lock Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Έχω δει σε πολλά στούντιο κάποιοι να γράφουν με το μικρόφωνο τοποθετημένο κανονικά, και άλλους να το έχουν ανάποδα. Προφανώς και θα υπάρχει κάποιος λόγος που γίνεται αυτό. Έχει να κάνει με το μικρόφωνο ή υπάρχει κάποιος άλλος λόγος?
Superfunk Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Εχει σχεση με τον ηχο που θες να εχεις και με τις συχνοτητες που θες να ενισχυσεις. Η τοποθετηση των μικροφωνων ειναι ολοκληρη επιστημη και δεν μπορει να αναλυθει μεσα σε 3 γραμμες σε ενα φορουμ... ;) Παντως οι πραγματικοι ηχοληπτες μονο...τυχαια δεν τοποθετουν τα μικροφωνα στο χωρο... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
lock Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 OP Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Συμφωνώ μαζί σου φίλε superfunk. Στα πλαίσια όμως ενός μικρού home studio, αλλά και γενικότερα, σίγουρα θα μπορούσε να γίνει μια μικρή περιληπτική επεξήγηση. Δηλ ποιες συχνότητες ενισχύονται αν τοποθετηθεί ανάποδα? Έχει να κάνει και με το μικρόφωνο αυτή η ιστορία?... Είμαι άσχετος επι του θέματος και πραγματικά θα με ενδιέφερε, αν γνωρίζει κάποιος και μπορεί να εξηγήσει σε 3 γραμές.
DropOut Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Εχει σχεση με τον ηχο που θες να εχεις και με τις συχνοτητες που θες να ενισχυσεις. Καμμία σχέση. Ανάποδα τοποθετούνται τα μικρόφωνα λυχνίας ώστε η θερμότητα που παράγει η λάμπα (και ανεβαίνει προς τα πάνω) να μήν ψήνει, την κάψα, το διαφραγμα του μικροφώνου. ...we are the knights that say Ni, Ni, Ni
Superfunk Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 αυτο το ANAΠOΔA δεν το ειχα προσεξει (προσεξα τη φωτο που δειχνει ενα mic οn & ενα off axis) :) Εγω τα τοποθετω...αναποδα οταν ειναι πολυ...κοντη η βαση και δεν μπορω να βρω το...στοχο... :) Για τα μικροφωνα λυχνιας οντως ισχυει αυτο που λεει ο Dropout ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
DropOut Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Εγω τα τοποθετω...αναποδα οταν ειναι πολυ...κοντη η βαση και δεν μπορω να βρω το...στοχο... :) ;D ;D ;D ...we are the knights that say Ni, Ni, Ni
lock Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 OP Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Ανάποδα τοποθετούνται τα μικρόφωνα λυχνίας ώστε η θερμότητα που παράγει η λάμπα (και ανεβαίνει προς τα πάνω) να μήν ψήνει, την κάψα, το διαφραγμα του μικροφώνου. Καλό... Ευχαριστώ πολύ φίλε dropout. Κατατοπιστικότατος.
Guru npap Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Guru Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 και δοθείσης ευκαιρίας ένα μικρό tip από μένα που μπορεί να φανεί χρήσιμο στους άπειρους... για ηχογράφηση φωνητικών, ξεκινώντας τοποθετήστε το mic έτσι ώστε το πάνω μέρος του να βρίσκεται στην ευθεία με το κάτω χείλος του τραγουδιστή και ακολούθως πειραματιστείτε με την απόσταση και την γωνία ... στις περισσότερες περιπτώσεις θα βρείτε εύκολα έναν ήχο που θα σας ικανοποιεί... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...
lock Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 OP Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2007 Γενικά οι πειραματισμοί σε τέτοιες περιπτώσεις βοηθάνε πολύ... Βέβαια τα διάφορα τίπς τέτοιου τύπου μας βοηθούν να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο στη μουσική μας αντί να τρώμε χρόνο δοκιμάζοντας.
haryy Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2007 Eπίσης μπορείς να βάλεις τους στίχους ακριβώς κάτω από την κάψα ώστε να τους βλέπει εύκολα ο παίχτης και να μην μετακινεί το κεφάλι του για να τους διαβάσει. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση