bloody_sunday Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΤΕΡΕΟ με ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ενισχυτες .... +1 oh yes 8) Να προσθέσω ότι αν στο δεύτερο απαλύνεις ελαφρά το gain θα βγάλεις πολύ καλό αποτέλεσμα σε όγκο ΙΜΗΟ ;) Ή μια άλλη συνταγή: να γράψεις το ίδιο guitar track σε δυο takes, με διαφορετικά eq settings σε 1 ενισχυτή ή σε δυο διαφορετικούς ενισχυτές, όπως προαναφέρθηκε. Ένας φίλος μου λίγες μέρες πριν ηχογράφησε σε δυο takes, στην πρώτη με ένα MXR Διστόρσιο που δεν το αποχωρίζεται ποτέ (μπλιεαχ) σε έναν Fender λαμπάτο, και στην δεύτερη με το ίδιο ΜΧR στο γουρούνι solid state Peavey του μπασίστα. Η μίξη τους βγήκε πολύ καλή. Το phasing είναι κάπως αναπόφευκτο μιας και τα δυο tracks κάνουν chorusing. Tα δυο takes μετριάζουν το πρόβλημα γιατί υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας που διαφοροποιεί ελαφρά το παίξιμο από το ένα take στο άλλο. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
Alex-is Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 OP Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Heheh Καταρχας (επειδη ανοιξα το ποστ) δεν ρωτησα για τεχνικες του πως να βγαλει κανεις fat ηχο στις κιθαρες ή το πως θα εχω το αποτελεσμα των 4 κιθαρων. Αυτο ειναι αλλο πολυυυυυυυυυυυυυυυυ ενδιαφερον θεμα που αξιζει να γινει topic και να πει ο καθενας αποψεις κ εμπειριες!! ;D Το επισημαινω αυτο, γιατι γινεται σε πολλα θεματα το ιδιο, και στο τελος αλλο ψαχνεις στο search, και βρισκεις χιλια δυο πραγματα εκτος απο αυτο που θελεις. Μηπως να ανοιξουμε τωρα ενα topic, για fat guitars ηχο?? Εγω ψηνομαι παντως (αν κ οι σημαντικοτερες τεχνικες αναφερθηκαν, εχει αρκετα κολπακια η φαση) Αυτο που εννοουσα στην αρχικη μου ερωτηση, μαλλον αφορα τα WARP tools (audio warping) και πρεπει να ειναι κατι κοντα σαυτο (αν οχι αυτο) που ειπε ο φιλος wasted αν θυμαμαι καλα. www.myspace.com/alexiguitar
boody Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 παιδια αυτο με το duplicate που ανεφεραν καποιοι φιλοι ειναι ακυρο, ειναι αλλο πραγμα. φοβαμαι πως η μονη λυση γιαυτο που ζητας ειναι αυτο που κανουν χρονια τωρα τοσοι ηχοληπτες . πρεπει να γραψεις οσο καλυτερα μπορεις το ιδιο θεμα. ολα τα υπολοιπα ειναι ενα αλλο ζητημα τα οποια φυσικα και δινουν υπο πρπουποθεσεις ωραια δημιουργικα αποτελεσματα. πχ εγγραφη με 2 διαφορετικους ενισχυτες, με μικροφωνο πανω στις χορδες , με reamp , duplication και πειραγμα με εφε κλπ το duplication ειναι πολυ χρησιμο στο να κανεις τον ηχο να εχει ας πουμε layers με εφε . πχ τον διπλασιαζεις τον χωριζεις σε δυο τρεις τεσσερις μπαντες συχνοτητων στο ενα βαζεις πχ μεγαλο delay , στο αλλο βαζεις chorus και πραγματικα χιλια δυο πραγματα αναλογα με την φαντασια και την....υπομονη του καθενος , με βοηθο πολλες φορες την τυχη ("μονος μου " λεει " το εκανα" χε χε ) και συχνα με αμφιβολα αποτελεσματα που δε χωρουν σε μια μιξη. επισης ηθελα να πω στον φιλο bloody οτι οταν κανεις δυο ιδια takes το phasing δεν ειναι αναποφευκτο, γιατι ο ηχος δεν ειναι ακριβως ιδιος και οι διαφορες φασης ειναι τοσο μεγαλες που δεν ακουγονται. αυτο αλλωστε ειναι και το ζητουμενο. να δημιουργονται τοπικα και στιγμιαια φαινομενα phasing και chorusing χωρις να γινονται αντιληπτα σαν τετοια αλλα σαν αυξηση του ογκου και τις παρουσιας του ηχου. http://the-boody.blogspot.com/
boody Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 alexis δεν ειχα διαβασει το τελευταιο σου ποστ πριν απαντησω (εκανα refresh αλλα δε προσεξα την απαντηση σου και εγραψα τα δικα μου) οποτε μαλλον ειμαι εκτος θεματος σε αυτο που ρωτας. αν και δεν φαινεται απο τα πρωτα σου ποστ τι ακριβως ρωτας. http://the-boody.blogspot.com/
elavd Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Προσωπικά μου αρέσει οι κιθάρες να μην είναι κλωνοποιημένες, αλλά παιγμένες ξανά. Οι μικροατέλειες και διαφορές στο παίξιμο είναι αυτές που δίνουν τον όγκο. Ακούστε ένα παράδειγμα από ένα demo που ετοιμάζω. Οι ακουστικές είναι πρόχειρα γραμμένες και pan-αρισμένες 100%L και 100%R, αλλά θα καταλάβετε τι εννοώ. Στο μικρό απόσπασμα, ακούγονται αρχικά μόνο οι κιθάρες, και μετά η συνολική μίξη: http://www.box.net/shared/seo40ukm98 www.facebook.com/YourPaintedSmile
DropOut Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Alex-is sorry φίλε εκτός θέματος και εγώ ;) Ελευθέρωσε το grid και φέρε τα pick των κυμματομορφών το ένα πάνω στο άλλο. ...we are the knights that say Ni, Ni, Ni
Tthawth Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Alex-is sorry φίλε εκτός θέματος και εγώ ;) Ελευθέρωσε το grid και φέρε τα pick των κυμματομορφών το ένα πάνω στο άλλο. Παρακαλώ επειδή εγω ειμαι ερασιτεχνουλας στο nuendo και οταν ακουω διαφορες ορολογίες αποσυντονίζομαι, υπάρχει ο όρος pick ή εννοείς peaks? http://www.facebook.com/fourlt
Jasemeister Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Προσωπικά μου αρέσει οι κιθάρες να μην είναι κλωνοποιημένες, αλλά παιγμένες ξανά. Οι μικροατέλειες και διαφορές στο παίξιμο είναι αυτές που δίνουν τον όγκο. Ακούστε ένα παράδειγμα από ένα demo που ετοιμάζω. Οι ακουστικές είναι πρόχειρα γραμμένες και pan-αρισμένες 100%L και 100%R, αλλά θα καταλάβετε τι εννοώ. Στο μικρό απόσπασμα, ακούγονται αρχικά μόνο οι κιθάρες, και μετά η συνολική μίξη: http://www.box.net/shared/seo40ukm98 Σωστός (το κλιπάκι είναι ωραίο) αλλά καμιά φορά δεν το σηκώνει η σύνθεση ή το ύφος της σύνθεσης, ειδικά σε hi-gain καταστάσεις με active μαγνήτες που θες τα πάντα να είναι κοφτερά σαν ξουράφι (λολ). Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...
Alex-is Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 OP Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Η ερωτηση αφορα οχι ολοκληρα θεματα μεσα σε κομματια, αλλα πχ 1, 2 νοτες σε ολο το riff www.myspace.com/alexiguitar
animae Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Η ερωτηση αφορα οχι ολοκληρα θεματα μεσα σε κομματια, αλλα πχ 1, 2 νοτες σε ολο το riff Τότε η μάθε καλή κοπτοραπτική ή μαθε καλύτερα τα riffακια σου :) Κill the wise one!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση