Superfunk Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το ιδιο ισχυει και για το κουρδισμα (αν ο Bohnam ειχε μια 22αρα κασα τιγκα στο muffling και με τρυπα στο μπροστινο δερμα , 10αρι τομ και 14αρι βαθυ με Evans hydraulics , 13αρια hi hat ,20αρι ride & 16αρια crash ΔΕΝ θα ακουγονταν ετσι) αλλα και φυσικα για το drum set (άλλο ηχο εχει μια 3 ply Ludwig Legacy,αλλο μια 6 ply Gretsch,αλλο μια YAMAHA RC & αλλο μια 12 ply SONOR ) Γενικα μιλωντας ,οταν ενας παραγωγος "ψωνιζει" ντραμμερ ζηταει ΟΛΟ το πακετο απο αυτον (chops,χτυπημα,ηχο και φυσικα ΜΟΥΣΙΚΗ και ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΙΚΗ "ικανοτητα" ωστε να ΥΠΗΡΕΤΕΙ το τραγουδι) Για αυτα τα τηλεφωνα καποιων ντραμμερ δεν σταματανε ποτε να χτυπουν ενω καποιων αλλων μενουν βουβα..... Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι τα ιδια και τα ιδια ονοματα εμφανιζονται στα credits των δισκων δεκαετιες τωρα...ουτε βεβαια οτι οι....πλεον "επιφοβοι" για "αποχωρηση" οταν ενα γκρουπ μπαινει για ΠΡΩΤΗ φορα στο στουντιο ειναι οι ατυχοι ΝΤΡΑΜΜΕΡ.....(δεκαδες ειναι τα γκρουπ που εχουν χρησιμοποιησει session drummers αντι για τους δικους τους στα πρωτα τους αλμπουμ μια και ο ντραμμερ τους "didn't cut the mustard")... Πως να το κανουμε....τα ντραμς ΕΙΝΑΙ το 70% της παραγωγης.....ΠΡΕΠΕΙ να ειναι ΤΕΛΕΙΑ..... Επεξεργασμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 από Superfunk 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Guru Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Εγώ πάλι από τη μεριά μου θεωρώ ότι ένας κακός παραγωγός δεν θα μπορέσει να κάνει τη ντραμάκλα να ακούγεται (και δεν είναι μόνο η επιλογή χώρου, προενισχύσεων, ηχητικής αλυσίδας, μικροφώνων, τοποθέτησης, ηχογράφησης και μίξης. Είναι η στρατηγική και το ηχοτοπίο που θέλει να δώσει, σε συγκεκριμένο κομμάτι ή σε ολόκληρο album). Yποθέτω ότι πολλές φορές, για να ακουστεί ίδιο ένα σετ σε όλο το album, ακολουθούνται διαφορετικές τεχνικές και προσέγγιση, γιατί αλλάζει (και) το υπόλοιπο. Δεν είναι τόσο απλά όσο "κουρδίζω, επιλέγω drumset και πιάτα, έχω και τσοπς-πάμε να σκίσουμε". Αντιθέτως ένας καλός παραγωγός θα καταφέρει να στήσει ωραίο drumtrack (με ό,τι κι αν χρειαστεί αυτό, ακόμη και samples εξ' ολοκλήρου ή βοηθητικά) με έναν μετριοκαλό ( υπάρχουν μέτριοι που είναι κακοί και μέτριοι που είναι καλοί ) ντραμερ. Και υπάρχουν χιλιάδες πολύ ωραίες ηχογραφήσεις με τέτοιους. Δεν μιλάμε για μαϊμού με μπακέτες αλλά δεν χρειάζεται να είσαι και ο σούπερ σεσιονάς για να σε βγάλει μούρη ένας τσάκαλος ηχολήπτης. Τα ποσοστά όντως είναι σχετικά αλλά προσπαθώ να κρίνω παίρνοντας τον μέσο όρο και όχι την κορυφή της μουσικής βιομηχανίας. 1 Hλιθιούθιερ
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε Και υπάρχουν χιλιάδες πολύ ωραίες ηχογραφήσεις με τέτοιους Δεν υπαρχουν. Μπορει οι περισσοτεροι ντραμμερ που παιζουν σε γνωστα συγκροτηματα (ειδικα αν ειναι πολυ εμπορικα) να μην ειναι και ο Steve Gadd τεχνικα και μουσικα αλλα ΑΥΤΟ που ΠΡΕΠΕΙ να κανουν το κανουν ΠΟΛΥ καλα. (ακου ας πουμε τον ντραμμερ των Coldplay που ΔΕΝ ειναι ντραμμερ ο ανθρωπος αλλα κιθαριστας ή φυσικα οποιονδηποτε δισκο του Lenny Kravitz που παιζει παλι καποιος που δεν ειναι "κανονικος" ντραμμερ ) Απο την αλλη "κακοι" παραγωγοι ειδικα στα επιπεδα για το οποια μιλαμε παραπανω ΕΠΙΣΗΣ δεν υπαρχουν....(ασε που εδω διαπρατουμε μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ αδικια γιατι τις πιο πολλες φορες δεν ηταν/ειναι οι παραγωγοι που βγαζουν τον ηχο αλλα οι ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΗΧΟΥ ) Επισης ξεχναμε και τον βασικοτερο παραγοντα,τις περισσοτερες φορες τα ντραμς ακουγονται τοσο "καλα" γιατι ΟΛΑ τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ οργανα ειναι ετσι μιξαρισμενα και παιγμενα ωστε να τα αφηνουν να ακουγονται Καποτε ειχα ανεβασει ενα drum mixing tutorial οπου αρχιζα με τα ντραμς σκετα και μετα τους προσεθετα εφε και η ουσια ηταν οτι παρολο που ειχε "βελτιωθει" ο ηχος τελικα δεν ειχε αλλαξει και πολυ....( αν υπαρχει κανεις ειδικος στις ανασκαφες ισως το βρει...) Τελος υπαρχουν χιλιαδες δισκοι (ειδικα πριν το 1965) που εχουν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ τυμπανα και ΚΑΘΟΛΟΥ "παραγωγη" (ακου ας πουμε τους πρωτους δισκους του Elvis που ουσιαστικα ειναι 2 καναλια .) Επεξεργασμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 από Superfunk 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Guru Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Συμφωνώ με τη σχέση παραγωγού/μηχανικού ήχου και συνήθως είναι δεδομένο ότι ένας παραγωγός είναι και καταρτισμένος σε τεχνικά θέματα (και το ανάποδο πολλές φορές όπου ο ηχολήπτης καλείται να παίξει το ρόλο του παραγωγού. βλ. Ελλάδα) Οι καλύτεροι παραγωγοί πάντως είναι και τα τρία (μουσικοί, ηχολήπτες και καθοδηγητές). Γι' αυτό ανέφερα και τη μίξη στην εξίσωση. Ίσως το απλοποίησα πάντως, τείνω να συμφωνήσω με τον Haris εν τέλει. Ότι κάθε ήχος είναι καλός γι' αυτό που είναι κι αν ήταν αλλιώς (ακόμη και καλύτερος) δεν θα ήταν αυτό που είναι. (δεν ήπια καφέ ακόμη). Δεν μπορώ να έχω έναν ήχο αναφοράς, αλλά αυτόν που κάθε φορά χρειάζεται. Και όλα όσα έχουν παρατεθεί είναι καλά. Hλιθιούθιερ
vagelism Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 OP Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 τον αφησα για τον τελος.. Για μενα το μεγαλυτερο σημειο αναφορας ως προς ηχογραφηση και παιξιμο..τον εχει βγαλει ο weckl σε αυτο το δισκο..το 1992. και επειδη τον παρακολουθω...ουτε ο ιδιος δεν εχει κατα τη γνωμη μου ξεπερασει αυτο τον ηχο..ακομα κα σημερα. Αυτος ο δισκος θα με στοιχειωνει για παντα.
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, vagelism είπε τον αφησα για τον τελος.. Για μενα το μεγαλυτερο σημειο αναφορας ως προς ηχογραφηση και παιξιμο..τον εχει βγαλει ο weckl σε αυτο το δισκο..το 1992. και επειδη τον παρακολουθω...ουτε ο ιδιος δεν εχει κατα τη γνωμη μου ξεπερασει αυτο τον ηχο..ακομα κα σημερα. Αυτος ο δισκος θα με στοιχειωνει για παντα. Τον Φουστη....λες και παιζει μηχανη.....μα να μην ξεφευγει ΤΙΠΟΤΑ? Φοβερος "μαζεμενος" ηχος YAMAHA Recording Custom... Και ο τωρινος του ομως που ειναι πιο "ανοιχτος" και resonant σκοτωνει Επεξεργασμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 από Superfunk 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Nestoras Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Μάλλον δεν θα το πει κανένας, αλλά μου αρέσει ο ΄ήχος και φυσικά το παίξιμο του ντράμμερ των Guess Who. Δεν θυμάμαι τ' όνομά του. InfluenSir!
fusionakis Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Δεν υπάρχουν πολλά δείγματα online από το άλμπουμ Vital Tech Tones 2, οπότε βάζω αυτό που βρήκα... Steve Smith μεγάλος μάστορας στο θέμα. https://www.nicovideo.jp/watch/sm14377839 Όσο για τον Weckl, θεωρώ ότι ηχητικά εξελίχθηκε κι άλλο από εποχές "Tower Of Inspiration". Κι εδώ δείγματα δεν βρίσκεις από τα στουντιακά online, οπότε βάζω άλλο ένα live από το Drummers Collective.
Guru npap Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Guru Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 14 ώρες πριν, Superfunk είπε 80% και λίγο λέω πάντως εγώ Νικόλα (επειδή μάλλον είμαι και λίγο (?) χαζούλης) , δεν έχω καταλάβει πλέον των υποκειμενικών αποσπασματικών θεωρήσεων ποιο είναι το σταθερό point reference ως μετρήσιμο μέγεθος που καθορίζει αυτό το ποσοστό (ή και οποιαδήποτε άλλο έστω και στο περίπου), κόντρα στην ανθρώπινη φύση ως καταλύτη και την "ακουστική σκίαση" (εν τω συνόλω φυσικά) ως το φαινόμενο που πριμοδοτεί μέσω της "τεχνικής" κυρίως χειραγώγησης του, το αποτέλεσμα σε μια μίξη... επίσης αν τα τσουβαλιάζουμε όλα συλλήβδην, δεν καταλαβαίνω γιατί να σπάμε τα κεφαλάκια μας σε αυτό το θέμα να βρούμε κομμάτια και να μην αναφέρουμε απλά καμιά δεκαριά καλούς ντράμερ και σεσιοναδες, τις μπάντες τους και σύσσωμη την δισκογραφία τους, να καθαρίσουμε... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...
dimsonic Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 8 hours ago, Nestoras said: Μάλλον δεν θα το πει κανένας, αλλά μου αρέσει ο ΄ήχος και φυσικά το παίξιμο του ντράμμερ των Guess Who. Δεν θυμάμαι τ' όνομά του. των τότε? με σήμα το μπιφτέκι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση