Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Να πούμε στον ΟΡ ότι υπάρχει και κλειδί του γνώμονας ντο? η πάει πολύ?

Δημοσιευμένο
1 λεπτό πριν, Dr. No είπε

Να πούμε στον ΟΡ ότι υπάρχει και κλειδί του γνώμονας ντο? η πάει πολύ?

 

Το έχουν πει ήδη κάποιοι ....

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Δημοσιευμένο
8 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Το έχουν πει ήδη κάποιοι ....

Ναι αλλά εγώ το σκέφτηκα πρώτος

Δημοσιευμένο

Θα μπορούσε να γραφτεί στον γνώμονα του σολ και να αναφέρεται ότι θα παιχτεί στην τάδε θέση. Πιο εύκολο είναι αυτό από το να μου αλλάξεις τις νότες και να μου πεις ξέρεις η νότα στο 2ο διάστημα δεν είναι το λα που ήξερες μέχρι τώρα, αλλά είναι το ντο. 

Γράψε μου ντο όπως το έμαθα από το δημοτικό και πες μου παιξτο 1 οκτάβα κάτω με μια σήμανση 

 

Αδυνατεί ο εγκέφαλος μου να δεχθεί ότι η νότα στο 2ο διάστημα είναι το ντο.

 

Φα λα Ντο μι μου έμαθαν ότι είναι οι νότες στα διαστήματα και ΜΙ σολ σι ρε φα στις γραμμές. Μη μου το αλλάζεις τώρα! Με μπερδεύεις

  • Λυπάμαι 1
Δημοσιευμένο
6 ώρες πριν, Dr. No είπε

Να πούμε στον ΟΡ ότι υπάρχει και κλειδί του γνώμονας ντο? η πάει πολύ?

Εγω στο σχολιό με τον γνωμονα τραβουσα γραμμες

με σήμα το μπιφτέκι

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, killbill είπε

Θα μπορούσε να γραφτεί στον γνώμονα του σολ και να αναφέρεται ότι θα παιχτεί στην τάδε θέση.

Θα μπορούσε, αλλά δεν είναι πιο εύκολο. Όσο ασχολείσαι θα το καταλαβαίνεις και περισσότερο. Μπες στο youtube και δες παρτιτούρες που εκτελούνται επι τόπου. Διαφόρων δυσκολιών και πολυπλοκοτήτων.

 

Θα καταλάβεις γιατί το σολ/φα είναι το ντε φάκτο στάνταρντ για τα πληκτροφόρα.

 

Είναι θέμα εξοικείωσης killbill. Όχι απομνημόνευσης. Όσο περισσότερο διαβάζεις, τόσο πιο εύκολα κόβει το μάτι. Παίξε κλίμακες σου λέω που είναι οι νότες δίπλα δίπλα και δε χρειάζεται να τις ψάχνεις ποια είναι ποια. Αλλά παίξε ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ παρτιτούρα, να ψηθεί ο ήχος με την εικόνα των νοτών στον εγκέφαλο.

 

Edit:

image.png.dbd82d668c3a08cabf494aaa225724d3.pngimage.png.4933ae848782d7e0ec68162bb8614be7.pngΚοίτα και αυτά τα δύο παραδείγματα. Παρατήρησε αμέσως αμέσως πώς η χρήση του κλειδιού του σολ με ανάγκασε να χρησιμοποιήσω 8va πάνω για το πέρασμα του μέτρου 3. Η οποία πρέπει να συνυπολογιστεί με τις 2 οκτάβες οφφσετ που έχουμε στη θέση του αριστερού χεριού. Πώς αναγκαστικά τα δύο πεντάγραμμα απομακρύνθηκαν για να χωρέσει το σύμβολο και πώς η σχέση μεταξύ των δύο χεριών διαταράσσεται.

 

Το ότι εσύ μπορείς να γράφεις όπως θες είναι βέβαιο, εδώ έχουνε μπει στα προγράμματα παρτιτούρας μέτρα 2/6 και κάτι τέτοιες μπούρδες. Πρόσεχε όμως, γιατί η τεχνική έχει το εξής κακό. Μπορεί εσύ να βρεις μια πατέντα που σε βολεύει να περπατάς με έναν τρόπο 5 μέτρα. Και λες εμένα μου φτάνει. 5 μέτρα θέλω να περπατάω. Οι άλλοι σου λένε, μην περπατάς έτσι, δε βολεύει, και στο λένε γιατί αυτοί σκέφτονται πώς θα βγάλουν χιλιόμετρα. Οπότε αν είναι να κάνεις τέτοια πατέντα, να γνωρίζεις τι κερδίζεις αλλά να γνωρίζεις και τι χάνεις.

Επεξεργασμένο από Ali Barout
  • Like 4
  • Συμφωνώ 1
Δημοσιευμένο
2 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

Τα έπιασες τα λεφτά σου :)

Άπαξ ΠΑΣΟΚ, ΠΑΝΤΑ ΠΑΣΟΚ?

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Δημοσιευμένο
11 ώρες πριν, Dr. No είπε

Να πούμε στον ΟΡ ότι υπάρχει και κλειδί του γνώμονας ντο? η πάει πολύ?

Ποιο απο τα 5 κλειδια ντο?
Και κλειδι σολ της 1ης γραμμης? φα της 3ης και 5ης?
 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...