Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Στις πρόβες είναι πιο απαραίτητος. Άμα είναι καλή η ορχήστρα και έχει γίνει καλή δουλειά στις πρόβες δεν θα χρειάζεται. Αλλά κρίμα δεν είναι να έχει δουλέψει στις πρόβες, στο assembly της απόδοσης του έργου και μετά να του πεις δεν χρειάζεται να είσαι πάνω στη σκηνή. Ντροπή. 

 

 Αν όμως η ορχήστρα δεν είναι τόσο καλα, δηλαδή δεν αποτελείται από top μουσικούς θα χρειάζεται περισσότερο στην παράσταση. Ε? Χαχαχαχαχαχαχα 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Δημοσιευμένο

Η μουσική πιο παλιά λειτουργούσε με λίγο διαφορετικό τρόπο: παρακάτω είναι το χειρόγραφο της 1ης σελίδας της γνωστής "Μικρής Νυχτερινής Μουσικής". Ελάχιστες οδηγίες εκτέλεσης.

 

Εικάζεται ότι όλο το έργο μπορεί και να γράφτηκε σε μία μέρα μόνο! Ο Μότσαρτ το έπαιξε με το κουαρτέτο του μερικές φορές μπροστά σε κόσμο, άντε να το έδωσε και σε κανέναν άλλον, μετά συνέχισε με κάτι άλλο.. Γιατί να γράψει πολλές οδηγίες; Άνθρωποι θα το έπαιζαν.. Μάλιστα στις εκτελέσεις που τον ενδιέφεραν περισσότερο θα έπαιζε και ο ίδιος και μπορούσε να δώσει και οδηγίες..

 

csm_Kl_Nachtmus_Autograph_ab581d02f9.jpg

 

???

Δημοσιευμένο

Ο OP μάλλον λέει ότι, σε ένα απόλυτο, ουτοπικό, ιδανικό, αλάνθαστο, και απόλυτα ολοκληρωμένο πλαίσιο, ένα κομμάτι μπορεί να παιχτεί χωρίς μαέστρο (πχ με 100% ολοκληρωμένη και προγραμματισμένη παρτιτούρα, άπειρες πρόβες και μέγιστο τεχνικό επίπεδο). Ναι, θεωρητικά μπορεί. Όπως επίσης σε ένα τέτοιο πλαίσιο μπορούμε να έχουμε παγκόσμια ειρήνη, οικονομική ισορροπία, μαθηματικά και φυσικά μοντέλα που συμφωνούν και εναρμονίζουν όλα με όλα.

 

Στην πραγματικότητα όμως, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, ούτε μπορεί να υπάρξει. Η ανθρώπινη και γενικότερα η γήινη φύση δεν μας επιτρέπει το απόλυτο. Γι αυτό υπάρχουν καθοδηγητές, βοηθοί, αναπληρωματικοί, κτλ - ο ανθρώπινος παράγωντας που ενοποιεί, καθοδηγεί, ελέγχει, συντηρεί, διορθώνει, υποδεικνύει, κτλ.

 

Ότι κάνει ένας μαέστρος.

  • Συμφωνώ 2
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, BillTrantos είπε

αυτό που ζητάς στις παρτιτούρες δεν υπάρχει, πολύ απλά γιατί δεν τις γράφανε έτσι τότε.

 

θα σου πρότεινα να δεις αυθεντικές παρτιτούρες του Bach, όπου αυτός ο μουσικός τιτάνας απλά αναγράφει τίτλο και από κάτω νότες. Καμία οδηγία για την ερμηνεία. Να σταματήσουν οι ορχήστρες να παίζουν Bach μας λες δηλαδή;

 

 

 

Αυτές θεωρούνται μη διασωσμένες από τον OP.

 

Σαν τα χαμένα ευαγγέλια ένα πράγμα.

 

Σαν αυτήν, που γράφει σύμβολα ακκόρντων και όχι τα πραγματικά voicings.

Ούτε αυτή την σώσαμε.

Στον καιάδα ....

 

 

buddy_defranco-autumn_leaves-musicnotes-

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

  • Moderator
Δημοσιευμένο
9 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Αυτές θεωρούνται μη διασωσμένες από τον OP.

 

Σαν τα χαμένα ευαγγέλια ένα πράγμα.

 

Ευτυχώς που δεν σκέφτονταν οι μαέστροι και οι ερμηνευτές όπως ο OP, η ζωή θα έχανε τεράστια ομορφιά χωρίς τα έργα του Bach, του Beethoven, του Mozart...

  • Συμφωνώ 2

More is more. Yngwie Malmsteen

ex-Πάνος Χελιδόνης
Δημοσιευμένο

Tόσες μέρες που διαβάζω αυτή την σεντονιάδα, βασανίζομαι απο το εξής ερώτημα: Ξέρει κανείς πόσων ετών είναι ο μπασοκίθαρος; Είναι πιστεύω μια βασική παράμετρος, ώστε να απαντήσει κάποιος καίρια στο θέμα του. Π.χ. αν προσπαθώ να διδάξω ταυτότητες σε κάποιον που μόλις έμαθε προσθαφαίρεση, είναι κάπως μάταιο, δεν νομίζετε; Και αν είναι όντως αρκετά ενήλικος, τότε απλώς διακατέχεται απο Άρνηση, οπότε πώς να μάθει κάτι αφού ήδη τα γνωρίζει όλα;

Δημοσιευμένο
22 λεπτά πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Tόσες μέρες που διαβάζω αυτή την σεντονιάδα, βασανίζομαι απο το εξής ερώτημα: Ξέρει κανείς πόσων ετών είναι ο μπασοκίθαρος; Είναι πιστεύω μια βασική παράμετρος, ώστε να απαντήσει κάποιος καίρια στο θέμα του. Π.χ. αν προσπαθώ να διδάξω ταυτότητες σε κάποιον που μόλις έμαθε προσθαφαίρεση, είναι κάπως μάταιο, δεν νομίζετε; Και αν είναι όντως αρκετά ενήλικος, τότε απλώς διακατέχεται απο Άρνηση, οπότε πώς να μάθει κάτι αφού ήδη τα γνωρίζει όλα;

 

Δεν πιστεύω ότι είναι αυστηρά θέμα ηλικίας, ούτε θέμα επιπέδου. Προσωπικά, με τα βιας μπορούσα να διαβάσω μια απλή παρτιτούρα για κλασική κιθάρα. Τώρα πια, δεν θυμαμαι ούτε νότες. Οι θεωρητικές γνώσεις μου είναι παραπάνω από ελλιπείς. Έχω όμως την διάθεση και την ωριμότητα να διαβάσω και να κατανοήσω τα όσα λένε οι γνωρίσαντες για το θέμα και να σχηματίσω μια άποψη, με επιφύλαξη πάντα.

  • Like 2
  • Συμφωνώ 1

Γιώργος

Δημοσιευμένο
37 λεπτά πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Tόσες μέρες που διαβάζω αυτή την σεντονιάδα, βασανίζομαι απο το εξής ερώτημα: Ξέρει κανείς πόσων ετών είναι ο μπασοκίθαρος; Είναι πιστεύω μια βασική παράμετρος, ώστε να απαντήσει κάποιος καίρια στο θέμα του. Π.χ. αν προσπαθώ να διδάξω ταυτότητες σε κάποιον που μόλις έμαθε προσθαφαίρεση, είναι κάπως μάταιο, δεν νομίζετε; Και αν είναι όντως αρκετά ενήλικος, τότε απλώς διακατέχεται απο Άρνηση, οπότε πώς να μάθει κάτι αφού ήδη τα γνωρίζει όλα;

 

Δεν είναι πιτσιρικάς.. Απλά τρολλάρει.. Κι εμείς τσιμπάμε.. Ασύστολα.. :-) 

 

???

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, John Tzinieris είπε

 

Δεν είναι πιτσιρικάς..

 

Είναι κιθαρίστας, αφτό ήνε το πρόβλημα.

Αμανήτανε πιανίστας ή βιολιτζής ασούμε, δεν θα υπήρχε θέμα.

 

Αμανήτανε ο cos_dr, θα έβαζε τα κόντακτ να παίζουνε, και θα έκανε τον μαέστρο ασούμε.

 

 

RehearsalResourceCenter_menu_300x300.jpg

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Χαχα 3
  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Δημοσιευμένο

Να, εδώ στο βίντεο φαίνεται πως τον κοιτάνε τον μαέστρο. Δεν είναι διακοσμητικος

 Καλά αυτή είναι πιο άνετη αλλά φαίνεται ότι ΚΣΕΡΕΙ, δεν είναι αμπαλη. ?

 

  • Χαχα 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...