Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Έφτασα σε αυτό το σημείο στην θεωρία και θέλω απλώς να ρίξετε μια ματιά στα παραδείγματα που έχω κάνει και να μου πείτε αν τα έχω καταλάβει σωστά.

 

Συμβολίζω με:

s = strong beat (Ισχυρό μπίτ)

w = weak beat (Αδύναμο μπίτ)

IMG_20190725_162644.jpg

 

Α και κάτι άσχετο. Πόσο μακριά πρέπει να κάνω τα μπαστούνια από τις νότες? Υπάρχει κάποιος κανόνας για αυτό;

Επεξεργασμένο από nbampaliaris
Δημοσιευμένο

Δεν ξέρω τι είναι «compound time», από το διαδίκτυο διαβάζεις;;; Είναι σύνθετος ρυθμός; Τα 3/4 και τα 6/8; Δε νομίζω.

 

Θα σου πω όμως για τα μπαστουνάκια....δώσ'τους μια κλίση να μην είναι παράλληλα με το πεντάγραμμο. Α, και τα κεφαλάκια τους να τα κάνεις πιο οβάλ.

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Βραδύπους είπε

Δεν ξέρω τι είναι «compound time», από το διαδίκτυο διαβάζεις;;; Είναι σύνθετος ρυθμός; Τα 3/4 και τα 6/8; Δε νομίζω.

 

  • Simple: With simple time signatures, the beat of a piece of music can be broken down into two-part rhythms. Simple time signatures are the easiest to count, because a one-two pulse in a piece of music feels the most natural to a listener and a performer. Common examples of simple time signatures are 4/4, 3/4, 2/4, 3/8, and 2/2.

  • Compound: In compound time signatures, the beat is broken down into three-part rhythms. The top number is evenly divisible by 3, with the exception of time signatures where the top number is 3. Also, each beat is divided into three components, creating a one-two-three pulse. Common examples of compound time signatures are 6/8, 12/8, and 9/4.

 

Έχω και Ελληνικό βιβλίο θεωρίας αλλά δεν το έχω μαζί μου τώρα. Από εκεί διαβάζω κανονικά, τώρα είπα να κάνω μια επανάληψη στα αγγλικά.

Επεξεργασμένο από nbampaliaris
Δημοσιευμένο

φίλε μου, βρες ένα δάσκαλο γρήγορα, τουλάχιστον για τα βασικά και άσε το 'ντερνέ

με σήμα το μπιφτέκι

Δημοσιευμένο
Quote

because a one-two pulse in a piece of music feels the most natural to a listener

Quote

The top number is evenly divisible by 3, with the exception of time signatures where the top number is 3

Εντάξει, τα το ξέρεις 9/8 ότι δεν τα μετράμε ανά 3 και σίγουρα υπάρχουν ακροατές στους οποίους ακούγεται πολύ φυσιολογικός ρυθμός. Μη δίνεις τόση βαρύτητα στις αμερικανιές που βρίσκεις στο ίντερνετ, «first group»,«second group» δε λέει τίποτα. Βγάλε μερικά κομμάτια μέχρι να ξεκινήσει το ωδείο και μη σκοτώνεσαι με αυτά.

Δημοσιευμένο

Μια χαρα δειχνει αυτο που ανεβασες.

Ισχυροι - ασθενεις χρονοι {strong and weak beats} - απλα αυτο που εχω διδαχτει εγω ειναι οτι το 1 ειναι παντα ο ισχυροτερος χρονος.

Αρα σε ενα μετρο 4/4 το 1 ειναι Ισχυρο - 2 ασθενες - 3 ισχυρο αλλα λιγοτερο ισχυρο απο 1 κ το 4 ασθενες. 

Βεβαια αυτος ο "κανονας" αποδιδεται περισσοτερο σε κλασσικα ακουσματα..κ φυσικα στην μουσικη καθε κανονας ειναι προαιρετικος κ πολυ συχνα καταργειται αναλογα με τα γουστα του συνθετη.

 

https://www.pianotv.net/2016/05/strong-and-weak-beats-time-signatures/

 

  • Like 1
Δημοσιευμένο
29 λεπτά πριν, Βραδύπους είπε

ο ξέρεις 9/8 ότι δεν τα μετράμε ανά 3

θα ηθελα να δω κουβεντα κυρ στεφανου με nbampaliaris.... ω ρε γλεντια... μεχρι τα χριστουγενα εδω θα τη βγαζαμε αλλα ειστε τυχεροι...??

 

  • Χαχα 2

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...