Superfunk Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, george956 είπε Δεν ξερω τι ειναι αλλα μια χαρα την αδειαζω στο atm μεχρι δεκαρας και μια χαρα τη φορτωνω με οσα θελω.... debit ειναι. Ο λογαριασμος κλεινει κανονικα. Σε λιγους μηνες δε που οι τραπεζες ,οπως πλεον στις περισσοτερες τραπεζες στον κοσμο, θα ΧΡΕΩΝΟΥΝ την ΤΗΡΗΣΗ των λογαριασμων (μια και πλεον τα χρηματα μας (σου) ειναι ΒΑΡΟΣ για τις τραπεζες λογω των αρνητικων επιτοκιων ) εχει να κλεισει....ΠΟΛΥ πραμα.... Επεξεργασμένο 26 Απριλίου 2021 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
ex-Dr. No Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 7 λεπτά πριν, george956 είπε Απο οτι καταλαβα απο τα μισολαγα της διευθυντριας αυτο μαλλον δεν το εφαρμοζουν ολες οι τραπεζες, οποτε θα βρω μια να βγαλω μια καρτα και να τελειωνει το θεμα. Επειδή σε βλέπω λίγο σαν άνθρωπο χωρίς υπομονή, οφείλω να σε προειδοποιήσω ότι θα προσγειωθείς απότομα και θα πονέσεις. Καλή επιτυχία
Superfunk Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Dr. No είπε Επειδή σε βλέπω λίγο σαν άνθρωπο χωρίς υπομονή, οφείλω να σε προειδοποιήσω ότι θα προσγειωθείς απότομα και θα πονέσεις. Καλή επιτυχία Καλα μολις του πουνε οτι χρειαζεται την ΜΑΝΑ του και τον ΠΑΤΕΡΑ του σε ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ για να ανοιξει λογαριασμο ή την εγγραφη του στο https://www.gsis.gr/egov-kyc-bima-bima (το οποιο ομως ΑΠΑΙΤΕΙ push notification ) θα το γυρισει στην ανταλλακτικη οικονομια. σοβαρα τωρα: ΠΑΡΕ ΕΝΑ SMARTPHONE ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ! Οσες φορες και να βαρεσει η ΓΡΟΘΙΑ το ΜΑΧΑΙΡΙ ...θα ΧΑΝΕΙ.... Επεξεργασμένο 26 Απριλίου 2021 από Superfunk 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
george956 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 OP Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 1 λεπτό πριν, Dr. No είπε Επειδή σε βλέπω λίγο σαν άνθρωπο χωρίς υπομονή, οφείλω να σε προειδοποιήσω ότι θα προσγειωθείς απότομα και θα πονέσεις. Καλή επιτυχία Δεν πειραζει φιλος, αρκει η προσπαθεια. Στο φιναλε υπαρχει και λυση της αγορας απο εδω με + 50 ευρωπουλα, νομιζω οτι αξιζουν τον κοπο απο την ταλαιπωρια τεσσαρων ημερων χωρις αποτελεσμα ή την επιβολη αγορας νεου κινητου. Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please
TamTam Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 4 λεπτά πριν, george956 είπε Δεν ξερω τι ειναι αλλα μια χαρα την αδειαζω στο atm μεχρι δεκαρας και μια χαρα τη φορτωνω με οσα θελω.... debit ειναι. Άρα είναι χρεωστική και όχι πιστωτική?https://www.nbg.gr/el/retail/cards Και το λέω από την αρχή ότι δεν έχουμε/έχει ιδέα τι έχει/θέλει να κάνει. Γιώργο βρες κάποιον φίλο να πάτε/κάνετε μαζί τη συναλλαγή, μια φορά θα σου δείξει. Καλή τύχη
dimsonic Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 Καλα...την debit τη δηλωνεις ως πιστωτική; με σήμα το μπιφτέκι
george956 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 OP Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, dimsonic είπε Καλα...την debit τη δηλωνεις ως πιστωτική; Τρεις επιλογες εχει ο thomann Bank Transfer, paypal και Credit/Debit Card. Επεξεργασμένο 26 Απριλίου 2021 από george956 Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please
ex-Dr. No Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Aπό τα παρακάτω είναι σαφές ότι το δαχτυλικό αποτύπωμα δεν είναι υποχρεωτικό. και με το κινητό που έχεις μπορείς να κάνεις δουλειά. Viber έχεις? Στις 14 Σεπτεμβρίου 2019 τέθηκε σε εφαρμογή ο Κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (κατ΄ Εξουσιοδότηση Κανονισμός (ΕΕ) 2018/389), ο οποίος εξειδικεύει συγκεκριμένες διατάξεις της Οδηγίας (ΕΕ) 2015/2366 «για τις υπηρεσίες πληρωμών» (PSD2 – ν. 4537/2018), βάσει του οποίου προβλέπονται για την Ελλάδα αλλά και πανευρωπαϊκά1 νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές που διενεργούνται με τη χρήση καρτών (χρεωστικών, πιστωτικών και προπληρωμένων) σε περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου «e-commerce». Ο ως άνω Κανονισμός αποσκοπεί, μεταξύ άλλων, στην περαιτέρω προστασία των χρηστών, καθιστώντας υποχρεωτική τη χρήση περισσότερων στοιχείων για την ισχυρή ταυτοποίησή τους, δηλ. την εξακρίβωση της ταυτότητάς τους πριν την ολοκλήρωση της πληρωμής. Ποια στοιχεία εξασφαλίζουν ισχυρή ταυτοποίηση του πελάτη Σύμφωνα με τον ως άνω Κανονισμό, η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη είναι μια διαδικασία ελέγχου που πιστοποιεί τον κάτοχο της κάρτας και βασίζεται στη χρήση τουλάχιστον δύο στοιχείων από τις τρεις παρακάτω κατηγορίες: Στοιχείο που γνωρίζετε μόνο εσείς (π.χ. Προσωπικός κωδικός) Στοιχείο που έχετε στην κατοχή σας (π.χ. Κινητό τηλέφωνο) Βιομετρικό σας στοιχείο (π.χ. Δακτυλικό αποτύπωμα) Έτσι, από 01/01/21, σε ορισμένες e-commerce συναλλαγές, αναλόγως του ποσού και άλλων χαρακτηριστικών της συναλλαγής, δεν αρκεί μόνο η εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας (αριθμός, ημερομηνία λήξης, τριψήφιος κωδικός ασφαλείας), αλλά απαιτείται και ταυτόχρονη χρήση δύο παραγόντων ασφαλείας: Επισημαίνεται ότι από 01/04/2021 καταργείται η μέθοδος ταυτοποίησης ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω κωδικού μιας χρήστης/OTP. Τι εφαρμόζει η Εθνική Τράπεζα 3 εναλλακτικές επιλογές ισχυρής ταυτοποίησης ηλεκτρονικών πληρωμών Στην Εθνική Τράπεζα, δημιουργούμε τρεις εναλλακτικές επιλογές μέσω των οποίων μπορείτε να πραγματοποιείτε την ισχυρή ταυτοποίησή σας στις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου, εύκολα, γρήγορα και, κυρίως, με ασφάλεια. 1. Μέσω Mobile Banking Μπορείτε μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking να εγκρίνετε τις συναλλαγές που πραγματοποιείτε και οι οποίες απαιτούν την αυστηρή εξακρίβωση της ταυτότητας του Χρήστη (Strong Customer Authentication - SCA). Μάθετε περισσότερα 2. Μέσω Internet Banking Οι εγγεγραμμένοι χρήστες στην υπηρεσία i-bank Internet Banking της Εθνικής Τράπεζας μπορείτε εφεξής να ολοκληρώνετε τη διαδικασία ισχυρής ταυτοποίησης για τις συναλλαγές σας, κάνοντας χρήση των προσωπικών σας κωδικών για είσοδο στο Internet Banking. Μάθετε περισσότερα Δεν έχετε κωδικούς για Internet & Mobile Banking? Αποκτήσετε μέσα σε λίγα λεπτά κωδικούς πρόσβασης στο Internet & Mobile Banking. Το μόνο που χρειάζεται είναι να είστε κάτοχος χρεωστικής κάρτας Εθνικής. Μάθετε περισσότερα 3. Μέσω NBG Authenticator Με τη νέα εφαρμογή NBG Authenticator μπορείτε, ακόμα και αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης στο Internet & Mobile Banking της Εθνικής Τράπεζας, να εγκρίνετε συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου που απαιτούν την ισχυρή ταυτοποίησή σας. Επεξεργασμένο 26 Απριλίου 2021 από Dr. No
george956 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 OP Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Dr. No είπε Aπό τα παρακάτω είναι σαφές ότι το δαχτυλικό αποτύπωμα δεν είναι υποχρεωτικό. και με το κινητό που έχεις μπορείς να κάνεις δουλειά. Viber έχεις? Στις 14 Σεπτεμβρίου 2019 τέθηκε σε εφαρμογή ο Κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (κατ΄ Εξουσιοδότηση Κανονισμός (ΕΕ) 2018/389), ο οποίος εξειδικεύει συγκεκριμένες διατάξεις της Οδηγίας (ΕΕ) 2015/2366 «για τις υπηρεσίες πληρωμών» (PSD2 – ν. 4537/2018), βάσει του οποίου προβλέπονται για την Ελλάδα αλλά και πανευρωπαϊκά1 νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές που διενεργούνται με τη χρήση καρτών (χρεωστικών, πιστωτικών και προπληρωμένων) σε περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου «e-commerce». Ο ως άνω Κανονισμός αποσκοπεί, μεταξύ άλλων, στην περαιτέρω προστασία των χρηστών, καθιστώντας υποχρεωτική τη χρήση περισσότερων στοιχείων για την ισχυρή ταυτοποίησή τους, δηλ. την εξακρίβωση της ταυτότητάς τους πριν την ολοκλήρωση της πληρωμής. Ποια στοιχεία εξασφαλίζουν ισχυρή ταυτοποίηση του πελάτη Σύμφωνα με τον ως άνω Κανονισμό, η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη είναι μια διαδικασία ελέγχου που πιστοποιεί τον κάτοχο της κάρτας και βασίζεται στη χρήση τουλάχιστον δύο στοιχείων από τις τρεις παρακάτω κατηγορίες: Στοιχείο που γνωρίζετε μόνο εσείς (π.χ. Προσωπικός κωδικός) Στοιχείο που έχετε στην κατοχή σας (π.χ. Κινητό τηλέφωνο) Βιομετρικό σας στοιχείο (π.χ. Δακτυλικό αποτύπωμα) Έτσι, από 01/01/21, σε ορισμένες e-commerce συναλλαγές, αναλόγως του ποσού και άλλων χαρακτηριστικών της συναλλαγής, δεν αρκεί μόνο η εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας (αριθμός, ημερομηνία λήξης, τριψήφιος κωδικός ασφαλείας), αλλά απαιτείται και ταυτόχρονη χρήση δύο παραγόντων ασφαλείας: Επισημαίνεται ότι από 01/04/2021 καταργείται η μέθοδος ταυτοποίησης ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω κωδικού μιας χρήστης/OTP. Τι εφαρμόζει η Εθνική Τράπεζα 3 εναλλακτικές επιλογές ισχυρής ταυτοποίησης ηλεκτρονικών πληρωμών Στην Εθνική Τράπεζα, δημιουργούμε τρεις εναλλακτικές επιλογές μέσω των οποίων μπορείτε να πραγματοποιείτε την ισχυρή ταυτοποίησή σας στις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου, εύκολα, γρήγορα και, κυρίως, με ασφάλεια. 1. Μέσω Mobile Banking Μπορείτε μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking να εγκρίνετε τις συναλλαγές που πραγματοποιείτε και οι οποίες απαιτούν την αυστηρή εξακρίβωση της ταυτότητας του Χρήστη (Strong Customer Authentication - SCA). Μάθετε περισσότερα 2. Μέσω Internet Banking Οι εγγεγραμμένοι χρήστες στην υπηρεσία i-bank Internet Banking της Εθνικής Τράπεζας μπορείτε εφεξής να ολοκληρώνετε τη διαδικασία ισχυρής ταυτοποίησης για τις συναλλαγές σας, κάνοντας χρήση των προσωπικών σας κωδικών για είσοδο στο Internet Banking. Μάθετε περισσότερα Δεν έχετε κωδικούς για Internet & Mobile Banking? Αποκτήσετε μέσα σε λίγα λεπτά κωδικούς πρόσβασης στο Internet & Mobile Banking. Το μόνο που χρειάζεται είναι να είστε κάτοχος χρεωστικής κάρτας Εθνικής. Μάθετε περισσότερα 3. Μέσω NBG Authenticator Με τη νέα εφαρμογή NBG Authenticator μπορείτε, ακόμα και αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης στο Internet & Mobile Banking της Εθνικής Τράπεζας, να εγκρίνετε συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου που απαιτούν την ισχυρή ταυτοποίησή σας. Βεβαιως, εχω. Επεξεργασμένο 26 Απριλίου 2021 από george956 Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please
ex-Dr. No Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 Δημοσιευμένο 26 Απριλίου 2021 3 λεπτά πριν, george956 είπε Βεβαιως, εχω. Δε χρειάζεσαι κάτι άλλο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση