Nikolas Daskalakis Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2020 Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2020 Καλημέρα!Θα μπω απευθείας στο θέμα!Ψάχνω για monitor και το budget είναι μέχρι 350euro. Έλεγα για το roland pm 100 αλλα μιας και είμαι τελείως αρχάριος και άσχετος ας μου προτείνετε οι ποιο έμπειροι! Η χρήση είναι καθαρά για μελέτη στο σπίτι και το drum set που εχω πάρει είναι roland. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2020 Administrator Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2020 Σίγουρα μπορείς να βρείς κάποιο active stage monitor με αντίστοιχα χαρακτηριστικά (80w, 10" μεγάφωνο) ή και μεγαλύτερα, αρκετά φτηνότερα. Όμως η ποιότητα κατασκευής, η πιστότητα και η ευκολία που σου προσφέρει το PM100 είναι σε άλλο επίπεδο. Live and let Live.
Nikolas Daskalakis Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2020 OP Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2020 2 ώρες πριν, yameth είπε Σίγουρα μπορείς να βρείς κάποιο active stage monitor με αντίστοιχα χαρακτηριστικά (80w, 10" μεγάφωνο) ή και μεγαλύτερα, αρκετά φτηνότερα. Όμως η ποιότητα κατασκευής, η πιστότητα και η ευκολία που σου προσφέρει το PM100 είναι σε άλλο επίπεδο. Σευχαριστώ για την απάντηση φιλε.Απλα μπερδεύτηκα λίγο μου προτείνεις να ψάξω για κάποιο άλλο ηχείο active stage monitor η να πάρω το roland?? Τα 80w είναι λίγα;;
stavros_d80 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2020 Δεν είναι ανάγκη να πας σε Roland επειδή το ντραμ σετ είναι Roland υπάρχουν και άλλες λύσεις σε αυτά τα χρήματα πχ αυτό https://www.thomann.de/gr/ld_systems_dave_8_xs.htm εγώ θα προτιμούσα ένα μόνιτορ δορυφόρων σε βάσεις με sub σε σωστή τοποθέτηση παρά ένα ηχείο αυτόνομο το οποίο δεν μπορεί να βγάλει και στερεο ήχο. 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}