Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 Moderator Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Marugen είπε Πολύ σωστό και επιμορφωτικό video απο τον Rick ως συνήθως. Αυτό που μ'αρέσει πάνω σε αυτό το θέμα είναι το εύρος απόψεων και προτιμήσεων που συναντάει κανείς και ήδη σε αυτό το thread εχει μαζευτεί πολύ καλό υλικό. Παραθέτω λοιπόν και εγώ ορισμένους απο τους δικούς μου αγαπημένους ήχους τυμπάνων, με έμφαση στα room sounds! Σκέφτηκα αρκετά και Karnivool, αλλά είχα ήδη ποστάρει όλα αυτά τα video! Φανταστική παραγωγή στα drums και πολύ ωραίες ιδέες. Επεξεργασμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 από BillTrantos 1 More is more. Yngwie Malmsteen
Guru npap Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 Guru Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 αν και δεν είμαι φαν της μπάντας, ολόκληρο αυτό το άλμπουμ τους έχει υποδειγματική παραγωγή των τυμπάνων για τις ανάγκες του κάθε κομματιού... 2 δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...
rockhead Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 RORY GALLAGHER - Shadow Play
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 Guru Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, npap είπε αν και δεν είμαι φαν της μπάντας, ολόκληρο αυτό το άλμπουμ τους έχει υποδειγματική παραγωγή των τυμπάνων για τις ανάγκες του κάθε κομματιού... Oι παραγωγές του με τους Peppers έχουν αφήσει εποχή. Εξακολουθώ να δίνω περισσότερο credit στον παραγωγό και όχι στον παίκτη. (που είναι δεδομένο ότι πρέπει να εχει chops). Ίσως ο αγαπημένος μου (δεν έβαλα τυχαία και τον Petty) 1 Hλιθιούθιερ
qesh Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 Δεν το πιστευω οτι πιασαμε δευτερη σελιδα και δεν το εβαλε κανενας Οπως επισης παντα μου αρεσαν τα χτυπηματα του Carmen σε αυτο Thank God for the rain....
vagelism Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 OP Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Πνοή και Νύξη είπε Oι παραγωγές του με τους Peppers έχουν αφήσει εποχή. Εξακολουθώ να δίνω περισσότερο credit στον παραγωγό και όχι στον παίκτη. (που είναι δεδομένο ότι πρέπει να εχει chops). Ίσως ο αγαπημένος μου (δεν έβαλα τυχαία και τον Petty) Eχει ενδιαφερον αυτο που λες.. Με τη σειρα μου θα ηθελα να ρωτησω την αποψη ηχοληπτων/παραγωγων που μας διαβαζουν.. Ποιο πιστευετε οτι ειναι το ποσοστο του drummer στην επιδραση του συνολικου ηχου του..?? Τι εννοω, Σε τι ποσοστο κατα τη γνωμη σας επιδρα το χτυπημα, το κουρδισμα αλλα και το σετ drums που εχει ενας drummer, στο συνολικο του ηχο.? Με κινδυνο να ξεκινησω εμφυλιο αναμεσα στους drummer...πιστευω οτι ο συνολικος ηχος του drummer εχει να κανει 50 το πολυ 60% ΜΕ το drummer. To υπολοιπο νομιζω εχει να κανει με τον ηχοληπτη, τον παραγωγο , το room , τα μικροφωνα αλλα και τον τροπο ηχογραφησης. Και το λεω αυτο...γιατι στις περισσοτερες παραγωγες που εγω γουσταρω {τα τυμπανα}...παιζουν συνεχεια 2-3 ηχοληπτες... Brendan o Brien, Andy Wallace, Hugh Padgham..Μου κανει εντυπωση.. Ποια ειναι η αποψη σας? Επεξεργασμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 από vagelism
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2018 Ηχογράφηση&Live ήχος The Doors-Who do you love Absolutely Live
Guru npap Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Guru Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, vagelism είπε Ποιο πιστευετε οτι ειναι το ποσοστο του drummer στην επιδραση του συνολικου ηχου του..?? Τι εννοω, Σε τι ποσοστο κατα τη γνωμη σας επιδρα το χτυπημα, το κουρδισμα αλλα και το σετ drums που εχει ενας drummer, στο συνολικο του ηχο.? τα ποσοστά είναι παρακινδυνευμένα έστω και κατά προσέγγιση, γιατί ο τελικός ήχος είναι πάντα συνισταμένη πολλών παραγόντων, της οποίας οι συνιστώσες δεν αλληλεπιδρούν γραμμικά ώστε να τις ποσοτικοποιείς εύκολα έστω και στο περίπου... μπορώ βέβαια να αναφέρω μερικές αξιωματικές παραδοχές οι οποίες (ελπίζω) μπορούν να βοηθήσουν τον καθένα να καταλήξει στα δικά του συμπεράσματα... - ενώ πανεύκολα μπορεί ένα καλό φυσικό όργανο να ηχογραφηθεί "χάλια" για χίλιους λόγους, από την άλλη ένα με κακή ποιότητα κατασκευής και ανάλογα "κακά" πρωτογενή υλικά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να δώσει ένα καλής ποιότητας ηχογραφημένο δείγμα του... στην περίπτωσή μας π.χ. με κάποια "τηγάνια" για hi hat άντε να τηγανίσουμε καμιά σαρδέλα για μεζέ στο ουζάκι μας... τον καλό ήχο τον ξεχνάμε και όσο καλύτερα μέσα ηχογράφησης χρησιμοποιούμε τόσο χειρότερο θα είναι το αποτέλεσμα βγάζοντας αντιστρόφως ανάλογα τις όποιες αδυναμίες στην επιφάνεια... - ενώ πανεύκολα ένας κακός μουσικός μπορεί να κάνει ένα καλό όργανο να ηχεί (και κατά συνέπεια να ηχογραφηθεί) "χάλια", ένας καλός μουσικός το καλύτερο που μπορεί να καταφέρει είναι ένα κακό όργανο να ηχεί λιγότερο "χάλια" αλλά σε καμιά όμως περίπτωση σαν ένα καλό... το ίδιο ισχύει και για τον καλό-κακό ηχολήπτη... - κατά κανόνα και σε οποιαδήποτε περίπτωση ένα κακοκουρδισμένο καλό όργανο ακόμα και σε άριστη εκτέλεση θα ηχήσει χειρότερα από ένα έστω μέτριο αλλά καλοκουρδισμένο... αν ρωτήσει κάποιος εμένα μέσα από τα 30 plus χρόνια του προσωπικού μου πάντα βιώματος, θα προτιμούσα με σειρά προτεραιότητας: ένα καλοκουρδισμένο, καλό όργανο, εκτελεσμένο από έναν καλό μουσικό, ηχογραφημένο από έναν καλό ηχολήπτη, με καλά μηχανήματα, σε έναν καλό χώρο... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ΥΓ1 όταν αναφερόμαστε στην ηχογράφηση-παραγωγή ενός σετ τυμπάνων ως μέρος ενός συνόλου οργάνων που εκτελεί ένα συγκεκριμένων μουσικών αναγκών έργο, τα δεδομένα πολλές φορές εκποιούνται αλά καρτ ακόμα και σε Black Friday... πχ ένας μέτριος ντράμερ μπορεί απριόρι να "εξυπηρετήσει" ΑΡΙΣΤΑ ένα απλό χασάπικο... ΥΓ2 ως έμπειρος ηχολήπτης με γνώσεις μουσικής, δύναμαι (έστω και επίπονα) σε αρκετές περιπτώσεις να παίρνω ικανοποιητικότατα αποτελέσματα από έναν μέτριο ντράμερ πάνω σε ένα καλό σετ ελέγχοντας (με τον λόγο αλλά και μηχανικά) τις δυναμικές που απαιτούνται... μικροδυναμικές όμως που μόνο ένας καλός μουσικός μπορεί να εμπνευστεί-εκτελέσει κάνοντας την διαφορά που θα διεγείρει το θυμικό, δεν δίδω (ούτε και δραχμάς βεβαίως)... ΥΓ3 να λύσω μια και καλή (λέμε τώρα) και μια όχι σπάνια ακόμα και στα χρόνια μας "παρεξήγηση"... η επιθυμητή καλή παραγωγή δεν έχει σκοπό να καπελώσει το εμπνευσμένο καλοπαιγμένο μουσικό δρώμενο... αντιθέτως έρχεται να το συμπληρώσει και ειδικά σε κάποια απαιτητικά είδη να το απογειώσει (και συναισθηματικά πλέον της στείρας τεχνολογικής οπτικής)... το ότι εύκολα μπορούμε να "συγκινηθούμε" αναλόγως του περιεχομένου και με μια κακή παραγωγή όπως είναι το ορθό επιχείρημα κάποιων φίλων, δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσουμε να αναζητούμε το κάτι καλύτερο και σε αυτό το επίπεδο όταν και καθόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες (και φυσικά να μην δίνουμε άλλοθι σε κακές δουλειές λόγω τσαπατσουλιάς ή ημιμάθειας ή αμφοτέρων)... ΥΓ4 καιρό είχα να αραδιάσω μπόλικα από τα αγαπημένα μου υστερόγραφα... thanx Βαγγέλη again για την ευκαιρία... 1 1 δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...
Guru ez Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Guru Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 1 The music you listen to, becomes the soundtrack of your life
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 7 ώρες πριν, vagelism είπε Σε τι ποσοστο κατα τη γνωμη σας επιδρα το χτυπημα, το κουρδισμα αλλα και το σετ drums που εχει ενας drummer, στο συνολικο του ηχο.? 80% και λίγο λέω Είναι απίστευτη η διαφορά από ντράμερ σε ντράμερ στο ΙΔΙΟ σετ με τα ΙΔΙΑ μικρόφωνα στον ΙΔΙΟ χώρο. Αν δεν ξέρει να τα στουμπιξει καλά ότι και να κάνει ο παραγωγός..... 2 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση