Anouvis_GR Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 Θέλω να φτιάξω μεσα στο cubase από plugins ένα channel strip για μικρόφωνο και οργανα που έχουν θορύβους και φυσήματα. Παρακαλώ κάποιος να μου πει ποια σειρα πράπει να ακολουθήσω και γιατι? Exp>Gate>PEQ> DQE>Comp>GEQ. καλά τα πάω?
Anouvis_GR Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 OP Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 παιδια το θεμα με ενδιαφέρει πολύ. όποις νομίζεςι πως έχει κάτι να πεί ας κάνει ένα κόπο να απαντήσει. ευχαριστώ
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 Οταν λες μικροφωνο και οργανο που εχουν φυσηματα, εννοεις ενα mix ή καναλι καναλι? Γιατι δεν ειναι κατανοητο οπως το θετεις.
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 Το έχεις μπερδέψει το θέμα κάπως. Να ξεκαθαρίσουμε: - Καταρχήν είναι προτιμότερο να μην δουλεύουμε με ενα συγκεκριμένο path γιατί πχ μπορεί σε φωνές να κάνει καλή δουλειά ένα eq, ενώ σε κιθάρες ένα άλλο. Το ίδιο ισχύει για τους κομπρέσσορες κλπ. - Το gate είναι σχεδόν άχρηστο σήμερα καθώς με το cubase σου δίνεται η δυνατότητα να καθαρίσεις με editing τα tracks. Χρειάζεται μόνο στην περίπτωση που θέλουμε να "κόψουμε" την ουρά πχ. της μπότας η του τομ κλπ και να δώσουμε λίγη ατάκα, αλλά και πάλι για αυτές τις δουλειές υπάρχουν καλύτερα εργαλεία όπως ένα transient designer ή ένας καλός compressor. - Αν GEQ εννοείς Graphical equalizer, δεν έχω συναντήσει ποτέ σε channel strip. Οπότε αν μιλάμε για συμβατική κονσόλα (όχι ssl/neve) που ΔΕΝ έχει ενσωματωμένους δυναμικούς επεξεργαστές αλλά τους βάζουμε σαν insert το ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ path είναι το εξής: Gain,Insert (compressor/gate/whatever), EQ, Αux. Sends, Pan, Fader. To θέμα είναι ότι: 1) Σήμερα συνηθίζουμε να αλλάζουμε τη σειρά ανάλογα με το τι θέλουμε να κάνουμε. 2) Υπάρχουν έτοιμα channel strips σε plugin. 3) Channel strip είναι το ίδιο το κανάλι του cubase. 4) Επαναλαμβάνω ότι θεωρώ αδύνατο το να έχεις ένα κανάλι που κάνει για ό,τι του βάλεις (εκτός αν η κονσόλα μας ανήκει στην κατηγορία neve/ssl και δε συμμαζεύεται) 5) Καλό θα ήταν να έχεις σωστές πηγές από την αρχή παρά να τρέχεις να το μαζέψεις μετά. Ελπίζω να εννοείς ότι θέλεις strip για ενα κανάλι και όχι για όλο το mix (που τότε μιλάμε για mastering) γιατί θα γράφω τόση ώρα τσάμπα :P
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 5) Καλό θα ήταν να έχεις σωστές πηγές από την αρχή παρά να τρέχεις να το μαζέψεις μετά. Δασκαλε? Εσυ εδω? :lol: Καλα καλα..πλακα κανω..Ακομα αντηχει αυτο στα αυτια μου: "Κανονας πρωτος. Ποτε δεν γραφουμε αθλια μια πηγη και στη συνεχεια περιμενουμε απο την τεχνολογια να κανει θαυματα. Εαν δεν εχουμε τον εξοπλισμο να το κανουμε, τοτε καθομαστε σπιτι και κοιταμε τηλεοραση" :roll:
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 5) Καλό θα ήταν να έχεις σωστές πηγές από την αρχή παρά να τρέχεις να το μαζέψεις μετά. Δασκαλε? Εσυ εδω? :lol: Καλα καλα..πλακα κανω..Ακομα αντηχει αυτο στα αυτια μου: "Κανονας πρωτος. Ποτε δεν γραφουμε αθλια μια πηγη και στη συνεχεια περιμενουμε απο την τεχνολογια να κανει θαυματα. Εαν δεν εχουμε τον εξοπλισμο να το κανουμε' date=' τοτε καθομαστε σπιτι και κοιταμε τηλεοραση" :roll:[/quote'] Δεν ξέρω ποιος είναι αλλά έχει δίκιο! :lol:
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 Ενας επαγγελματιας ηχοληπτης. Και το "η" με κεφαλαια :)
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 Ενας επαγγελματιας ηχοληπτης. Και το "η" με κεφαλαια :) Αφου λέει αυτήν την ατάκα, αν είναι και "Δάσκαλος" σε σχολή παίζει και να τον ξέρω καλά! Anyway...
Anouvis_GR Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 OP Δημοσιευμένο 5 Ιουνίου 2007 Το έχεις μπερδέψει το θέμα κάπως. Να ξεκαθαρίσουμε: - Καταρχήν είναι προτιμότερο να μην δουλεύουμε με ενα συγκεκριμένο path γιατί πχ μπορεί σε φωνές να κάνει καλή δουλειά ένα eq' date=' ενώ σε κιθάρες ένα άλλο. Το ίδιο ισχύει για τους κομπρέσσορες κλπ. - Το gate είναι σχεδόν άχρηστο σήμερα καθώς με το cubase σου δίνεται η δυνατότητα να καθαρίσεις με editing τα tracks. Χρειάζεται μόνο στην περίπτωση που θέλουμε να "κόψουμε" την ουρά πχ. της μπότας η του τομ κλπ και να δώσουμε λίγη ατάκα, αλλά και πάλι για αυτές τις δουλειές υπάρχουν καλύτερα εργαλεία όπως ένα transient designer ή ένας καλός compressor. - Αν GEQ εννοείς Graphical equalizer, δεν έχω συναντήσει ποτέ σε channel strip. Οπότε αν μιλάμε για συμβατική κονσόλα (όχι ssl/neve) που ΔΕΝ έχει ενσωματωμένους δυναμικούς επεξεργαστές αλλά τους βάζουμε σαν insert το ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ path είναι το εξής: Gain,Insert (compressor/gate/whatever), EQ, Αux. Sends, Pan, Fader. To θέμα είναι ότι: 1) Σήμερα συνηθίζουμε να αλλάζουμε τη σειρά ανάλογα με το τι θέλουμε να κάνουμε. 2) Υπάρχουν έτοιμα channel strips σε plugin. [b']3) Channel strip είναι το ίδιο το κανάλι του cubase.[/b] 4) Επαναλαμβάνω ότι θεωρώ αδύνατο το να έχεις ένα κανάλι που κάνει για ό,τι του βάλεις (εκτός αν η κονσόλα μας ανήκει στην κατηγορία neve/ssl και δε συμμαζεύεται) 5) Καλό θα ήταν να έχεις σωστές πηγές από την αρχή παρά να τρέχεις να το μαζέψεις μετά. Ελπίζω να εννοείς ότι θέλεις strip για ενα κανάλι και όχι για όλο το mix (που τότε μιλάμε για mastering) γιατί θα γράφω τόση ώρα τσάμπα :P 3) Channel strip είναι το ίδιο το κανάλι του cubase. για αυτό μιλάω. γαι το κανάλι της εισοδου. δεν θα βάζω τα ίδια σε καθε ηχογραφηση αλλά ρωτάω ποια είναι η λογική της σειράς τοποθέτησης. απλά θα νισχήσω το σήμα από προενισχυτή και μετα τα υπόλοιπα από το channel του cubase
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση