Spyros Delta Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2020 Ο αγαπημενος μου νοιζ κιθαριστας ο Θοδωρης. Και τον γνωρισα και απο κοντα και ειναι τοσο γλυκος ανθρωπος οσο και κιθαριστας. 1 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2020 Moderator Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2020 35 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Μιας και το κομμάτι που έβαλε ο OP, είναι αυτό, ποστάρω ξανά, την αγαπημένη μου εκτέλεση, που είναι από νοϊζά, και συγκεκριμένα τον eangle για όσους δεν την έχουν ακούσει. Τι είναι αυτά ρε πστ μου 1 More is more. Yngwie Malmsteen
fusiongtr Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 minutes ago, BillTrantos said: Τι είναι αυτά ρε πστ μου Θάνατος. Α, και με pod Bill μου. 10 χρόνια πριν με ένα pod. Επεξεργασμένο 10 Ιανουαρίου 2020 από fusiongtr 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2020 Moderator Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2020 16 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Θάνατος. Α, και με pod Bill μου. 10 χρόνια πριν με ένα pod. Έτσι είναι άμα ξέρεις να παίζεις! 1 More is more. Yngwie Malmsteen
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2020 Moderator Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2020 Ως ειδικός στον παχύ ήχο και το καλό λάδι, έχω να επισημάνω ότι παχύς ήχος από strat βγαίνει με λίγο compression, λίγο overdrive (λιγότερο απ' ότι κανείς φαντάζεται αρχικά), EQ για mid boost από κάπου μετά το gain stage και κάποιο feedback από τον ενισχυτή (δηλαδή πιο εύκολα το πετυχαίνεις αν παίζεις με ένταση). Δεν αναφέρομαι σε ψυχοακουστικούς παράγοντες αλλά στο ηχογραφημένο αποτέλεσμα. Modulation και delay βοηθούν αλλά αν ο αρχικός ήχος "ξυρίζει" ή έχει πολύ attack, δεν πρόκειται να γίνει "παχύς" με το phaser ή το delay. Οι hot μαγνήτες βοηθούν, όχι τόσο λόγω output αλλά λόγω του (κατά κανόνα) περισσότερο μεσαίου αρχικού EQ. Edit, άκουσα για πρώτη φορά τώρα το clip του eangle. 1
Superfunk Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2020 7 ώρες πριν, Ledge είπε https://www.youtube.com/watch?v=ilgbWaG7G0Q η κιθάρα φαίνεται να ταξιδεύει ψηλά με κάποιον μηχανισμό κάπου κοντά στο 6:26 σ' αυτό το βίντεο Τα πετάλια του Prince Πω,πω...με Boss έπαιζε; Αφού ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΆ. Το διάβασα στο ντερνετ. 3 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
sharpshooter Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2020 chorus ακούω και κάποιο boost πιθανότατα, βάλε και λίγο delay έσφιξε η σούπα. 1 1
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2020 Administrator Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2020 Είτε flanger είτε chorus, είτε Doubling ADT όλα είναι delay effects με πολύ μικρή καθυστέρηση. Είτε γίνεται με ταινία όπως γινόταν επι Beatles είτε πσσσηφιακά σήμερα, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Το Flanger έχει καθυστέρηση από 1ms έως 5ms. Το Chorus 5ms έως 25ms. Το Doubling ADT στην ουσία είναι μικρό delay 80‑120ms, χωρίς feedback. Στόχος σε όλα είναι να δημιουργηθεί η αίσθηση πως παίζεται το θέμα 2 φορές ή απο 2 κιθάρες, δίνοντας όγκο. Στο ADT το αποτελεσμα είναι ακριβές αντίγραφο, ενώ αν παιζόταν απο άνθρωπο το δεύτερο μέρος θα είχε πολλές χρονικές ανακρίβειες. Αυτές αναλαμβάνει να τις δημιουργεί τυχαία ένας ταλαντωτής στο Flanger και chorus. 4 Live and let Live.
sharpshooter Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Κλασσικό παράδειγμα 80s chorus Επεξεργασμένο 11 Ιανουαρίου 2020 από sharpshooter 1
dimsonic Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2020 Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2020 2 hours ago, yameth said: Είτε flanger είτε chorus, είτε Doubling ADT όλα είναι delay effects με πολύ μικρή καθυστέρηση. Είτε γίνεται με ταινία όπως γινόταν επι Beatles είτε πσσσηφιακά σήμερα, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Το Flanger έχει καθυστέρηση από 1ms έως 5ms. Το Chorus 5ms έως 25ms. Το Doubling ADT στην ουσία είναι μικρό delay 80‑120ms, χωρίς feedback. Στόχος σε όλα είναι να δημιουργηθεί η αίσθηση πως παίζεται το θέμα 2 φορές ή απο 2 κιθάρες, δίνοντας όγκο. Στο ADT το αποτελεσμα είναι ακριβές αντίγραφο, ενώ αν παιζόταν απο άνθρωπο το δεύτερο μέρος θα είχε πολλές χρονικές ανακρίβειες. Αυτές αναλαμβάνει να τις δημιουργεί τυχαία ένας ταλαντωτής στο Flanger και chorus. δεν είναι το ίδιο Γιάννη. Ο εγκέφαλος για να διακρίνει διαφορά σε κάτι που έρχεται με καθυστέρηση, ως κάτι διαφορετικό πρέπει να έχει χρονική διαφορά της τάξης του 1/10 του δλ. Συνεπώς μόνο το doubling μπορεί να το πετύχει αυτό. Επίσης σε όλα είναι ακριβές αντίγραφο, για αυτό χρησιμοποείται και κάπου είδους διαμόρφωση, ταλάντωση με σήμα το μπιφτέκι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση