Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 47
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

λαμπρουκο, οταν λες χαμηλα και ψηλα εννοεις την αποσταση του μαγνητη απ' τις χορδες ή κατι αλλο?...................................(boukaw7 με προλαβες ..)

Δημοσιευμένο

μάλλον έχετε διαφορετική άποψη περί του πως προσδιορίζετε τον οξύ ήχο.

 

Τες πα δεν θα βγει τπτ, οπότε αφήστε το να πάει!

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

  • Moderator
Δημοσιευμένο

Labrosgg, έτσι πάει το πράμα:

 

Κατά κανόνα οι διπλοί (για δεδομένη απόσταση από τη χορδή) έχουν μεγαλύτερο πλάτος σήματος από τους μονούς. (Αυτό δεν ισχύει 100% αλλά τις περισσότερες φορές έτσι είναι). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να οδηγούν "βαθύτερα" στην υπεροδήγηση ένα κύκλωμα που μόλις αρχίζει να ψαλιδίζει. Η εντονότερη παραμόρφωση (αναλόγως ΤΙ είναι αυτό που παραμορφώνει) μπορεί να εκληφθεί σαν πιο πρίμος ήχος καθώς αρχίζουν να ακούγονται οι αρμονικές που προκύπτουν από τον ψαλιδισμό.

 

Αν παίζεις βέβαια με το gain στο 12 δεν πρόκειται να παρατηρήσεις αυτό το φαινόμενο.

 

Για δύο βασικούς λόγους όμως (που βαριέμαι να περιγράψω) στους διπλούς λείπει η "σπιρτάδα" στα πρίμα. Φαντάσου σαν να έχεις ένα φίλτρο αποκοπής των υψηλών. (π.χ. σαν να έχεις κλείσει λίγο το tone).

 

Δηλαδή το peak της απόκρισής τους είναι λίγο πιο χαμηλά (στις συχνότητες) από τους μονούς και άρα ο ήχος τους είναι ΛΙΓΟΤΕΡΟ οξύς.

 

Τι μας λες τώρα..... για αυτά τα πράματα έχει χυθεί δικτυακό αίμα :lol: :lol: :lol:

Δημοσιευμένο
Labrosgg' date=' έτσι πάει το πράμα:

 

Κατά κανόνα οι διπλοί (για δεδομένη απόσταση από τη χορδή) έχουν μεγαλύτερο πλάτος σήματος από τους μονούς. (Αυτό δεν ισχύει 100% αλλά τις περισσότερες φορές έτσι είναι). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να οδηγούν "βαθύτερα" στην υπεροδήγηση ένα κύκλωμα που μόλις αρχίζει να ψαλιδίζει. Η εντονότερη παραμόρφωση (αναλόγως ΤΙ είναι αυτό που παραμορφώνει) μπορεί να εκληφθεί σαν πιο πρίμος ήχος καθώς αρχίζουν να ακούγονται οι αρμονικές που προκύπτουν από τον ψαλιδισμό.

 

Αν παίζεις βέβαια με το gain στο 12 δεν πρόκειται να παρατηρήσεις αυτό το φαινόμενο.

 

Για δύο βασικούς λόγους όμως (που βαριέμαι να περιγράψω) στους διπλούς λείπει η "σπιρτάδα" στα πρίμα. Φαντάσου σαν να έχεις ένα φίλτρο αποκοπής των υψηλών. (π.χ. σαν να έχεις κλείσει λίγο το tone).

 

Δηλαδή το peak της απόκρισής τους είναι λίγο πιο χαμηλά (στις συχνότητες) από τους μονούς και άρα ο ήχος τους είναι ΛΙΓΟΤΕΡΟ οξύς.

 

Τι μας λες τώρα..... για αυτά τα πράματα έχει χυθεί δικτυακό αίμα :lol: :lol: :lol:[/quote']

 

Ρε συ Χαρίλαε, δε γράφεις...Paper..:lol:

Στον τζίτζη μιλάς! Τι peak, αποκρίσεις, φίλτρα, και κουραφέξαλα του τσαμπουνάς...

 

Μίλα με πιο απλά ελληνικά...BZZZ, πάνω, κάτω, πολλά, λίγα κλπ κλπ :lol:

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Δημοσιευμένο

Δεν κατάλαβα γρύ απο τα κινέζικά σου αγαπητέ harilatron. Εγώ ένα πράμα ξέρω:

 

Εχω παίξει με παρα πολλές κιθάρες και ΟΛΕΣ (όπως και η δική μου που ηχογράφησα) ο μαγνητης στο ΛΑΙΜΟ ακούγεται ετσι

 

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/lambrosgg/neck.mp3

 

Δηλαδή κάπως ΜΟΥΝΤΟΣ ηχος

 

ενώ στην γέφυρα ακούγεται κάπως έτσι

 

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/lambrosgg/brigde.mp3

 

Δηλαδή πιο οξύς, πριμάτος.

 

Τα αυτιά μου έτσι λενε χρόνια τώρα...

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...