roeften Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2007 Πάντως θα πρέπει και μέσω τηλεφώνου να μπορούν να σε ενημερώσουν. Ο τετραψήφιος εμπεριέχεται στην περιγραφή της συναλλαγής και όχι σε κάποιο "ειδικό" πεδίο. Απλά πες να σου πουν την περιγραφή/αιτιολογία της συναλλαγής. Στην Εμπορική (εκ πείρας) με πιστωτική έπρεπε να περιμένω το statement γιατί στο σύστημα τους (στο υποκατάστημα που πήγα) η περιγραφή δεν είναι αναγνώσιμη.... Αλλίως συμφωνώ ότι η καλύτερη λύση είναι το web banking.
NicolasAth72 Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2007 Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2007 στην πίστεως, με το που πήρα τηλ., δεν πρόλαβα να ρωτήσω "σχετικά με κάποιες χρεώσεις στην κάρτα" και μόλις μπήκε στο σύστημα μου είπε "το νουμερο του paypal δεν θέλετε, είναι τόσο ..." Προφανώς, το χρησιμοποιεί πολύς κόσμος. Δεν δικαιολογείται να μην μπορούν να στο πουν τηλεφωνικά. νομίζω τουλάχιστον. https://www.facebook.com/automaton.athens
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση