Earendil Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 https://www.marketwatch.com/story/musicians-have-some-choice-words-for-spotify-ceo-danial-ek-who-says-they-should-work-harder-2020-08-02 https://consequenceofsound.net/2020/08/spotify-daniel-ek-artist-recording-comments/ https://www.guitarworld.com/news/spotify-ceo-to-musicians-you-cant-record-every-three-to-four-years-and-think-thats-going-to-be-enough “Some artists that used to do well in the past may not do well in this future landscape, where you can’t record music once every three to four years and think that’s going to be enough. The artists today that are making it realize that it’s about creating a continuous engagement with their fans. It is about putting the work in, about the storytelling around the album, and about keeping a continuous dialogue with your fans” Τάδε έφη μεταξύ άλλων ο Daniel Ek, CEO του Spotify. Αποψης; τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη
gmoukou Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 and about keeping the money flowing in θα συμπληρώσω εγώ.... "Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.
Jazzjoker Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 1 hour ago, Earendil said: that it’s about creating a continuous engagement with their fans. It is about putting the work in, about the storytelling around the album, and about keeping a continuous dialogue with your fans Κλασικότατο corporate talk. Η μουσική όμως είναι πια (δυνητικά) εμπορικό προϊόν όσο και μια κονσέρβα φασόλια. Αποκλειστική επιλογή του καλλιτέχνη αν θα αποφασίσει να τη διαθέσει υπό αυτούς τους όρους. 3 Ενωμοτάρχης
panorios Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 Καταλαβαίνω ότι έχουν αλλάξει οι καιροί, μπορεί να μην είμαι επαγγελματίας στον χώρο της μουσικής αλλά βλέπω την τεράστια αλλαγή στην φωτογραφία που είναι η δουλειά μου. Παρ όλα αυτά έχω κάποιες ενστάσεις, πιστεύω ότι η υπερβολική έκθεση δεν κάνει καλό, ευτελίζει τον καλλιτέχνη. Από την άλλη έχει να κάνει και ο τρόπος που κρατάς επαφή με το κοινό σου, συνεργασίες, πειραματισμοί, μικρές υπενθυμίσεις ότι υπάρχεις και δημιουργείς μπορεί να είναι ωφέλιμες εφόσον γίνονται με τον σωστό τρόπο. Το να εμφανίζεσαι απλά για να εμφανιστείς δεν νομίζω ότι κάνει καλό. Δεν συμφωνώ παρ' όλα αυτά με την κριτική που του κάνουν. Πιστεύω ότι αυτό που λέει είναι σωστό και οι καλλιτέχνες πρέπει να αναθεωρήσουν το μοντέλο με το οποίο προωθούν την τέχνη τους, σήμερα ο ίδιος ο δημιουργός είναι διαφημιστική και PR του εαυτού του. Είναι πολύ δυσκολότερο αλλά και καλύτερο, αφού έχεις μια συνολικότερη αισθητική άποψη. Jazzjoker έχεις δίκιο αλλά φαντάζομαι ότι απευθύνεται σε αυτούς που αναρωτιούνται "γιατί δεν πουλάω;" Και σίγουρα μπορείς να εμφανίζεσαι κάθε τρία χρόνια με ένα αριστούργημα και κάποιοι να σε περιμένουν σαν θεό, απλά οι πιθανότητες σήμερα να ζεις από αυτό είναι πολύ μικρές γιατί θα πρέπει κάποιος να σε ανακαλύψει και να επενδύσει σε εσένα, πράγμα που αν ήταν δύσκολο στα 70s-80s σήμερα είναι απίθανο. 1
Άγιος Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 Με τη μουσική είναι αδύνατον να παρακολουθήσεις τους ρυθμούς του pewdiepie, όσο σκουπίδι και να κάνεις τη δουλειά σου, μόνο αν πατάς ένα κουμπί με κάποια preferences και βγαίνει το τραγούδι. Τα μέσα αυτά όμως θέλουν pewdiepie γιατί ο κόσμος θέλει pewdiepie και unboxing, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να παραδεχτής ότι παράγεις ένα υποδεέστερο προϊόν με υποδεέστερη απήχηση και χλωμό μέλλον 1 kavagio for strings
John Tzinieris Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Άγιος είπε Με τη μουσική είναι αδύνατον να παρακολουθήσεις τους ρυθμούς του pewdiepie, όσο σκουπίδι και να κάνεις τη δουλειά σου, μόνο αν πατάς ένα κουμπί με κάποια preferences και βγαίνει το τραγούδι. Τα μέσα αυτά όμως θέλουν pewdiepie γιατί ο κόσμος θέλει pewdiepie και unboxing, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να παραδεχτής ότι παράγεις ένα υποδεέστερο προϊόν με υποδεέστερη απήχηση και χλωμό μέλλον Έτσι! Κι αυτό ακριβώς έχει γίνει τα τελευταία χρόνια.. Και το διαδίκτυο το επιτάχυνε σε πολύ μεγάλο βαθμό.. Επεξεργασμένο 5 Αυγούστου 2020 από John Tzinieris 1
Θανάσης Καλδής Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 το spotify είναι απλά μια πλατφόρμα από τις πολλές που υπάρχουν. το "λάθος" είναι ότι την αντιμετωπίζουμε ως μουσική βιβλιοθήκη όπου ο κάθε καλλιτέχνης καταχωρεί το έργο του , ενώ η λογική της είναι πιο κοντά στην λογική και την λειτουργία των social media. υπό αυτή την έννοια, ναι, πρέπει να ανεβάζεις όλη την ώρα υλικό και ας είναι και μπούρδες αρκεί να φτιάξεις followers που θα κάνουν streaming το υλικό σου αν θες να πληρώνεσαι από εκεί. έχει δλδ την νοοτροπία ενός καναλιού youtube ή ακόμα και του instagram κτλ. κάθε stream ενός κομματιού πληρώνεται 0,0032 ευρώ περίπου... δηλαδή τίποτα, και για να μπεις στις λίστες του spotify πρέπει αυτό που θα ανεβάσεις εκεί να γίνει viral με κάποιο τρόπο... να προσθέτουν τα κομμάτια σου σε λίστες τους οι followers σου, να κάνεις νέους followers ψαρεύοντας κόσμο με facebook και google ads κτλ ή ακόμα και να πληρώνεις άλλες πλατφόρμες να κάνουν την βρώμικη δουλειά για εσένα πληρώνοντας για να μπεις σε αυτές τις λίστες. άρα ο ceo μια χαρά τα λέει σε ότι αφορά την δική του επιχείρηση - πλατφόρμα. από εκεί και πέρα είναι επιλογή του καλλιτέχνη αν θα ακολουθήσει αυτό το δρόμο και τι απαιτήσεις ή προσδοκίες έχει για το έργο του και πως θέλει να παρουσιάζεται / προσδιορίζεται. υπάρχουν και άλλοι τρόποι εσόδων από φυσικές πωλήσεις, live shows, merch, downloading κτλ πέρα από το spotify ή το apple music και το deezer. εννοείται ότι το spotify είναι ευλογία για τον indie μουσικό καθώς και όλες αυτές οι διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως και οι διαδικτυακές εταιρίες διανομής της μουσικής. στο παρελθόν η δισκογραφία ήταν άπιαστο όνειρο, και όταν συνέβαινε γινόταν με όρους που δεν βοηθούσαν έναν καλλιτέχνη και πάρα πολύ οικονομικά... τώρα με 10 δολλάρια μπορείς να κυκλοφορείς την μουσική σου παγκοσμίως και να έχεις όλα σου τα δικαιώματα στην κατοχή σου και αυτό είναι μόνο καλό. The Bass Dredd
Earendil Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 OP Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 Πολύ καλά τα λέτε άπαντες. Δυο ερωτήσεις έχω που μπορούν να διαβαστούν και σαν αφορμή για να ποστάρω την είδηση εδώ: Ο κύριος πρόεδρος ΙΙΙ) μας πετάει τις υποχρεωτικές μοντέρνες παπαρyes περί content kai engagement για να κινητοποιήσει... ποιούς; Τον Dee Snider ή τον David Crosby; Ή μήπως οι πολύ νεότεροι και πολύ πιο pop δεν έχουν έχουν προ πολλού ευθυγραμμιστεί με αυτή την πραγματικότητα; II) κάνει μια πλάγια αναφορά σε μια album - oriented προσέγγιση που είναι πιο πεθαμένη κι απ' τον Ελευθέριο Βενιζέλο... ξανά, για ποιούς; Το κοινό 20 - 29 ετών είναι η βασική του πελατεία. Έχουμε δύο χιλιάδες φάκιν' είκοσι. Πόσους ολόκληρους δίσκους έχει ψωνίσει αυτό το κομμάτι της κοινωνίας εδώ και 5 - 10 χρόνια ρε Ek; Δεκατέσσερις; Δεκαπέντε; τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη
Jazzjoker Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 Δημοσιευμένο 5 Αυγούστου 2020 28 minutes ago, Earendil said: μας πετάει τις υποχρεωτικές μοντέρνες παπαρyes περί content kai engagement για να κινητοποιήσει... ποιούς; Έτσι έχει μάθει να σκέφτεται θα τολμήσω να υποθέσω. Νομίζει ότι ο μαρκετινίστικος, "ετικετικού" τύπου λόγος είναι αυτός που κινητοποιεί το δίπολο μέσα στο οποίο έμαθε να λειτουργεί: υπάλληλος - πελάτης. 32 minutes ago, Earendil said: κάνει μια πλάγια αναφορά σε μια album - oriented προσέγγιση που είναι πιο πεθαμένη κι απ' τον Ελευθέριο Βενιζέλο... ξανά, για ποιούς; Το αντίθετο θα έλεγα καθώς η άλμπουμ προσέγγιση παραπέμπει πολύ συχνά και σε ένα δίσκο ανά 5-6 χρόνια ή και περισσότερο. Εδώ είναι πιο απλά τα πράγματα νομίζω και απλά ζητάει μεγαλύτερη παραγωγή από "αυτό που ξέρατε". Ουσιαστικά απευθύνεται στους "υπαλλήλους" και τους λέει απολύτως κυνικά ότι πέρασαν οι εποχές που όποτε σου καθότανε παρήγαγες και πληρωνόσουν. Τώρα πρέπει να δουλεύεις περισσότερο. Ενωμοτάρχης
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση