PGS Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 Καλησπέρα έχει κανείς εμπειρία απ' το T.BONE SCT700 για ηχογράφηση φωνητικών?? Επίσης πέρα απ' το sm 57 ποια mics χρησιμοποιείτε για να ηχογραφείτε ηλ. κιθάρα?? Thanks in advance!
nitako Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Υπαρχουν πολλα μικροφωνα για κιθαρα αλλα για τι χρηματα μιλαμε? χι greeklish, στο forum του NOIZ
PGS Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 OP Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Υπαρχουν πολλα μικροφωνα για κιθαρα αλλα για τι χρηματα μιλαμε? Εώς 300 ευρώ maximum. Πρόκειται για home studio φάση και το παιδί που ξεκινάμε μια μπάντα τώρα ψάχνει για οικονομικό πυκνωτικό για φωνητικά για την παραγωγή demo. Της κιθάρας του το ζήτησα εγώ και έχει να δαπανήσει ως 500ευρώ συνολικά για mic κιθάρας και φτηνό φωνής (μεγάλου διαφράγματος). Έχει ήδη ένα shure ασύρματο δε θυμάμαι μοντέλο και απλά ψάχνει και ένα φτηνό πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος μπας και μπορεί να του δώσει καλύτερα αποτελέσματα στην studiακή ηχογράφηση της φωνής μεμονομένα.(για demos)
Insomniac Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Για τσεκαρε το sennheiser e906 - ειναι η 'απαντηση΄ της sennheiser στο sm57, προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο...
PGS Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 OP Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Για τσεκαρε το sennheiser e906 - ειναι η 'απαντηση΄ της sennheiser στο sm57' date=' προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο...[/quote'] thanks για το tip
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Administrator Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Αν δεν θες να πας ντε και καλά σε Shure SM57, όποιο καλής ποιότητας δυναμικό μικρόφωνο φωνής θα κάνει την δουλειά. Παραπέρα συνδιασμοί με πυκνωτικά είναι κοινοί και χτησιμοποιούνται κυρίως για το ambience και τον όγκο. Κοίταξε και το σχετικό άρθρο. Live and let Live.
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσιευμένο 27 Φεβρουαρίου 2007 Αν δεν θες να πας ντε και καλά σε Shure SM57' date=' όποιο καλής ποιότητας δυναμικό μικρόφωνο φωνής θα κάνει την δουλειά.Παραπέρα συνδιασμοί με πυκνωτικά είναι κοινοί και χτησιμοποιούνται κυρίως για το ambience και τον όγκο. Κοίταξε και το σχετικό άρθρο. Στο άρθρο που παρέθεσες δεν καταλαβαίνω κάτι. Γενικός κανόνας τοποθέτησης είναι η σχέση απόστασης των μικροφώνων 3 προς 1. Δηλαδή το μικρόφωνο που ακολουθεί τοποθετείται τρείς φορές την απόσταση του πρώτου από την πηγή. Δηλαδή, αν το πρώτο είναι τοποθετημένο σε απόσταση 1μ από την πηγή, το δεύτερο θα πάει τρία μέτρα από την πηγή, ή τρία μέτρα από το προηγούμενο μικρόφωνο, και άρα 4μ από την πηγή; Επίσης αν καθυστερήσουμε το σήμα του π΄ρωτου μικροφώνου με ένα delay τόσα χιλιοστά του δευτερολέπτου ώστε ο ήχος του πρώτου να συμπέσει με του δευτέρου, θα λύσουμε το πρόβλημα φάσης; ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ
PGS Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2007 OP Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2007 Καλησπέρα παιδιά. Ξέρει κανείς αν η direct in είσοδος μικροφώνου στις κάρτες ήχου (η προενισχυμένη είσοδος) παρέχει με κάποιο τρόπο phantom 48v τροφοδοσία στα πυκνωτικά mics??
jmone Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσιευμένο 28 Φεβρουαρίου 2007 στις εξωτερικές κάρτες και έχουν και κουμπάκι για ενεργοποίηση ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση