Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator
Δημοσιευμένο

Ένα πολύ ενδιαφέρον και αναλυτικά γραμμένο άρθρο της Καθημερινής σχετικά με το προσφιλές θέμα των ειδώλων του 70 που πουλούν τους καταλόγους τους έναντι πολλών εκατομμυρίων.

 

https://www.kathimerini.gr/culture/music/562272064/min-poylate-tragoydia-poyliste-moysikoys-katalogoys/

 

Καταλήγει

Παράθεση

Σε κάθε περίπτωση, η πώληση μουσικών καταλόγων στο εξωτερικό αποτελεί μία τάση που δείχνει να εξαπλώνεται. Και παρά τα ρίσκα, μακάρι να το δούμε να συμβαίνει συχνότερα και με νέους καλλιτέχνες θα πει ο καθηγητής, ώστε να μπορούν να χρηματοδοτούν τα καλλιτεχνικά τους οράματα. 

 

Live and let Live.

  • Moderator
Δημοσιευμένο
41 λεπτά πριν, Yannis Methenitis είπε

Ένα πολύ ενδιαφέρον και αναλυτικά γραμμένο άρθρο της Καθημερινής

Πράγματι πολύ ενδιαφέρον και η ιστορία του Bowie απίστευτη...

Έριξα μια ματιά και είδα ότι τα Bowie ομόλογα (10ετούς περιόδου ωρίμανσης) είχαν απόδοση 7,9%. Ο ίδιος μέσω αυτών συγκέντρωσε 55 εκατ. δολάρια. Βέβαια ξεκίνησαν από investment grade (1997), αλλά έπεσαν "θύματα" της online μουσικής και του file sharing και υποβιβάστηκαν σε Βaa3. 

Παρόλα αυτά στη δεκαετία οι κάτοχοι πληρώθηκαν με το συμφωνημένο yield. Τρομερή ιστορία.      

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2

all this has happened before and will happen again

Δημοσιευμένο
1 hour ago, Yannis Methenitis said:

Ένα πολύ ενδιαφέρον και αναλυτικά γραμμένο άρθρο της Καθημερινής σχετικά με το προσφιλές θέμα των ειδώλων του 70 που πουλούν τους καταλόγους τους έναντι πολλών εκατομμυρίων.

 

https://www.kathimerini.gr/culture/music/562272064/min-poylate-tragoydia-poyliste-moysikoys-katalogoys/

 

Καταλήγει

 

Συγνώμη αρχηγέ αλλά η "καθημερινή τουαλέτα" (βασικά όλες οι "τουαλέτες") γράφεται από golden boys και απευθύνεται σε τέτοια. Η βασική τοους γραμμή είναι πως ότι ξεπουλιέται για κάποιο ποσό (μουσική, ιδέες, εδάφη, άνθρωποι κτλ), καλώς γίνεται εφόσον μετά θα αποφέρει μεγαλύτερο ποσό. Διαφορετικά αποτελεί όνυδος για τον συφερτό τους. Καταλαβαίνω πολύ καλά το κίνητρο όσων το έχουν κάνει μέχρι στιγμής, αλλά αυτό το " μακάρι να το δούμε να συμβαίνει συχνότερα και με νέους καλλιτέχνες" μόνο αρπαχτικό το γράφει, το οποίο βέβαια δεν έχει καμμία διάθεση να αποδώσει το μέρος από τα κέρδη του που αναλογεί πραγματικά στον δημιουργό. Ότι πέσει απο το τραπέζι....
Bandcamp και πάλι Bandcamp. Θες βινύλιο και υπάρχει; Το αγοράζεις. Θες CD και υπάρχει; Πάλι το αγοράζεις. Θες μόνο το digital; Ε, αυτό κι αν το αγοράζεις. Κι επειδή το άλμπουμ της προηγούμενης μπάντας που ήμουν μπήκε εκεί, μπορώ να πω υπεύθυνα ότι οι προμήθειες που κρατάνε είναι ψίχουλα. Και φυσικά ο δημιουργός αποφασίζει την τιμή πώλησης, εκτός και το αφήσει σε "name your price" οπότε αποφασίζει ο αγοραστής.
Σπετζοφάι και αι-τουτούνια "ούτε απόξω" που λένε και στα μερη μου.
Να επισημάνω πως τα παραπάνω είναι η άποψή μου και σε καμμία περίπτωση δεν αποτελεί κάποιο είδος μομφής για τον οποιοδήποτε. Άλλωστε δημοκρατία έχουμε. Τι; Ούτε κι αυτή;

  • Moderator
Δημοσιευμένο

Παυλάρα, νομίζω ότι αυτό απαντά το θέμα: «Τα περισσότερα deals αφορούν στο λεγόμενο publishing, δηλαδή στα δικαιώματα χρήσης και όχι τα πνευματικά δικαιώματα της εκάστοτε σύνθεσης, που εξακολουθούν να ανήκουν στον δημιουργό». 

28 λεπτά πριν, Pavloz είπε

γράφεται από golden boys

Α, και ευχαριστώ για την "αναβάθμιση" στη "χρυσή βαθμίδα" ?

ΥΓ: Βαράω κάτι 12ωρες βάρδιες το ΣΚ στη δουλεία που δεν είναι και τόσο... golden (για να το θέσω ευγενικά). Το αυτό συμβαίνει και με πολλούς συναδέρφους μου, καθώς υπάρχει η αίσθηση ότι δεν ξέρουμε που να παρκάρουμε τις Ferrari μας (που θα έλεγε και ο κ. συνήγορος) ?

ΥΓ2: Αντιλαμβάνεσαι ότι τώρα μιλάω εκ μέρους της... συντεχνίας

all this has happened before and will happen again

  • Moderator
Δημοσιευμένο

Ξέρετε τι έχει γίνει σε μια άλλη βιομηχανία τα τελευταία 20 χρόνια?

Οι κατασκευαστές σχεδόν ποτέ δεν πληρώνουν δικαιώματα στους εφευρέτες των οποίων τις πατέντες χρησιμοποιούν. Όχι με το έτσι θέλω, αλλά με τα συμβόλαια που προτείνουν για να υπογράψουν. 

Οι εφευρέτες πλέον ζουν από υπηρεσίες (μεταφορά τεχνογνωσίας, επίβλεψη, εκπαίδευση των μηχανικών του κατασκευαστή, αξιολόγηση πρωτοτύπων κλπ). Αυτός φαίνεται να είναι ο (δύσκολος) δρόμος για το δημιουργό: Πρέπει (κατ' αναλογία) να πουλήσει το τραγούδι, να βοηθήσει στην ενορχήστρωση, να επιβλέψει την παραγωγή, να βοηθήσει στην αξιολόγηση στις οντισιόν, να περάσει και 2-3 όργανα. Να βγάζει δηλαδή ένα μηνιάτικο για κάθε 2-3 τραγούδια που έχει δώσει σε ένα δίσκο -μέχρι να βγει ο δίσκος. Και να το κάνει αυτό σε 5-6 μεριές ταυτόχρονα. Και αν είναι καλός, να και γίνει φίρμα και τα μηνιάτικά του να είναι υψηλά. 

 

Μην σας φαίνεται ακραίο. Ξέρω άνθρωπο που έχτισε σπίτι, σπούδασε παιδιά, και ζει ακόμα άνετα με τα δικαιώματα από μια εφαρμογή (software) από τα ΄90s. Αλλά πλέον είναι πολύ σπάνιο. Το μεροκάματο πρέπει να το ξετρυπώνεις. 

  • Συμφωνώ 1
Δημοσιευμένο
13 minutes ago, Terry RoscoeBeck5 said:

 

Παυλάρα, νομίζω ότι αυτό απαντά το θέμα: «Τα περισσότερα deals αφορούν στο λεγόμενο publishing, δηλαδή στα δικαιώματα χρήσης και όχι τα πνευματικά δικαιώματα της εκάστοτε σύνθεσης, που εξακολουθούν να ανήκουν στον δημιουργό». 

 

Μια διόρθωση από μέρους μου. Το πρώτο είναι τα λεγόμενα Loyalties και το δεύτερο το Copyright (btw το FSF έχει κάτι "ανάποδο" και το αναφέρει ως copyleft). Θα παρακαλούσα τον @LK να με διορθώσει αν έγραψα κάτι λάθος.

 

Α, και ευχαριστώ για την "αναβάθμιση" στη "χρυσή βαθμίδα" ?

At your service!

 

ΥΓ: Βαράω κάτι 12ωρες βάρδιες το ΣΚ στη δουλεία που δεν είναι και τόσο... golden (για να το θέσω ευγενικά)

ΩΧ! Κουράγιο...

  • Moderator
Δημοσιευμένο
29 λεπτά πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

 

ΥΓ: Βαράω κάτι 12ωρες βάρδιες το ΣΚ στη δουλεία που δεν είναι και τόσο... golden (για να το θέσω ευγενικά). Το αυτό συμβαίνει και με πολλούς συναδέρφους μου, καθώς υπάρχει η αίσθηση ότι δεν ξέρουμε που να παρκάρουμε τις Ferrari μας (που θα έλεγε και ο κ. συνήγορος) ?

ΥΓ2: Αντιλαμβάνεσαι ότι τώρα μιλάω εκ μέρους της... συντεχνίας

Golden boys δεν είναι σε καμία περίπτωση. Αμφιβάλω και αν πληρώνονται.

Απλά καμώνονται ότι είναι.... ξέρω γω...τους είπε κάποιος "οτι μετράει".

Γι αυτό και η επιλογή της θεματολογίας αυτής.

Και δεν είναι μόνο του έντυπου.

Έχουν ξεφυτρωσει δεκάδες κανάλια στο youtube με ανάλογη θεματολογία....κάτι αμουστακα 25- 30 ....και δίδουν επενδυτικάς συμβουλάς....για μπιτκοινς...εθεριουμ ..για δευτερογενή παράγωγα....και παριστάνουν τον Γκόρντον Γκέκο 40 χρόνια μετά....

Συντασομαι και με Χαριλατρον.... παλιά αυτά...στο Τέξας.

  • Moderator
Δημοσιευμένο
1 λεπτό πριν, Pavloz είπε

ΩΧ! Κουράγιο...

Συνηθισμένος... Και βέβαια child's play μπροστά στο αξέχαστο, το αξιομνημόνευτο- μας σημάδεψε-  Eurogroup "μας πετάνε, δεν μας πετάνε έξω" μετά το δημοψήφισμα...

07:30 ήμουν στο "μαγαζί" και έφυγα γύρω στις 01:30 της επομένης. Βέβαια η βάρδια μου είχε λήξει από τις 20:00, αλλά η ρημάδα η επαγγελματική διαστροφή είναι αξεπέραστη ?

Κυριολεκτικά με έδιωξαν να πάω για ύπνο...   

all this has happened before and will happen again

Δημοσιευμένο
1 minute ago, Terry RoscoeBeck5 said:

07:30 ήμουν στο "μαγαζί" και έφυγα γύρω στις 01:30 της επομένης. Βέβαια η βάρδια μου είχε λήξει από τις 20:00, αλλά η ρημάδα η επαγγελματική διαστροφή είναι αξεπέραστη ?

Κυριολεκτικά με έδιωξαν να πάω για ύπνο...   

Έχεις ρωτήσει ειδικό;... ?

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...