Superfunk Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Τέλος η σύνθεση και μόνο μπορεί να γίνει με μια κιθάρα στην παραλία, από εκεί και ύστερα όμως όταν αναλαμβάνει επαγγελματίας ενορχηστρωτής τότε επισέρχονται όλοι αυτοί οι βασανιστικές παράμετροι οι οποίοι κάνουν να ακούγονται οι καλές παραγωγές 2-3 db πάνω από τις άλλες. αυτο το 2-3 db παραπανω απο τις αλλες μπορεις να μας...το εξηγησεις λιγακι? 8O για το θεμα μας τωρα. αν εισαι τυχερος και το "δωματιο" στο οποιο δουλευεις εχει αξιοπρεπη ακουστικη (κατι που ευκολα μπορεις να το καταλαβεις ακουγοντας απο τα ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ σου μονιτορ,τα οποια φανταζομαι εχεις ηδη αγορασει, μια καλη παραγωγη) τοτε μπορεις ανετα να δουλεψεις οτιδηποτε (προσωπικα ο λογος που δεν μετακομιζω :lol: ειναι ενα τετοιο "μαγικο" δωματιο που απο τη φυση του εχει αψογο ηχο) αν δεν εισαι τοτε καταρχην δοκιμασε καποιο αλλο δωματιο του σπιτιου σου ή προσπαθησε να "απαλλαγεις" απο τις κακες συχνοτητες (τις περισσοτερες φορες το προβλημα βρισκεται στα μπασα) με τους διαφορους τροπους που ευκολα θα βρεις στο google (διαφορετικη τοποθετηση & ρυθμιση των μονιτορς,μπασοπαγιδες κτλ) :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
stel76 Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Βασικά, εχω μείνει 8O με το topic!!! Τι σχέση μπορεί να έχει η σύνθεση ενός μουσικού έργου με την ηχομόνωση;;;;; Έβαλα δυο πάνελ πετροβάμβακα, και έγραψα μια φοβερή μελωδία;;;;;;;8O e are the knights who say...Ni
Jasemeister Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Βασικά' date=' εχω μείνει 8O με το topic!!! Τι σχέση μπορεί να έχει η σύνθεση ενός μουσικού έργου με την ηχομόνωση;;;;; Έβαλα δυο πάνελ πετροβάμβακα, και έγραψα μια φοβερή μελωδία;;;;;;;8O[/quote'] Μη συγχέεις την ηχομόνωση με τη δημιουργία μιας καλής μελωδίας. Εδώ ίσως δεν πρέπει να μιλάμε για ηχομόνωση αλλά για την ακουστική διαμόρφωση ενός χώρου. Πάντως άλλο να συνθέτεις με ένα γκραν πιάνο στο Μέγαρο π.χ. και άλλο σε ένα στούντιο τίγκα στη μόνωση όπου μπαίνεις και αποπροσανατολίζεσαι απ'την έλλειψη ανάκλασης του ήχου... Πιο ειδικά στο θέμα, ο χώρος καθορίζει την αντίληψη του ήχου. Αλλιώς θα παίζαμε συμφωνικές ορχήστρες στο γκαράζ της πολυκατοικίας μου. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...
boukas Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Βασικά όντως άλλο πράμα η ηχομόμωση και άλλο η ακουστική. Το θέμα είναι ότι σε χώρο με καλή ακουστική εμβαθύνεις στις λεπτομέρειες της παραγωγής κάνοντας το πολύ καλό τέλειο. Όχι ότι ένας χώρος ακουστικά τέλειος θα σου δώσει ουρανοκατέβατες τις μελωδίες! Δλδ έλεος "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 ετσι κι αλλοιως νομιζω οτι ο Initiator του thread δεν αναφερεται στη συνθεση αλλα στην ΠΑΡΑΓΩΓΗ .. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
mariathina Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 αυτο το 2-3 db παραπανω απο τις αλλες μπορεις να μας...το εξηγησεις λιγακι? Βεβαίως! Καθήστε στο σαλόνι σας και ακούστε από το ηχοσύστημά σας oποιοδήποτε ελληνικό (και αρκετά ξένα) CD. Κατόπιν αλλάξτε το CD και (χωρίς να πειράξετε τίποτα στο volume) βάλτε πχ το Thriller. Θα νοιώσετε λες και έχετε ανεβάσει την ένταση 2-3 db ενώ επίσης θα δείτε και την στεροφωνία να απλώνει λες και έχετε μετακινήσει τα ηχεία πιο μακριά το ένα από το άλλο. Επίσης υπάρχει παραγωγή που κάνει τα NS-10 να ακούγονται λες και έχουν ενσωματωμένο sub κλπ κλπ κλπ
stel76 Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Ρέ παιδιά...προφανώς κάνω χιούμορ :? e are the knights who say...Ni
Jasemeister Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Το χούμωρ διώκεται ποινικά σ'αυτό το φόρουμ από το γνωστό και μη εξαιρεταίο spanish inquisition: nobody expects the spanish inquisition Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...
boukas Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Ρέ παιδιά...προφανώς κάνω χιούμορ :? ωχ ρε παιδάκι μου με μπέρδεψες!!! Βάλε και καμιά χαζόφατσα να καταλάβω! Πάει θέλω διακοπές λέμε.... :oops: "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2007 Marithina, αυτο που αναφερεις ειναι αρκετα υποκειμενικο και αφορα την παραγωγη και το mastering που γινεται σε καθε δισκο. Εδω ακομα και στον ιδιο παραγωγο μπορει κανεις να ακουσει διαφορες αναμεσα απο 2 διαφορετικα CDs του. Ειτε η εξελιξη, ειτε η αναγκη για διαφορετικο ηχο, οδηγουν και σε διαφορετικο αποτελεσμα. Το ανησυχητικο θα ηταν εαν στο ιδιο CD υπηρχαν εντονες διαφορες. Στην Ελλαδα εχουμε αρκετα καλες παραγωγες, οπως στους Ματ σε 2 υφεσεις, στους Human Touch, κλπ..Ορεξη και χρηματα να υπαρχουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση