TamTam Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2018 Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2018 Η λανθασμένη επιχειρηματικά κίνηση του να φορτώσουν με το σύστημα του αυτοκουρδίσματος τις Gibson, τελειωμό δεν έχει... Breaking news: https://bit.ly/2HOOZje
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2018 Administrator Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2018 Μεταφράζω την είδηση: Σε δήλωση του στο MusicRadar, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tronical και ιδρυτής Chris Adams δήλωσε ότι «η Tronical διεκδικεί αμοιβές αδειών ύψους 23 εκατομμυρίων δολαρίων από το μερίδιο στα κέρδη που συμφωνήθηκε στη σύμβαση και άλλα 27 εκατομμύρια δολάρια της παραβίασης της σύμβασης της Gibson για την αποκλειστική συμφωνία έρευνας και ανάπτυξης με την Tronical, την οποία ο Gibson έπρεπε να έχει τηρήσει μέχρι το 2026. " Η τεχνολογία του Tronical κυκλοφόρησε στις κιθάρες Gibson ως το σύστημα αυτόματου κουρδίσματος G-Force (προηγουμένως γνωστό ως Min-ETune) και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με την έλευση της κιθάρας ρομπότ το 2007. Τα κλειδιά έγιναν βασικό εξάρτημα με την κυκλοφορία της σειράς Gibson το 2015, αλλά μετά από ανάμεικτη αντίδραση απο τους κιθαρίστες, περιορίστηκε σε high end ηλεκτρικά μοντέλα μόνο το 2016 και το 2017 και εμφανίζεται σε λίγα μοντέλα στη σειρά 2018. Η δίκη ήρθε να προστεθεί σαν άσχημη είδηση για τον Gibson, που αντιμετωπίζει ήδη δυνητικά δάνεια ύψους 520 εκατομμυρίων δολαρίων, ακόμη και πτώχευση, οδηγώντας σε απολύσεις προσωπικού, κλείσιμο εργοστασίων και πωλήσεις σημερινών εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένου της Cakewalk. Live and let Live.
Moderator LK Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2018 Moderator Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2018 Αυτά παθαίνεις όταν πας να το παίξεις καινοτόμος....ενώ εισαι iconic εταιρεία και θα μπορούσες να πουλάς "παράδοση" για άλλα 100 χρόνια. Σαν να βγάλει η Globe-Trotter ........gym bag από βινυλιο. ;D ;D ;D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube
Holystone Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2018 Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2018 Σωστά. Χαζοί είναι πχ στην Porsche που τόσα χρόνια δεν αλλάζουν το βασικό τους προφίλ στα αυτοκίνητα; Ξέρουν ότι για να διατηρηθεί η legacy θα πρέπει να συνεχίσει να είναι iconic η εμφάνιση και ας είναι τόσο να χρόνων Έτσι κρατάει την αξία τους Your Ear Rulez!
Moderator LK Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2018 Moderator Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2018 Σωστά. Χαζοί είναι πχ στην Porsche που τόσα χρόνια δεν αλλάζουν το βασικό τους προφίλ στα αυτοκίνητα; Ξέρουν ότι για να διατηρηθεί η legacy θα πρέπει να συνεχίσει να είναι iconic η εμφάνιση και ας είναι τόσο να χρόνων Έτσι κρατάει την αξία τους Πάντως και η Porsche ....και όλες οι εταιρείες χάλασαν πολύ σχεδιαστικά τα μοντέλα τους. Πάρα πολυ, (σε σχέση με το παρελθόν), Εν μέρει ευθύνονται οι ανόητοι κανονισμοί....αλλά όχι μονο αυτοί. Και στην αυτοκινητοβιομηχανια, την «παράδοση» τη συνεχίζει (σχεδιαστικά) π.χ. η morgan (και δεν είναι καθόλου τυχαίο που και αυτή, όπως το άλλο παράδειγμα) είναι Βρετανική) ;D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2018 Moderator Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2018 Είναι πολύ συνηθισμένο σε ένα licencing agreement ένα μέρος της πληρωμής να δίδεται με τη μορφή επενδύσεων για research & development. Συμφέρει και την εταιρεία που αγοράζει (γιατί μεταθέτει την πληρωμή στο μέλλον) αλλά κυρίως συμφέρει αυτόν που παραχωρεί την πατέντα καθώς τα χρήματα αυτά μπορεί να τα κάνει ό,τι θέλει, ενώ τα χρήματα από την πώληση της πατέντας υποχρεούται να τα διανείμει και στους εφευρέτες όπως αναγράφονται στο δίπλωμα (που μπορεί να είναι εργαζόμενοι της εταιρείας, ή -ακόμα χειρότερα- πρώην εργαζόμενοι). Το υπόλοιπο των 26 εκατομμυρίων μέχρι το 2026, (ανεξάρτητα από το ποσό των royalties που διεκδικεί η tronical) και το δεδομένο ότι συνήθως αυτά τα deal έχουν και κάποιο σεβαστό τμήμα του τιμήματος ως προκαταβολή, με κάνει να σκέφτομαι ότι η αρχική συμφωνία (που τώρα αθετεί η Gibson) ήταν της τάξης των 50 εκατομμυρίων. Aν υπολόγιζαν να δώσουν και άλλα τόσα σε δικαιώματα, μιλάμε για έναν επιχειρηματικό παραλογισμό: Αν η εταιρεία έβγαζε $1000 από την τοποθέτηση του εξαρτήματος, θα έπρεπε να πουλήσει 100.000 κιθάρες εξοπλισμένες με αυτή τη βλακεία μόνο για να αποσβέσει το licence. Αυτή την υπογραφή την έχει βάλει άνθρωπος που δεν είχε καλό σκοπό.
TamTam Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2018 OP Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2018 Πάντως και η Porsche ....και όλες οι εταιρείες χάλασαν πολύ σχεδιαστικά τα μοντέλα τους. Και στην αυτοκινητοβιομηχανια, την «παράδοση» τη συνεχίζει (σχεδιαστικά) π.χ. η morgan (και δεν είναι καθόλου τυχαίο που και αυτή, όπως το άλλο παράδειγμα) είναι Βρετανική) ;D Αν εξαιρέσεις τις Aston Martin, μια ζωή με τους Ιταλούς ήμουν, ποτέ με τους γερμανούς δεν έπαιζε το γούστο μου... Σε κάτι Franco Scaglione, Pininfarina, Ferrari, Lamborghini κλπ, πάντα με κέρδιζε η φινέτσα. Δες μια Φεράρι του '69... ας πούμε Και μια Alfa Romeo... του Πινινφαρίνα https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--Yv0KOuS3--/c_fit,f_auto,fl_progressive,q_80,w_636/nsnrlcuabmpzz5mqojza.jpg[/img] Για μένα μπαίνουν στην ίδια κατηγορία εμβληματικών αντικειμένων με κάτι τέτοιες Gibson, όπως αυτή παρακάτω του Johny Hickman, με το Khaler τρέμολο (τόσο 90s!) O κιθαρίστας των Cracker, πουλαγε λέει το... αίμα του σε τακτά χρονικά διαστήματα (μα γίνεται αυτό; ) σε τράπεζες αίματος, για να μαζέψει χρήματα να την αγοράσει, επειδή δεν είχε άλλο τρόπο εσόδων ;D
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2018 Moderator Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2018 Σε κάτι Franco Scaglione, Pininfarina, Ferrari, Lamborghini κλπ, πάντα με κέρδιζε η φινέτσα. .... Έχεις κι ακριβά γούστα παναθεμασε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση