Guru ez Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Guru Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, yameth είπε Απο την στιγμή που υπάρχει passive κύκλωμα EQ (δηλαδή μπορεί να αφαιρέσει μόνο και όχι να προσθέσει) όταν το ποτενσιόμετρο ρυθμίζεται στο 0, δεν μου είναι εύκολα κατανοητό αυτό που λένε. Δηλαδή για να είναι γραμμικό το κύκλωμα πρέπει να είναι στο 10 όλα. Μπάσα, μεσαία και πρίμα και όχι κάποιο/α απο αυτά. Ισως βέβαια να έβγαζε έτσι αυτον τον... κρεμώδη ήχο με τα άπειρα μεσαία του ο Robin Trower και να τον λατρεύουμε. Και γι αυτό μπαίνουν ποτενσιόμετρα. Για να τα γυρίζουμε εκεί που γουστάρουμε. Flat πάντως δεν είναι. Ειδικός στα των μηχανημάτων δεν είμαι, έτσι διάβασα, αυτό μετέφερα. Θα επιμείνω όμως λίγο, λέγοντας το εξής. Επειδή κι εμένα μου έκανε εντύπωση, κάποτε ασχολήθηκα λίγο με το knob tweeking, εκείνο που μπορώ να πω -βασισμένος στα αυτιά μου (τότε άκουγα και καλύτερα είναι η αληθεια), είναι το εξής. Ο ήχος με τα μεσαία στο 10 και τα άλλα στο 0, όντως έδειχνε πλήρης, χωρίς να του λείπει κάτι συχνοτικά, δεν έγερνε πουθενά, ούτε και ήταν ιδιαίτερα μεσαίος (αυτό στις πιο πολλές περιπτώσεις, όχι με όλους τους ενισχυτές). Όταν άνοιγες πρίμα η μπάσα, εκείνο που φαινόταν ήταν πρόσθεση σε ξύσιμο, γκζινγκ η θολούρα/λασπούρα αντίστοιχα. Αυτά. Επεξεργασμένο 22 Μαΐου 2020 από ez 1 The music you listen to, becomes the soundtrack of your life
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, ez είπε έκανε την εξης ρύθμιση: Τ>0, Μ>10, Β>0. Αυτό το έκανε ο Grant Green πριν βάλει ο Robin πάνες Πίστευε ότι ετσι έβγαζε από τους bf/SF Fender τον ήχο του tweed Deluxe που είχε σε όλες τις κλασικές του ηχογραφήσεις στην Blue Note αλλά σε εντάσεις παλκου. Επεξεργασμένο 22 Μαΐου 2020 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
ekim Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Παιδιά είναι ιδέα μου ότι όσο ανεβαίνει η ένταση και στρεσσάρονται οι τελικές γίνονται πιο έντονες οι μπάσες συχνότητες και πρέπει να τις κόψεις κάπως; Σε μονοκάναλο που έχω 5watt με volume και tone μόνο, βλέπω ότι όσο ανεβάζω την ένταση πρέπει να ανεβάζω και το tone γιατί τα μπάσα "μπουκώνουν" τον ήχο. Κάτι αντίστοιχο έχω παρατηρήσει και σε πεταλάκια που προσωμοιώνουν διάφορους ενισχυτές (amp in a box). Σχετίζεται αυτό με αυτό που αναφέρει ο ez ;
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Administrator Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Δεν είμαι ηλεκτρονικός, είμαι όμως ηχολήπτης και οι πιθανότητες να είναι πιστός ένας ενισχυτής με τις ρυθμίσεις του Trower ή του Green, είναι μηδενικες σε ένα passive κύκλωμα με κλειστό το ποτενσιόμετρο. Εκτός και αν οι περιοχές high και low pass του κυκλώματος, ξεπερνούν το φάσμα που καλύπτει το μεγάφωνο. Δηλαδή αν ρυθμίζεις τους 8 khz για high σε ένα μεγάφωνο που έχει βύθιση -12db στην περιοχή αυτή, φυσικά και δεν ακούς καμία αλλαγή. Γιατί δεν το αναπαράγει. Το ίδιο και για τα μπάσα. Αρα το μονο χρήσιμο eq θα είναι αυτό στα μεσαία. Και γι αυτό ακούγεται καλά. Αλλα δεν είναι flat ο ενισχυτής, που αν έμπαινε σε ένα άλλο μεγάφωνο πιο πιστό, θα ακουγόταν η διαφορά. Και έτσι ίσως μπορεί να έχει μια λογική αν υποθέσουμε πως μιλαμε για full range μεγάφωνα της εποχής. Μόνο έτσι μπορώ να το καταλάβω τεχνικά. Λάθος επιλογές στις συχνότητες ίσως, που αργότερα διορθώθηκαν και φυσικά παράλληλα εξελίχθηκαν και τα μεγάφωνα με ευρύτερο φάσμα. 1 Live and let Live.
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Μια χαρά τα λες αφεντικό... αλλά για αυτό και εγώ παίζω πλέον με ενισχυτές με ...ΔΥΟ "κουμπιά" και ηρέμησα Volume στο 2-3 & tone στο 7-8 και έτοιμος και άσε τους άλλους να.... ρυθμίζουν Leo did it right the FIRST time in amps too 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
fusiongtr Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με αφορμή το review του makam. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG
nasokosm Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Δεν έχω ακούσει το review ακόμα συμφωνώ με τον Ηλία έτσι παίζω εγώ τον Bassman μου(modified κεφαλή) με 1x12 eminence Swamp Thang με διπλοπήνιους O bass , 10 mid , 0 tremble Και παίζω με τα volume και master για το πόσο Κοπρεσαριστός θα ειναι ο ήχος και στην καβάτζα καμπίνα 2x12 με fender από twin reverb και έχεις έναν twin αλλά με λιγότερο headroom -50W Επιφυλάσσομαι για το τεστ γιατί ότι ακούνε τα αυτάκια δεν τ ακούν τα μικροφωνάκια την επόμενη φορά να δοκιμάσεις κανα ribbon mic Μάκη ευχαριστούμε 2 Εξη χορδές και ειναι πολλές
Guru Alter Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Guru Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Αυτη η ρυθμιση 0-10-0 στους Fender αντισταθμιζει το mid scoop που εχουν τα περισσοτερα μοντελα της (εκτος απο αυτα με tweed προσανατολισμο). Ειναι γνωστη σαν τη ρυθμιση του George Benson στον τζαζ ηχο, μια και συχνα ετσι επαιζε, και ταιριαζει πολυ ωραια σε τζαζ και μπλουζ παιξιματα με τις αυξημενες μεσαιες συχνοτητες. 2 hours ago, Superfunk said: Μια χαρά τα λες αφεντικό... αλλά για αυτό και εγώ παίζω πλέον με ενισχυτές με ...ΔΥΟ "κουμπιά" και ηρέμησα Volume στο 2-3 & tone στο 7-8 και έτοιμος και άσε τους άλλους να.... ρυθμίζουν Leo did it right the FIRST time in amps too Αν εννοεις τα Tweed Deluxe μοντελα της Fender, ειναι το κενο στους καινουργιους ενισχυτες δυστυχως. Τα μοναδικα μοντελα που βγαζουν στο στυλ τις τελευταιες δεκαετιες ειναι custom και πανακριβα. Δεν εχω δει κατι πιο κοντα απο τον Pro junior 4 σε νορμαλ τιμες.. Επεξεργασμένο 22 Μαΐου 2020 από Alter 2 YouTube | Instagram
Superfunk Δημοσιευμένο 23 Μαΐου 2020 Δημοσιευμένο 23 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Alter είπε Αυτη η ρυθμιση 0-10-0 στους Fender αντισταθμιζει το mid scoop που εχουν τα περισσοτερα μοντελα της (εκτος απο αυτα με tweed προσανατολισμο). Ειναι γνωστη σαν τη ρυθμιση του George Benson στον τζαζ ηχο, μια και συχνα ετσι επαιζε, και ταιριαζει πολυ ωραια σε τζαζ και μπλουζ παιξιματα με τις αυξημενες μεσαιες συχνοτητες. Αν εννοεις τα Tweed Deluxe μοντελα της Fender, ειναι το κενο στους καινουργιους ενισχυτες δυστυχως. Τα μοναδικα μοντελα που βγαζουν στο στυλ τις τελευταιες δεκαετιες ειναι custom και πανακριβα. Δεν εχω δει κατι πιο κοντα απο τον Pro junior 4 σε νορμαλ τιμες.. O Pro Jr ουδεμία σχέση έχει... Ο ΤAD έχει τον φθηνότερο έτοιμο σε λογική τιμή (και ακόμα πιο λογική αν το συναρμολόγησεις μόνος σου) δυστυχώς οι hw ενισχυτές κοστίζουν... https://www.tubeampdoctor.com/en/tweed-one-twelve-16-5e3-style-amp-kit Όντως οι τιμές είναι παλαβές για τόσο απλό ενισχυτή. Αλλά και πάλι όταν πουλάνε φτηνό μεξικάνικο PCB 1200 ευρώ μια χαρά τιμή έχει ο TAD https://www.thomann.de/gr/fender_65_princeton_reverb.htm Θα πρέπει να περιμένουμε τον.... Κινέζο ή τον Βιετναμεζο να τον φτιάξει, όπως φτιάχνει τους Vox HW,για να τον βρούμε κάτω από 1000 ευρώ. Επεξεργασμένο 23 Μαΐου 2020 από Superfunk 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 23 Μαΐου 2020 Administrator Δημοσιευμένο 23 Μαΐου 2020 Συμφωνώ μαζί σας πως ένας ενισχυτής ακούγεται καλύτερα στα δικά μας αυτιά όπως εμείς τον ρυθμίσουμε. Και ναι, μπορεί ένας ενισχυτής να είναι scooped, με κοιλάδα στα μεσαία και βουνοκορφές στα πρίμα και μπάσα και να τον διορθώνεις με ρύθμιση 0-10-0 γιατί αλλιώς μπουμάρει ή ξύνει. Διορθώνεις έτσι τον κακό χαρακτήρα του ενισχυτή. Έτσι όμως αυτό που ακούγεται είναι ο ισοσταθμισμένος ήχος και όχι το κύκλωμα σε flat συμπεριφορά. Το τι κανει ο καθένας για να διορθώσει τον χαρακτήρα ενος συνδυασμού ενισχυτή και μεγαφώνου με το equalizer, αν και δεδομένο, δεν νομίζω πως έχει θέση σε ένα συγκριτικό τεστ σαν το παραπάνω όπως σωστά έκανε ο makam, που σκοπό έχει να μας δείξει τον χαρακτήρα του κάθε ενισχυτή (ή πιο σωστά συνδυασμό ενισχυτή - μεγαφώνου). Διότι έτσι ακυρώνει την διαδικασία. 4 Live and let Live.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση