Brassdogs Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2007 Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2007 Καλησπέρα κι από μένα. Η γνώμη μου όσον αφορά το θέμα με τις παραγωγές που βαράνε κόκκινο έχει ως εξής: Κομπρέσσορα βάζει κανείς όταν η σύνθεση του κομματιού δεν έχει δυναμικές στο όργανο πάνω στο οποίο τον εφαρμόζει. Οι δυναμικές δε είναι απόλυτα θέμα αισθητικής και αφορούν καθαρά το συνθέτη. Τώρα όσον αφορά την ένταση δεν πιστεύω ότι έχει σημασία αν βαράει κόκκινο η έξοδος. (εκτός αν πικάρει) Αν δε θέλει κανείς να ακούει δυνατά κάτι ας το βάλει στην ένταση της αρεσκείας του. Το θέμα είναι να διασφαλίζεται με κάθε τρόπο ότι το κομμάτι θα ακούγεται όσο καθαρότερα και δυνατότερα γίνεται απο την πλευρά του ηχολήπτη. Δηλαδή για φανταστείτε ένα κομμάτι Dave Holland που γενικά έχει σκαμπανεβάσματα όσον αφορά τον ήχο να μην έφτανε στο κόκκινο το equalizer κατά την κορύφωση του κομματιού. Τι διαφορά θα είχε από τα χαμηλά σημεία; Εν τέλει οι παραγωγές πλέον βαράνε κόκκινο επειδή μπορούν. Και πιστεύω πως αν μπορούσαν και άλλωτε θα το έκαναν επίσης! Αυτά πάνω κάτω. Σχολιάστε παρακαλώ. Β.
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2007 Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2007 Εγω εχω να παρατηρησω πως γινεται πολυ ντορος για μια μοδα της εποχης των παραγωγων. Αν ζουσαμε πριν 15-20 χρονια θα λεγαμε για την αθλια ποιοτητα ηχογραφησης των μεγαλων ροκ μπαντων. Αν ζουσαμε αλλα 25 χρονια πριν, θα μιλαγαμε για τις πριματες παραγωγες και τα χαμενα μπασα.. Καθε εποχη εχει το δικο της χαρακτηριστικο. Και οπως ολα τα πραγματα, καθε εποχη εχει το ζενιθ..και το ναδιρ της. Προσεξτε καθε δεκαετια, απο θεμα εξοπλισμου, τι ειχε να προσφερει και που ακριβως γινοταν το peak του τελειοτερου ηχου. Η νεα γενια παραγωγων θα παρατηρησει το φαινομενο που αναλυουμε τωρα και σε 10 χρονια, θα εχει αναπτυξει ενα νεο συστημα για μια σωστη παραγωγη. Τι ανησυχουμε λοιπον; Ολα στην εξελιξη ειναι!
gerasimos Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2007 Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2007 Kαλά γενικά τα τελευταία album των RHCP έχουν πάρα μα πάρα πολλα κλιπαρίσματα!! ...με αποκορύφωμα το Californication, όπου πέφτει πολύ "ξύσιμο".
SONICSPOT Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2007 Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2007 toooo much software thats the prob... ead, Follow or Get out of the way !!
haryy Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2007 Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2007 ¶ρα καταλήγουμε ότι στα μέσα που στηρίζουν οι εταιρείες τις πωλήσεις τους' date='δηλ. τηλεόραση,ραδιόφωνο,μαγαζιά,το αν το mastering είναι κλιπαρισμένο ή πικάρει στα -14 δεν έχει καμία σημασία και έτσι καταλήγουμε στο πόσο ηλίθια πρακτική είναι το κυνήγι της έντασης.[/quote'] +10000000000 ελα ομως που δεν μπορεις να τους κανεις να σε πιστεψουν οταν τους τα λες.....κακα τα ψεμματα ολοι εχουν αναλωθει στο κυνηγι των db... :cry: και οχι μονο στην Ελλαδα...παρε το τελευταιο των Red Hot C.P & περασε το απο το ....μετρητη σου δεν υπαρχει ΤΙΠΟΤΑ κατω απο +1...... :roll: Ε,ρε γ@μώτω πάνε και χαλάνε εκατομμύρια δουλεύοντας σε μηχανήματα επίσης των εκατομμυρίων μόνο και μόνο για να βγαίνει αυτό το σιχαμερό αποτέλεσμα. :roll: Μετά από χρόνια όταν θα συνειδητοποιήσουμε όλοι τι ακούγαμε θα γελάμε με τις ψηφιακές παραμορφωμένες π@π@ριές. Πάντως φαντάζομαι ακόμα μεγαλύτερες πλάκες όταν εδραιωθεί το dvd-audio (ή τέλος πάντων όποιο φορμά υψηλής ανάλυσης καθιερωθεί) να ακούμε παραμορφωμένο τσίτα 24bit 192Khz 8O 8O 8O http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
boukas Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2007 Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2007 Ρε παιδιά σιγά μην οφείλεται αυτή η παραμόρφωση στα soft plugin. Μην τρελαθούμε κιόλας. Σιγά μην όλοι αυτοί στηρίζονται μόνο σε σοφτ. Εδώ οι φανατικοί των αναλογικών σαν βασικό επιχείρημα είχαν, ότι όλοι αυτοί οι μεγάλοι με τα μεγάλα στούντιο στηρίζονται σε αναλογικά περιβάλλοντα! "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση