gkourmoul1 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 Για μένα, η διαφορά ανάμεσα σε δυο μαγνήτες είναι ακόμη πιο ευδιάκριτη με ανεβασμένο το gain. Εκεί τα χαρακτηριστικά του μαγνήτη και του σεταρίσματός του, πολλαπλασιάζονται και είναι πιο εύκολο να φανούν οι αδυναμίες του. Και πάντα μιλώ για ανεβασμένο το gain τόσο όσο δεν δυσανασχετεί ο μαγνήτης. Για παράδειγμα, ένα μαγνήτης με αρκετό μπάσο ή πολλά πρίμα, δεν θα μου δημιουργήσει πρόβλημα σε καθαρό ήχο. Θα ακούγεται πολύ καλά. Όταν του βάλω overdrive, τότε θα χρειαστεί πολύς κόπος να τον φέρω στα ίσα ώστε να ακούγεται σωστά, καθώς τότε θα φαίνονται οι αδυναμίες του εντονότερα. Γιώργος
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 58 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Για μένα, η διαφορά ανάμεσα σε δυο μαγνήτες είναι ακόμη πιο ευδιάκριτη με ανεβασμένο το gain. Εκεί τα χαρακτηριστικά του μαγνήτη και του σεταρίσματός του, πολλαπλασιάζονται και είναι πιο εύκολο να φανούν οι αδυναμίες του. Και πάντα μιλώ για ανεβασμένο το gain τόσο όσο δεν δυσανασχετεί ο μαγνήτης. Για παράδειγμα, ένα μαγνήτης με αρκετό μπάσο ή πολλά πρίμα, δεν θα μου δημιουργήσει πρόβλημα σε καθαρό ήχο. Θα ακούγεται πολύ καλά. Όταν του βάλω overdrive, τότε θα χρειαστεί πολύς κόπος να τον φέρω στα ίσα ώστε να ακούγεται σωστά, καθώς τότε θα φαίνονται οι αδυναμίες του εντονότερα. Λάθος το πας μάστορα Τα εφέ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΥΜΕ στον μαγνήτη ,όχι τον μαγνήτη στα εφέ Σκέψου απλά τον ΚΤΗΝΩΔΗ ήχο που έβγαζε ο Hendrix με τους ΑΣΤΕΙΟΥΣ σε έξοδο και όγκο των late 60s strat μαγνήτες που χρησιμοποιούσε. Επεξεργασμένο 9 Ιουνίου 2020 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 Προφανώς και προσαρμόζουμε τα εφέ στον μαγνήτη. Λέω ότι με ψηλά το gain οι διαφορές μεταξύ μαγνητών, τα υπέρ τους και τα κατά τους, πολλάπλασιάζονται μαζί με το σήμα, και είναι πιο έντονα. Γιώργος
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Προφανώς και προσαρμόζουμε τα εφέ στον μαγνήτη. Λέω ότι με ψηλά το gain οι διαφορές μεταξύ μαγνητών, τα υπέρ τους και τα κατά τους, πολλάπλασιάζονται μαζί με το σήμα, και είναι πιο έντονα. Θα διαφωνήσω. Περισσότερο gain = περισσότερο compression. Άρα οι διαφορές ισοπεδώνονται. Αν βάλω την strat μου και την Tele μου στο Dark Matter με το gain. τέρμα δεν ακούω σχεδόν καμμιά διαφορά αν στακαρω δε και το mojo mojo και δώσω και boost στα μεσαία με το GE7 ακούγονται ίδιες ακριβώς. Φαντάσου τι γίνεται αν βάλεις και τίποτα πιο βάρβαρα fuzz/distortion η αν παίζεις σε κανένα Diesel ή triple rectifier. με το gain τέρμα... Επεξεργασμένο 9 Ιουνίου 2020 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 Ένα μήνα τώρα παίζω μόνο με το dark matter (όποιος δεν το έχει να το πάρει χθες, καθώς δεν υπάρχει ο ήχος του). Κάθε κιθάρα την ακούω πολύ πολύ διαφορετικά. Το κομπρέσιον ανεβαίνει, αλλά εγώ εξακολουθώ να ακούω πάρα πολλές διαφορές από μαγνήτη σε μαγνήτη, ίδιες ή και περισσότερες απ΄ ότι να έπαιζα καθαρά. Φταιει που σπάνια παίζω καθαρά και δεν δίνω πολύ σημασία. Γιώργος
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 8 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε όποιος δεν το έχει να το πάρει χθες, καθώς δεν υπάρχει ο ήχος του). ΠΡΟ- χθες θες να πεις. Το ωραιότερο distortion από τα 3.567 distortion που έχω ακούσει και χρησιμοποιήσει στη ζωή μου www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 Το μοναδικό που με όλες τις κιθάρες μου ακούγεται το ίδιο καλό. Δεν το αλλάζω με κανένα. Είναι μόνο που θα ξαναγόραζα εάν έχανα. και κάνει κάπου 40 ευρώ.... Γιώργος
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Πολλά τα επιμέρους θέματα αλλά και οι αφορισμοί... 1. Οι διαφορές στους μαγνήτες ακούγονται και στα καθαρά, και στα βρώμικα, και στα ενδιάμεσα. Άλλωστε το βρώμικο δεν είναι ένα, μπορεί να είναι από rock crunch μέχρι djent με οχτάχορδη. Φυσικά μιλάμε για παρόμοιας "τάξης" μαγνήτες και όχι πχ απο μονό σε διπλό ή από απλό σε noiseless κλπ. 2. Αν είναι να αλλάξω μαγνήτη για το eq ή το output καλύτερα να ρυθμίσω από τον ενισχυτή. Αν είναι να αλλάξω για τις δυναμικές καμία κιθάρα δεν θα γίνει πιο dynamic με "καλούς"¨μαγνήτες. 3. Το 'πάχος" νότας δεν έρχεται με eq, αλλά από τις αρμονικές. Αν ήταν έτσι θα έπαιρνα ένα πετάλι eq και τον Gorilla μου και θα είχα ήχο MESA Boogie, ή θα είχα με τη strat μου ήχο 335 κλπ 4. Τα "simulations" δεν είναι όλα ίδια. Kemper και Axe είναι εκατό φορές καλύτερα από άπειρους λαμπάτους ενισχυτές, ειδικά φθηνούς και "δεύτερους" ακόμα και γνωστών εταιρειών. 5. Προσωπικά δεν έχω δει μαγνήτης να δίνει κάτι που δε μπορώ να πάρω με ρύθμιση από ενισχυτή ή με άλλο ενισχυτή με πετάλι ή ή ή.... 6. Όλα τα παραπάνω είναι υποκειμενικά, όπως και όλες οι απόψεις άλλωστε και βασίζονται σε προσωπική εμπειρία και σε προσωπικές προτιμήσεις. Επεξεργασμένο 9 Ιουνίου 2020 από JimmyPap
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, JimmyPap είπε Το 'πάχος" νότας δεν έρχεται με eq, Νομίζεις Τα "πάντα όλα" έρχονται με eq. Tοσο σε μίξη και ηχογράφηση όσο και σε live ήχο. In fact o "ήχος" (το πώς ακούμε κάτι μέσα σε ένα σύνολο οργάνων και άλλων ήχων) ΕΙΝΑΙ eq 52 λεπτά πριν, JimmyPap είπε Αν είναι να αλλάξω για τις δυναμικές καμία κιθάρα δεν θα γίνει πιο dynamic με "καλούς"¨μαγνήτες. Διαφωνώ. Βεβαίως και οι μαγνήτες παίζουν τον μεγαλύτερο ρόλο στις δυναμικές,έτσι κι αλλιώς σε αυτούς οφείλεται το 90% του "ήχου" της κιθάρας. Άλλαξε έναν κεραμικό bridge μαγνήτη της πυρκαγιάς σε μια Tele με έναν alnico ή σύγκρινε αυτόν τον alnico με έναν διαφορετικής σχεδίασης και φιλοσοφίας Joe Barden και θα δεις χαώδεις διάφορες στην δυναμική απόκριση (αλλά και στο ποσό "γρήγορα" πιάνει ο μαγνήτης αυτό που παίζεις , ειδικά αν παίζεις καθαρά) Επεξεργασμένο 9 Ιουνίου 2020 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2020 8 λεπτά πριν, Superfunk είπε Νομίζεις Τα "πάντα όλα" έρχονται με eq. Tοσο σε μίξη και ηχογράφηση όσο και σε live ήχο. In fact o "ήχος" (το πώς ακούμε κάτι μέσα σε ένα σύνολο οργάνων και άλλων ήχων) ΕΙΝΑΙ eq Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Εάν ήταν έτσι, οι κιθαρίστες δεν θα χρησιμοποιούσαν διαφορετικούς ενισχυτές για διαφορετικά πράγματα αλλά πεταλάκια eq. Ούτε θα άλλαζαν μαγνήτες . Βασικά ούτε τα διαφορετικά όργανα δεν θα χρειάζονταν, αφού αντί για κοντραμπάσο θα είχαμε ένα φλάουτο κι ένα πετάλι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση