Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο
3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Βάλε και maj7 να δεις φως ... :classic_biggrin:

Μπύρα έπρεπε να βάλω από νωρίτερα αν ήξερα ότι τράβαγε τόσο.

Έχω 3-4 στο ψυγείο απ'την καραντίνα που θέλουν να καταναλωθούν απεγνωσμένα.

  • Χαχα 1

I can saw a woman in two, but you won't wanna look in the box when I'm through...

Δημοσιευμένο
1 minute ago, Flotzen said:

 

Έχω 3-4 στο ψυγείο απ'την καραντίνα που θέλουν να καταναλωθούν απεγνωσμένα.

 

Είσαι ασυγχώρητος.

Πρέπει να τους κάνεις το χατήρι άμεσα.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Δημοσιευμένο
3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Πρέπει να τους κάνεις το χατήρι άμεσα.

Πρόσω ολοταχώς!

  • Like 1

I can saw a woman in two, but you won't wanna look in the box when I'm through...

Δημοσιευμένο

καλημέρα παίδες.

Ήταν ένα ομολογουμένως ενδιαφέρον νήμα.

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις και την συζήτηση.

Τουλάχιστον κάτι έπιασα.

 

Να το ξανακάνουμε!

  • Like 3

με σήμα το μπιφτέκι

  • Administrator
Δημοσιευμένο
10 ώρες πριν, pipityri είπε

Και αυτό, προσωπική προτίμηση. Εγώ, ας πούμε, σπάνια παίζω μπαρέ. Σπανιότατα.

Και πόσο δίκιο έχεις κυρ' δάσκαλε.

Αν και είμαι ο πιο αδιάβαστος κατα πολύ απο όλους τους συμμετέχοντες, η εμπειρία μου σαν αυτοδίδακτος λέει πως όσους jazz κιθαρίστες έχω "μελετήσει" ποτέ δεν είδα να χρησιμοποιούν 6χορδα ακόρντα σαν αυτό του τίτλου, σε band context. Δηλαδή τι θα παίξει το μπάσο ή το πιάνο;

 

Και χωρίς να ξέρω το συγκεκριμένο βιβλίο, ξέρω άλλα που έχουν οδηγήσει κόσμο να προσπαθεί να κάνει το χταπόδι για να παίξει ντζαζ και να τα παρατάει ή να μένουν κάποιοι αυστηροί θεωρητικοί που δεν παίζουν μεν αλλα επιμένουν πως το ακόρντο πρέπει να παίζεται και στις 6 χορδές με όλη την ανάλυση στην τζαζ.

 

Θα ήθελα να μάθω τις απόψεις σας.

  • Like 2

Live and let Live.

Δημοσιευμένο
14 minutes ago, yameth said:

Θα ήθελα να μάθω τις απόψεις σας.

 

καλημέρα.

Βασικά το ακόρντο του θέματος είναι 5χορδο. Η μια χορδή είναι τυπικά muted αν και για το συγκεκριμένο τόνο μπορεί και μόνο να παιχτεί ανοιχτή.

 

Κατά τα άλλα, αν και 5χορδο είναι από τα πολύ δύσκολα.

Τώρα...τι θα παίξει το άλλο όργανο.

Υποθέτω ότι προορίζονται βασικά για εισαγωγές ή κλεισίματα όπου ο κιθαρίστας μένει μόνος του.

Επίσης αρκετά από αυτά είναι χρήσιμα για συνοδεία τρίο ας πούμε χωρίς μπάσο ή και τύμπανα όπου η ρυθμική παίζει τον ρόλο και αυτών των δυο.

 

με σήμα το μπιφτέκι

  • Guru
Δημοσιευμένο
16 λεπτά πριν, yameth είπε

.....όσους jazz κιθαρίστες έχω "μελετήσει" ποτέ δεν είδα να χρησιμοποιούν 6χορδα ακόρντα σαν αυτό του τίτλου, σε band context. Δηλαδή τι θα παίξει το μπάσο ή το πιάνο;

 

Και χωρίς να ξέρω το συγκεκριμένο βιβλίο, ξέρω άλλα που έχουν οδηγήσει κόσμο να προσπαθεί να κάνει το χταπόδι για να παίξει ντζαζ και να τα παρατάει ή να μένουν κάποιοι αυστηροί θεωρητικοί που δεν παίζουν μεν αλλα επιμένουν πως το ακόρντο πρέπει να παίζεται και στις 6 χορδές με όλη την ανάλυση στην τζαζ.

 

Θα ήθελα να μάθω τις απόψεις σας.

Συμφωνώ. Θεωρώ πως στην πλειοψηφία των περιπτώσεων-ειδικά όταν υπάρχει άλλο αρμονικό όργανο ή section(πχ. πνευστά)-μιλάμε για 2,3,4φωνα voicings τα οποία όμως χρησιμοποιούνται με τέτοιον τρόπο ώστε να δίνεται ανεπτυγμένη αρμονία( 5,6,7φωνου επιπέδου) όταν αυτό είναι επιθυμητό. 

  • Like 3
Δημοσιευμένο
14 ώρες πριν, dimsonic είπε

είναι ότι στο ακόρντο αυτό δεν υπάρχει root

??

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...