gkourmoul1 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2019 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2019 Υπαρχουν od/dist πεταλια τα οποια ειναι πολυ ευαισθητα στην πενα, και αλλα τα οποια ειναι εντελως αναισθητα, λες και εχεις εναν κομπρεσορα απο μπροστα. Ποιος ο λογος υπαρξης ενος τοσο κομπρεσαρισμενου πεταλιου (πχ dark matter)? Προσφερεται αποκλειστικα για lead ηχους ή εχει κι αλλες χρησεις? Εχω συνηθισει να παιζω με ευαισθητα, στο αγγιγμα, πεταλια τα οποια μου κανουν ολες τις δουλειες, απο cleanish μεχρι thrash ηχους. Υπακουν στο αγγιγμα μου και μου διδουν αρκετες δυνατοτητες για να παιξω με δυναμικες. Tube like συμπεριφορα. Οταν παιζω με τα κομπρεσαρισμενα πεταλια, δεν μπορω ουτε να καθαρισω τον ηχο με το volume. Εννοειται οτι δεν υπαρχουν δυναμικες. Μονο για ενα σολο τα αγοραζει κανεις? Γιώργος
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2019 Moderator Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2019 Ισχύει ό,τι ισχύει περί κολοκυθόπιτες, απόψεις, αισθητικές, κλπ. Άλλο πετάλι θα πάρεις για να κάνεις αυτό: Και άλλο πετάλι για να κάνεις αυτό: Βέβαια postαρα 2 τραγούδια που χωρίς power amp distortion δεν πολυπλησιάζεις τον ήχο και κυρίως το μέγεθος του ήχου, αλλά πιστεύω το point μου γίνεται κατανοητό. More is more. Yngwie Malmsteen
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2019 OP Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2019 Και στα δυο που ποσταρες υπαρχει φουλ κομπρεσαρισμενος ηχος, τοσο σε ρυθμικα οσο και σε lead, εαν ακουσα σωστα. Προφανως σε πιο heavy staff να ειναι κατι το συνηθισμενο, γιαυτο μου φαινεται περιεργο. Και τωρα που πειραματιζομαι με 2-3 τετοια πεταλια, σκεφτομαι οτι με κομπρεσιον θα ακουγομαι πολυ καλυτερα σε πολλα κομματια, κυριως στα lead parts, αλλα και σε heavy ρυθμικα. Γιώργος
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2019 Moderator Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Δε θεωρώ τον ήχου του Eddie στο VH1 κομπρεσσαρισμένο, όταν βαρούσε έβγαζε βρώμα (βαρούσε σαν μανιακός), όταν έπαιζε απαλά και ρύθμιζε λίγο το volume knob έπαιζε καθαρά. Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα το Hot for Teacher. Και μιλάμε για έναν ήχο έτσι, ούτε πετάλια ανοιγοκλείνει, ούτε αλλάζει ρυθμίσεις. Άλλο distortion παίρνεις από ένα τσίτα Plexi, άλλο από έναν μοντέρνο high gain ενισχυτή. Στη δεύτερη περίπτωση στενεύει ο ήχος αρκετά. Επεξεργασμένο 1 Μαρτίου 2019 από BillTrantos More is more. Yngwie Malmsteen
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2019 OP Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2019 Αρα, οντως ειναι περι ορεξεως, οπως λες. Υπαρχει καποιος "κανονας" για το που χρησιμοποιουμε κομπρεσιον? Γιώργος
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2019 Moderator Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2019 Για μένα ισχύει ό,τι πει ο "δάσκαλος". 1 More is more. Yngwie Malmsteen
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2019 Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2019 Δεν υπάρχει βρώμικος ήχος που να μην είναι κομπρεσσαρισμενος. Από εκεί και πέρα περί ορεξεως κολοκυθόπιτα και φυσικά έχει και μεγάλη σημασία τι είδος μουσικής θέλεις να παίξεις. Όσο ανεβαίνει το ...ντιστορΣιο τόσο ανεβαίνει και το κομπρεΣιο www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2019 OP Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2019 Απλα ειναι περιπτωσεις που εχω σουπερ distorted ηχους, οι οποιοι ειναι touch sensitive, αλλα επισης καθαριζουν εντελως με το volume. Γινονται σχεδον κρυσταλ κλιν. Και εχω και less distorted ηχους, στους οποιους τη χορδη να φυσηξω θα ακουστουν το ιδιο, και δεν καθαριζουν καθολου. Αναμεσα στους δυο επελεγα παντα τον touch sensitive, και θεωρουσα τον κομπρεσαρισμενο ως ελλατωμα. Προφανως ομως εχει λογο υπαρξης, και ψαχνω να μαθω σε ποιες περιπτωσεις θεωρειται προτερημα. Γιώργος
Ledge Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2019 Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2019 21 minutes ago, gkourmoul1 said: Απλα ειναι περιπτωσεις που εχω σουπερ distorted ηχους, οι οποιοι ειναι touch sensitive, αλλα επισης καθαριζουν εντελως με το volume. Γινονται σχεδον κρυσταλ κλιν. Και εχω και less distorted ηχους, στους οποιους τη χορδη να φυσηξω θα ακουστουν το ιδιο, και δεν καθαριζουν καθολου. Αναμεσα στους δυο επελεγα παντα τον touch sensitive, και θεωρουσα τον κομπρεσαρισμενο ως ελλατωμα. Προφανως ομως εχει λογο υπαρξης, και ψαχνω να μαθω σε ποιες περιπτωσεις θεωρειται προτερημα. Καλημέρα! Το overdrive, το distortion και το fuzz είναι κομπρεσαρισμένοι ήχοι. Οκ; Οκ. Αυτό που λες, συμβαίνει γιατί το volume της κιθάρας είναι μεταβλητή αντίσταση, και είναι σαν να αποτελεί προέκταση του κυκλώματος του πεταλιού. Αυξάνεις την αντίσταση, μειώνεις το ρεύμα και το αντίστροφο. Οπότε σε ένα κύκλωμα που η αντίσταση είναι ήδη σε ψηλά επίπεδα, χαμηλώνοντας το volume (αντίσταση), το κύκλωμα παραμένει συνεχίζει να έχει υψηλή αντίσταση, και γι' αυτό δεν καθαρίζει τελείως ο ήχος. Δες και αυτά που λέει εδώ, για να πάρεις μια καλύτερη ιδέα. http://lifestyle.jimdunlop.com/the-dunlop-distortion-guide/ 1
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2019 OP Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2019 Ας αφησουμε το volume στην ακρη. Μονο με τη δυναμη στο δεξι χερι υπαρχει ελεγχος στο output. Αυτο εχει να κανει με το ποσο κομπρεσαρισμενο ειναι ενα πεταλι? Αρα δεν ειναι ολα τα od,dist,fuzz κομπρεσαρισμενα αναλογα το gain τους? Γιώργος
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση