Superfunk Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 Απλά έρχεται να επιβεβαιώσει αυτό που λένε πολλοί. Ότι πλέον στα χέρια αυτών που ξέρουν, η ψηφιακή τεχνολογία ξεγελά πολλά αναλογικά "αυτιά". Και γιαυτό κάνει και αυτό το τεστ. ακριβως,και για να μην τα πολυλογουμε ειχα την τεραστια τυχη να γνωρισω προσωπικα εναν απο τους μεγαλυτερους παραγωγους του πλανητη πριν απο μερικα χρονια σε ενα ελληνικο νησι,με "εστειλε" τελειως λεγοντας μου (σε ελευθερη μεταφραση) τα εξης "ειναι τελειως ΗΛΙΘΙΟ & ασκοπο να επιμενει καποιος αναλογικα οταν ΜΙΞΑΡΕΙ,ετσι κι αλλοιως ολα σχεδον τα mixing studios στις ΗΠΑ ειναι ΜΟΝΟ digital (ενοωντας προφανως οτι οι περισσοτεροι...μιξαδες εχουν φτιαξει εκπληκτικα HOME mixing studios και προτιμανε να δουλευουν εκει απο το να τους τρωει το χρονο η κινηση....) , αν σκεφτεις οτι ΟΛΟΙ οι καλλιτεχνες στις ΗΠΑ δεν μιξαρουν στα στουντιο που ηχογραφουν αλλα τις μιξεις αναλαμβανουν ΔΙΑΦΟΡΟΙ (υπάρχει περιπτωση σε ενα δισκο να υπαρχουν και 5-6 διαφορετικοι mixing engineers ) τοτε μπορεις να καταλαβεις τι ειναι μυθος και τι πραγματικοτητα,προσωπικα γραφω αναλογικα ΜΟΝΟ τα ντραμς και λιγες φορες τις κιθαρες ΟΛΟΙ οι παραγωγοι που ξερω ακομα και αν γραψουν ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ δεν υπαρχει περιπτωση ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ BOUNCE ολα τα τρακς στα PRO TOOLS για editing & mixing οποτε τι αναλογικα και πρασινα αλογα μου λες......παντως ΕΔΩ ΜΕΣΑ (δειχνοντας μου το lap top του) εκανα την επεξεργασια αυτου του δισκου (και μου ανεφερε ενα δισκο που εχει πουλησει πανω απο 20.000.000 παγκοσμια) αν θες στο δειχνω και ολας...." και να πω βεβαια οτι συμφωνω 10000 φορες με αυτα που μου ειπε... ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ τι κανεις δεν εχει ΚΑΜΜΙΑ σημασια αν επεξεργαζεσαι τον ηχο σου αναλογικα ή ψηφιακα...ΚΑ-ΜΜΙ-Α..... & ναι καποια plug ins ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ .... και για να ερθουμε και στην ελληνικη πραγματικοτητα ο μεγαλυτερος (και ισως ο μοναδικος παγκοσμιας κλασης) ελληνας παραγωγος (δηλ. ο COTI K) κανει τα ΠΑΝΤΑ μονο με ενα lap top.......και οι παραγωγες του "ριχνουν στα αυτια" σε οτιδηποτε "αναλογικο" εχει γραφτει στη χωρα μας ποτε..... :wink: αν εισαι ταλενταρα και εχεις "αυτι" δεν χρειαζεσαι τα OCEAN WAVE για να μιξαρεις...... :lol: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 & ναι καποια plug ins ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ .... +1 Ειδικά αυτά που βασίζονται σε DSP πλατφόρμες (UAD,Duende,PowerCore,LiquidMix). Από native plugins (vxt/dx κλπ) είναι μετρημένα στο χέρι αυτά που είναι όντως ΤΟΣΟ καλά, αλλά υπάρχουν... και τα αγαπώ :lol:
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 Ετσι κι αλλοιως ολη η κουβεντα ειναι εντελως ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ μια και στη χωρα μας το digital ειναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ........ :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
johnnyk Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 σωστός σε όλα ο superfunk. ytsestef έχω την εντύπωση οτι και οι dsp πλατφόρμες τείνουν να εκλείψουν. η native δύναμη είναι τεράστια πια για realtime επεξεργασία audio (πήγα σε ένα homestudio ενός παιδιου που γράφει εδώ και έχει το mac pro με 8 (!) επεξεργαστές και 8gb (ξανα !) ram,πραγματικά ζήλεψα :oops: ).
bloody_sunday Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 "ειναι τελειως ΗΛΙΘΙΟ & ασκοπο να επιμενει καποιος αναλογικα οταν ΜΙΞΑΡΕΙ Caps και ισοπέδωση once again... Κι εσύ SF δεν λες αρκετές φορές ότι οι απόψεις είναι σαν τις κ&%(#!δες' date=' όλοι έχουν από μια; Πρέπει (επιτέλους, ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΕΠΕΙ) να καταλάβουν όλοι ότι η μουσική ΔΕΝ είναι ένας τομέας που υπάρχει η λεγόμενη "αυθεντία", ούτε ένας κλάδος σαν τα μαθηματικά που κάτι αποδεικνύεται ή καταρρίπτεται με σαφείς και αδιαμφισβήτητους νόμους. Είναι αφόρητα υποκειμενική, και ίσως αυτό είναι που την κάνει τόσο όμορφη και μοναδική. ΠΟΤΕ δεν θα υπάρξει μια αντικειμενική μαθηματική- φυσική θεώρηση για την πιστότητα της μουσικής απόδοσης, μιας και έγκειται αποκλειστικά στο interaction (εδώ τα ελληνικά μου με εγκατέλειψαν) πάρα πολλών ΑΣΤΑΘΜΗΤΩΝ παραγόντων, όπως πχ. στην λειτουργία του ακουστικού νεύρου του εκάστοτε ακροατή, στον χώρο, στα υλικά του ηχείου, στο crossover, αν σε τραβάγανε με το έτσι θέλω σε πανηγύρια με δημοτικά που απεχθανόσουν όταν ήσουν μικρός κλπ. Οποιαδήποτε τεχνική δεν δουλεύει για τον ένα και την στέλνει στο πυρ το εξώτερο, από την στιγμή που δουλεύει για κάποιον άλλο είναι θεμιτή και αναντίρρητα χρήσιμη. ΟΛΟΙ οι παραγωγοι που ξερω ακομα και αν γραψουν ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ δεν υπαρχει περιπτωση ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ BOUNCE ολα τα τρακς στα PRO TOOLS για editing & mixing οποτε τι αναλογικα και πρασινα αλογα μου λες... Όπως είπα και πιο πάνω, στην μουσική δεν υπάρχει η "αυθεντία", σαν έννοια αλλά και σαν ανθρώπινη υπόσταση. Το τι σου είπε ο κύριος εκείνος όπως και το τι κάνει ο Coti K. είναι χρήσιμο να το γνωρίζει κάποιος αλλά μπορεί απλά να το σεβαστεί σαν άποψη και όχι να το ακολουθήσει. Το να περαστούν όλα στο Pro Tools ΔΕΝ ακυρώνει αυτόματα την γλύκα, τη ζεστασιά και διάφορα άλλα χαρακτηριστικά του αναλογικού ήχου που έχεις ήδη ηχογραφήσει και κομπρεσσάρει. Εγώ ποτέ δεν είπα ότι για μένα ή για τον άλλο το αναλογικό είναι αυτοσκοπός και ότι πρέπει να χρησιμοποιείται παντού. Να χρησιμοποιείται μόνο εκεί που πρέπει, και ναι!! υπάρχουν σημεία που, όσο κι αν ενοχλεί η ύπαρξη μιας αντίθετης άποψης (!!!), για πάρα πολλούς απλά *πρέπει* γιατί έτσι τους αρέσει! Παραδείγματα πολλά, κι όχι μόνο οι White Stripes που έλεγα στο άλλο θρεντ. Ετσι κι αλλοιως ολη η κουβεντα ειναι εντελως ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ μια και στη χωρα μας το digital ειναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ........ Τα Δ. Κρίνα πχ. τα θαυμάζω απεριόριστα και οι παραγωγές τους είναι άψογες' date=' και βεβαίως προσκυνώ οτιδήποτε ψηφιακό χρησιμοποιήθηκε για να φτιαχτούν. Ούτε θα καταλάβαινα ποτέ τι ήταν ψηφιακό και τι όχι στον ήχο τους. Πρέπει όμως να καταλάβετε ότι υπάρχει μια σύγχρονη τάση (δήθεν, ξεδήθεν - δεν θα το σχολιάσω τώρα αυτό) για βιντατζίλα, που αρκετές φορές παντρεύεται με τον αναλογικό ήχο. Τα ανωτέρω για αναλογικά στούντιο, παλιούς κομπρέσσορες κλπ. τα έγραψα για να έχουμε υπόψη μας και τις τάσεις των καιρών και το τι ακούμε στις σημερινές ηχογραφήσεις. Συμφωνώ απόλυτα με τον SF για το τι είναι χειροπιαστό και το τι όχι, αλλά δεν πρέπει να τα ανάγουμε όλα στο Ελλάντα.[/quote'] Τώρα θα μου πεις "ποιος είσαι εσύ μικρέ κι ανόητε που θα τολμήσεις να ισχυριστείς τέτοια πράγματα κόντρα σε αυτόν"; Απόψεις έχουμε και τις καταθέτουμε, κι αν έχουν λυθεί πια τα ζητήματα "analog vs. digital" και "ξύλα στην ηλ. κιθάρα" ας σταματήσουμε να χασομερούμε σε φόρουμς κι ας κάνουμε κάτι καλύτερο... Ε μα... ΥΓ. Σόρι για τα caps αλλά μια στο τόσο τα δικαιούμαι κι εγώ. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 @bloody_sunday οπως ΞΕΚΑΘΑΡΑ εγραψα αυτες ειναι αποψεις ΑΛΛΟΥ (τις οποιες απλως μεταφερω) .... τυγχανει απλως να ΣΥΜΦΩΝΩ μαζι του (και να ΔΙΑΦΩΝΩ μαζι σου)... δεν σημαινει ομως οτι θελω να ΕΠΙΒΑΛΛΩ την αποψη μου...... :wink: η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου αποψη (προσεξε ΠΡΟ-ΣΩ-ΠΙ-ΚΗ δηλαδη αποψη που απορρεει απο τα αποτελεσματα που εχω στη δικη μου δουλεια δουλευοντας ψηφιακα σε σχεση με παλαιοτερα που δουλευα φανατισμενα μονο αναλογικα.... ) ειναι οτι ολα τα περι "αναλογικου" ηχου ειναι μαμπο τζαμπο λαλακιες & οποιος δεν μπορει να βγαλει ζεστο & οργανικο ηχο γραφοντας digital απλα ειναι ανικανος.....,εχεις βεβαια ΑΠΟΛΥΤΟ δικαιωμα να πιστευεις το αντιθετο..... :wink: οκ? υ.γ εκει ομως που θα ΕΠΙΜΕΙΝΩ ειναι οτι στην ΕΛΛΑΔΑ o μονoς τροπος για να βγαλεις καλο ηχο ειναι το digital μια και το ΚΟΣΤΟΣ μιας αναλογικης παραγωγης ειναι απλα ΠΑΡΑΝΟϊΚΟ για την εγχωρια αγορα... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
bloody_sunday Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 Oκ! Kαι παρεπιπτόντως, πού να την κάνει ένας χριστιανός την μίξη και το editing; Real time με τον ηχολήπτη με τα 16 χέρια; Και βέβαια σε Pro Tools, Cubase κλπ... Ακόμη κι αν ακούγεται σε μερικούς καλύτερο με άλλους τρόπους, η απαράμιλλη ευκολία - παραμετροποίηση - πληθώρα επιλογών κάνει σκόνη την αμελητέα τυχόν διαφορά στον ήχο. ¶σε που όταν τα έχεις όλα μπροστά σου προωθείται τόσο η δημιουργικότητά σου που αυτό και μόνο σαν επιχείρημα θα αρκούσε υπέρ των Pro Tools. Aλλά όπως καταλαβαίνετε, εγώ δεν ταυτίζω τα Pro Tools με την πλευρά "ψηφιακό" στο γνωστό ντιμπέιτ. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 Kαι παρεπιπτόντως, πού να την κάνει ένας χριστιανός την μίξη και το editing; Real time με τον ηχολήπτη με τα 16 χέρια; Και βέβαια σε Pro Tools, Cubase κλπ... μεχρι και πριν 4-5 χρονια ΕΤΣΙ τις εκανα (και με ΔΥΟ μονο χερια μαλιστα :lol: :lol: :lol: :lol: ) επεφτε ξυραφακι ..συννεφο (ασε που ηθελες 300 ευρω για καθε 15 λεπτα 24αρας πομπινας ....... ):lol: :lol: :lol: ασε τα θυμαμαι και ανατριχιαζω....μακρια απο εμας τετοια ταλαιπωρια....ασε που δεν ειχε UNDO.... :lol: :lol: :lol: ενω τωρα...Sonar...ακι :lol: καφεδακι,σπιτακι και ....2000 ωρες αν γουσταρω για να πετυχω την τελεια μιξη....τι αναλογικα και πρασινα αλογα μου τσαμπουνας.... :lol: :lol: :lol: μονο το ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ που γλυτωσα αρκει..... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
boukas Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2007 Πάντως οφείλω να παραδεχτώ ότι αν και είμαι και λίγο πιο απόλυτος και από τον sf στο συγκεκριμένο θέμα, πραγματικά χαίρομαι όταν "βλέπω" μπροστά μου αθεράπευτα ρομαντικούς σαν bloody_sunday, άσχετο αν συμφωνώ ή διαφωνώ με όσα υποστηρίζουν. "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση