Spyros Delta Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2019 Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2019 Για τσεκαρετε κι ενα σολακι λαιβ (Oteil Burbridge) στο 17.10 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta
fusiongtr Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2019 Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2019 Για δείτε και λίγο Steve Bailey 2 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG
RayDTutto Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2019 Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2019 When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.
odis13 Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2019 Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Αν μιλαμε για κλασσικο, ηλεκτρικο μπασιστικο ρεπερτοριο, τεραστια παραλειψη το ιστορικο σολο του Willie Weeks στο Everything is Everything του Donny Hathaway (8:20). Και αν θελουμε να κανουμε τα πραγματα λιγο πιο ενδιαφεροντα, ας διευρυνουμε την εννοια του σολο περαν απο το (μορφολογικα) τυπικο σολο αυτοσχεδιασμο εντος μερικων μετρων ενος κομματιου σε γενικοτερη χρηση του μπασου σε πιο μελοδικο απο τον συνηθες ρολο, μεχρι και σε καθαρα σολιστικο (με συνοδεια ή χωρις) ρολο. Εκει ισως πρεπει και να αφησουμε τον ηλεκτρικο ηχο και να παμε στο χωρο του κοντραμπασου, οπου παιζουν, απο την τζαζ και την αμερικανικη folk μεχρι την κλασσικη μουσικη και το μοντερνο σολιστικο ρεπερτοριο, απλα ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ πραγματα. Απο την εισαγωγη του Wood στο Last Chance to Dance Trance Kαι την οχι-και-τοσο-συμβατικη blues συνοδεια του Danny Thompson στο Easy Blues του John Martyn Η τις πιο "σολιστικες" αποπειρες σε jazz ρεπερτοριο, με τον Dave Holland να εχει ισως τις πιο πετυχημενες στο ενεργητικο του Επεξεργασμένο 7 Απριλίου 2019 από odis13
dimsonic Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2019 OP Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2019 @odis13 πολύ όμορφα αυτά που πρόσθεσες... το νήμα δεν έχει την έννοια του απόλυτου. Εγώ όπως είδες έβαλα ερωτηματικό και παράθεσα την ανάρτηση στο κανάλι του Scott Τα 10 που έβαλε ήταν για μένα συμφωνία τουλάχιστον στο 6/10 (αν αφαιρέσουμε κάτι κιθαριστικά και fuzz). Και σίγουρα εγώ θα πρόσθετα άλλα 10. Το νόημα είναι να ακούσουμε άλλα 10 και 10 και 10..... 1 με σήμα το μπιφτέκι
odis13 Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2019 Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2019 (cont.) H τον ενισχυμενο ρολο του μπασου στην μοντερνα bluegrass μουσικη (με το φοβερο σολο του Todd Phillips στο Common Ground του Tony Rice Unit) Μεχρι τα απανθρωπα σολιστικα ακροβατικα του Edgar Meyer Ο οποιος ειναι υπευθυνος και για seminal ηχογραφησεις των cello concertos του Bach στο κοντραμπασο (ειναι ισως δυσκολο να αντικρουσεις το οτι το παρακατω πρελουδιο ειναι απο τα καλυτερα "σολα" για μπασο) Αλλα σταματαω εδω, προτου χαθουμε στο κλασσικο (μοντερνο και μη) σολιστικο ρεπερτοριο γιατι εχω ξεφυγει ηδη αρκετα νομιζω
vagelism Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2019 Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) ενας μπασιστας που παρακολουθω τελευταια κ θεωρω οτι ξερει να παρει σολο {χωρις να χασει το groove κ το ενδιαφερον του ακροατη} ειναι αυτος... To Talaki.. O Ηenrik κ πολλοι πολλοι...αλλοι. Επεξεργασμένο 7 Απριλίου 2019 από vagelism
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση