Moderator harilatron Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Moderator Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Είναι πολύ δύσκολο αυτό που κάνουν. Η παροδική απώλεια της όρασης αλλά και της συνείδησης είναι αναμενόμενη. Όπως μου είπε κι ένας πιλότος: "....όταν σε κυνηγάει, τραβάς εσύ, τραβάει και ο "άλλος" και το θέμα είναι ποιός θα "ξυπνήσει" πρώτος".
NemOOO Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Επειδη εχω πολύ μεγαλη σχεση με τα C-130 (οικογενειακώς) θα σας πώ ότι και όσο απλοικό και αν σας φαινεται μπροστά στα f16 mirage κτλ ειναι αρκετά πακετο... Κανει μακραν τις πιο δύσκολες και απαιτητικές επιχειρησης της ελλαδας....((οχι σε μαχητικό επίπεδο))....Τωρα απο cannadair αν και ειναι διπλα διπλα οι μοίρες....Δεν ξέρω... ;D Time is just a fraction of the sine.......
kwstas79 Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Μα δεν εννοούσα ότι είναι εύκολο να πετάς C-130, κάθε άλλο. Εκτός από αυτό, οι πιλότοι μαχητικών το χρησιμοποιούν για να ρίξουν και γκομενάκια (αλήθεια τι δουλειά κάνεις -Ειμαι πιλότος σε μαχητικό -αχ τέλεια θα σκάσουν οι φίλες μουουουου) LEGO people live in houses made of their own flesh.
NemOOO Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Standard ομως.....Σε φαση μεχρι και ο μηχανικος βρισκει γκομενα.... :o Γενικά παιζουν διαφορα τετοια....Απλά ρε παιδι μου εχω μια προκαταληψη σχετικά με τον στρατο....Ειναι οι περισσότεροι ενας και ενας.... ;D Time is just a fraction of the sine.......
kwstas79 Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 ;) LEGO people live in houses made of their own flesh.
fenderiarhs Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 OP Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Γενικά παιζουν διαφορα τετοια....Απλά ρε παιδι μου εχω μια προκαταληψη σχετικά με τον στρατο....Ειναι οι περισσότεροι ενας και ενας.... ;D Συμφωνω απολυτα μαζι σου και τρεφω απολυτη αντιπαθεια για ολους αυτους που ονομαζονται καραβαναδες (οχι γι αυτο που κανουν, αλλα ακριβως γιατι με οσους εχω ερθει σε επαφη δεν ειναι και οτι καλυτερο για να το πω λαικα απο πλευρας..................παστας). Μοναδικη εξαιρεση οι ιπταμενοι της αεροποριας και καποιοι αξιωματικοι του ναυτικου. Μπροστα στους υπολοιπους αυτοι μοιαζουν με λορδοι σε συγκεντρωση Ζωνιανων........ 2 things are infinite:the universe&human stupidity
kosh Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Γενικά παιζουν διαφορα τετοια....Απλά ρε παιδι μου εχω μια προκαταληψη σχετικά με τον στρατο....Ειναι οι περισσότεροι ενας και ενας.... ;D Συμφωνω απολυτα μαζι σου και τρεφω απολυτη αντιπαθεια για ολους αυτους που ονομαζονται καραβαναδες (οχι γι αυτο που κανουν, αλλα ακριβως γιατι με οσους εχω ερθει σε επαφη δεν ειναι και οτι καλυτερο για να το πω λαικα απο πλευρας..................παστας). Μοναδικη εξαιρεση οι ιπταμενοι της αεροποριας και καποιοι αξιωματικοι του ναυτικου. Μπροστα στους υπολοιπους αυτοι μοιαζουν με λορδοι σε συγκεντρωση Ζωνιανων........ Δέν ξέρω, εγώ πάντως που προ ημερών πέρασα μια βόλτα να πάρω το ...απολυτήριο (πανούσης style) μου φέρθηκαν πολύ όμορφα :D
nexis72 Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 γνωρίζω (εκτός κι αν ο πληροφοριοδότης μου λέει αρλούμπες) ότι ο άνθρωπος αντέχει μέχρι και επιταχύνσεις των 10 G. Από κει και πάνω πεθαίνει. (υπόψιν αντέχει το πολύ 10G, έχει να κάνει με τη φυσική κατάσταση του καθενός φυσικά) Τα f-16 είναι απ τα λίγα αεροσκάφη που μπορούν να σκοτώσουν τον πιλότο τους (ο οποίος έχει εξαιρετική φυσική κατάσταση εννοείται, θα ξέρετε τις προϋποθέσεις για να γίνει κάποιος πιλότος) αφού μπορούν να αναπτύξουν επιταχύνσεις μέχρι και της τάξεως των 12G. Στην ερώτηση του rover τώρα, προφανώς ο τύπος (που μάλλον δεν πρόκειται για κανονικό πιλότο και το αεροσκάφος ελέγχεται) δεν έχει την επιθυμητή φυσική κατάσταση που λέγαμε ή κάτι αντίστοιχο (δεν είμαι και ειδήμων) ώστε να αντέξει αυτές τις δυνάμεις για αρκετή ώρα.... Να πώ οτι τα πόσα g αντέχει κάποιος εξαρτάται και απο το πόση ώρα τα δέχεται. Άν είναι για ελάχιστα κλάσματα του δευτερολέπτου μπορεί κάποιος και να αντέξει και 30 g, όπως άντεξε σε κάποιο πρόσφατο τρακάρισμα στην Formula 1 ο Kubica πιλότος της BMW όπου δέχτηκε πάνω απο 30 g στο τρακάρισμα αλλά όχι μόνο δεν πέθανε αλλά βγήκε χωρίς να έχει παθεί το παραμικρό. Έτσι λοιπόν μπορεί κάποιος να αντέξει 9 g για 1 δευτερόλεπτο και με 7 g για 10 δευτερόλεπτα ας πούμε να τα παίξει. Και το όριο που πεθαίνει κάποιος δεν είναι 10 g γιατί απλούστατα είναι συνάρτηση και του χρόνου αυτό.
panagiotis Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 να συμπληρώσω ότι οι πτήσεις των f-16 ελέγχονται από υπολογιστή οπότε είναι ψιλοαπίθανο να υπερβεί το όριο των g που δε θα αντέξει ο πιλότος. κάτι άσχετο: αυτά που λέει ο alonso σε γνωστή διαφήμιση περι επιταχύνσεων g σε f1 και σε πιλότους μαχητικών αεροσκαφών είναι κατά μεγάλο ποσοστό μπαρούφες! Το διαπιστώνει εύκολα κάποιος αν δει σε κάποιο αγώνα f1 τον δείκτη των g επιταχύνσεων που δείχνει συχνά....... Βass is a state of mind...
NemOOO Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2007 Επίσης απο οτι μου εχουν πεί γνωστοι μου πιλότοι αλλο να τα δεχεσαι καθετα τα g (loops κτλ) και αλλο οριζοντια...πχ στροφή.... Time is just a fraction of the sine.......
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση