menelaos Δημοσιευμένο 24 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 24 Ιανουαρίου 2008 Ρε γμτ, για κάποιο λόγο ό,τι έχω ακούσει από τα finnvox μου φαίνεται ίδιο.... έχω την αίσθηση ότι και στη μίξη και στο mastering τείνουν να φτιάχνουν έναν εντελώς συγκεκριμένο ήχο - ανεξαρτήτως του υλικού που τους έχεις δώσει.... σε σημείο που περισσότερο καταλαβαίνεις το studio παρά τη μπάντα - που λέει ο λόγος.... Πάντως καλή επιτυχία, και όντως ανέβασέ μας και κανα δείγμα μετά, να δούμε τι δουλειά κάνανε :)
GeoK Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Συμφωνώ μαζί σου στο οτι το εν λόγω στούντιο θα έπρεπε να έχει αν όχι 1 ή 2 PC ή MAC, τουλάχιστον ένα πρόγραμμα εγκατεστημένο για αυτή την δουλειά.... Σήμερα με τα τόσα διαφορετικά software στην αγορά πρέπει ένα PROStudio να διαθέτει λύσεις σε τέτοιου είδους θέματα...!
Holystone Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Αγαπητέ GeoK, κατα πόσο είναι αυτο δυνατό στα ελληνικά mastering studios, εξ' αποστάσεως; (δεν ξέρω βέβαια αν ισχύει και στο εξωτερικό ούτως ή άλλως) Υπάρχει τέτοια δυνατότητα; Μια άποψη είναι να στείλεις (αν δεχτούν) τα λεγόμενα reference tracks. Δηλ., αν πήγαινες ΕΣΥ σε ένα mastering studio, καλό θα ήταν να κρατάς 1-2 cd από εμπορικά τραγούδια που μοιάζουν στο ύφος των δικών σου και θα ήθελες να μοιάζουν όσο το δυνατον γίνεται, και να καταλάβουν τι ακριβώς θέλεις από αυτούς, μόνο που εσύ αφού δεν θα πάς, δες αν θα τα δεχτούν... http://www.finnvox.fi/ Your Ear Rulez!
lambrosgg Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Μάλλον θα φανεί γελοία η ερωτηση μου, αλλα εγώ θα την κανω. Γιατι να ηχογραφήσει κάποιος σε 96khz και 32 bit αφού ο ήχος στ cd είναι 44100 στα 16bit. Θα αλλάξει κάτι αν ηχογραφήσεις στ 96-32? Αφου έτσι κ αλλιώς θα αλλοιωθεί μετα. http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192
GeoK Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Φίλε Holystone. Δεν νομίζω οτι είναι κόπος ή κόστος για έναν επαγγελματίια να ξοδέψει λίγα χρήματα για ένα software τύπου CUBASE π.χ για να μπορεί να κάνει convert από 32bit floating σε 24bit. Ούτε νομίζω οτι θα πάθει τίποτα το PC ή το MAC του. Τι λές; Έτσι δεν είναι; Στο κάτω - κάτω δουλειά του είναι.
haryy Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 @lambrosgg Η απλή εκδοχή της απάντησης είναι ότι κατά την διάρκεια όλων των επεξεργασιών στην ηχογράφηση και την μίξη, η "ποιότητα" του audio που γράψαμε περνάει από συνεχείς υποβαθμίσεις (ΔΕΝ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ) που, όσο αφορά τα bit, συμβαίνουν σε πολύ χαμηλές εντάσεις του ήχου μας και όσο μεγαλύτερο το bit depth της εγγραφής μας τόσο σε πιο χαμηλή ένταση συμβαίνουν αυτές οι "υποβαθμίσεις" ή "παραμορφώσεις". Όσον αφορά την δειγματοληψία (sampling rate), όσο πιο υψηλή δειγματοληψία χρησιμοποιούμε, τόσο οι αντίστοιχες "παραμορφώσεις" του σήματος λόγω της επεξεργασίας, μοιράζονται σε μεγαλύτερο εύρος συχνοτήτων (στα 96Khz, οι μισές παραμορφώσεις μεταφέρονται στο υπερηχητικό φάσμα ;)) έτσι έχουμε καθαρότερο audio σήμα. :) Άρα λοιπόν, έχει σημασία να γράφουμε σε όσο το δυνατόν υψηλότερη ανάλυση και ας ρίχνουμε την ανάλυση στο τέλος στα 16bit 44.1kHz για το Cd. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
Holystone Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου φίλε GeoK :) Αλλά, :-[ δυσκολεύομαι να συνδυάσω την απάντηση σου αυτή με κάποιο άλλο δικό μου post σε αυτό το thread. ??? ??? ??? Φίλε Holystone. Δεν νομίζω οτι είναι κόπος ή κόστος για έναν επαγγελματίια να ξοδέψει λίγα χρήματα για ένα software τύπου CUBASE π.χ για να μπορεί να κάνει convert από 32bit floating σε 24bit. Ούτε νομίζω οτι θα πάθει τίποτα το PC ή το MAC του. Τι λές; Έτσι δεν είναι; Στο κάτω - κάτω δουλειά του είναι. Your Ear Rulez!
haryy Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Ο GeoK δεν είδε ότι έκανες παράθεση σε δικό σου post, νόμιζε ότι σχολίαζες το δικό του post αμέσως πριν το δικό σου.Κοινώς, bertheway! ;D ;D http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
Holystone Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 25 Ιανουαρίου 2008 Της Παράθεσης έγινε!! ;D ;D ;D No problemo...just fun ;) Your Ear Rulez!
lambrosgg Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 26 Ιανουαρίου 2008 @lambrosgg Η απλή εκδοχή της απάντησης είναι ότι κατά την διάρκεια όλων των επεξεργασιών στην ηχογράφηση και την μίξη, η "ποιότητα" του audio που γράψαμε περνάει από συνεχείς υποβαθμίσεις (ΔΕΝ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ) που, όσο αφορά τα bit, συμβαίνουν σε πολύ χαμηλές εντάσεις του ήχου μας και όσο μεγαλύτερο το bit depth της εγγραφής μας τόσο σε πιο χαμηλή ένταση συμβαίνουν αυτές οι "υποβαθμίσεις" ή "παραμορφώσεις". Όσον αφορά την δειγματοληψία (sampling rate), όσο πιο υψηλή δειγματοληψία χρησιμοποιούμε, τόσο οι αντίστοιχες "παραμορφώσεις" του σήματος λόγω της επεξεργασίας, μοιράζονται σε μεγαλύτερο εύρος συχνοτήτων (στα 96Khz, οι μισές παραμορφώσεις μεταφέρονται στο υπερηχητικό φάσμα ;)) έτσι έχουμε καθαρότερο audio σήμα. :) Άρα λοιπόν, έχει σημασία να γράφουμε σε όσο το δυνατόν υψηλότερη ανάλυση και ας ρίχνουμε την ανάλυση στο τέλος στα 16bit 44.1kHz για το Cd. thanx φιλε. Sorry για το λιγο off topic! http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση