rgxinap Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 relief? αν το action είναι χαμηλό και αν επίσης το relief μικρό, τότε πως ακούγεται στα power chords?
Superfunk Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 OP Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Relief μηδενικό στην δική μου περίπτωση όπως πάντα άλλωστε (relief=death of tone in my book). Έχω πάντα τέλεια levelled and crowned τάστα οπότε δεν έχω προβλημα,το action μου είναi medium/low και είμαι,όσο μεγαλώνω,όλο και περισσότερο ελαφροχερης (το όργανο αναπνέει και ακούγεται καλύτερα αν δεν το...μπιστας με μίσος) Η αποκάλυψη στο συγκεκριμένο σετ χορδών είναι το ποσό καθαρά ακούγονται οι wound χορδές χωρίς να μπουκωνουν τον ενισχυτή , ειδικά τους low power που χρησιμοποιώ. Επεξεργασμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
dimsonic Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 2 hours ago, argytar said: Χτες το βράδυ έκανα αυτό το βινδεάκι με τον Super Champ. Δεν ξέρω πόσο βγαίνει προς τα έξω αλλά ο ήχος είναι κλασσικότατος Strat. Τώρα για να είναι και Hendrix θέλει άλλα χέρια απ τα δικά μου. Ίσως και κανένα μαρσάλλι καλό. Γενικά το σετ μου άρεσε και θα παραμείνει σε αυτή τη συγκεκριμένη κιθάρα. Το τρέμολο είναι floating με 5 ελατήρια. Αρκετά μαλακό αν το ρυθμίσεις σωστα. όμορφο είναι, αλλά σαν ....στρατ ακούγεται. Δηλ...δεν μπορώ να κρίνω αν δεν ξέρω πως ήταν πχ με 9-42. Ούτε ξέρω πως είναι η αίσθηση. (είναι και αριστερόστροφη αυτή).... nice πάντως. με σήμα το μπιφτέκι
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 Εχω την αισθηση οτι ακουγεται πολυ κοντα στο 9-42, με ακομα πιο σκαστες τις πανω χορδες. Γιώργος
argytar Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 Kι από μένα το relief σχεδοοοοοοοοον μηδενικό. Δε θελω ποτε 100% rigid - είναι το κόλλημά μου. Μιλάμε βέβαια για qs maple με qs maple cap fingerboard... και να θες με δυσκολία παίρνεις relief... Αντε να ειναι μισο χιλιοστό ή λιγότερο στη μέση της βέργας. πάντως το 7.25¨ ενώ στην αρχή μου φαινόταν πολύ περίεργο τώρα μου φαίνεται πολύ άνετο. Τελικά η συνήθεια είναι μεγάλο πράμα. ''It's dark and we're wearing sunglasses''
Nestoras Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, argytar είπε πάντως το 7.25¨ ενώ στην αρχή μου φαινόταν πολύ περίεργο τώρα μου φαίνεται πολύ άνετο. Τελικά η συνήθεια είναι μεγάλο πράμα. Φυσικά. Εγώ έχω διώξει ότι 9.5άρι rad έχει περάσει από τα χέρια μου. 1 InfluenSir!
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 Guru Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Superfunk είπε Relief μηδενικό στην δική μου περίπτωση όπως πάντα άλλωστε (relief=death of tone in my book). Το relief στις ηλεκτρικές κιθάρες (και στις ακουστικές τρόπον τινά) είναι ο μεγαλύτερος αστικός μύθος που κατατρέχει το όργανο από τότε που οι αστικοί μύθοι απέκτησαν σημασία. Τεντώστε τα μανίκια σας κι ένας γενναίος νέος κόσμος ήχου, ωραίου action και -σημειώστε- sustain, εκεί που το όργανο το χρειάζεται περισσότερο, δηλ. από 8-9 τάστο και μετά. Επίσης είναι το κλειδί για χαμηλό action χωρίς πνίξιμο bends στις ψηλές περιοχές μέχρι το 21-22 τάστο. Ή σε 7,25" radius ταστιέρες. Κάθε όργανο διαφέρει (γεωμετρία και μορφολογία), οπότε θέλει λίγο tweak μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή/συμβιβασμός. Επεξεργασμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 από Πνοή και Νύξη 3 1 Hλιθιούθιερ
rgxinap Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 1 hour ago, Πνοή και Νύξη said: Το relief στις ηλεκτρικές κιθάρες (και στις ακουστικές τρόπον τινά) είναι ο μεγαλύτερος αστικός μύθος που κατατρέχει το όργανο από τότε που οι αστικοί μύθοι απέκτησαν σημασία. Τεντώστε τα μανίκια σας κι ένας γενναίος νέος κόσμος ήχου, ωραίου action και -σημειώστε- sustain, εκεί που το όργανο το χρειάζεται περισσότερο, δηλ. από 8-9 τάστο και μετά. Επίσης είναι το κλειδί για χαμηλό action χωρίς πνίξιμο bends στις ψηλές περιοχές μέχρι το 21-22 τάστο. Ή σε 7,25" radius ταστιέρες. Κάθε όργανο διαφέρει (γεωμετρία και μορφολογία), οπότε θέλει λίγο tweak μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή/συμβιβασμός. κοίτα μερικοί παίκτες (argytar) το 0.5mm (κατεμε ΤΕΡΑΣΤΙΟ) relief το θεωρούν μηδενικό, άλλοι ίσως το 0.2mm το θεωρούν τεράστιο. ΠΑΝΤΩΣ, σε κιθάρες με γνησίως μηδενικό relief, δηλ ένα κίχ πάνω απο το αρνητικό, power chords (να μην μιλήσω για Djent) δεν παίζεις. Κάτω δεν κουρδίζεις, και περιορίζεσαι στο να χαϊδεύεις την κιθαρούλα με μπλουζάκια και ροκάκια του 60. όπως λες και εσύ είναι μια χρυση τομή, το εργαλείο για να πετύχει κάποιος ομοιόμορφο action καθως και να δώσει λίγο αέρα στα αριστερά τάστα, εκεί που δηλ το μηδενικό relief πονάει πιο πολύ. Κατα τα άλλα (με εξαίρεση στο οτι η κιθάρα χρειάζεται action και sustain κυρίως στα κεντροδεξιά ΛΟΛ τάστα, νομίζω παντού χρειάζεται), στα υπόλοιπα που αναφέρεις για action, συμφωνώ 100%, (π.χ. μείωση relief -> μείωση action (και) στα τελευταία τάστα)
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 Guru Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αλλάζουμε θέμα βέβαια αλλά σε μια κουβέντα λογικό είναι να παρεκκλίνουμε τριγύρω. Όπως με τα του Χέντριξ, πχ, χάσαμε την ουσία, που είναι όντως το ότι σετ χορδών με 10e, 15G και 38Ε είναι όντως η λογική σειρά αν θέλουμε να έχουμε καλό balance στον ήχο. Δεν μετριέται δυστυχώς το relief ούτε με τηλεκάρτες ούτε με feeler gauges. Eίναι κάτι πέρα από το "πατάω 1ο και 14ο ή 1ο και 17ο, ή 1ο και τελευταίο και βλέπω τι relief έχω". Υπάρχουν όργανα που έχουν relief από το 0 έως το 3 τάστο και backbow από το 5 έως το 12 και rising tongue από 16 και πέρα. Αυτό το όργανο δεν έχει ένα relief, αλλά έχει μία-δύο ρυθμίσεις/θέσεις ΄όπου θα παίξει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. To αν θα παίξεις powerchords ή θα σκάψεις από το 1ο έως το 9ο τάστο σε όργανο με μηδέν relief (για την ακρίβεια με ίσιο μανίκι) εξαρτάται από το είδος τους σκαψίματος (υπάρχουν πάρα πολλά) και από την ανοχή του καθενός στο "σύρσιμο" ή buzz το οποίο ούτως ή άλλως είναι κανόνας στο ηλεκτρικό όργανο και θα πρέπει να μάθει κανείς να ζει με αυτό, αφού είναι κάτι που ΔΕΝ περνάει στο τελικό αποτέλεσμα δηλ. μέσα από τον ενισχυτή, μετά από την μπάντα και έξω στο PA ή στο ηχοσύστημά μας. Είναι κάτι που πολλές φορές επισημαίνω στους μουσικούς ότι καλύτερα χαμηλότερα οι χορδές και λίγο buzz παρά πολύ ψηλότερα αλλά και πάλι, λίγο λιγότερο buzz. Τους περισσότερους τους ενοχλεί το buzz που ακούνε απ' ευθείας από το όργανο. Το sustain πριν από το 10ο έρχεται από μόνο του, απλά λόγω μήκους χορδής που δονείται ελεύθερα. Μια ΛΑ στη ΣΟΛ χορδή στο δευτερο τάστο θα ηχήσει περισσότερη ώρα, ακόμη και στη συνθήκη της χαμηλότερης γωνίας πρόσπτωσης της χορδής στο τάστο (αναποφευκτο γεωμετρικά) και με buzz, σε σχέση με μια καθαρή ηχητικά ΛΑ στο 14ο τάστο. Ειδικά δε, στα είδη όπου ειπισέρχεται distortion και μάλιστα το sustain είναι σχεδόν αχρείαστο ( τι να το κάνεις όταν παίζεις μπουκωτά 32α ). Όταν μειώνεις relief, τις περισσότερες φορές η αίσθηση στα τελευταία τάστα (16-22/24) είναι ότι αυξάνεται το action (με την προϋπόθεση ότι διατηρείς το action στο 12, σταθερό). Γεωμετρικά, αλλάζει η γωνία αν έχεις 1μιση mm πχ στο 12 θα έχεις σίγουρα ψηλότερο του 1μιση στο τελείωμα της ταστιέρας. Άρα η αίσθηση εκεί είναι ότι αυξάνεται το action εκεί. Επεξεργασμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 από Πνοή και Νύξη 1 Hλιθιούθιερ
rgxinap Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσιευμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Πολύ σωστό οτι ένα μπράτσο μπορεί να έχει κάποιες ειδικές παθογένειες. Πιστεύω, πριν απο το 10ο, αν ταστάρει (π.χ. λογω 0 relief) το sustain έχει πάει περίπατο τα power riffs έχουν πάει περίπατο . Οσον αφορά το distortion αν δεν έχεις sustain δεν μπορείς να ενισχύσεις ένα ανύπαρκτο σήμα. Δες π.χ. Pantera Cemetary gates τις τελευταίες αρμονικές. Τόνοι distortion, τόνοι sustain, και τόνοι .... τόνων αν δεν έχεις sustain τότε αυτό δεν μπορείς να το παίξεις απλά. Στο τελευταίο περι relief και action, δεν έθεσα κάποια προυπόθεση, είπα απλά οτι συμβαίνει. Τώρα περί buzz, είσαι σίγουρος οτι ΔΕΝ περνάει στον ενισχυτή? Εμένα μου φαίνεται οτι περνάει και μάλιστα πολύ άσχημα. (δεν θα είχαν γραφτεί τόνοι (πάλι αυτη η λέξη) άρθρων πάνω στο buzz αν δεν ενοχλούσε και ηλεκτρικά). Συμφωνώ οτι λίγο buzz και με απαλή πένα δεν περνάει στο ενισχυτή (πάντα) αλλά το παραπάνω περνάει. Εξαρτάται και απο τα settings : μπασα, πρίμα, μεσαία σίγουρα επηρεάζουν το πόσο ενοχλητικά βγαίνει το buzz προς τα έξω. Επεξεργασμένο 5 Φεβρουαρίου 2019 από rgxinap
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση