IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2020 Σε κάποιους στερεοφωνικούς ήχους από VST synths, κυρίως pads και keys, προκύπτει το συγκεκριμένο πρόβλημα. Ενώ δηλαδή στερεοφωνικά ο ήχος είναι παχύς - πλατύς και επιβλητικός, μόλις ελέγξω την μίξη σε mono εξαφανίζεται ο μισός ήχος, και δίνει την αίσθηση του comb filter. Έχω προσπαθήσει πολλά κόλπα, πχ κόβω τις χαμηλές, τον κάνω δύο μονοφωνικά καννάλια και γυρίζω την φάση στο ένα, ή καθυστερώ ένα από τα δύο για να ταιριάξω τις κυματομορφές ... κλπ... αλλά το πρόβλημα δεν λύνεται. Δε μπορεί όμως, κάποιος τρόπος θα υπάρχει! Ακούω σε κομμάτια της EDM παρόμοιους ήχους άλλα είναι σε φάση. Πώς το κάνουν; Τι δεν γνωρίζω; Όποιος γνωρίζει και έχει την καλοσύνη ας μου απαντήσει. Ευχαριστώ. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 OP Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 Όποιος αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα, στο παρακάτω βίντεο είναι η απάντηση. Ευχαριστώ όλους εκείνους που γνώριζαν τη λύση, αλλά δε .... όταν το πρόβλημα δεν είναι η φάση αλλά η μειωμένη ένταση σε mono, τότε βοηθά το Stereo Channel (free vst). Μειώνω αρκετά το side σήμα ώστε να έχω μεν την αίσθηση του στερεοφωνικού, αλλά όταν παίζει mono δεν πέφτει η έντασή του. https://bedroomproducersblog.com/2014/09/20/sleepy-time-dsp/ 1 ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ
dimsonic Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 απο όσο θυμάμαι σε μόνο κάποια daw κατεβάζουν 3 db με σήμα το μπιφτέκι
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 OP Δημοσιευμένο 28 Οκτωβρίου 2020 1 hour ago, dimsonic said: απο όσο θυμάμαι σε μόνο κάποια daw κατεβάζουν 3 db Δε το ξέρω αυτό. Αυτό που έχω ακούσει εγώ είναι ότι προσθέτει L+R και διαιρεί διά 2. Αν τα κανάλια έχουν την ίδια ένταση, δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Αν όμως το ένα είναι δυνατότερο από το άλλο, ή τυχαίνει (όταν είναι stereo) το κάθε καννάλι να έχει διαφορετική πληροφορία, τότε θα υπάρχει πρόβλημα σε mono . Δε νομίζω να είναι θέμα DAW. Πέραν αυτου έρχεται να προστεθεί και η ακύρωση λόγω φάσης ... και έδεσε το γλυκό. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2020 Guru Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2020 καλημέρα Εκ των πραγμάτων οι περισσότεροι synth developers χρησιμοποιούν τις διαφορές φάσης ανάμεσα στα δύο κανάλια ενός stereo patch για να δημιουργήσουν μια διευρημένη στερεοφωνική εικόνα. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από το fact οτι η διαφορά φάσης ανάμεσα στο δεξί και αριστερό κανάλι ενός stereo track δεν είναι από την φύση της πρόβλημα αλλά αντίθετα πολλές φορές μπορεί να είναι ένα πολύ δυνατό και ενδιαφέρον επεξεργαστικό εργαλείο. Σαν ένα generic tip τώρα, αυτό που θα μπορούσε κα΄ποιος να κάνει για να πετύχει ένα καλύτερο ή έστω πιο αποδεκτό mono compatibiity είναι να στοχέυσει στον διαχωρισμό της στερεοφωνικής απεικόνισης ενός τέτοιου ήχου σε σχέση με το συχνοτικό περιεχόμενο του. Οι ακυρώσεις είναι πολύ πιο εμφανείς (και καταστροφικές) στο χαμηλότερο μέρος του συχνοτικού φάσματος (λόγω μεγαλύτερου μήκους κύματος) και τις περισσότερες φορές ανεπαίσθητες στην μεσαία και υψηλότερη περιοχή του. Με αυτό σαν οδηγό μπορύμε ουσιαστικά σε μία τέτοια περίπτωση (πχ σε εναν ήχο pad) να δημιουργήσουμε ένα τρίτο mono track από το left πχ του αρχικού stereo track στο οποίο με ένα αυστηρό low pass φίλτρο (πχ 18db ανά οκτάβα) να κρατήσουμε μόνο το χαμηλοσυχνοτικό περιεχόμενο το οποίο θα τοποθετήσουμε dead center. Αντίστοιχα στο αρχικό stereo track θα δουλέψουμε αντίστροφα: με ένα αυστηρό Hi Pass φίλτρο θα αφαιρέσουμε ουσιαστικά το συχνοτικό περιεχόμενο του mono track που δημιουργήσαμε στο προηγούμενο βήμα. Το αποτέλεσμα θα είναι ένα πιο σφιχτό low end γενικότερα και πολύ καλύτερο mono campatibility. 3 check my websitehttps://www.mixingnik.com
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2020 OP Δημοσιευμένο 7 Δεκεμβρίου 2020 Χίλια ευχαριστώ. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση