Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 44
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Η πρώτη μετατόπιση ρίσκου,απο τις εταιρείες προς τους καλλιτέχνες,ξεκίνησε απο τις εταιρείες παραγωγής και διανομής ηλεκτρονικής μουσικής,οπου απο κοινού αποφάσισαν να σταματήσουν να δέχονται ντέμος και να χρηματοδοτούν την έκδοση τους,ζητώντας απο τους εκάστοτε ενδιαφερομένους έτοιμο υλικό,προσφέροντας απλά όπως και σήμερα,ένα mastering.

 

Το ίδιο μεταφέρθηκε αργότερα και στις εταιρείες που είχαν να κάνουν με μπάντες,αφού οι εποχές οπου μιά εταιρεία έχοντας ένα ντέμο στα χέρια της και με βάση το ταλέντο,έβαζε μια μπάντα στο στούντιο και αναλάμβανε όλα τα έξοδα,απο το πρώτο στάδιο παραγωγής,εως και το τελευταίο,όπου είναι η ζωντανή παρουσίαση,σταμάτησε να υφίσταται.

 

Συνοπτικά,άλλαξε η γραμμή παραγωγής,λόγο μειωμένης ζήτησης.

Το δέντρο είναι το γιατί εξαφανίστηκαν οι μπάντες σήμερα,(που δέν εξαφανίστηκαν,απλά δέν πάνε σε μεγάλες εταιρείες και είναι κομματάκι δύσκολο να τις δείς στα charts,αφού για να παιχτεί το κομμάτι σου σε μεγάλο ραδιοτηλεοπτικό σταθμό της αγγλίας,ας πούμε έτσι στην τύχη,πληρώνεις),αλλά το δάσος είναι το γιατί η μουσική δέν ακούγεται σήμερα.

Απλά γιατί το μεγαλύτερο μέρος της είναι αυτοχρηματοδοτούμενο από ευκατάστατους/τές ατάλαντούς/τες που απλά έχουν την δυνατότητα.

 

Χαχα!

Λουκουμάκι?

 

 

Επεξεργασμένο από MGs
  • Moderator
Δημοσιευμένο
19 λεπτά πριν, MGs είπε

γιατί η μουσική δέν ακούγεται σήμερα.

Προφανώς και ακούγεται... Απλά εμείς δεν ακούμε την μουσική που... ακούγεται ?

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

all this has happened before and will happen again

Δημοσιευμένο
1 ώρα πριν, kpeyos είπε

Πέραν τούτου όμως υπάρχει και κάτι άλλο. Στο 90% των συγκροτημάτων συνήθως ένας εγραφε το 99% των κομματιών και οι άλλοι βοηθούσαν στο arrangement.  Σήμερα με την εξέλιξη των home studios είναι πιο εύκολο για τον songwriter να κάνει δουλίτσα μόνος του χωρίς να μοιράζει κέρδη και το κυριότερο χωρίς το πρήξιμο των "συνδημιουργών".

Σωστά τα λες αλλά διαφωνώ και λίγο γιατί ακόμα και αυτοί που δεν συνθέτουν συνεισφέρουν με άλλο τρόπο. Φαντάσου τα κομμάτια των Maiden με άλλους κιθαρίστες και άλλο ντράμερ ή αν καθόταν και τα έγραφε μόνος του ο Harris στο στούντιο. Θα ακουγόταν το ίδιο καλά?

  • Moderator
Δημοσιευμένο
1 λεπτό πριν, Σπινθηροβόλος γάιδαρος είπε

Σωστά τα λες αλλά διαφωνώ και λίγο γιατί ακόμα και αυτοί που δεν συνθέτουν συνεισφέρουν με άλλο τρόπο. Φαντάσου τα κομμάτια των Maiden με άλλους κιθαρίστες και άλλο ντράμερ ή αν καθόταν και τα έγραφε μόνος του ο Harris στο στούντιο. Θα ακουγόταν το ίδιο καλά?

Από το 5ο άλμπουμ των Maiden και μετά, πιθανότατα ναι. ?

  • Χαχα 2
Δημοσιευμένο
8 λεπτά πριν, kpeyos είπε

Από το 5ο άλμπουμ των Maiden και μετά, πιθανότατα ναι. ?

Ιιιι κακός. Μήπως ήθελες να γράψεις 8ο? η 10ο για άλλους.

 

Πάντως το input ακόμα και από άτομα που δεν γράφουν είναι καθοριστικό ενίοτε.

  • Moderator
Δημοσιευμένο
2 λεπτά πριν, Σπινθηροβόλος γάιδαρος είπε

Ιιιι κακός. Μήπως ήθελες να γράψεις 8ο? η 10ο για άλλους.

5 άλμπουμς και 15λεπτο EP με τα best of όλων των υπόλοιπων. 

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Οι μπαντες παίζουν συνήθως Rock (με την ευρύτερη έννοια που περιλαμβάνει και πολλά είδη ποπ,alternative, metal κτλ) ,Soul,Funk,Jazz .

Αυτα τα είδη εδώ και χρόνια έχουν αντικατασταθεί στα τσαρτς και στα ΓΟΎΣΤΑ του MAINSTREAM KOINOY που καθορίζει τα τσαρτς δηλ. Ηλικίες 14-30 από το hip hop,trap, ΚPop(εντάξει εκεί υπάρχουν "μπάντες")  και διάφορες "dance" και electro pop αηδιες ή και ένα μείγμα όλων αυτών (λέγε με Taylor Swift).

Δεν έχουν εξαφανιστεί από τα τσαρτς οι ΜΠΑΝΤΕΣ λοιπόν,η ΜΟΥΣΙΚΗ που παίζουν έχει εξαφανιστεί.

Ευτυχώς ΕΞΩ από τα τσαρτς οι μπάντες ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΎΟΥΝ και βγάζουν και σούπερ μουσικές.

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Συμφωνώ 2

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο
33 λεπτά πριν, Superfunk είπε

Οι μπαντες παίζουν συνήθως Rock (με την ευρύτερη έννοια που περιλαμβάνει και πολλά είδη ποπ,alternative, metal κτλ) ,Soul,Funk,Jazz .

Αυτα τα είδη εδώ και χρόνια έχουν αντικατασταθεί στα τσαρτς και στα ΓΟΎΣΤΑ του MAINSTREAM KOINOY που καθορίζει τα τσαρτς

Κανένα "γούστο κοινού" δεν καθορίζει τα τσαρτς. Οι δισκογραφικές με τα μέσα καθορίζουν το γούστο του κοινού, αυτό γινόταν πάντα., και μέσω αυτού τα τσαρτς. Αν ποτέ ξαναδούμε στα mainstream τσαρτς κάτι από τα παραπάνω είδη, θα είναι γιατί οι εταιρείες θα (ξανα)αρχίσουν να προωθούν αυτά τα είδη.
Ποτέ δηλαδή.?

  • Συμφωνώ 2

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...