GeoK Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρη διότι δεν δόθηκε η ευκαιρία στους ηχολήπτες να ασχοληθούν με αυτά τα είδη μουσικής. Βλέπεις οι μουσικές αυτές δεν πουλάνε στην Ελλάδα και αυτό γιατί η Ελληνική παιδεία όσον αφορά την μουσική είναι πίσω! Το κακό ξεκινάει από την ηλικία που αρχίζει το παιδί να ακούει....π.χ αν πας στο εξωτερικό θα δείς π.χ μια γιαγιά σε ένα κατάστημα που πουλάει τσιγάρα να ακούει STING. εδώ μάλλον θα ακούει ΒΑΣ-ΒΑΣ . Στο εξωτερικό π.χ οι μαθητές που έχουν ένα συγκρότημα παίρνουν επιδότηση από το ίδιο τους το σχολείο να πάνε σε ένα στούντιο να ηχογραφήσουν... Εδώ....? Από το μπαμπά....! Αν και αυτός ο καημένος με τον μισθό που παίρνει τα διαθέτει. Πως λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια περιμένεις από τους Έλληνες ηχολήπτες και αναφέρομαι στους μεγαλύτερους από μας να μπορούν να έχουν τέτοια ακούσματα και άποψη για τον ήχο όπως του εξωτερικού από την στιγμή που 9 στους 10 δίσκους είναι λαικοί με κλεμένα ανατολικά και αραβικά στοιχεία. Τα πράγματα πιστεύω όμως έχουν αλλάξει εδώ και κάποια χρόνια με την ίδρυση μουσικών σχολέιων, με την τεχνολογία που τώρα πια μπορείς να επιλέξεις με μεγαλύτερη ευχερια το είδος της μουσικής που σε εκφράζει, με την δημιουργία των home studios που μέσα από αυτά τα παιδιά καλιεργούν το μουσικό τους ταλέντο προσπαθόντας να δημιουργήσουν, με την δημιουργία σχολών ηχοληψίας, με την δημιουργία σύνχρονων recording & mastering studios από νέους ανθρώπους που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από του εξωτερικού, με την δημιουργεία forum που ασχούνται με όλα τα παραπάνω και άλλα πολλά......... Θέλω να πω πως μπορεί πολλά από τα ξένα είδη μουσικής να μην πουλάνε από τις δισκογραφικές της Ελλάδας αλλά σίγουρα ακούει περισσότερος κόσμος από όσος νομίζουμε. Πρέπει λοιπόν να εμπιστευθούμε τους Έλληνες ηχολήπτες γιατί δεν βράζουν όλοι στο ίδιο καζάνι!
menelaos Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Σωστά αυτά που λες (ελπίζω τουλάχιστον ;D). Θεωρείς δηλαδή ότι έρχονται οι μέρες που θα δούμε και κανα world hit από Έλληνα μουσικό/παραγωγό;
GeoK Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Και βέβαια το πιστεύω! δεν μπορώ μόνο να σου πω, πόσο σύντομα!
menelaos Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Πάντως φίλε μου βάλε κι άλλες photos στο site, γιατί και μόνο που τις βλέπω αυτές τις λίγες που έχετε μου'ρχεται να έρθω μια βδομάδα εκεί πέρα απλά για να κάθομαι, κι ας μην έχω τίποτα να ηχογραφήσω!!!! :) Αλήθεια τις εκάστοτε τιμές σας πώς μπορούμε να τις ξέρουμε;
GeoK Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Σε ευχαριστώ! Όσο για τις τιμές μας κυμαίνονται ανάλογα με το project δηλ, Αν είναι για recording πόσες ώρες θα χρειαστούμε, αν είναι για mastering πόσα τραγούδια και τι διάρκεια έχει το κάθε τραγούδι κλπ. Πάντος είναι αρκετά ανταγωνιστικές μιας και συμπεριλαμβάνεται και η διαμονή στα studios μας. Επίσης παρέχουμε δωρεάν MASTER SAMPLES όπως θα διάβασες στο site... Έτσι θα δεις άμα τα αξίζουμε τα λεφτά μας... τουλάχιστον από θέμα Mastering.
menelaos Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Ναι, εννοείται ότι πάνε ανάλογα, αλλά αυτό ρωτάω κι εγώ :) Πχ για να κλείσεις το studio για μια βδομάδα πόσο πρέπει να δώσεις;
GeoK Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Για μια βδομάδα Lock out συμπεριλαμβανομένου και της διαμονής που σημαίνει οτι κανείς άλλος δεν μπαίνει στο studio εκτός από σένα είναι 2240€. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ! έτσι δεν είναι?
menelaos Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2008 Thanks a lot ;) I'll keep that in mind;)
ChrisH Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2008 Εχεις δίκιο σε κάποια πράγματα , σε κάποια άλλα εγώ το βρίσκω λίγο πιο σύνθετο το θέμα. Πχ. αν ακούσουμε το καινούριο cd των ταλαντούχων αν μη τι άλλο ΡΟΔΕΣ νιώθω ότι ήταν μια χαρά η μίξη αλλά τους κατέστρεψε το μαστερινγκ (έγινε στο εξωτερικό). Αρα έχεις δίκιο σε κάποια πράγματα. Οι μίξεις ήταν μέτριες και το mastering πολύ καλό σε σχέση με το υλικό. Και το λέω γιατί άκουσα το υλικό (ήταν να γίνει η δουλειά στο Athens Mastering αλλά τελικά πήγαν Αμερική) και φτιάξαμε στο τέλος και κάποια promo. O Ted Jensen που έκανε το mastering και οποιοδήποτε σοβαρός mastering engineer δεν θα "κατέστρεφε" ποτέ ενα δίσκο.Θα τον έκανε απο πολύ λίγο έως εντυπωσιακά καλύτερο (ανάλογα το υλικό και την "έμπνευση" της ημέρας. Εκτός αν δεν ξέρεις την αισθητική του και περιμένεις κάτι άλλο. Αλλά στην περίπτωση αυτή ας έστελναν οι Ρόδες το δίσκο στον Doug Sax για πιο "creamy ήχο" , η στόν Ludwig για πιο σφικτό και 'καθαρό" ήχο η στόν Bernie Grundman για έναν "βρώμικα" καθαρό" ήχο αλλά Tom Waits η σε μένα για ότι κάνω που οι πελάτες μου (και οι Ρόδες) στο παρελθόν ξέρουν. Όπως μου αρέσει να λέω το mastering είναι μαγική και άχαρη δουλειά , μαγική γιατί μπορεί να βελτιώσεις κάτι τόσο πολύ σε 2 κανάλια που να φαίνεται θαύμα και άχαρη γιατί μπορεί να βελτιώσεις ένα κακό υλικό εντυπωσιακά αλλά να εξακολουθήσει να είναι μέτριο.
tugito Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2008 Οι μίξεις ήταν μέτριες και το mastering πολύ καλό σε σχέση με το υλικό. !!! Ελα ρε... περίεργο. Μα καλά η μίξη είναι το πιο βασικό.. κριμα γιατι ειναι και μεγάλη μπάντα (κατεμέ πάντα), άξιζε να προσέξουν την μίξη ώστε να μπορέσει στο μαστερινγκ ο άλλος να τους κάνει άψογη δουλεια..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση