Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Guru Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Κι όμως, αυτό ήταν το ζητούμενο από τους πρωτοπόρους του ηλεκτρισμού. Ήθελαν καθαρό, διαυγή, απαραμόρφωτο ήχο. Στόχευαν σε ήχο ακουστικής μέσω του ηλεκτρισμού. Η ηλεκτρική κιθάρα γι' άλλο πράμα σχεδιαστηκε και αλλιώς ελαμψε τελικά. 2 Hλιθιούθιερ
fusiongtr Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 3 minutes ago, Πνοή και Νύξη said: Ήθελαν καθαρό, διαυγή, απαραμόρφωτο ήχο.... ... που να ανταποκρίνεται γραμμικά και προβλέψιμα στις μεταβολές της έντασης. Για όλα τα παραπάνω μ' αρέσουν οι solid state. Επεξεργασμένο 22 Μαΐου 2020 από fusiongtr 2 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Administrator Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 2 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε Κι όμως, αυτό ήταν το ζητούμενο από τους πρωτοπόρους του ηλεκτρισμού. Ήθελαν καθαρό, διαυγή, απαραμόρφωτο ήχο. Στόχευαν σε ήχο ακουστικής μέσω του ηλεκτρισμού. Η ηλεκτρική κιθάρα γι' άλλο πράμα σχεδιαστηκε και αλλιώς ελαμψε τελικά. Και γι αυτό παίζεται διαφορετικά απο την ακουστική, διότι είναι άλλο όργανο. Προσωπικά δεν ξέρω να παίζω ακουστική κιθάρα. 1 1 Live and let Live.
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Guru Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 4 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Μια πενταμελής επιτροπή με τέσσερα άτομα? Τους εξής επτά. 2 Hλιθιούθιερ
fusiongtr Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 2 minutes ago, yameth said: Προσωπικά δεν ξέρω να παίζω ακουστική κιθάρα. Μην σε ρίχνει αυτό. Εγώ δεν ξέρω να παίζω ούτε ηλεκτρική. 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Guru Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 2 λεπτά πριν, yameth είπε Και γι αυτό παίζεται διαφορετικά απο την ακουστική, διότι είναι άλλο όργανο. Προσωπικά δεν ξέρω να παίζω ακουστική κιθάρα. Τhank god δηλαδή. Το ότι τελικά παίζεται διαφορετικά, όχι για το ότι δεν ξέρεις-που δεν νομίζω να ισχύει. Hλιθιούθιερ
Guru ez Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Guru Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, yameth είπε Κατι που μου έκανε εντύπωση είναι πως παρα το ότι στους περισσότερους ενισχυτές τα tone controls είναι passive και κανονικά για να ακουστεί φλατ ο ενισχυτής πρέπει να είναι στο 10, επέλεξες να τα βάλεις στη μέση. Ισως είναι πιο κοινή πρακτική απο τους περισσότερους θα μου πεις. Μου θύμισες κάτι...χρόνια πριν, διάβαζα μια συνέντευξη του Robin Trower, εκεί, εξηγώντας το wall of sound που έχει, διάβασα το εξής. Στους παλιούς βίντατζ ενισχυτές (Fender, Marshall) με 3 κοντρολ ποτς (treble/middle/bass) έκανε την εξης ρύθμιση: Τ>0, Μ>10, Β>0. Αυτό λένε πως είναι το φλατ του ήχου του ενισχυτή. Όταν συνδυαστεί με την ένταση στο 10, ο παραγόμενος ήχος έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που λατρεύουμε σε κλασικές ηχογραφήσεις. Άρπαγμα, τραγούδισμα, ευαισθησία στις δυναμικές, αρμονικές, διάρκεια. Και όλα αυτά χωρίς ποτέ να ξυρίζουν τα πρίμα η να θολώνουν τα μπάσα. Θα εκπλαγείτε. Στην πορεία μου το δοκίμασα άπειρες φορές με διάφορους λαμπάτους ενισχυτές. Όσο κι αν κάποιοι δε ανταποκρίθηκαν όπως θα περίμενα, σαν κανόνας ισχύει, για μένα δε είναι μια σχετικά ασφαλής μέθοδος στις συναυλίες για να βγάλω αξιοπρεπή ήχο απο ενισχυτές που δεν ξέρω και δεν έχω χρόνο για δοκιμές. Συγνώμη για την παρένθεση. 3 1 The music you listen to, becomes the soundtrack of your life
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 4 minutes ago, ez said: Μου θύμισες κάτι...χρόνια πριν, διάβαζα μια συνέντευξη του Robin Trower, εκεί, εξηγώντας το wall of sound που έχει, διάβασα το εξής. Στους παλιούς βίντατζ ενισχυτές (Fender, Marshall) με 3 κοντρολ ποτς (treble/middle/bass) έκανε την εξης ρύθμιση: Τ>0, Μ>10, Β>0. Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαρία. Πάντως, ο Clapton τα έβαζε τα πάντα στο 10, αν θυμάμαι καλά. Γιώργος
Guru ez Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Guru Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 1 λεπτό πριν, gkourmoul1 είπε Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαρία. Πάντως, ο Clapton τα έβαζε τα πάντα στο 10, αν θυμάμαι καλά. Στο 10 είναι η σωστή ρύθμιση γενικα. Με τα μπάσα πάντα κλειστά. Αν δεν έχει ρυθμιση για μεσαία ο ενισχυτής, τότε τα πρίμα στο 10, δουλεύει κι έτσι. The music you listen to, becomes the soundtrack of your life
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 Administrator Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2020 4 λεπτά πριν, ez είπε Στους παλιούς βίντατζ ενισχυτές (Fender, Marshall) με 3 κοντρολ ποτς (treble/middle/bass) έκανε την εξης ρύθμιση: Τ>0, Μ>10, Β>0. Αυτό λένε πως είναι το φλατ του ήχου του ενισχυτή. Όταν συνδυαστεί με την ένταση στο 10, ο παραγόμενος ήχος έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που λατρεύουμε σε κλασικές ηχογραφήσεις. Απο την στιγμή που υπάρχει passive κύκλωμα EQ (δηλαδή μπορεί να αφαιρέσει μόνο και όχι να προσθέσει) όταν το ποτενσιόμετρο ρυθμίζεται στο 0, δεν μου είναι εύκολα κατανοητό αυτό που λένε. Δηλαδή για να είναι γραμμικό το κύκλωμα πρέπει να είναι στο 10 όλα. Μπάσα, μεσαία και πρίμα και όχι κάποιο/α απο αυτά. Ισως βέβαια να έβγαζε έτσι αυτον τον... κρεμώδη ήχο με τα άπειρα μεσαία του ο Robin Trower και να τον λατρεύουμε. Και γι αυτό μπαίνουν ποτενσιόμετρα. Για να τα γυρίζουμε εκεί που γουστάρουμε. Flat πάντως δεν είναι. Live and let Live.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση