναι πολύ χαμηλού επιπέδου ;) gkourmoul1 Γιώργος Μέλος 40 577 αναρτήσεις Αναφορά ανάρτησης Δημοσιευμένο πριν 12 ώρες Εχω και εγω 1,5 digitech. Πολυ αξιολογα πεταλια! >> Τι παναπει "ενάμισι Digitech" βρε Γιώργο? :)1 βαθμός
-
Σύμφωνα με όσα διάβασα γιατί αντίστοιχα ψάχνω και εγώ και το έχω γράψει αλλού, από όσο θυμάμαι απέκλεισα την roland γιατί έχει μόνο μια έξοδο ακουστικών κάτι που το θεωρώ σημαντικό (αλλιώς θυσιάζεις μια line out αν έχεις) Επίσης για την spl αυτό που ρωτάς δεν το έχω ξεκαθαρίσει και εγώ, αλλά πιστεύω ότι οι έξτρα είσοδοι δεν μιξάρονται. Επίσης κατάλαβα ότι μάλλον δεν συνοδεύεται από interface mixer αλλά ό,τι κάνεις το κάνεις the hard way που είναι και καλό και κακό. Τώρα για κριτικές, αν διάβασες μια που λέει ένας μαυρούκος ότι κάνει θόρυβο το ποτ....μάλλον την προσπερνώ. Γεγονός είναι ότι έχει απρόσωπο support καθώς είναι...γερμανική και κολοσσιαία. Για την audient καταλαβαίνω ότι έχει 4 μικρόφωνα που είναι κοινά και για line και 2 οπτικές. Το πρόβλημα για μένα μ αυτήν, εκτός από τις εισόδους είναι το rotary encoder που εκτός από volume ντουμπλάρει και σε λειτουργίες του daw και γενικά όποτε έπιασα και δούλεψα encoder μετά από 2 χρόνια τα έπαιξε και άρχισε να πηδάει ανάμεσα στις τιμές. Θετικό ότι έχουν καλό support και φυσικά νέους οδηγούς και interface ενός μηνός καθώς υπήρξαν σίγουρα παράπονα. Αυτό κάτι λέει. Από RME δεν με εμπνέουν, καθώς στα λεφτά που θέλω <700 δεν φτάνουν οι είσοδοι. Αλλη μια που κοιτάω είναι η motu ultralite mk4, πάλι με μια έξοδο ακουστικών, mixed σχόλια στο νετ και χλιαρή άποψη φίλων. (αλλά με ess dac...) Για την ώρα βολεύομαι με την scarlett 6i6 και βλέπουμε.... Δεν ξέρω αν βοήθησα... Επίσης από όσα είδα το usb 3 το βάζουν όλοι για μελλοντική ευκολία και όχι για ταχύτητα, διότι όλοι σχεδόν λένε ότι η ταχύτητα του 2.0 επαρκεί πλέον για όλες τις κάρτες.1 βαθμός
-
Η RME είναι φτηνή για τα δεδομένα της εταιρίας, αν θέλεις καινούργιο μοντέλο που να είναι USB 3, πας για τα 2 χιλιαρικάκια. Πάντως έχει μεν σχεδιασμό του 2009, αλλά λογικά αφού θα την πάρεις καινούργια θα έχει κατασκευαστεί πολύ πιο πρόσφατα. Και οι άλλες κάρτες που συζητάμε εδώ USB 2 είναι αν δεν απατώμαι, οπότε δε μιλάμε ΙΜΗΟ για κάτι πολύ πιο εξελιγμένο. Άρα το όλο θέμα είναι η υποστήριξη του κατασκευαστή, και εκεί η RME είναι καλή. Όπως είναι και άριστη στο χαμηλό latency. Από εκεί και πέρα αν σε παίρνει να αγοράσεις ένα πιο πρόσφατο μοντέλο σίγουρα θα είναι καλύτερα. Αλλά γενικά όποια μάρκα και να πάρεις να προσέξεις τους drivers, το USB πρωτόκολλο είναι ένα μπουρδέλο και μισό, αν οι drivers δεν δουλεύουν καλά you gonna have a bad time1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εντάξει, φανταστείτε πώς ήταν η αίσθηση να είναι αυτό το πρώτο κομμάτι που ακούς από μια νέα μπάντα κι έναν drummer... σημείο αναφοράς. Tony... ήχος αέρινος, ένα με το κομμάτι. Αυτά τα 2 είναι μάλλον τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό από τέλειο ήχο στο drumming. Προσωπικά φτιάχνομαι όταν ο ήχος κάθε οργάνου είναι δεμένος με το σύνολο.. κι εδώ αυτό το σκοτεινό funky που γίνεται μεταξύ μπάσου και drums κάτι μου κάνει... Στο μόνο που διαφωνώ με το video του Beato είναι στο περί outdates 70's ήχων... αν και προφανώς δεν εννοούν τα πάντα. Εδώ, ο Lenny White θα ακούγεται πάντα φρέσκος σε αυτό τον αγώνα με το διάολο... Και κάτι ακόμα χαρακτηριστικό από την εποχή, από Pierre Moerlen. Big Californian sound... σε όλα του, Alex συμπεριλαμβανομένου προφανώς. Τελειότητα. Ο ήχος του απαλού κτήνους είναι μάλλον ό,τι πιο τέλειο έχω ακούσει ποτέ ζωντανά... Καθηλωτικός ο ήχος του Mike στα πιο σκληρά πράγματα... Άλλη μια περίπτωση τέλειου ταιριάσματος με το υπόλοιπο mix... Jeff Ballard εδώ (δυστυχώς ο ήχος του βίντεο δεν είναι της καλύτερης ποιότητας). Κι ένα κλασικό να συμπληρωθεί 10άδα. Και το βίντεο του Beato έχει εξαιρετικές επιλογές... αλλά θα σταματήσω εδώ προς το παρόν, μην γράφω μέχρι αύριο.1 βαθμός
-
xαχα.. sorry δεν το είχα προβλέψει αυτό.. Η αλυσίδα για αυτόν τον ήχο είναι: Strat (bridge / full volume) > Tumnus (σχεδόν καθαρό boost) -> Fetto (Overdrive τυπου Marshall in a box / mid gain) -> El Capistan (slap back delay) -> Polara -> (spring reverb) -> Torpedo CAB (EL34 με Celestion Blackback IR) -> WET (stereo ambience)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν ευκαιρούν οι πληκτράδες. Εχουν εξετάσεις στο Κονσερβατουάρ. Μόλις αποφοιτήσουν, θα παίζουν σε πιάνο μπαρ (στην καλύτερη) ή σε κανένα ξενυχτάδικο μεροκάματο. Oι πιο καλοί εξ αυτών, θα παραδίδουν μαθήματα σε νέους πιανίστες που θα τους διαδεχθούν. It's a sad story!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
μην εισαι ρατσιστης Αν φας μια στο καλαμι με αυτον το κοπανο..17 αχ στη σειρα θα κανεις... Ουτε το καλυτερο delay δεν σου δινει 17 επαναληψεις.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Aν μπορουσα να βρω και το gallery να ανεβασω τις φωτοζ καλα θα ηταν. Εγινα παππούς και δεν μπορώ να συνηθίσω το καινουριο layout. Edit! ΠΟΛΥ πιο εύκολα ποσταρω πιξ απο το ταμπλετ κατευθειαν. ΔΕΝ ν κακό!1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00