Pakos69 Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 Hi, Θα ήθελα να μου πει όποιος γνωρίζει που τοποθετούμε effects όπως είναι το EQ ή το BBE Sonic Maximizer σε μία ηχογράφιση ή σε ένα live. Πριν τους ενισχυτές(εάν πρόκειται για κιθάρα) ή μετά (δηλαδή πριν βγουν απο τα ηχεία) ή δεν παίζει κανένα ρόλο και είναι στην κρίση και στο αυτί του καθενός? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Pakos69 Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 OP Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 Επίσης να προσθέσω και ως εφε το compressor
boody Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 και πριν και μετα , με διαφορετικο τροπο και για διαφορετικο λογο. Πριν θα βαλεις eq για να φτιαξεις τον ηχο σου ετσι οπως θελεις να ακουστει απο την καμπινα. Μετα θα βαλεις/βαλει ο ηχοληπτης για να μπορεσει να ακουστει πιο << καλα >> τονικα η κιθαρα (επειδη πιθανως αλλοιωθηκε ο ηχος απο την διαδικασια καμπινα->μικροφωνο-> κονσολα-> p.a ή ηχογραφηση), ή για να μπορεσει να <<χωρεσει >>την κιθαρα μεσα στην μιξη με τα αλλα οργανα και να συνυπαρξει μαζι τους. ο κομπρεσορας επισης για παρομοιους λογους μπορει να τοποθετηθει και πριν και μετα. http://the-boody.blogspot.com/
Pakos69 Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 OP Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 ok thnx νομίζω πως σε κατάλαβα :P
boukas Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσιευμένο 26 Φεβρουαρίου 2007 Σόρρυ που θα πεταχτώ ωσάν ταχέως κινούμενο αέριο εκ του πισινού, απλά να πω ότι κάποιος γενικός κανόνας δεν υπάρχει. ¶λλοι επεξεργάζονται το σήμα κατά την είσοδό του και άλλοι κατά την έξοδό του. Συνήθως όμως εφε σαν το μαξιμιζερ μπαίνουν μετά. Συνήθης πρακτική είναι να βάζεις εφέ διαμόρφωσης όπως dist,overdrive πριν και αυτά που πλάθουν τον ήχο eq, comp μετά, έτσι ώστε να υπάρχει η δυνατότητα της άμεσης και μεγαλύτερης επέμβασης στον ήχο. Για παράδειγμα στο καθαρό σήμα της κιθάρας η επίδραση του eq, δεν είναι στον ίδιο βαθμό που είναι όταν βγει ο ολοκληρωμένος ήχος από την καμπίνα. Πάντως στην περίπτωση της ηχογράφησης τα πράγματα αλλάζουν. Αν θες για παράδειγμα βαρύ κομπρεσσάρισμα στις κιθάρες, πολλοί βάζουν έναν κομπρέσορα στην αρχή του σήματος και άλλον έναν στο τέλος του (μετά το ηχείο). Έτσι με δύο κομπρέσορες με ήπιες ρυθμίσεις μπορείς να αποφύγεις διάφορα artifacts που θα εμφανιστούν στον ήχο, από την επίδραση 1 κομπρέσορα με ακραίες ρυθμίσεις. Παρόμοια πρακτική γίνεται και στο eq. Γενικά πάντως όρεξη για πειραματισμό να έχεις.... "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση