Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Συμφωνώ και εγώ με τον @Jazzjoker , ακόμα και σε ''απλό'' κομμάτι φαίνεται το επίπεδο κάποιου, δεν θα ασχολιόμουν ιδιαίτερα με ποιό κομμάτι θα είναι αυτό, θα του έδινα μια λίστα με κομμάτια (και τόνους) που παίζει η μπάντα και ας ετοίμαζε όποια 2-3 ήθελε ο ίδιος.

  • Like 1
Δημοσιευμένο

Για κιθάρα-μπάσο-ντραμς:

Dani California - Red hot chilli peppers

 

Για πλήκτρα τίποτα, έτσι και αλλιώς εκτός χρόνου θα είναι όποιον και να φέρεις..:classic_biggrin:

All the money of the world can't buy me

  • Guru
Δημοσιευμένο



Απαραίτητη προϋπόθεση για όλα τα μέλη να μπορούν να κάνουν b-vocals, να έχουν νεύρο/τσαγανό και να ξέρουν τι σημαίνει παύσεις/δεν παίζω. Να ακούνε τι παίζουν όλοι και να μην λασπώνουν το σύνολο. Να έχουν ένα επίπεδο μουσικής οξυδέρκειας ώστε να βγάζουν parts από μνήμης ή on-the-fly ή να καλύπτουν κενά άλλων. Να μη χρειάζεται να φέρνει ο ένας τον άλλο σε δύσκολη θέση, λέγοντάς του τι να παίξει και τι όχι. Να ξέρουν να αυτοσχεδιάζουν. Να μπορούν να εμπνέουν ο ένας στον άλλο παιξίματα. 

 

  • Like 2

Hλιθιούθιερ

Δημοσιευμένο
12 ώρες πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Να μη χρειάζεται να φέρνει ο ένας τον άλλο σε δύσκολη θέση, λέγοντάς του τι να παίξει και τι όχι. Να ξέρουν να αυτοσχεδιάζουν. Να μπορούν να εμπνέουν ο ένας στον άλλο παιξίματα. 

Πολύ σωστό.

Η ερώτηση είναι τι κάνεις όταν ακούς το λάθος; Με ποιόν τρόπο το επισημαίνεις; Πόσο ανοιχτός είσαι και ο ίδιος για παρατηρήσεις από τους συμπαίχτες.

Γενικά έχω παρατηρήσει ότι έρχομαι σε δύσκολη θέση τόσο όταν πρέπει να πω αυτό που με χάλασε, όσο και όταν με διορθώνουν για κάποιο λάθος μου.

Προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να είμαι λιγότερο αμυντικός στα δικά μου λάθη και περισσότερο ευγενικός στα λάθη των άλλων, αλλά δεν νομίζω ότι τα καταφέρνω.

Αυτό που δεν σχολιάζω ποτέ είναι το (μια φορά λάθος) αλλά το επαναλαμβανόμενο, δεν μπορώ.

Εσείς πως το διαχειρίζεστε;

Δημοσιευμένο
5 λεπτά πριν, panorios είπε

Πολύ σωστό.

Η ερώτηση είναι τι κάνεις όταν ακούς το λάθος; Με ποιόν τρόπο το επισημαίνεις; Πόσο ανοιχτός είσαι και ο ίδιος για παρατηρήσεις από τους συμπαίχτες.

Γενικά έχω παρατηρήσει ότι έρχομαι σε δύσκολη θέση τόσο όταν πρέπει να πω αυτό που με χάλασε, όσο και όταν με διορθώνουν για κάποιο λάθος μου.

Προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να είμαι λιγότερο αμυντικός στα δικά μου λάθη και περισσότερο ευγενικός στα λάθη των άλλων, αλλά δεν νομίζω ότι τα καταφέρνω.

Αυτό που δεν σχολιάζω ποτέ είναι το (μια φορά λάθος) αλλά το επαναλαμβανόμενο, δεν μπορώ.

Εσείς πως το διαχειρίζεστε;

το λαθος ειναι λαθος..δεν χρειαζεται να το διορθωσεις

το επαναλαμβανομενο λαθος σημαινει οτι ειτε κατι δεν εχει καταλαβει καλα  ειτε λειπει.. μελετη ..

Αλλα τι σοι μπαντα θα εχουμε αν δεν μπορουμε να μιλησουμε μεταξυ μας μεσα στη προβα για να μην ¨θιξουμε" τον ψυχισμο του συμπαικτη μας..

Απλα θελει τροπο το πως θα μιλησεις..αυτο ειναι για μενα το κλειδι..

Ο τροπος. 

Αν γνωριζεις τον τροπο , μπορεις να πεις οτιδηποτε μεσα στην προβα. 

Αλλα για μενα η εννοια της προβας δεν ειναι μονο να προβαρουμε τα μερη μας..αλλα να παιξουμε σαν ομαδα. Σαν ενα.

 

  • Like 1
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, panorios είπε

Πολύ σωστό.

Η ερώτηση είναι τι κάνεις όταν ακούς το λάθος; Με ποιόν τρόπο το επισημαίνεις; Πόσο ανοιχτός είσαι και ο ίδιος για παρατηρήσεις από τους συμπαίχτες.

Γενικά έχω παρατηρήσει ότι έρχομαι σε δύσκολη θέση τόσο όταν πρέπει να πω αυτό που με χάλασε, όσο και όταν με διορθώνουν για κάποιο λάθος μου.

Προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να είμαι λιγότερο αμυντικός στα δικά μου λάθη και περισσότερο ευγενικός στα λάθη των άλλων, αλλά δεν νομίζω ότι τα καταφέρνω.

Αυτό που δεν σχολιάζω ποτέ είναι το (μια φορά λάθος) αλλά το επαναλαμβανόμενο, δεν μπορώ.

Εσείς πως το διαχειρίζεστε;

Στις μπαντες, ορχηστρες κλπ, δεν μπορει να λειτουργησει η "δημοκρατια".

Καποιος θα πρεπει να κανει κουμαντο. Ο band leader που λενε στο χωριο μου ή ο "μαεστρος" στις ορχηστρες κλπ

Το θεμα ειναι αυτος που κανει κουμαντο, να εχει ωραιο τροπο να διορθωνονται τα πραγματα.

 

Μια προταση ειναι να ζηταει να ξαναπαιχτει το συγκεκριμενο σημειο, για να διορθωθει το λαθος (πχ μπορει να ειναι τεχνικο το θεμα και να θελει μια δυο επαναληψεις για να "καθαρισει" το παιξιμο).

Αν δεν διορθωνεται (κατι που σημαινει οτι το λαθος ειναι μουσικο, δλδ να εχει λαθος νοτες στο μυαλο του ο μουσικος ή θεμα αισθητικης, πχ λαθος ηχος, χροια, ενταση, εφφε κλπ), μπορει να ζητησει απο τον καθενα να παιξει το μερος του στο συγκεκριμενο σημειο, μονος του , ή δυο μονο πχ μπασο/τυμπανα, ΄κιθαρα/κιθαρα κλπ.

Αν και τοτε δεν .... τοτε αρχιζει .... η "δικτατορια".

"Αλλαξε ηχο παιδακι μου που μου παιζεις το ender sandman με clean chorus":classic_biggrin:

 

Ενας αλλος ευγενικος τροπος ειναι να "προτεινει" κατι, για να δοκιμαστει ετσι στην προβα.

 

Φυσικα στις επαγγελματικες ορχηστρες, δεν υπαρχει χρονος για τετοια και οτι θελει ο "μαεστρος", το ζηταει (ευγενικα στην καλυτερη περιπτωση) και ο μουσικος το παιζει. Εξαλλου γιαυτο εχει προσληφθει και πληρωνεται  και ο ενας και ο αλλος.

Επεξεργασμένο από Spyros Delta
  • Like 2

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...