Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο
3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Εεεεε, τα θέλει ο εγκέφαλός σου εσένα παλικάρι μου ....

1 2 b3 4 5 6 b7

ΤΕΛΟΣ

I can saw a woman in two, but you won't wanna look in the box when I'm through...

  • Guru
Δημοσιευμένο

Επισυνάπτω κάτι που ίσως το βρεις χρήσιμο. Πρόκειται για voicings του ζεύγους A7/Eb7-απόσταση τρίτονου-με ανάλυση των προεκτάσεων για κάθε τονική.Είναι δηλαδή τα ίδια grips, με τονική A και Eb.

A7-Eb7 voicings.pdf

  • Like 1
Δημοσιευμένο
7 minutes ago, Flotzen said:

Στην περίπτωση  4 6 4 5 4 7 δεν θα έχει καθόλου D όμως.

Αν είχε δεν θα ήταν μικρή και μεγάλη τρίτη.

Θα ήταν μεγάλη έκτη - μικρή έβδομη.

 

εντάξει....αλλά οι τρεις τελευταίες θα ειναι BFBb όπως και νάχει και αυτές νομίζω μένουν στ αυτί

2 minutes ago, Flotzen said:

1 2 b3 4 5 6 b7

ΤΕΛΟΣ

άρα? Αb#9

με σήμα το μπιφτέκι

Δημοσιευμένο

Γιατί να είναι BFBb;

C Eb B θα είναι και θα ακούγεται D13b9.

Ή μόνο οι τρεις τους θα ακούγεται ένα ωραίο Cminmaj7.

I can saw a woman in two, but you won't wanna look in the box when I'm through...

Δημοσιευμένο
1 minute ago, Flotzen said:

Γιατί να είναι BFBb;

C Eb B θα είναι και θα ακούγεται D13b9.

Ή μόνο οι τρεις τους θα ακούγεται ένα ωραίο Cminmaj7.

σορρυ CEbB ήθελα, το μέτρησα πιο κάτω

 

χωρίς D όμως...

οπότε πάμε στην αρχή του νήματος

με σήμα το μπιφτέκι

Δημοσιευμένο
2 λεπτά πριν, dimsonic είπε

οπότε πάμε στην αρχή του νήματος

Σωστά, ξεφύγαμε.

Άρα, ή θα ακούγεται και η ανοιχτή D στην δική του πρόταση ή θα προσεγγιστεί ως Ab, άρα, αντικατάσταση δεσπόζουσας και πάλι μέσα θα είναι ή θα παιχτεί χωρίς D και ας παίξει και το μπάσο τίποτα.

Ζητιάνοι θα γίνουν οι μπασίστες; 

  • Χαχα 3

I can saw a woman in two, but you won't wanna look in the box when I'm through...

Δημοσιευμένο

Μονο που η δικιά του ανοιχτη ρε υποτιθεται συμπτωματικά μπορεί να ακουστεί μονο εκει. Αν το μεταθεσουμε παει περίπατο

με σήμα το μπιφτέκι

  • Guru
Δημοσιευμένο

Ορίστε κάτι ακόμα-τροφή για σκέψη και πειραματισμό...

 

Αν αφήσουμε έξω την τονική Ab, ακόρντο Ab7/#9 μπορούμε να το δούμε σαν B/C.

Αυτό μπορεί να μας δώσει voicings όπως CD#F#B  ή CF#BD#  (στις 4 χορδές από την Ρε προς την Μι).

Το B/C μπορούμε να το δούμε σαν αυτόνομη κατασκευή και να βρούμε τις αναστροφές του, για παράδειγμα (στις ίδιες χορδες με πριν)

D#BCF#      F#CD#B      BD#F#C     CF#BD#   

 

...οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για Ab7/#9 και για D7/13b9 (αλλά και για F7 και για B7, καθώς και για πολλά άλλα).

  • Like 1
Δημοσιευμένο
5 minutes ago, pipityri said:

Αν αφήσουμε έξω την τονική Ab, ακόρντο Ab7/#9 μπορούμε να το δούμε σαν B/C.

 

 

Αν δεν κάνω λάθος, μιλάς για slash chord, όχι για πολυσυγχορδία ..

Να τα διευκρινίζουμε αυτά κύριος, ....

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

  • Guru
Δημοσιευμένο
Μόλις τώρα, fusiongtr είπε

 

Αν δεν κάνω λάθος, μιλάς για slash chord, όχι για πολυσυγχορδία ..

Να τα διευκρινίζουμε αυτά κύριος, ....

Φυσικά, νομίζω πως φαίνεται από το spelling.

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...