Liho Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2007 Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2007 Γεια σας noizαδες. Είμαι νέος στη παρέα σας :) Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανεις σε τι κλίμακα ειναι το γνωστότερο θέμα απ΄το Summer του Vivaldi. Υποψιάζομαι σε ανιούσα μελωδική μινόρε Σολ αλλά δεν είμαι σιγουρος. Ευχαριστώ εκ των προτέρων :)
menelaos Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2007 Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2007 Ρε συ το Καλοκαίρι είναι τίγκα στην κλίμακα. Εννοείς το μέρος με την καταιγίδα;
PGS Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2007 Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2007 Ναι αν εννοείς την καταιγίδα είναι καραπηγμένη στις κλίμακες ξεκινάει με σολ - πάει αμέσως σε ρε+ κτλ κτλ κτλ. Πανικός γίνεται...
xristos69 Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2007 Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2007 Ναι αν εννοείς την καταιγίδα είναι καραπηγμένη στις κλίμακες ξεκινάει με σολ - πάει αμέσως σε ρε+ κτλ κτλ κτλ. Πανικός γίνεται... κλασσικές μετατροπίες κάνει. Η ρε+ που λες δεν είναι καινούρια κλιμακα αλλα η 5η της αρχικής σολ- . Πέρα απο τις τυχαίες μικρές μετατροπίες η σημαντικότερη είναι αυτή στο Β του θέματος που πηγαίνει στην 5η ελλάσονα. Στην ρε- δηλαδή όπως θα γινόταν σε μια φούγκα. Στην αρχή του κομματιού δεν χρησιμοποιείται η ανιούσα μελωδική αλλά η κατιούσα στα μπάσα στην 1η(σολ, φα φυσικο, μι υφεση,ρε) και 5η βαθμίδα αντιστοιχα Γενικά πάντος οταν ενα κομματι είναι σε ελλάσονα μπορει καθε στιγμή να χρησιμοποιήσει την φυσική, αρμονική, μελωδική χωρις να κάνουμε κάποια διάκριση για το είδος. Λέμε πχ σε σολ- και τέρμα
PGS Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2007 Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2007 Ναι αν εννοείς την καταιγίδα είναι καραπηγμένη στις κλίμακες ξεκινάει με σολ - πάει αμέσως σε ρε+ κτλ κτλ κτλ. Πανικός γίνεται... κλασσικές μετατροπίες κάνει. Η ρε+ που λες δεν είναι καινούρια κλιμακα αλλα η 5η της αρχικής σολ- . Πέρα απο τις τυχαίες μικρές μετατροπίες η σημαντικότερη είναι αυτή στο Β του θέματος που πηγαίνει στην 5η ελλάσονα. Στην ρε- δηλαδή όπως θα γινόταν σε μια φούγκα. Στην αρχή του κομματιού δεν χρησιμοποιείται η ανιούσα μελωδική αλλά η κατιούσα στα μπάσα στην 1η(σολ' date=' φα φυσικο, μι υφεση,ρε) και 5η βαθμίδα αντιστοιχα Γενικά πάντος οταν ενα κομματι είναι σε ελλάσονα μπορει καθε στιγμή να χρησιμοποιήσει την φυσική, αρμονική, μελωδική χωρις να κάνουμε κάποια διάκριση για το είδος. Λέμε πχ σε σολ- και τέρμα[/quote'] Συμφωνώ απόλυτα απλά δεν εμβάθυνα γιατί για την κατανόηση του χειρισμού των κλιμάκων και των μετατροπιών στην κλασσική αρμονία θέλει αρκετή γνώση. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι στην αρμονική ελλάσωνα τουλάχιστον ως τα τέλη 19ου αρχές 20ου αιώνα αποφεύγεται δια ροπάλου το τριημιτόνιο... Αν λοιπόν κάποιος θελήσει να προσθέσει μία σολιστική κατέντζα σε κάποια κομμάτι ύφους baroque όπως αυτό (σύγχρονοι μουσικοί είμαστε ότι θέλουμε κάνουμε χεχε) θα πρέπει να αποφύγει το 3ημιτόνιο για να είναι πιο κοντά στο αρχικό ύφος αν και όποτε χρησιμοποιήσει την αρμονική ελλάσωνα
dimicupo Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2007 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2007 Ναι αν εννοείς την καταιγίδα είναι καραπηγμένη στις κλίμακες ξεκινάει με σολ - πάει αμέσως σε ρε+ κτλ κτλ κτλ. Πανικός γίνεται... κλασσικές μετατροπίες κάνει. Η ρε+ που λες δεν είναι καινούρια κλιμακα αλλα η 5η της αρχικής σολ- . Πέρα απο τις τυχαίες μικρές μετατροπίες η σημαντικότερη είναι αυτή στο Β του θέματος που πηγαίνει στην 5η ελλάσονα. Στην ρε- δηλαδή όπως θα γινόταν σε μια φούγκα. Στην αρχή του κομματιού δεν χρησιμοποιείται η ανιούσα μελωδική αλλά η κατιούσα στα μπάσα στην 1η(σολ' date=' φα φυσικο, μι υφεση,ρε) και 5η βαθμίδα αντιστοιχα Γενικά πάντος οταν ενα κομματι είναι σε ελλάσονα μπορει καθε στιγμή να χρησιμοποιήσει την φυσική, αρμονική, μελωδική χωρις να κάνουμε κάποια διάκριση για το είδος. Λέμε πχ σε σολ- και τέρμα[/quote'] Συμφωνώ απόλυτα απλά δεν εμβάθυνα γιατί για την κατανόηση του χειρισμού των κλιμάκων και των μετατροπιών στην κλασσική αρμονία θέλει αρκετή γνώση. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι στην αρμονική ελλάσωνα τουλάχιστον ως τα τέλη 19ου αρχές 20ου αιώνα αποφεύγεται δια ροπάλου το τριημιτόνιο... Αν λοιπόν κάποιος θελήσει να προσθέσει μία σολιστική κατέντζα σε κάποια κομμάτι ύφους baroque όπως αυτό (σύγχρονοι μουσικοί είμαστε ότι θέλουμε κάνουμε χεχε) θα πρέπει να αποφύγει το 3ημιτόνιο για να είναι πιο κοντά στο αρχικό ύφος αν και όποτε χρησιμοποιήσει την αρμονική ελλάσωνα ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΡΗΓΟΡΑ !!!!! :lol: :lol: :lol: Μα καθόλου δεν αγαπάς τους ανθρώπους ????
zestair Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2007 Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2007 Το τριημιτόνιο αποφεύγεται... Μπορεις να δοκιμάσεις προσωρινές έλξεις με το εξής τρόπο χρησιμοποιώντας ανιούσα μελωδική και κατιούσα φυσική
menelaos Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2007 Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2007 Καλα το τριημιτόνιο αποφεύγεται σε κάθε είδους μουσική εκτός αν θέλουμε να δώσουμε κάτι πιο ανατολίτικο στον ήχο, with the exception of black metal and death metal που είναι πηγμένα στο τριημιτόνιο :lol:
Liho Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2007 OP Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2007 Χεχε ευχαριστώ παιδιά. Τα κατάφερα τελικά και το έβγαλα το ρημάδι το κομμάτι :D
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση