Earendil Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 ΠΛΗΤΤΩ ΘΑΝΑΣΙΜΩΣ με τη Weckl-ο-καταρροή, ευχαριστώ που με αφήσατε να το βγάλω από μέσα μου. Νομίζω ότι το μεγάλο "πρόβλημα" των τυμπάνων είναι ότι από το άκρο του "ε, βάλε ένα μικρόφωνο κάπου εδώ, δεν τα πιάνει όλα;" και το σκουίκ - σκουίκ του πεταλιού του Bonzo, φτάσαμε στο εντελώς άλλο άκρο (τουλάχιστον σε μεγάλες παραγωγές): κάθε κομμάτι του kit να απομονωθεί εντελώς σε ένα ερμητικά κλειστό κουτάκι που δεν επικοινωνεί με τίποτα άλλο. Συμβαίνει δίπλα του, αλλά δεν εφάπτονται. Τελικά μια χαρά τύμπανα ακούμε κατά κανόνα, ανεξαρτήτως είδους, παίχτη και οργάνου αλλά... θα πείραζε με λιγότερη κλινικούρα; Κάτι να βουίξει, κάτι να τρίξει, κάτι να μη το μαρκάρουν στενά limiters και κομπρέσσορες... Με αυτό το σκεπτικό, ήχος τυμπάνων για μένα σημαίνει συγκεκριμένος παίχτης σε συγκεκριμένο χώρο με συγκεκριμένο kit και σε συγκεκριμένη ηχογράφηση. Και καλούς ήχους θεωρώ αυτόν στο ντεμπούτο των Rage Against The Machine, στο Lightbulb Sun των Porcupine Tree, στο Disconnected των Fates Warning... και πολλούς άλλους, δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η παράθεση γιατί μπορεί κάλλιστα να μη λειτουργούν εκτός context. Επίσης συμφωνώ με την οπτική του Haris όπως αυτή εκφράστηκε παραπάνω. τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη
vagelism Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 OP Δημοσιευμένο 14 Δεκεμβρίου 2018 10 λεπτά πριν, Earendil είπε ΠΛΗΤΤΩ ΘΑΝΑΣΙΜΩΣ με τη Weckl-ο-καταρροή, ευχαριστώ που με αφήσατε να το βγάλω από μέσα μου. Νομίζω ότι το μεγάλο "πρόβλημα" των τυμπάνων είναι ότι από το άκρο του "ε, βάλε ένα μικρόφωνο κάπου εδώ, δεν τα πιάνει όλα;" και το σκουίκ - σκουίκ του πεταλιού του Bonzo, φτάσαμε στο εντελώς άλλο άκρο (τουλάχιστον σε μεγάλες παραγωγές): κάθε κομμάτι του kit να απομονωθεί εντελώς σε ένα ερμητικά κλειστό κουτάκι που δεν επικοινωνεί με τίποτα άλλο. Συμβαίνει δίπλα του, αλλά δεν εφάπτονται. Τελικά μια χαρά τύμπανα ακούμε κατά κανόνα, ανεξαρτήτως είδους, παίχτη και οργάνου αλλά... θα πείραζε με λιγότερη κλινικούρα; Κάτι να βουίξει, κάτι να τρίξει, κάτι να μη το μαρκάρουν στενά limiters και κομπρέσσορες... Με αυτό το σκεπτικό, ήχος τυμπάνων για μένα σημαίνει συγκεκριμένος παίχτης σε συγκεκριμένο χώρο με συγκεκριμένο kit και σε συγκεκριμένη ηχογράφηση. Και καλούς ήχους θεωρώ αυτόν στο ντεμπούτο των Rage Against The Machine, στο Lightbulb Sun των Porcupine Tree, στο Disconnected των Fates Warning... και πολλούς άλλους, δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η παράθεση γιατί μπορεί κάλλιστα να μη λειτουργούν εκτός context. Επίσης συμφωνώ με την οπτική του Haris όπως αυτή εκφράστηκε παραπάνω. Aυτο που λες κατα τη γνωμη μου, πιθανοτατα να ισχυε την δεκαετια του 80- 90. Πλεον νομιζω οτι τα τυμπανα στην ηχογραφηση {παρεα με το room} προσεγγιζονται σαν ολοτητα- σαν ενας πακετο μικροφωνων που {και} αλλεπιδρανε μεταξυ τους. Δεν νομιζω οτι πια προσπαθουμε να τα απομονωσουμε σαν μοναδες...βλ simon philips, Dave weckl, Gavin Harrison σαν ηχοληπτες που τα σετ τους αναπνεουν στην κυριολεξια . Τωρα ο λογος που τα τυμπανα ηχογραφουνται καλυτερα σε σχεση με την δεκαετια του 60...παλι νομιζω οτι ειναι πολλοι οι παραμετροι. Καλυτερα τυμπανα, καλυτερα δερματα, καλυτερα μικροφωνα, καλυτερα μηχανηματα ισως..καλυτεροι κ πιο καταρτισμενοι ηχοληπτες και παραγωγοι. Ολα εξελισσονται. και φυσικα υποπροιον καθε εξελιξης ειναι κ τα λαθη. Αλλα δεν νομιζω σε καμια περιπτωση να ξαναγυρισουμε στα σκουικ σκοουικ των πεταλιων και του ενος μικροφωνου πανω απο τα τυμπανα οτι πιασει..
Superfunk Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Earendil είπε , φτάσαμε στο εντελώς άλλο άκρο (τουλάχιστον σε μεγάλες παραγωγές): κάθε κομμάτι του kit να απομονωθεί εντελώς σε ένα ερμητικά κλειστό κουτάκι που δεν επικοινωνεί με τίποτα άλλο. Συμβαίνει δίπλα του, αλλά δεν εφάπτονται. Αρχηγέ μου έχεις μείνει στα 80s. Δεν ηχογραφούνται πουθενά πλέον έτσι τα τύμπανα. Ίσα ίσα το ακριβώς ανάποδο συμβαίνει,ποτέ στην ιστορία της μουσικής δεν είχαμε πιο οργανικές και roomy ηχογραφήσεις τυμπάνων. Και όχι δεν χρησιμοποιούνται πια τριάντα μικρόφωνα για ένα 4 piece kit Επεξεργασμένο 15 Δεκεμβρίου 2018 από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Αετός Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2018 Ταμπούρο του θανάτου! Μποτιές του θανάτου! Με το γάντι! Αλητεία! Ωραίος ξερός ήχος. Από fusionαδες δεν βάζω γιατί θα ξημερώσουμε!
Αετός Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλά,βάζω τον Chambers γιατί τρελαίνομαι! Επεξεργασμένο 16 Δεκεμβρίου 2018 από Αετός
RayDTutto Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2018 When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση