sharpshooter Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2019 Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2019 χεχεχ Δε λέω ότι δε γίνεται. Έχω ανεβάσει track που μου λέγανε τα παιδιά για ηχάρα και τέτοια, γραμμένο ούτε στο 1 !!! Αυτό που ακούμε όμως στα ορόσημα albums της εποχής, είναι power amp dist, 4χ12 και χέρι που σκάβει. Ήχος που μόνο όταν σκάψεις βγάζει αρκετή βρώμα δλδ, ημιβρώμικος, αν υπάρχει η λέξη
Spyros Delta Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2019 Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, sharpshooter είπε 'Κανα Kemper ή Axe fx 1000 φορές, μπορεί να βρει το πρώτο Axe fx σε λογική τιμή και να 'ναι άρχοντας το παιδί. Παντως ο tremonti το καλοκαιρι στο rockwave δεν επαιξε με τον signature του, prs mp15 (που συζητηθηκε), αλλα με ενα prs archon σε mesa καμπινα. Ο "2ος" κιθαριστας του ομως (eric friedman), επαιξε με kemper. Και αυτος ειχε τον καλυτερο ηχο imo στο φεστιβαλ. Επεξεργασμένο 20 Απριλίου 2019 από Spyros Delta 2 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta
sharpshooter Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2019 Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2019 Το Kemper έχει αντικαταστήσει πολλά pro rigs.
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2019 Moderator Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2019 @Spyros Delta Πώς να παίξει με το MT-15; Είναι 15w, δε φτάνει με τίποτα τόσο λίγο headroom για τέτοιο stage νομίζω. Το Archon που χρησιμοποίησε έχει το ίδιο voicing με το MT-15, απλά είναι και πολύ πιο δυνατός. Περίεργη χροιά, μ'αρέσει πολύ να την ακούω σε άλλους, αλλά στα χέρια μου δεν κολλάει, όπως οι Boogie. Kemper και Axe Fx οι αγαπημένες μου επιλογές γενικά, ειδικά με τελικούς και καμπίνες είναι φοβερά. More is more. Yngwie Malmsteen
Spyros Delta Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2019 Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2019 7 ώρες πριν, BillTrantos είπε @Spyros Delta Πώς να παίξει με το MT-15; Είναι 15w, δε φτάνει με τίποτα τόσο λίγο headroom για τέτοιο stage νομίζω. Το Archon που χρησιμοποίησε έχει το ίδιο voicing με το MT-15, απλά είναι και πολύ πιο δυνατός. .. Tο γνωριζω. Απλα υπενθυμιση εκανα οτι α) το "signature" σε ενα οργανο ή εξοπλισμο δεν λεει τιποτα, και β) στα χερια καποιου αλλου, μπορει μια προσομοιωση να βγαλει καλυτερο αποτελεσμα. 1 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta
Spyros Delta Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2019 Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Για το θεμα τωρα καθεαυτού, εγω δεν θα αγοραζα κι αλλον ενισχυτη. Θα εβαζα τον 40αρη με καποιο πανελ μπροστα του, αν ενοχλουσε. Αν και δυσκολευομαι να πιστεψω οτι ενας 40αρης μπορει να ενοχλησει σε μια σκηνη που παιζεται iron maiden και υπαρχουν τυμπανα. (Εκτος αν παιζει με ηλεκτρονικα τυμπανα. Ε αν υπαρχουν τυμπανα προσομοιωσεις γιατι να μην υπαρχουν και ενισχυτες προσομοιωσεις?). Οσο για το σπιτι, ενας 20αρης λάμπατος, ξαναλέω οτι εμενα δεν με βολευει. Εχω 20αρη και καθεται. (αν ημουν σε καμια μονοκατοικια ή κανενα αγροκτημα, ΟΚ θα τον ανοιγα) Στο λαιβ δεν στεκεται μονος του για monitoring. Θελει και μικροφωνο και περασμα στo monitor. Και αυτα τα κουμπακια που κοβουν βατ, εκτος απο βατ κοβουν και ηχο. Και στο τελος εχεις πληρωσει ενα σκασμο λεφτα για "σπιτικο" λαμπατο, ενω ακομα και με ενα Pocket pod βγαζεις καλο ηχο (με λιγο τουκινγκ) στα nearfield monitorακια σου για επιπεδο ... σπιτικης έντασης. Επεξεργασμένο 21 Απριλίου 2019 από Spyros Delta 3 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta
johnwow13 Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2019 OP Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2019 Στις 21/4/2019 στις 5:15 ΠΜ, BillTrantos είπε Kemper και Axe Fx οι αγαπημένες μου επιλογές γενικά, ειδικά με τελικούς και καμπίνες είναι φοβερά. Έχω την gt1000 συνδεδεμένη στον dsl40cr μεσώ 4 cable, και δοκιμάζω τον ήχο που βγαίνει από τον προενισχυτη του dsl και τον ήχο που βγαίνει από τις προσομοιώσεις των ενισχυτών της gt1000 παρακάμπτοντας τον προενισχυτη του dsl. O οργανικός ήχος που βγαίνει από της προενισχυτριες λάμπες είναι καλύτερος από αυτόν που βγαίνει από την ψηφιακίλα των προσομοιώσεις τις πεταλιέρας. Και όσο μεγαλώνει η ένταση τόσο πιο πολύ το καταλαβαίνεις. Εκεί που χάνουν οι ενισχυτές δυστυχώς πιστεύω είναι στην μεταφορά του ήχου από την καμπίνα στο PA μέσο μικροφώνου. Το μικρόφωνο δυστυχώς δεν μπορεί να πιάσει ακριβώς τον ήχο που βγαίνει από την καμπίνα και να τον μεταφέρει στο PA χωρίς απώλειες ή χωρίς να το χρωματίσει λίγο διαφορετικά, και με λίγο κακή ηχοληψία μπορείς να κάνεις ένα ενισχυτή που ακούγετε καλά από την καμπίνα, να ακούγεται χάλια στο PA.
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2019 Moderator Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2019 4 λεπτά πριν, johnwow13 είπε O οργανικός ήχος που βγαίνει από της προενισχυτριες λάμπες είναι καλύτερος από αυτόν που βγαίνει από την ψηφιακίλα των προσομοιώσεις τις πεταλιέρας. Και όσο μεγαλώνει η ένταση τόσο πιο πολύ το καταλαβαίνεις. Είχα Axe Fx για αρκετά χρόνια, χρησιμοποιώντας το στο σπίτι, σε πρόβες και σε live. Ποτέ άλλοτε δεν είχα καλύτερο ήχο και έχουν περάσει από τα χέρια μου φανταστικοί high gain ενισχυτές. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει η απόλυτη αλήθεια, είναι πιο πολύ θέμα του τι βολεύει πιο πολύ τον καθένα και με τι προτιμά να δουλεύει τους ήχους του. More is more. Yngwie Malmsteen
johnwow13 Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2019 OP Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, BillTrantos είπε Είχα Axe Fx για αρκετά χρόνια, χρησιμοποιώντας το στο σπίτι, σε πρόβες και σε live. Ποτέ άλλοτε δεν είχα καλύτερο ήχο και έχουν περάσει από τα χέρια μου φανταστικοί high gain ενισχυτές. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει η απόλυτη αλήθεια, είναι πιο πολύ θέμα του τι βολεύει πιο πολύ τον καθένα και με τι προτιμά να δουλεύει τους ήχους του. Καλά σίγουρα γούστα είναι αυτά. Επίσης το Axe Fx ίσως έχει διαφορά από την Gt1000. Τεράστιας σημασίας παράγοντας είναι η ένταση. Αν δεν περάσεις κάποιες στάθμες έντασης οι προενισχύτριες ακούγονται σαν αγέλη τζιτζικιών.Αλλά άμα την περάσεις, εκεί είναι που καταλαβαίνεις την διαφορά με το ψηφιακό.
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2019 Moderator Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2019 7 λεπτά πριν, johnwow13 είπε Καλά σίγουρα γούστα είναι αυτά. Επίσης το Axe Fx ίσως έχει διαφορά από την Gt1000. Τεράστιας σημασίας παράγοντας είναι η ένταση. Αν δεν περάσεις κάποιες στάθμες έντασης οι προενισχύτριες ακούγονται σαν αγέλη τζιτζικιών.Αλλά άμα την περάσεις, εκεί είναι που καταλαβαίνεις την διαφορά με το ψηφιακό. Με απεριόριστο budget θα επέλεγα έναν λαμπάτο με μια 2x12 για τη σκηνή και ένα IR loader για να στέλνει στην κονσόλα, ούτε μικρόφωνα, ούτε τίποτα. More is more. Yngwie Malmsteen
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση