dimsonic Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 47 λεπτά πριν, yameth είπε Κατάλαβες ποια είναι η διαφορά μας τώρα; Είσαι τυχερός. συγνώμη που θα ρωτήσω κι όλας αλλά πόσο είναι αυτό το latency που βάζει ο υπολογιστής σου που το αντιλαμβάνεσαι κι όλας? Εντελώς ακαδημαϊκά ρωτάω. με σήμα το μπιφτέκι
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 OP Administrator Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 11 λεπτά πριν, yameth είπε Η καθυστέρηση που προκύπτει απο το ταξίδι της πενιάς (έχει ψηλό attack και για αυτό ενοχλεί περισσότερο απ' ότι μια φωνή) που φεύγει απο την κάρτα για τον υπολογιστή, για να επεξεργαστεί με μια σουίτα το σήμα και μετα να το στείλει πάλι πίσω, δεν εξαφανίζεται όσο καλή κι αν είναι μια κάρτα. Γιατι δεν είναι δικό της πρόβλημα! Στην καλύτερη περίπτωση θα ήταν να τρέχεις με 32 ASIO buffer size για 13ms, που δεν είναι όταν τρέχεις φορτωμένο project και για τα 128, είναι 21ms. Ειναι βεβαι και ο συνδυασμός όλου του hardware που παίζει ρόλο αλλά στην καλύτερη αυτό είναι. H Apollo με τους δικους της επεξεργαστές έχει 2ms. Live and let Live.
fusiongtr Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 9 λεπτά πριν, yameth είπε H Apollo με τους δικους της επεξεργαστές έχει 2ms. Σαν να παίζεις με πεταλιέρα ένα πράγμα. Μηδαμινό latency, και εσωτερικά εφφέ. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 OP Administrator Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 Και φυσικά αν δεν χρησιμοποιήσεις τη δική της σουίτα και βάλεις μια Apollo στον ίδιο ρόλο με μια άλλη κάρτα (δηλαδή να παίξεις με μια εξωτερική σουίτα τυπου s-gear, guitar rig, amplitube, bias fx) και αυτή καθυστέρηση θα έχει. Live and let Live.
dimsonic Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, yameth είπε Στην καλύτερη περίπτωση θα ήταν να τρέχεις με 32 ASIO buffer size για 13ms, που δεν είναι όταν τρέχεις φορτωμένο project και για τα 128, είναι 21ms. Ειναι βεβαι και ο συνδυασμός όλου του hardware που παίζει ρόλο αλλά στην καλύτερη αυτό είναι. H Apollo με τους δικους της επεξεργαστές έχει 2ms. η RME λέει στο manual 1.5 σε 64 buffer. Θυμάμαι με την focusrite καταλαβαινα διαφορά, με την rme όχι. Το θέμα είναι για μένα περισσότερο τι μπορεί να αντιληφθεί το αυτί, που είναι αυτό που σε ενοχλεί. Και νομίζω το τελευταίο που θυμάμαι να είχα διαβάσει ήταν γύρω στα 10ms, αλλά δεν παίρνω και όρκο. Το τι ενοχλεί τον καθένα είναι διαφορετικό. με σήμα το μπιφτέκι
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 OP Administrator Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 Να διευκρινίσω (παρασύρθηκα), πως το πρόβλημα υφίσταται ως επι το πλείστον σε εξωτερικές κάρτες USB λόγω τεχνικών προδιαγραφών. Και ενω διαφέρει η συμπεριφορά απο ASIO driver σε driver, μιας και κάποιες εταιρίες χρησιμοποιούν generic υλοποιήσεις και κάποιες γράφουν δικές τους, η πραγματική συμπεριφορά στο latency για να είναι σταθερό το περιβάλλον, απαιτεί λειτουργία στα 128 - 256 buffer. Πχ η SPL Crimson - Creon δίνει 6.49ms (96k, 32 sample buffer) που θα ήταν μια χαρά, μιας και θεωρητικά καταλαβαίνουμε καθυστέρηση στα 13ms και πάνω, σε real world ηχογράφηση όμως απαιτείται μεγαλύτερο buffer. Για την δε RME Babyface ,το νούμερο που αναφέρεις είναι εξωπραγματικό εκτός και αν είναι Thunderbolt 3. Live and let Live.
dimsonic Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 7 λεπτά πριν, yameth είπε Για την δε RME Babyface ,το νούμερο που αναφέρεις είναι εξωπραγματικό εκτός και αν είναι Thunderbolt 3. usb 2.0 είναι. Μπορεί να φαίνεται εξωπραγματικό, αλλά αυτό είναι και εκεί είναι η ποιότητα των drivers. άλλωστε η babyface έχει ακριβώς το ίδιο engine με την ucx. Να διευκρινήσω είναι one way, όχι round trip. Δεν ξέρω το νούμερο για την apollo που δίνεις τι είναι. με σήμα το μπιφτέκι
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 OP Administrator Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 Οταν γράφεις και ακούς ταυτόχρονα την επεξεργασία, είναι πηγαιν' έλα. Γραφεις δηλαδή κιθάρα μεσω κιθαριστικής σουίτας σε φορτωμένο με tracks, project με 64 buffer χωρίς πρόβλημα και το έχεις μόνιμα σε αυτη την ρύθμιση θες να πεις; Live and let Live.
dimsonic Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 17 λεπτά πριν, yameth είπε Οταν γράφεις και ακούς ταυτόχρονα την επεξεργασία, είναι πηγαιν' έλα. Γραφεις δηλαδή κιθάρα μεσω κιθαριστικής σουίτας σε φορτωμένο με tracks, project με 64 buffer χωρίς πρόβλημα και το έχεις μόνιμα σε αυτη την ρύθμιση θες να πεις; το ξέρω. Το είπα επειδή έγραψες ότι η apollo έχει 2. Δεν διευκρίνησες τι είναι το 2 (απλό ή με επιστροφή). Το 1.5 που σου έγραψα είναι από το manual. Δεν μετράω συνήθως, ιδίως από τοτε που πήρα την RME, έπαψε να με απασχολεί το θέμα των μετρήσεων και του latency γενικότερα. Αυτό που λέω είναι ότι είτε θα χρησιμοποιήσω το παλιό μου v amp που έχει επάνω του shark επεξεργαστές και κάνει "προϊστορικές" προσομοιώσεις, αλλά για μένα χρήσιμες, είτε πλέον με το s-gear που δεν μου δίνει αίσθηση καθολου latency, ενώ αυτό γινόταν με άλλα λογισμικά. (και φυσικά αγόρασα το s-gear αφού διαπίστωσα ότι δεν με ενοχλούσε καθόλου το θέμα latency) Δυστυχώς δεν έχω άποψη για την apollo πέραν της ερευνας που έκανα πριν 1-1.5 χρόνο, όταν τελικά κατέληξα στην RME μετά από την απόφαση να μην δεσμευτώ με τα ακριβά Plugin της twin (θεώρησα ότι εφ όσον υπήρχαν θα με έβαζαν σε ένα ακριβό λούκι), τον σαφή προσανατολισμό της προς mac και όχι προς windows και επίσης ότι ο Νάκας είχε την RME ετοιμοπαράδοτη. Σίγουρα και οι δυό είναι καλές κάρτες και αν για σένα το ζητούμενο είναι τα plugin ίσως είναι μονόδρομος. με σήμα το μπιφτέκι
yannisp Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) και εγω λατρης της κουβερτας τυγχανω..και καποιες φορες οταν δεν το επιτρεπουν οι συνθηκες..πεταλιερα.(ευσεβης ποθος ειναι το ua ox βεβαια) θα μπορουσαμε να βαλουμε κ την isolation cab σαν πιθανη επιλογη;η ισως λογω κατασκευης-χωρου δεν ενδεικνυται για σπιτικη ηχογραφηση; Επεξεργασμένο 29 Ιουλίου 2021 από yannisp
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση